Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Slavné dobové testy: Jak si vedl legendární Tatraplan?

Na našich silnicích a v našich městech potkáváme již stovky tatraplanů. Tatraplan je kapacitou mezi automobily. Je to „někdo“ s osobitými vlastnostmi a kvalitami, i když má ještě některé nedostatky menšího významu.
Zpět na článek
4. 2. 2018 08:11
29. 12. 2018 10:43
4. 2. 2018 16:56
5. 2. 2018 07:20
28. 12. 2018 15:07
28. 12. 2018 18:34
Avatar - wakantanka
4. 2. 2018 08:11
Vyborne
napisane. Nechce sa redakcia inspirovat?
Rozbalit vlákno
1
29. 12. 2018 10:43
Re: Vyborne
Takýto článok redakcia nevyšije, ani keby im pánboh odpustil všetky hriechy.
4. 2. 2018 09:40
Zaujal mě téměř losí test:
"Přicházím ke zkoušce stability. Můj obvyklý způsob – to je rozkývání vozu při rychlosti 70 km/h, při stejném plynu opakovaným vychýlením zprava doleva po ˝ a ľ otáčky volantu až do vzniku smyku – nevyvolal ovladatelný smyk ani na suché dlažbě, ani na mokrém cementu." Takže autor předběhl Švédy o 40 let (pokud to nepoužíval již dříve...).
Rozbalit vlákno
1
28. 12. 2018 18:47
Re: Zaujal mě téměř losí test:
Ano, choval se dost neutrálně, protože jednak neměl za zadní nápravou řadový stojatý 4-válec, ale krátký a nízký boxer 2/2 válce, který navíc řidič (a spolujezdec) svou váhou vepředu dost dovažovali, a neměl vzadu pouhé výkyvné polonápravy, ale podélná ramena.
Avatar - Ambrose
4. 2. 2018 16:56
Test
Skvělý :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
5. 2. 2018 07:20
Líbí
se mi především akcent na klid, pohodlí a pohodu na palubě, namísto hloupého tlačení "sportování" za každou cenu.
Rozbalit vlákno
0
28. 12. 2018 15:07
Pěkný
Velmi zajímavý a tak trochu nostalgický testík, vezmeme-li v úvahu, že se jednalo o poslední tatrovácký vůz koncipovaný pro běžného řidiče. Bohužel po roku 48 tomu už bylo jinak, a auta směřovala ke stranickým funkcionářům (jako další tatrovky).
Nicméně by mě zajímalo, jestli bylo testované auto vyrobené ještě v Kopřivnici (do roku 51) nebo už sprasené škodováky v Mladé Boleslavi.
Rozbalit vlákno
1
28. 12. 2018 18:34
Re: Pěkný
Patrně je to podle textu ještě poctivý kopřivnický Tatraplán. I když není vidět dozadu - ty boleslavské měly vypouklejší kapotu a větší a zaoblená okénka.
Avatar - praděda7
29. 12. 2018 11:57
A jak to bylo doopravdy....
Na našich silnicích a v našich městech potkáváme již stovky tatraplanů. .......a v každém sedí několik mužů v kožených kabátech a jedou zatknout dalšího nepřítele lidově demokratického Československa....taková to byla doba.... ;-\
Rozbalit vlákno
7
29. 12. 2018 18:20
Re: A jak to bylo doopravdy....
Přesně, o něco později se k nim přidala i T 603 a Škoda 1200/1201 Sedan, vyjížděly prý většinou již za svítání... :-O :'-( :-(
Avatar - praděda7
29. 12. 2018 18:27
Re: A jak to bylo doopravdy....
Tak tak ...k večeru už vyjížděly je ty, které sbíraly hloupé sousedy, kteří se na SNB ptali, kam tu rodinu od vedle odvezli.... ;-\
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2018 10:34
Re: A jak to bylo doopravdy....
Kdo vám za tohle dal :no: ? ;-\
30. 12. 2018 11:36
Re: A jak to bylo doopravdy....
No pořád je bohužel dost Čechů, kteří by si bolševickou totalitu rádi zopakovali - sociální "jistoty", nemožnost vyniknutí nadaných lidí, velké šance kariérního postupu nikoliv na základně skutečných schopností, ale přes partaj, oceňované udavačství - v tom všem by se tato odporná individua přímo rochnila blahem... :-O
Avatar - lyon667
30. 12. 2018 20:29
Re: A jak to bylo doopravdy....
Bohužel to platí i pro polistopadovou generaci, pro kterou je historie k smíchu a znovu často vzhlíží ke "světlým zítřkům" reálného socialismu. A nejen u nás.
30. 12. 2018 23:53
Re: A jak to bylo doopravdy....
Nemyslím si, že by to byl moc rozšířený jev, naštěstí. Ale pokud má nějaké dítě od malička komoušskými rodiči vymívaný mozek, tak asi podleho, to ano... :'-(
Avatar - praděda7
31. 12. 2018 09:30
Re: A jak to bylo doopravdy....
Jo kamaráde, jablka nepadají daleko od stromu....mám mnohokrát potvrzeno.... :-!