Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Smutná budoucnost Lancie potvrzena: Jediný model a prodej pouze v Itálii

Lancia bude v následujících letech prodávat jen model Ypsilon. V delším časovém horizontu by dokonce mohla zcela skončit.
Zpět na článek
8. 5. 2014 13:38
8. 5. 2014 15:43
8. 5. 2014 20:58
9. 5. 2014 00:36
8. 5. 2014 14:36
8. 5. 2014 14:50
8. 5. 2014 20:50
Avatar - Aladeen
8. 5. 2014 13:38
Modely
Súčasné modely zdá sa nie su veľmi atraktívne pre Európskeho zákazníka . Podľa mňa to bude práve kvôli dizajnu jej kľúčových modelov (Ypsilon a Delta) .
Rozbalit vlákno
5
8. 5. 2014 15:43
Re: Modely
No Y se ještě jakž takž prodává. Zajímavější ovšem je, že Lancia má v posledních letech stejné prodeje jako Alfa (a stejně široké portfolio modelů).
8. 5. 2014 20:58
Re: Modely
přesně tak, rozdily v prodeji obou značek v poslednich letech jsou v řádu tisícovek aut. Ale o tom, že lancia si zaslouží zavřít, bo se neprodává čteme skoro tak často, jako o plánech na vzkříšní alfy romeo. Přitom by to mohlo být klidně naopak.
Avatar - šmoula nešika
8. 5. 2014 22:04
Re: Modely
No rozhodně si nemyslím, že by Lancia měla podobnou možnost návaznosti (na tradice ap. - ta byla víc na ty průlomové technologie, které u Fiatu od 70. let upadají) jako Alfa. Zvláště v USA (kde je Alfa skvěle zavedená). Ale je fakt, že v Itálii určitě táhne víc než AR.
9. 5. 2014 00:36
Re: Modely
Lancia - luxusná značka, Alfa Romeo športová. Nechápem, s čím má Fiat problém. Iba ak sám so sebou a vlastnou neschopnosťou. Čo by niektorí za také značky v portfóliu dali...
Avatar - šmoula nešika
9. 5. 2014 08:16
Re: Modely
Lancia byla v dávných dobách inovativní luxusní automobilkou, k čemuž se i po koupi Fiatem snažila vracet, ale už to nebylo ono, především se změnila doba, a úspěchy měla spíš v motorsportu, jak opustila ten a začala blbnout s designem a technikou neinovovanou a technikou Fiatu, šlo to do kytek a stala se automobilkou jediného trhu. ;-\
8. 5. 2014 14:36
Druhý SAAB
Chrysler vytuneloval a potopil Lancii stejně jako GM zařízl SAAB. To, že se humpolácký americký design prodávaný pod značkou reprezentující italskou eleganci nechytne, muselo být jasné snad úplně každému. Co na to management? "Hmm, nevyšlo to, tak to - tradice netradice - zamáznem úplně."
Rozbalit vlákno
7
8. 5. 2014 14:50
Re: Druhý SAAB
Jak jsi přišel na to, že Chrysler vytuneloval Lancii?
Avatar - The Spešl Uan
8. 5. 2014 15:13
Re: Druhý SAAB
Nemyslím si vytuneloval,ale máš pravdu.Fiat pohřbívá značku s ohromnou tradicí,pro automobilový svět to je stejně katastrofální,jako kdyby bankrotlo Ferrari nebo Volkswagen(obě naprosto důležité značky),Ferrari by mělo strašný vliv na konec F1.Prostě odchází enormní legenda.Dejme sbohem jedné z nejlepších značek světa. :-( :-( :-( :-( :-( :-( :no:
Avatar - Hammunasakra
8. 5. 2014 17:35
Re: Druhý SAAB
Nevim jestli nejlepší ale zajímavá určitě jo a škoda to bez diskuzí je :-|
8. 5. 2014 20:50
Re: Druhý SAAB
Jo s tím se dá souhlasit, skvělá byla do odchodu původní Delty, tedy tak do poloviny 90 let. Od té doby jen chřadne, až do současného stavu = klinická smrt ...
8. 5. 2014 16:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stejsn
8. 5. 2014 20:18
Re: Druhý SAAB
No tě prsk. Tvůj příspěvek je horký adept na trapas roku :no:
Avatar - šmoula nešika
8. 5. 2014 22:05
Re: Druhý SAAB
Z pohledu Alfy by se o tom možná polemizovat dalo, ale vytunelování Lancie, to nee. :no:
Avatar - KANKUNEN
9. 5. 2014 07:01
Komu se bude stýskat?
O luxusní značky zájem není, všichni chtějí sportovní. Slávu Lancie mám spojenou hlavně s Integrale a rally, ne jako luxusní auto.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dolfi
9. 5. 2014 17:46
Lancia - sbohem!
:'-(
Rozbalit vlákno
0