Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda dnes začíná prodávat Karoq. Největší zájem je o bílou barvu a 1.5 TSI

Dvě třetiny vozů objednaných v předprodeji byly s nejvyšší výbavou Style. Nejčastěji objednávanou motoriací byla v předprodeji nová zážehová jednotka 1,5 TSI.
Zpět na článek
18. 10. 2017 15:17
18. 10. 2017 15:43
18. 10. 2017 18:30
18. 10. 2017 18:54
18. 10. 2017 19:29
18. 10. 2017 18:54
19. 10. 2017 07:38
18. 10. 2017 19:47
18. 10. 2017 20:03
18. 10. 2017 20:17
19. 10. 2017 08:30
19. 10. 2017 15:27
18. 10. 2017 20:09
Avatar - Sumi2000
18. 10. 2017 15:00
Žádné překvapení..
Většina volí 1.5 TSI nebo 2.0 TDI.. ideálně s 4*4.
Logické u SUV.
Malé pidimotůrky typu 1.0 TSI nikdo nechce.. :-)
Rozbalit vlákno
28
18. 10. 2017 15:12
Re: Žádné překvapení..
2.0tdi hlavne proto, ze benzinak zatím není ve ctyrkolce.
az bude 1.5tsi a 2.0tsi ve ctyrkolce, podíl naftaka ještě vic spadne.
dat ctyrkolku prednostne naftaku byla chyba, ale nejspis ted nestihaji benzinovy motory vyrábět a na naftovy nemaj odbyt, tak umele uprednostnily naftaky.
jen je otázka, kam ty naftaky za par let pustej. muze se stat, ze je nepustej nejen do mest, ale ani do horskych středisek, které jsou často v udolich a když v sobotu dopoledne nastartujou všechny ty dyzly aby po tejdnu vypadli, kvalita horského vzdousku se zacne blížit vzduchu v plynovy komore.
18. 10. 2017 15:18
Re: Žádné překvapení..
hele ono je to jedno, za par let stejnej hon zacne i na benziny
18. 10. 2017 15:42
Re: Žádné překvapení..
Benzín 1.5 TSI 110 KW 4x4 bude až ve 4Q 2018.

Sportline bude od 27KT/18 a tam bude 2.0 TSI 140 KW 4x4 DSG
Avatar - twistedTSD
18. 10. 2017 16:09
Re: Žádné překvapení..
4Q? To si dávají pěkně na čas.
Avatar - rokyta.p
18. 10. 2017 16:55
Re: Žádné překvapení..
Yeti je mrtev, ať žije Karotka ! Snad to s 1.5 TSI bude jezdit celkem obstojně :yes:
18. 10. 2017 17:16
Re: Žádné překvapení..
Jezdí a hodně dobře. :-!
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 18:19
Re: Žádné překvapení..
Od Tebe bych ani jinou reakci nečekal.
18. 10. 2017 18:29
Re: Žádné překvapení..
No mě ta 1.5 TSI příjemně překvapila a to i včetně filtrace nerovností.Mám na to speciální silnici,kde jsou různé povrchy a tam se to dobře pozná.S automatem funguje skvěle.
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 18:32
Re: Žádné překvapení..
Už jsi napsal o nějaké Škodovce že Tě zklamala, že jezdí špatně? Pokud ano, dej odkaz :-)
18. 10. 2017 18:47
Re: Žádné překvapení..
To ne,ale tady jsem věděl,že je vzadu torzka.Pak jsem ještě jezdil s naftou 4x4 a tam to bylo víc jistější,ale na torzku a předokolku to fungovalo dobře.První SUV co mě líbí v předokolce.JIiak do SUV je lepší 4x4.
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 19:16
Re: Žádné překvapení..
:-)
Avatar - Jaros71
19. 10. 2017 01:19
Re: Žádné překvapení..
SUV má být ideálně 4*4 diesel min dvoulitr a vzadu multilink.
Karoq má slušně našlápnuto..ale cena také není lidová.
Avatar - Hittman
18. 10. 2017 18:50
Re: Žádné překvapení..
Ano, škoda 105 S :-)
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 19:16
Re: Žádné překvapení..
>:D
Avatar - Barry Lyndon
18. 10. 2017 19:53
Re: Žádné překvapení..
pamatuju, ta nemožnost otevřít si vzadu okno byla fakt frustrující :-)
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 18:33
Re: Žádné překvapení..
Nic ve zlém, jsou fandové a .................... jiní fandové.
18. 10. 2017 18:18
Re: Žádné překvapení..
prekvapuje me 2.0tsi dřív, nez 1.5tsi, ale ty mas vždycky dobry informace.
zrejme maximalizace zisku, ale super, ze to bude mit i dvoulitr.
predpokladam, ze se tenhle podladenej dvoulitr objevi i v oktavce místo 1.8tsi.
bude benzinovej ctyrkolovej karoq i s manuálem??
18. 10. 2017 18:26
Re: Žádné překvapení..
V octávce bude 2.0 TSI 132 KW z Kodiaqu.
S manuálem ne.Nevím o tom.
18. 10. 2017 20:14
Re: Žádné překvapení..
jakej smysl ma delat 2 podobne vykonne motory, konkretne 2.0tsi 132kW a 140kW??
chapal bych, ze jedna verze je starsi verze (132kW v kodiaqu) a novejsi 140kW prijde do novějších aut, tedy do karoqu a nove do oct.
ale takhle??
19. 10. 2017 10:06
Re: Žádné překvapení..
Ta 140 kW verze je snad i starší, A3 ji už má celkem dlouho (předtím ji dostala A4, kde je podél; ten byl první). Proto se mi nechtělo věřit, že je to nový (inovovaný) motor s Millerovým cyklem. V minulé generaci totiž byl v SUV 132 kW dvoulitr. Rozdíl je to malý, takže se fyzicky asi lišit nebudou. Prostě chtěli 180 PS, ne 190.
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 18:18
Re: Žádné překvapení..
(zatím je podíl 159 benalů a 340 dieselů)
hezky si to vysvětluješ al tvrdá data nemůžeš popřít ............ i když ty můžeš jako Babiš popřít všechno >:D
A bude hůř, prodej dieselů se i po zavedení 1,5 TSI k 4x4 pošplhá k 90%.
18. 10. 2017 18:20
Re: Žádné překvapení..
tady pisou, ze v objednávkách ma benzin navrch nad naftakem.
z ceho cerpas??
prirovnavat me k tomu StBackymu udavacoj, lharoj a ojebavacoj je hodne velkej ulet
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 19:18
Re: Žádné překvapení..
Zdroj HAM 17:23. Máš tam prodeje kumulované za rok (registrace) a za měsíc. S tím Babišem jsem Tě zkoušel :-) tak teda ne :-)
18. 10. 2017 19:23
Re: Žádné překvapení..
jo, to mas registrace, a když mas na vyber jen ten benzinovej trihrnek nebo dvoulitrovou naftu, tak me neprekvapuje, ze nafta vitezi na cely care.
s tim babisem mi to nedelej, to bych nemusel prezit :-)
Avatar - Hittman
18. 10. 2017 18:49
Re: Žádné překvapení..
Ty si to očkování pícháš do žil a nebo nasáváš z netu?? Zvýhodnili 2,0 TDI tím, že mu dali 4x4 (tím pádem se cena zvedla oproti verzi, kdyby to byl pouze pohon na předek)?? Spíš zvýhodnili 1,5 TSI, že ho prodávají pouze na předek, tím pádem je levnější, u velikosti tohoto SUV určeného na asfalt se není čemu divit, že si ho kupují i lidi do města a tam volí benzín. Kdo s ním bude jezdit 100 km do hor, pořídí naftu a 4x4.
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 19:19
Re: Žádné překvapení..
:yes:
18. 10. 2017 20:07
Re: Žádné překvapení..
Francie chce v roce 2030 zakázat VŠECHNY spalovací motory takže je úplně jedno jestli si koupíš TSi nebo TDi
Avatar - Jaros71
19. 10. 2017 01:20
Re: Žádné překvapení..
Frantíci už začínají chovat koníky a oslíky..mazej pro seno ! >:D
18. 10. 2017 15:17
s paradou
sem byl fotit ve jednom jejich salonu a pekne pripraveny raut, sposuat kelimku s necim tekutym, nablejskana bila stype na hlinach se svetlim interierem, tak jsem jim to pekne upatlal a zdokumentoval >:D no jeste ze jsem se v tom svez jiz pred mesicem v Boleslavi, prej skusebni jizdy v salonu az od pristiho tydne :-!
Rozbalit vlákno
1
18. 10. 2017 15:43
Re: s paradou
Jsem dnes jezdil,jak v benzínu,tak naftě a občerstvení v salonu bylo taky.
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 16:24
Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)

To co se momentálně objednává jde jen na doplnění skladby v Autosalonech a na doplnění jsou benzíny o dost levnější ............. :-)
Rozbalit vlákno
19
Avatar - iudex
18. 10. 2017 16:56
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Vieme, že si fanda dízlu, ale realita je, že podiel nafty začína nezadržateľne klesať a do Karoqa si TDI objednávajú ľudia nie preto, že tak milujú naftu, ale najmä preto, že chcú 4x4 (pri SUV logicky) a tá žiaľ s benzínom nie je.
Kým pre veľké a ťažké SUV typu Q7, X5 a pod. je už benzín nákladný a preto ľudia siahnu po úspornejších dízloch (notabene keď sú to šesťvalce), pri takýchto malých SUV veľkostne na úrovni kompaktov nemá nafta veľký zmysel.
Avatar - Ham.
18. 10. 2017 17:23
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Ateca nabízí 4x4 v benzínu i v naftě a realita je, že prodeje dieselů převažují.
[odkaz]
Hodně bych se divil, kdyby to u tohoto dvojčete bylo jinak (zatím je podíl 159 benalů a 340 dieselů, ale to není moc směrodatné, protože je to začátek prodejů, každopádně titulek jako obvykle lže jak když tiskne, protože zatím drtivě vede nafta).
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 18:16
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
A to se u nás obecně SEAT hodně prodává v benzínu, asi proto že v dieselu se kupují Fkodofky. Samozřejmě ž titulek na Auto CZ lže, to už je tady norma.
18. 10. 2017 20:03
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Ano, prodeje dieselů převažují. Ale je potřeba připomenout, že na Atecu jsou extrémně dlouhé čekací lhůty, takže hodně zákazníků asi raději zvolí skladovku a dealeři mají ve skladech hlavně diesely. Uvidíme, jaké budou prodeje, až se to "normalizuje".
Avatar - iudex
19. 10. 2017 08:20
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Prevažujú, ale len mierne. Ak si pozrieš na väčšie SUV, tam je to percento dízlov drvivé: 97% v X3, 87% v X5.
Takže u Atecy s 59% je to oveľa vyváženejšie. A dám ruku do ohňa za to, že v Karotke to bude ešte menej.
Avatar - Ham.
19. 10. 2017 09:03
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
494 prodaných Atec od začátku roku a z toho 340 v dieselu není podíl 59%, ale 69%. A to je na malé SUV hodně. Například Yeti měl vloni a předloni podíl dieselu jenom kolem 47% a například Kadjar má podíl dieselu 32%. Takže současná čísla prodejů dieselu u Atecy a nově i u karotky jsou extrémně vysoká a rozhodně ne vyvážená.
U karotky vidím spíše důvody k tomu, že to může být naopak více než u Atecy, protože Karoq bude mít určitě vyšší podíl firemních nákupů než Ateca (stejně jako má daleko vyšší procento firemních prodejů v ČR Octa než Leon nebo Fabia než Ibiza), tedy vyšší nájezdy a tedy více důvodů pro diesel.
Avatar - iudex
19. 10. 2017 09:36
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Z matematiky dnes dostávaš päťku. >:D Benzínov sa predalo 238, dízlov 344, 238+344=582. 344 z 582 je 59,1%.
Avatar - Ham.
19. 10. 2017 10:03
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Ano, popletl jsem názvy modelů a čísla. Ale v každém případě platí, že podíl dieselů je u karotky (69%) i Atecy (59%) velmi vysoký s ohledem na danou třídu, vzhledem k relevantní konkurenci a i v porovnání se starým Yeti. Tam všude je/byl podíl dieselu dávno pod 50%.
19. 10. 2017 15:33
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
snadne, firmy nazacatku delaj velke nakupy a to i Karoq pro obchodaky, ostatne blizi se konec roku :-) a ve firmach je porad jeste prevaha dieselu a jeste asi par let bude, tim ze firmy toci auta ralativne rychle po 2-3-4 nekde 5 letech, tak je nejake zakazy ohledne dieselu co prijdou treba za 5-10 let prozatim nezajimaj
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 18:22
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Yeti šel v 85% v dieselu, není žádný důvod pro změnu. 1,5 TSI je asi vcelku ucházející motor ale 1,5 v benzínu versus 2,0 v dieselu - chápeš vůbec ten rozdíl?
Malý motor v benzínu versus standardní dvoulitr v dieselu?
Prostě to bude 8:1 až 9:1 pro diesel hodně to bude záviset na flotilových prodejích.
18. 10. 2017 19:52
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Pokud se podíváme na registrace Yetiho v ČR za letošní rok, tak benzínové motory u mají 72 % a diesely 28 %. Když uvážíme, že většina těch aut míří do firem, tak je to dosti překvapující.
Avatar - WinDiesel
19. 10. 2017 07:53
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Výprodej.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2017 17:03
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
To je jasný [odkaz] [odkaz] :-)
19. 10. 2017 15:30
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
tohle srotovne VW v nemecku ma jediny cil, prodat ty desitky tisic skladovek s diesely co jim tam stojej :-) na diesely jsou ochotny davat slevy ted i u Skodovky v CR a to doslova kralovske, proste nemaj v Evrope takovej odbyt dieselu jakej si jeste vloni predstavovali
18. 10. 2017 17:30
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
divny, u nas na salonu dva Karoq, jeden v benzinu a druhej v nafte, nafta holobit Style a benzin "vysperkovanej" Style, cena skoro stejna >:D jj berou hlavne benzin aby usetrili za doplneni >:D

opravdove prodeje a podil ukazou az mesice prodeju, asi bude vladnout nafta, ale nemyslim ze nejak vyrazne
Avatar - Ada je zase tady
18. 10. 2017 18:03
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
To je jasné, s dieselem se lépe jezdí. :-!
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 18:39
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Kdo by taky chtěl jezdit se zubní vrtačkou pod kapotou, že? :-)
Znám pár lidí kteří jezdí opravdu s traktorem pod kapotou ale nevadí jim to (Mondeo 2,0 TTDI, Passat 2,0 TDI-PD)
Říkají že nemají důvěru k ničemu co pořádně nenýtuje. >:D
18. 10. 2017 18:52
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Až na to, že ta zubní vrtačka je v Karoqu dost tichá. ;-)
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 19:20
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
To je jenom dobře, hlučné zubní vrtačky jsou opravdu nesnesitelné :-)
Avatar - Ada je zase tady
18. 10. 2017 18:10
stále stejné chyby
- absence ruční brzdy :no:
- po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha :no:
- čísla na tachometru a otáčkoměru jsou špatně :no:
- mlhovky nejsou na spodním spoileru :no:
- vzhled přední masky potřebuje nutně facelift, auto je s těmi 4 světly ošklivé jak hmyz :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 18:30
září 2017
Škoda KAROQ
36 benzín / 247 diesel
12,72 % v benzínu / 87,28 % v dieselu
Škoda KODIAQ
70 benzín / 344 diesel
16,90 % v benzínu / 83,10 % v dieselu

To jsou naprosto očekávaná a očekávatelná čísla.
Rozbalit vlákno
15
18. 10. 2017 18:54
Re: září 2017
no, kdo by to cekal ze bude mit v registracích navrch benzin, když je jen s trihrnkem, ze ??
ale podle clanku v objednávkách vede benzin, predpokladam, ze se ceka na 1.5tsi
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2017 19:22
Re: září 2017
Porovnej s Koďákem. Karotka je jen o málo menší auto. Je to prostě těžké auto s velkým aerodynamickým odporem, tam bude rozdíl ve spotřebě znát vždycky.
Když se podíváš na podobná SUV různých značek, bude to vycházet podobně, až na výjimky.
18. 10. 2017 19:29
Re: září 2017
prece jen, kadak je vetsi auto, pro mnohy asi jako hlavni, jediny asi i firemni, tam je volba nafty jednoznacnejsi nez u toho mensiho.
uvidíme, az se dokompletuje nabídka motoru a pohonu a taky jak to bude v nemecku, kde v soukrome klientele prevazije benzin uz dost vyrazne.
Avatar - Hittman
18. 10. 2017 18:54
Re: září 2017
Tak pro někoho, kdo bude krosit po městě, benzinek ideál, kdo auto využívá na 100% v této a vyšší třídě, bere naftu. Bez předsudků.
Avatar - Beefcake
18. 10. 2017 22:00
Re: září 2017
To je ale fakt strasne klise.
Avatar - Hittman
19. 10. 2017 07:38
Re: září 2017
To není klišé, to je realita.
Avatar - WinDiesel
19. 10. 2017 07:55
Re: září 2017
realita je pro někoho zjevně klišé ... proto je mezi námi nemálo dobroserů a dobrotrusů kteří nám diktují "jinou" realitu
18. 10. 2017 19:47
Re: září 2017
To jsou asi auta, které registroval výrobce a dealeři. Dle objednávek to vypadá, že větší zájem bude spíše o benzíny, ale to jsou zatím asi jen soukromí zákazníci. Pak se přidají firmy a fleety a může se to změnit. Uvidíme za půl roku, jaká bude realita. Pokud i pak budou benzíny v převaze, tak už to něco znamená,
18. 10. 2017 20:03
Re: září 2017
neverim, ze tohle bude typicky fleetovy auto.
prece jen, provozni i porizovaci naklady u SUV vyssi nez u klasickyho auta u ti, u kterých se na naklady tak nekouka po tomhle aute asi touzit nebudou
18. 10. 2017 20:17
Re: září 2017
Firemní a fleetové prodeje nebudou tak vysoké, jako u Yetiho, ale tipuju, že i tak to bude výrazně nad 50 %.
Avatar - WinDiesel
19. 10. 2017 07:56
Re: září 2017
Fleet jde u větších aut vždy do dieselu
Avatar - Beefcake
18. 10. 2017 21:56
Re: září 2017
Ja tam vidim ine... [odkaz] (treba si opravit rok na 2017, maju to polamane)
Karotka 159 auto / 340 kachle - miesto 13% uz je 32%

Takze to tvoje ocakavane dostalo celkom na frak. uvidime, aky bude dalsi vyvoj.

Skodjak 804 / 3148 - uz 20%, ale kedze ide o tazsie/vacsie auto, bude to pochopitelne, ze pomer bude iny ako pri Karoku.
Avatar - WinDiesel
19. 10. 2017 07:58
Re: září 2017
Tak to máš špatně hochu, asi proto že u Vás máte September a u nás je září :-) :-) :-)
Podívej se na to ještě jednou.
V každém případě je nadpis článku hrubě vylhaný protože v prodejích převažují diesely. Tedy registracích.
Avatar - iudex
19. 10. 2017 08:30
Re: září 2017
Má to dobre: 1-9/2017: 159 benzín, 340 nafta.
A skús sa na to pozrieť aj trochu v širšom kontexte, teda nielen podľa paliva, ale aj podľa pohonu. Karoqov sa registrovalo 499, z toho 295 štvorkoliek. Keďže štvorkolky sú len v nafte, je zrejmé, že ten, kto chce SUV so štvorkolkou (logické spojenie), musí brať aktuálne iba naftu. Teda všetkých 159 benzínov boli predokolky, z dízlov bolo predokoliek iba 45. Takže ak bude dostupný benzín v štvorkolke, presunie sa nemalá časť záujemcov o 4x4 k benzínu. Počkaj a budeš mi musieť dať za pravdu.
19. 10. 2017 15:27
Re: září 2017
no trosku kecas a zkreslusje to tak aby to dobre vypadalo, jasne mesice, a co rok?

září 2017
Škoda KAROQ
159 benzín / 340 diesel (cisla od zacatku roku)

Škoda KODIAQ
804 benzín / 3148 diesel (cisla od zacatku roku)

Škoda YETI
2637 benzín / 1066 diesel (cisla od zacatku roku)

a aby se to roztahlo i na mesic pred tim

srpen 2017
Škoda KAROQ
123 benzín / 93 diesel (cisla od zacatku roku)

Škoda KODIAQ
734 benzín / 2804 diesel (cisla od zacatku roku)

Škoda YETI
2496 benzín / 1026 diesel (cisla od zacatku roku)

nafta ma v CR za tenhle rok podil necelych 40% celkove a nic s tim nenadelas, proste to klesa ;-)
Avatar - Jenik3
18. 10. 2017 20:09
yeti II forever
Na YII (hranaty svetla) vzpominam v tom nejlepsim. Jako byla to sikovna krabice, se kterou se dalo snadno zaparkovat ve meste (4.22m). Idelani krabice do mesta :-)
Ta 1.2 81 6q byla povedena, ticha a zrala malo. Pristi rok rozbiju prasatko a mozna se podivam po YII znova, ale to bude ojetina.
Karotka ma techniku o rad lepsi a stejne tak cenu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Beefcake
18. 10. 2017 22:00
Re: yeti II forever
Je fakt, ze tomu Yetimu tiez prichadzam na chut v poslednej dobe. Asi mam rad tieto krabicove auta.
Avatar - Jenik3
18. 10. 2017 23:30
Re: yeti II forever
Pokud clovek neni vikendovy stehovaci typ, tak se mu kratky YII muze hodit i v roce 2018.
Avatar - WinDiesel
19. 10. 2017 07:59
Re: yeti II forever
Yeti je fajn i po designové stránce. Je osobitý. Ta krabice je zaoblená. A kulatá světla byla něco co se dnes již nevidí, samé pásky a proužky z diod.