Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Superb slaví 15 let. Podívejte se na všechny generace!

Michal Fokt Michal Fokt 21. 10. 2016
67
20
Zobrazit náhledy (67)
Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb Škoda Superb
Už je to patnáct let, co Škoda obnovila tradiční označení Superb a propůjčila jej modelu střední třídy. Od té doby jich vyrobila přibližně 900 tisíc kusů.

Označení Superb použila Škoda pro jeden ze svých prestižních modelů poprvé ve 30. letech minulého století u šestiválcového modelu 640 a na počátku nového tisíciletí jej do nabídky vrátila v podobě sedanu střední třídy - novodobý model Superb brázdí naše silnice už od prosince 2001, výroba se rozeběhla koncem října. Za tu dobu značka Škoda Auto vyrobila zhruba 900 tisíc vozů tohoto jména a to ve třech generacích, přičemž tu aktuální už si od března 2015, kdy byla zahájena její produkce, pořídilo více než 100 tisíc zákazníků.

Auto, využívající techniku Volkswagenu Passat, se díky současné škodovácké filozofii a pozici v rámci koncernu Volkswagen pokaždé zařadilo mezi největší vozy své kategorie a jako takové sklidilo v Evropě celou řadu ocenění včetně řady lokálních titulů "Auto roku", současná generace z tužky šéfdesignéra Jozefa Kabaně se navíc může pochlubit také ziskem prestižního designérského ocenění Red Dot Design Award.

Aktuální generace se vyrábí ve dvou karosářských verzích, s pohonem předních nebo všech kol, manuální nebo dvouspojkovou převodovkou, čtyřmi benzinovými motory a dvěma turbodiesely a širokou škálou individualizace. Tento model je pochopitelně také důkladně sledován a prověřován naší redakcí. Ať už se vám v průběhu let líbil více či méně, jedna věc je naprosto zřejmá. Od modelu Favorit z konce 80. let ušla mladoboleslavská automobilka opravdu dlouho cestu...

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

1. Super, 2. Hnus, 3. Perfektní až na ty maloobjemové motory
Arese
| 23. 10. 2016
Přesně tak, pořádně výkonný turbodvoulitr pro Superb v pohodě stačí. Naopak velké Renaulty s motory o max. objemu 1,6 l jsou opravdu odstrašujícím příkladem, prostě nic nesmí přehánět. :-!
1. Super, 2. Hnus, 3. Perfektní až na ty maloobjemové motory
TommII
| 22. 10. 2016
Ja bych si nestezoval nikde... podivejte se na Renault, maximalni objem motoru v Talismanu a Espace 1,6... Superb ma steny objem motoru jako skoropremie Volvo, takze uplne v pohode! ;-)
1. Super, 2. Hnus, 3. Perfektní až na ty maloobjemové motory
_MT_
| 22. 10. 2016
Tak proč šesti- i pětiválce mimo prémii vymřely? Nemusí diktovat objem ani výkon, stačí si vyšlápnout na spotřebu.
Avatar - speedfred
1. Super, 2. Hnus, 3. Perfektní až na ty maloobjemové motory
speedfred
| 22. 10. 2016
ad 2 - vzadu blbé sedačky
ad 3 - skor vo vlčom hrade , Brusel ti nediktuje objem či výkon
1. Super, 2. Hnus, 3. Perfektní až na ty maloobjemové motory
Arese
| 21. 10. 2016
ad1) Super až na jízdní vlastnosti
ad2) Kombi bylo z boku moc pěkné
ad3) Za to Škodovka nemůže, stěžuj si v Bruselu

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku