Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Soud nařídil zákazy jízdy starších naftových aut v Essenu

Německý správní soud nařídil zavést zákazy jízdy starších naftových automobilů v některých částech západoněmeckého města Essen.
Zpět na článek
16. 11. 2018 12:09
16. 11. 2018 12:40
16. 11. 2018 15:11
16. 11. 2018 13:54
16. 11. 2018 15:09
16. 11. 2018 15:23
16. 11. 2018 20:24
16. 11. 2018 16:21
16. 11. 2018 16:31
16. 11. 2018 20:32
19. 11. 2018 08:50
19. 11. 2018 09:22
20. 11. 2018 10:29
16. 11. 2018 12:09
16. 11. 2018 12:42
16. 11. 2018 13:58
16. 11. 2018 16:17
19. 11. 2018 08:54
19. 11. 2018 09:16
20. 11. 2018 10:27
20. 11. 2018 10:56
20. 11. 2018 12:46
20. 11. 2018 15:07
21. 11. 2018 09:00
21. 11. 2018 16:06
22. 11. 2018 13:47
23. 11. 2018 08:40
23. 11. 2018 10:58
21. 11. 2018 21:36
20. 11. 2018 12:43
20. 11. 2018 15:10
20. 11. 2018 13:10
16. 11. 2018 13:13
20. 11. 2018 21:03
16. 11. 2018 12:09
kolenovrti
uz se vam to krati :-)
Rozbalit vlákno
17
16. 11. 2018 12:40
Re: kolenovrti
Ať soukromí uživatelé platí za fabriky, lodě, letadla atd... Ať platí, tam se to vybírá nejjednodušeji.
Sedřít je z kůže a ještě lidem nakázat filtr, který nevpustí do těla moc kyslíku. :-!
16. 11. 2018 15:11
Re: kolenovrti
problem s tim kyslikem v tele je prave kvuli jedum, co vypoustej naftaky
16. 11. 2018 20:11
Re: kolenovrti
Lebo benzíny púšťajú do vzduchu len kyslík a esenciu z fialiek, že... :-!
16. 11. 2018 13:54
Re: kolenovrti
Mě se ty vole líbí jak každýho, kdo nechce jezdit autem co chlastá jak tank, nazveš kolenovrtem. Už si vytáhni prosím pěkně hlavu z***e >:D
16. 11. 2018 15:09
Re: kolenovrti
ze jsi naposledy benzinem jel na vojne russackym zilem, co chlasta 100 na 100 a od ty doby jezdis jen traktorem ..
do traktoru, jako pracovniho stroje, nafta patri, s tim nemam problem
Avatar - WinDiesel
16. 11. 2018 15:23
Re: kolenovrti
Nejsi ty Owčáček? Pokud ne tak už zbývá jediná možnost - obecní blázen. Případně můžeš být Kharl, b.l.b.é jsou na to tvé příspěvky dost. >:-[]
16. 11. 2018 20:24
Re: kolenovrti
wine, ty dunihlave, ty ses dlouhodobe mimo realitu, podobne jako trestne stihanej StBak babis
16. 11. 2018 16:21
Re: kolenovrti
Ne naposledy jsem jel Kodiakem 2,0 TSI. Na dálku za 11 litrů ty mamlase. Stejný auto s dieselem to zvládá o 3-4 litry míň. To mám taky vyzkoušený.
Avatar - Blue Sun
16. 11. 2018 16:31
Re: kolenovrti
O čtyři litry? Kde tě učili řídit?
16. 11. 2018 20:32
Re: kolenovrti
podle spritmonitoru diesel 140kW 7.91 vs benzin 132kW 9.35
tedy rozdil cca 1.5l
CO2 nafta 212, CO2 benzin 219, tedy rozdil 3%

[odkaz]
[odkaz]

videl jsi to auto nekdy aspon na obrazku??
19. 11. 2018 08:50
Re: kolenovrti
Po dálnici 160 to prostě žere takhle. Je mi líto. Asi když s tím pojedeš klobouk, tak se dokážeš s 2,0 TSI dostat k 9 litrům. Holt to žere jako tank. Navíc to má kvůli zasraný EU malou nádrž takže seš s tím co chvíli u pumpy.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2018 09:05
Re: kolenovrti
Nech už toho s tou ideologií proti EU = Evropa nikdy nebyla světovej lídr v emisích a neni ani teď. Co bys dělal = kdybys žil v Kalifornii [odkaz] :-)

Víš co je nejhorší? Že už před desítkama let = si problém zdevastovanýho ovzduší uvědomovali i vládnoucí komunisti [odkaz] ;-)
19. 11. 2018 09:22
Re: kolenovrti
V Kalifornii?? Tam to moc neřeší, tam má 8 válcovej motor i sekačka na trávu. >:D Vzhledem k tomu, že mají levnej benzín, tam s naftou nikdo nejezdí. Jen s autama co pod 10 litrů na sto nejdou ani z kopce >:D

Jasně i vládnoucí komouši si uvědomovali problém s ovzduším, tak se odsiřovaly uhelný elektrárny, zaváděl bezolovnatý benzín, začínalo se topit plynem, stavěly se jaderný elektrárny atd. Ovšem nezakazovalo se lidem jezdit novýma autama jak by si to chtěl řešit ty.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2018 11:01
Re: kolenovrti
Jo v Kalifornii = kde emisní normy začaly a dodnes sou nejdál. A maj větší HDP než největší země světa ;-)

Jj uvědomovali = ale nic neudělali = to sis popletl = to se rozjelo až po revoluci :-)

Logicky nezakazovali = i když to byli drsňáci tak s měkkym >:-[]

Já chci zakazovat nový auta? To je co za 3,14ovinu? >:D
20. 11. 2018 10:29
Re: kolenovrti
Jestli to správně chápu tak by si EURO5 auta nepouštěl do nízkoemisních zón, tak jak si to mám jinak vysvětlit?
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 11:14
Re: kolenovrti
S Euro5 generací je to trochu složitější = viz měření = sou levný auta jako C4 HDi 110 nebo naopak drahý jako BMW 550d který sou ok = jejich motory plněj Euro 5

No a pak je tu VW, Audi, Porsche, Škoda a Seat Dieselgate = který ani vzdáleně = to je tak Euro 3 = a vozy s Euro3 bys do nízkoemisních zón pustil?

Takže nejde říct co obecně Euro5
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2018 09:14
Re: kolenovrti
Zrovna v Německu se jezdí sakra hodně po dálnici = tam je stavěli když my budovali socialismus. De o minimální rozdíl mezi naftou a benzínem. A to připomenu že nafta je dvojnásobně dotovaná! Tak moc to je absurdní :-)

Rozdíl v emisích který uvádí výrobce je eště větší prča = 3% >:D

Stejný auto s dieslem to prostě nezvládá o 3-4 litry míň = ani omylem ani vzdáleně
16. 11. 2018 12:09
kolenovrti
V pořádku.
Rozbalit vlákno
40
16. 11. 2018 12:42
Re: kolenovrti
Co je v pořádku? Já se z obecného článku bez jakýchkoliv odkazů jaká auta to budou nedozvěděl nic a ty tu tleskáš. Jestli máš konkrétnější info, tak ho sem dej.

Zajímá mě to ;-)
16. 11. 2018 13:58
Re: kolenovrti
Starší by mělo znamenat EURO4 včetně. Tj ty co nemají DPF a hulí. Podle mě je to celkem rozumný. Tak ono to do teď bylo EURO3 a nižší a teď se to rozšíří i na EURO4. Já bych taky řekl že je to v pořádku. S 10 let starým autem tam normálně budeš moct.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2018 14:23
Re: kolenovrti
Správě píšeš = by mělo. Dieselgate *** Euro 5 = neuměj ani Euro 4 ;-)
16. 11. 2018 16:17
Re: kolenovrti
Když tenhle nesmysl napíšeš stokrát tak se stejně pravdou nestane. Jestli chceš tvrdit, že autu s DPF lezou z výfuku horší *** než autu bez něj, tak v tom klidně pokračuj. Pochybuju, že ti to někdo normální bude věřit.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2018 16:31
Re: kolenovrti
Každej normální :-!

Už proto = že to naměřili například planetou = u nás Dopravní fakulta ČVUT :-)

Asi proto = že DPF nemá s oxidy dusíku nic společnýho = zachytává pevny částice = saze ;-)
19. 11. 2018 08:54
Re: kolenovrti
Ano píšeš to zcela správně. Zachytává pevný částice a to je ten největší rakovinotvornej sajrat co dieselu leze z vejfuku. Účinnost DPF filtrů se blíží ke 100%, takže EURO5 auto je proti EURO4 určitě provozně čistší. Jen blázen může tvrdit opak ty ČVUT >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2018 08:59
Re: kolenovrti
Nojo všichni sme blázni = ty jedinej.. >:-[]

No tak to = už je fakt zlý ;-)
19. 11. 2018 09:16
Re: kolenovrti
Ne všichni ne. Jen ty. Kdyby to bylo jak píšeš tak EU zakáže vjezd do nízkoemisních zón i novejm EURO5 autům. Zjevně v EU nesedí až takoví pomatenci, takže to udělají logicky EURO4 včetně a nižší. To je ten selskej rozum co ti chybí >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2018 10:54
Re: kolenovrti
Neuvěřitelný :yes: :yes: >:D >:-[]

Nekecej že ani po tom všem = když už teď víš že filtr sazí s tim nemá v podstatě nic společnýho a ty saze který zachycuje fakt nejsou to nejhorší co způsobuje = to se zavedlo spíš aby to blbě nevypadalo = když auto chrlí oblaky viditelný špíny = proto taky maj teda mívaly vejfuk dolu = že ani po tom všem doteď = si nepochopil o čem byla Dieselgate! :-)
20. 11. 2018 10:27
Re: kolenovrti
Dieselgate byl o tom přesvědčit takový trouby bez uvažování jako ty, že nejhorší znečišťovatelé ovzduší jsou dieselový auta od VW. Ne průmyslový podniky, elektrárny, domácnosti, letadla nebo loďě. Vyvolat davovou hysterii a přesvědčit primitivní lidi, že moderní dieselový auto ti přivodí smrt v podstatě když se na něj jen podíváš. Někde se to koukám celkem povedlo >:D >:D Já sem celkem rád, že přirozeným vývojem mizí ze silnic auta za kterými pro kouř nevidíš a jsou nahrazovaný moderníma EURO5 a EURO6 autama, který těch škodlivin vypouští naprostý minimum. Ve srovnání s dobou před 10 lety se můžeme radovat k jakýmu pokroku v čistotě výfukových plynů jsme dospěli. Někteří místo co by měli radost jsou pořád naštvaný.
Avatar - Barrichello
20. 11. 2018 10:36
Re: kolenovrti
ještě by ti lidi na ty moderní a často velice spolehlivá Euro 5 a Euro 6 auta museli mít >:D Stačí objet pár vesnice za Prhaou a uvidíš realitu....corsy z 90. let, jedničkový fabie a oktávky, sem tam ještě něercedes z konce 80. let, žiuglíky, sierry, Omegy, 90 mazdy, nissany atd
20. 11. 2018 10:56
Re: kolenovrti
No těchle historický vozidel co si vyjmenoval popravdě po silnicích moc nepotkávám. Jedničkový fabie a oktávky beru to jsou ale auta naprosto v pohodě, který se vyráběly např. O1 do roku 2011. Takže co by nejezdily, že?
Avatar - Barrichello
20. 11. 2018 11:40
Re: kolenovrti
Jezdí i Cadillac z roku 1950, proč by nejezdil. Ale o tom nebyla podstata. Já jich vidím denně nekolik člověče....aut z 90. let používaných jako daily do práce.

Vono rekonstrukce, děti nebo hypotéka je věc.
Já si to procházel a mapauju.

Nejlepší je novej barák za 8 mega a vedle něj stojí dvě jedničkový Fabie....čím to asi bude....že by už nezbylo každej měsíc po ukojení hypotéky, jídla a energií na něco lepšího?

Ono pokud stojí podnájem 25x víc než stál nájem v družstevním či státním v roce 1989 a barák co stál v roce 1989 220 stojí dneska 10 mega je asi něco blbě.
Ono 25x větší výplatu jak v 89 moc lidí nemá, teda nevím třeba o tom, že měl technik výstupní kontroly 63 000 Kč dneska.
Protože za totáče těch 2500 měl.

To je odbočka jak se maj všichni lepší >:D
20. 11. 2018 12:46
Re: kolenovrti
No jo jenže podle Hammuny by měly mít všichni na nový barák/byt ideálně na solární pohon a nový super ekologický auto. Něco jako zasírat vzduch 15 starým autem je neakceptovatelný. >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 13:52
Re: kolenovrti
Ne = to sis teď vymyslel ;-)

Že je rozumný aby se elektřina spotřebovávala místně = a ne vysokym napětím [odkaz] napříč zemí = když to neni potřeba = tak o tom žádná

Že je lepší vyrábět energii ze zdrojů zadarmo typu vítr slunce geotermálně nebo příbojem = no to chce snad každej

Jo a je lepší nový víc ekologický = než starý 15ti letý = ty znáš někoho kdo to chce obráceně? >:-[]
20. 11. 2018 15:07
Re: kolenovrti
Vyrábět elektřinu geotermálně nebo příbojem, můžou tak na Islandu. My holt musíme vycházet z toho co máme a kam současná věda dospěla. Tj jaderná elektrárna a pokud možno zrušit co nejvíc uhelných elektráren, který produkují ten tebou nenáviděný NOx ve velkým.

To je zvláštní, že tvrdíš, že je lepší novější než 15 let starý. Nedávno si přitákával tý přiblblý europoslankyni co se pohoršovala nad tím, že se z Německa na východ tahají auta a tudíž a 5-8 let starý auta budou dojíždět v Čechách, Polsku, Slovensku atd. Teď ti to najednou přijde v pořádku?
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 16:59
Re: kolenovrti
Geotermální energie [odkaz] je i tady

NOx chce dejchat = leda *. Ty snad jo? ;-)

Tvou zvláštní logiku fakt nechápu = ty snad radši 15 let starý auto než nový? Asi myslíš euro-komisařku. Evidentně chytřejší než ty = proto by nerada aby se chrliče emisí jen přestěhovaly z bohatších do chudších částí Evropy
21. 11. 2018 09:00
Re: kolenovrti
To co ty nazýváš jako chrlič emisí a co se k nám vozí nejsou ovšem 15 let starý auta >:D Průměrný stáří vozovýho parku je u nás něco přes 14 let a je potřeba si uvědomit jeden zásadní fakt. Nikdo si nepřiveze z ciziny horší auto než s jakým aktuálně jezdí. Takže jestli nahradíš průměrný 14 letý auto něčím o x let modernějším, tak je to pro ovzduší výhra. To si soudružka euro-komisařka zřejmě ve svý stupidnosti neuvědomuje.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 10:09
Re: kolenovrti
Nemyslim že eurokomisařka co sis splet s europoslankyní je soudružka = ty svuj svět přivedli k bankrotu = a většinou sou to důchodci. Je fakt že spousta z nich sou úspěšný kapitalisti = třeba náš premiér >:-[]

Tak ta proti tobě bystroňka = to narozdíl od tebe chápe. Smutný že ona má péči mj o tebe = a ty na ní takhle >:D

Průměrný stáří našeho vozovýho parku je přes 15 let. Průměrná dovezená ojetina 9,7 roku

A teď to co doteď nechápeš = ojetina generace Dieselgate = je chrlič emisí = jak 15ti letý auto = občas i horší. Už ti to došlo? :-)

Už si budeš pamatovat že geotermální energie = je i u nás? ;-)
21. 11. 2018 16:06
Re: kolenovrti
Fajn takže když 15 let starý auto nahradíš o 5 let novějším, tak to stejně není důvod k hysterii. Co na tom nechápeš? Když ti seberu jedničkovou oktávku z roku 2003 a dám ti O2 po FL tak je to posun jak v bezpečnosti, tak v čistotě provozu, krom spolehlivosti snad ve všem. Analogicky to platí na všechny auta. Je jedno jestli si do tý rovnice dosadíš BMW nebo FORD. Pořád je to pozitivní posun dopředu. Za to máš být ty i ta eurotukanka rád a ne se kvůli tomu čílit. Navíc bez naděje, že to rozčilování k něčemu bude. Stejně se ty auta budou vozit >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2018 10:08
Re: kolenovrti
Kdy si změnil názor? Tuhle si vysvětloval že 15 let starý a nový = neni skoro rozdíl

Nahradit starší novějšim = je vždy ok. Blbý když to novější = Dieselgatový = chrlí víc než to starší = to pak maličko na hysterii je ;-)

Zvláštní že někomu kdo tomu víc rozumí + nechce ty *** tady = řikáš tukan
Takhle to pochopit = to chce velký nepochopení >:-[]

Rozhodně to neni automaticky posun dopředu = to si furt nepochopil co to je Dieselgate. Jestli teda dopředu neznamená = víc emisí >:D

Euro5 mělo limit 180 mg na kilometr = rozdíl mezi v reálu naměřenejma 1500 mg/km a třeba levnym Citroenem C4 110 HDi kterej s rezervou plnil Euro6 který má 80 mg/km = určitě chápeš i ty

Pro jistotu 1500 nebo asi 30 mg NOx = každej kilometr. Běžný auta najedou aspoň 250.000 km často mnohem mnohem víc. A každej kilometr ;-)

Takže je jasný že si doteď nechápal co znamenaj ty měření [odkaz] tak teď snad už jo

Když si nedovedeš představit mg/km NOx = zkus si představit že z těch aut vypadávaj ho.vna. Díky Dieselgate najednou automobilky uměj 8 hoven na kilometr z BMW 18d = 8 kusů. Nebo nedávno 1500 kusů = už to chápeš? A ty urážíš tukanku = protože ti nepřeje abych ty auta jezdily po Jablonci
22. 11. 2018 13:47
Re: kolenovrti
Tady si něco přečti, ať se už dál neztrapňuješ >:D >:D

[odkaz]

Tukanka hájí lobby automobilek. Automobilky chtějí, abychom si kupovali nový auta ne jetý. To je ten důvod. Ne aby ty si dýchal jako čistší vzduch.
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2018 14:55
Re: kolenovrti
1) tak kdy si změnil názor na 15 let starý auta? ;-)
2) co si chtěl říct tim článkem? Autor nevidí eurokomisařku = jako ty = jako tukan z toho vycházíš spíš ty :-)
3) tukani sou možná taky chytřejší než ty = i ty ale víš že tady se nový auta kupovat nebudou = tady vládli komunisti = tady eště desetiletí nebudou lidi kupovat nový auta = teď je medián v čistym asi 24t. kč = a nekecej že nevíš ani to = myslim to že běžnej čech si eště dlouho nebude kupovat nový auta >:D
4) už ti došlo že Dieselgate neni o sazích a jejich filtru?
5) už ti došel rozdíl mezi 1500 a 8? :-)
6) už chápeš co znamej ty měření [odkaz]
6) nebo se budeš dál a dál ztrapňovat? >:-[]
23. 11. 2018 08:40
Re: kolenovrti
1. žádnej názor jsem nezměnil. To že je z pohledu čistoty provozu a bezpečnosti lepší jezdit v 10 starým autě než 15 let starým je názor, který zastávám od začátku.
2. Copak si ten článek nečetl. Závěry odborníků z ČVUT, který jsou trochu jiný než jak si ty představuješ svět >:D
3. o tom, že lidi nemají na nový auta prachy jsem se nehádal. Právě proto tak kvete dovoz relativně nových aut z Německa, Holandska, Itálie apod. proti kterýmu se stavíš a jedna polská politička, který žereš její kecy.
4. celou dobu vím, že dieselgate je o NOx. Nikde jsem netvrdil opak.
5. už ti došlo, že čísla na papíře jsou dost často diametrálně odlišný od reality? V provozu bude drtivá většina aut, který vykazují jiný parametry než při měření v laboratoři.
6. přečti si ten odkaz co jsem ti posílal ať víš jaký jsou závěry odborníků z ČVUT a nešíříš tu hoaxy >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 11. 2018 10:46
Re: kolenovrti
1. tuhle si neviděl moc rozdíl mezi novym a 15 let stary = takže změnil = teď chceš koupit 10 let starý = tak to vidíš takhle. I tu bezpečnost sem dal jako argument pro nový = a moc tě to nebralo = takže názor si změnil :-)
2. tak co si tim článkem chtěl říct? Asi si ho nepochopil = tukan tam člověku kterej nechce aby se sračkomety jen přesunuly z bohatších do chudších zemí = nikdo neřiká. To ti uniklo ;-)
3. Jaký zase kecy? Že to tak je víme všichni = ty evidentně zatim nechápeš = proč nejen jedna politička = řiká že tentokrát to neni úplně vono >:-[]
4. lhát se nemá >:D
5. netušil sem že se měří v laboratoři = my mluvíme o měřeních v provozu = na vejfuku auta = no a ty je popíráš :-)
Ostatně o tom je přece Dieselgate = to v laboratoři když tomu tak chceš řikat ;-) je k ničemu = když je změřili v reálu = byla to katastrofa. 11 milionů katastrof
6. takže dál ztrapňovat :-)
Je fascinující že sice velestručně ale celkem jasně sou závěry měření Dopravní fakulty ČVUT zmíněný i v tom tvym odkazu = a ty je vykládáš = přesně obráceně! :yes: >:D >:-[]
23. 11. 2018 10:58
Re: kolenovrti
1. takhle jak to prezentuješ sem to nikdy netvrdil.
2. ty seš hroznej politik. Tak když to nechceš přiznat, tak ti tady pár poznatků z toho článku vypíšu.

Věta:
Nicméně, pokud se týká aktuální situace u nás, máme k dispozici studii ČVUT k emisím z dopravy v Praze a podle ní nejde až tak o Euro 4 nebo 6, jako o technický stav spalinových cest daného vozu. A to by měly prověřovat stanice měření emisí.

Tě jasně usvědčuje ze lži o ukrutný nebezpečnosti EURO5 dieselů. Zjevně podle odborníků z ČVUT není problém ani EURO4 auto. Podstatný je technický stav.

Další věta:

Autobazary se přitom shodují, že aktuálně je na českém trhu z čeho vybírat a žádný zvýšený tlak z Německa nepociťují.

vyvrací hoax od soudružky eurokomisařky, že budou autobazary zaplavovat podle tebe neekologický auta z Německa.

jdeme dál.

Zánovní vozy jsou nejrychleji rostoucím segmentem. - to jaksi vyvrací tvůj hoax o tom jak se sem vozí starý šroty.

A aby toho nebylo málo další střípek do mozaiky:

Obnově vozového parku nahrává, že za cenu okolo sto padesáti tisíc (což je podle statistik pro většinu běžných českých domácností částka, kterou si mohou dovolit investovat do nákupu auta) si lze pořídit vozy, které Euro 5 spolehlivě plní. Jsou to automobily jako třeba Fabie nebo Hyundaie i30.

Opět další věta vyvracející tvůj hysterický hoax o záplavě ČR šroty z Německa. Ejhle oni to vlastně nejsou šroty, ale nový moderní auta.

no a věta

Podle všeho jsou tedy výkřiky typu „Levné diesely ze západu zamoří východní Evropu“ jen laciným politickým vystoupením a trh si sám bude diktovat.

To je když věříš politiků a ne odborníkům >:D

a poslední hřebíček do rakve názor odborníka z ČVUT.

Podle Michala Vojtíška z ČVUT vyprodukuje polovinu nejškodlivějších emisí v Praze jen pět procent aut a právě tohle je podle nás věc, na kterou by se měli politici zaměřit. Většinou jde o auta s odmontovanými filtry pevných částic, která sice mohou být novější datem výroby, ale tato nepovolená úprava z nich dělá větší problém, než je patnáct let staré auto s dobře seřízeným motorem a funkčním výfukovým potrubím.

Další body netřeba rozebírat. Děláš tady ze sebe osla a ještě si hraješ na hrdinu.

>:D >:D
Avatar - Barrichello
21. 11. 2018 20:28
Re: kolenovrti
neomarxisti sou taky soudruzi a mnohdy horší než komunisti. Ale to tvůj mozek neumí pochopit...
Avatar - Beefcake
21. 11. 2018 21:36
Re: kolenovrti
A "vy bijete cernochov", nie ?
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2018 09:58
Re: kolenovrti
Něco k věci = nebo zůstaneš u oblíbený floskule? ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 14:00
Re: kolenovrti
Každej ekonomicky vzdělanej a nejen ekonomicky ti vysvětlí čim to je = je to ekonomickym bankrotem říše komunistů

Vtipný je = že tak to ty nechceš vidět = chceš nějaký jiný vysvětlení :-)

Ne všichni se maj líp = stát se má líp. A když nebudeme furt dokola volit Babiše a Klause = budou se časem mít líp i lidi ;-)

Bejvali sme na stejný úrovni s Rakouskem = komunista za 40 let zvlád že sme v roce 1990 byli na 10% Rakouska. Dneska sme asi na třetině
Rozbít hubu komunistovi = když to chceš ventilovat

Rozdíl neni blbě = všechno má ekonomický vysvětlení. Že ty na ně nedáš a radši vymejšlíš svý = to je jiná věc.

Ale jestli tě fakt zajímá co a jak = tak bych ti nějaký souvislosti a důvody moh zkusit vysvětlit. Například srovnávat příjem za socialismu = v umělym systému = a ve volný ekonomice = je prostě blbost. Prostě si žil v ZOO a stěžuješ si že dneska nedostáváš 2x denně jídlo = ale musíš si ho lovit :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 11:18
Re: kolenovrti
Trouba bez uvažování = si třeba myslí že Dieselgate řeší DPF filtr = neuvěřitelný žejo >:-[]

Kecy o lodích apod. = taky často opakujou = nejspíš ani nevědi že zámořský lodě v blízkosti přístavů jedou na jiný palivo atp. ;-)

Ve srovnání s dobou před 10 lety = kdy pomalu nabíhaly motory s Euro5 = se právě moc nezměnilo = dneska co prasklo Dieselgate = už víme proč. Teda některý z nás víme >:-[]
20. 11. 2018 12:43
Re: kolenovrti
No jo když ty vlastně ani nevíš jaký auta u nás před 10 lety jezdily po silnicích to je pak těžký se s tebou o něčem bavit. EURO5 po silnicích žádný nejezdily. Vesměs to byla sbírka vraků ze začátku 90 let, který leckdy neměly ani katalyzátor natož nějaký DPF.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 13:53
Re: kolenovrti
Tak za prvné = před deseti lety i u nás už jezdily auta plnící Euro5 = že to popíráš = no to ty všechno >:-[]

Źe bylo daleko daleko víc vraků = no to je i dneska = posun popravdě nic moc :-|

U nás to trochu zachraňujou firmy = soukromý auta to je doteď katastrofa. Ekonomický dozvuky socialismu bude zažívat eště dlouho
20. 11. 2018 15:10
Re: kolenovrti
No to určitě. Norma vstoupila v platnost někde 2009, takže 2008 byly určitě na silnicích hojně EURO5 auta. Leda ve snu. S bídou to byla EURO4, ovšem spíš EURO3,2,1 a starší.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 16:51
Re: kolenovrti
Jo to určitě = jak všichni víme. Motory splňující normy = se prodávaj dávno dopředu ;-)
Příští rok v září začne platit Euro 6d-Temp a většina motorů co si zejtra dopoledne můžeš koupit = jí plní

Že u nás v postsovětský zóně je chudo a je jich míň = a převládá to co píšeš = to je to moje: Daleko daleko víc vraků ;-)
Avatar - Barrichello
20. 11. 2018 13:04
Re: kolenovrti
Novinka - končí i EURO 5 a možná i Euro 6.
Skopčáci jedou bomby

Jako by to naftové motory neměly v Německu už dost složité, chce je tento muž dostat ze silnic zcela. Jürgen Resch z DUH chce od roku 2020 zakázat i diesely plnící Euro 6. A může uspět.

Německá organizace Deutsche Umwelthilfe (DUH) vyhlásila totální válku dieselovým motorům. Nikoliv však pouze těm starším, jejichž výfuky mnohdy skutečně připomínají rouru od kamen, ale kupodivu i těm moderním. Dle šéfa organizace Jürgena Resche bude v příštích dvou letech „zakleknuto“ i na motory, jež plní normu Euro 6. Ta byla zavedena v roce 2014 a platí dodnes. Nicméně organizace DUH je přesvědčena, že podvodné softwary jsou součástí i těch aut, jež byly homologována dle normy Euro 6d-TEMP, a proto je nutné je dostat ze silnic.

„V roce 2019 zavedeme zákaz dieselových aut plnících maximálně normu Euro 5 ve více než třiceti městech. A tam, kde to nebude stačit, tedy třeba ve Stuttgartu, Berlíně či Mnichově, bude následovat zákaz i pro dieselové vozy plnící normu Euro 6,“ uvedl Resch. Zároveň dodal, že vláda se staví na stranu řidičů a hodlá navýšit emisní limity. Ty ale budou „částečně ilegální“, neboť horní mez byla stanovena Evropskou unií. Ve výsledku tedy Německo nemá sílu je zrušit - samozřejmě pokud nepohrozí tím, že EU přestane financovat nebo cokoli podobného.

To se ale nedá předpokládat, stejně tak nelze očekávat, že by německou vládou přestala být financována také samotná organizace DUH, třebaže si obě dvě strany jdou po krku. Němci tedy víceméně mohou počítat s tím, že v příštím roce bude zaveden zákaz minimálně dieselů do kategorie Euro 5 také v Dortmundu a Bochumi. Tato dvě města jsou již na seznamu podaných žalob a jelikož je DUH zatím ve svých sporech stoprocentně úspěšná, omezení je nemine. Stejně jako Freiburg, který je rovněž další na řadě.

Je třeba podotknout, že DUH prozatím ve svém tažení nenarazila na pomalu jakýkoliv odpor. Jejím posledním „zářezem” je zákaz starších dieselů Essenu, který se přelomově týká i některých úseků klíčové dálnice A40. Podle příspěvkové organizace totiž také v této části Německa bylo překračování emisních limitů neúměrné, třebaže limit EU činí 40 miligramů NOx na metr krychlový a na samotné dálnici bylo loni v průměru naměřeno 50 miligramů.
20. 11. 2018 13:10
Re: kolenovrti
Jak vidno soudruh Resche je populistickejidiot jak vyšitej >:D No Němci ať se staví třeba na hlavu. Svojí debilitu prokazují už jen zavíráním jaderných elektráren a tohle je jen třešnička na dortu. >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 13:48
Re: kolenovrti
Šéf Deutsche Umwelthilfe nic nerozhoduje :-)

Může leda oblbovat lidi jako u nás třeba Středula = toho bohužel politici docela poslouchaj >:-[]

Helmuti nic = ty jen cituješ jednoho aktivistu = ne rozhodnutí Německa jak to prezentuješ ;-)

Bohužel Resch má pravdu v tom = že existujou Euro5 motory který sou v reálu tak Euro3 přinejlepšim Euro4

***ej máš bejt na ty podvodníky = co místo Euro5 prodávali VWovcim Euro 3-4

Ne na toho = kdo na to poukázal
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2018 14:28
Re: kolenovrti
Klasickej článek ACZ = je to tak moc že místy až nechápu

Asi to bude od Euro 5 [odkaz] brzy od Euro 6 = ty už sou narozdíl od Dieselgate plnící tak Euro3 = víceméně ok

Poslední diesly sou už ok [odkaz] některý dokonce :yes:
Avatar - Barrichello
20. 11. 2018 13:05
Re: kolenovrti
ehm

Jako by to naftové motory neměly v Německu už dost složité, chce je tento muž dostat ze silnic zcela. Jürgen Resch z DUH chce od roku 2020 zakázat i diesely plnící Euro 6. A může uspět.

Německá organizace Deutsche Umwelthilfe (DUH) vyhlásila totální válku dieselovým motorům. Nikoliv však pouze těm starším, jejichž výfuky mnohdy skutečně připomínají rouru od kamen, ale kupodivu i těm moderním. Dle šéfa organizace Jürgena Resche bude v příštích dvou letech „zakleknuto“ i na motory, jež plní normu Euro 6. Ta byla zavedena v roce 2014 a platí dodnes. Nicméně organizace DUH je přesvědčena, že podvodné softwary jsou součástí i těch aut, jež byly homologována dle normy Euro 6d-TEMP, a proto je nutné je dostat ze silnic.

„V roce 2019 zavedeme zákaz dieselových aut plnících maximálně normu Euro 5 ve více než třiceti městech. A tam, kde to nebude stačit, tedy třeba ve Stuttgartu, Berlíně či Mnichově, bude následovat zákaz i pro dieselové vozy plnící normu Euro 6,“ uvedl Resch. Zároveň dodal, že vláda se staví na stranu řidičů a hodlá navýšit emisní limity. Ty ale budou „částečně ilegální“, neboť horní mez byla stanovena Evropskou unií. Ve výsledku tedy Německo nemá sílu je zrušit - samozřejmě pokud nepohrozí tím, že EU přestane financovat nebo cokoli podobného.

To se ale nedá předpokládat, stejně tak nelze očekávat, že by německou vládou přestala být financována také samotná organizace DUH, třebaže si obě dvě strany jdou po krku. Němci tedy víceméně mohou počítat s tím, že v příštím roce bude zaveden zákaz minimálně dieselů do kategorie Euro 5 také v Dortmundu a Bochumi. Tato dvě města jsou již na seznamu podaných žalob a jelikož je DUH zatím ve svých sporech stoprocentně úspěšná, omezení je nemine. Stejně jako Freiburg, který je rovněž další na řadě.

Je třeba podotknout, že DUH prozatím ve svém tažení nenarazila na pomalu jakýkoliv odpor. Jejím posledním „zářezem” je zákaz starších dieselů Essenu, který se přelomově týká i některých úseků klíčové dálnice A40. Podle příspěvkové organizace totiž také v této části Německa bylo překračování emisních limitů neúměrné, třebaže limit EU činí 40 miligramů NOx na metr krychlový a na samotné dálnici bylo loni v průměru naměřeno 50 miligramů.
Avatar - pietrokopriva
16. 11. 2018 12:30
opět to chytají za špatný konec
Trošku mě zaráží, že zakazují vjezd starším dieselům do částí měst. Obzvláště pak těch měst, která mají i přístav (viz Hamburg). Je super že do města nepojedou starší diesely, ale za to si to tam plně nakráčí "hulící" naftový parník :-) . Bravo
Rozbalit vlákno
13
16. 11. 2018 12:36
Re: opět to chytají za špatný konec
A řeší ti ekoteroristi stejně aktivně i emise z průmyslu, vytápění domácností a firem, letecké dopravy, již zmíněné lodní dopravy,...?
16. 11. 2018 12:43
Re: opět to chytají za špatný konec
Nejen ekoteroristi, ale i zastupitelé, zákonodárci, soudci. Neřeší a řešit nebudou. Tohle je jednoduché, prosté a levné. Může to nakázat kdokoliv i se základním vzděláním.
Avatar - speedfred
16. 11. 2018 13:23
Re: opět to chytají za špatný konec
Neviem ako inde ale priemyselné podniky sa pravidelne premeriavajú a potom podľa toho aj platia za emisie a nie málo.
16. 11. 2018 20:13
Re: opět to chytají za špatný konec
A čo pomôžu platby za emisie? Niekto sa nabalí a zanesené pľúca a rakovinu si užiješ ty.
16. 11. 2018 13:59
Re: opět to chytají za špatný konec
Neřeší, protože mají povětšinou v hlavě vygumováno ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2018 14:31
Re: opět to chytají za špatný konec
Jednoznačně = ekologii prosazujou nevzdělaný trubky = to víme všichni >:D

A naopak >:-[]

Sakra a co ten počet mrtvejch co je i v tomhle článku? Ty umřeli na co? :-)

Ty máš železný plíce = nebo jen velká sebedůvěra = že tebe a tvejch blízkejch se to určitě ale určitě netýká? ;-)
Avatar - lyon667
16. 11. 2018 15:40
Re: opět to chytají za špatný konec
Z prstu Ti těch mrtvejch vycucám klidně 10x tolik :-)

NOx vzniká při při spalování jakéhokoliv odpadu, včetně Tvého domácího krbu, pokud náhodou nějaký máš. Chce-li někdo tvrdit, že za těch 6000 můžou zrovinka dýzly, jedná se o nebetyčný blábol.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2018 16:02
Re: opět to chytají za špatný konec
Samozřejmě že ne za 6000 = a není to ani 10x víc

Je to po celý planetě = násobně násobně víc :-)

Že nás to zabíjí víme od konce 19. století ;-)

Proto se se s tim od 50. let minulýho století = snažíme něco dělat = proč myslíš ty? :-)

Proto se od 60. let = snažíme o nějaký omezení = v Evropě těm současnejm říkáme Euro6c

Vítej na planetě >:-[]
19. 11. 2018 09:18
Re: opět to chytají za špatný konec
Na počtu souhlasných příspěvků na tvůj komentář je vidět jak moc máš pravdu. >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2018 10:52
Re: opět to chytají za špatný konec
Vlastně jo >:-[]

Jestli si tim chtěl říct = že krom veškerý odborný veřejnosti kterou ty doteď vtipně zpochybňuješ to cháme drtivá většina nás mudlů = a ty nejsi jedinej ale je vás několik dalších jedinců který doteď nechápou = tak jo :-)
Avatar - Blue Sun
16. 11. 2018 16:33
Re: opět to chytají za špatný konec
Máš snad pocit, že je málo regulací na vytápění, průmysl, nebo lodní dopravu?
Aha, ty o tom jen * víš.
16. 11. 2018 20:16
Re: opět to chytají za špatný konec
Na niečo je regulácie až až, na niečo menej a na niečo žiadna, len plno textu na papieri. Všeobecne, čo prináša správnym ľuďom správne zisky, sa reálne nereguluje.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2018 14:31
Re: opět to chytají za špatný konec
Vzhledem k tomu že to po Dieselgate bylo probraný už 100x tak fakt překvapující = že tě to furt překvapuje :-)

Ani Dieselgate Pašík co chrlí jak 10 autobusů = až tak nevadí na dálnici = vadí když za nim poskakuješ v městský koloně. Na dálnici se to stíhá rozptýlit

Takže až si pučíš lodičku nebo šlapadlo = zkus nejezdit jen za parníkama ;-)
Avatar - Hittman
16. 11. 2018 13:13
Zelený mozeček
opět nový neomarxismus. V důsledku dlouhověkosti u nás vede Praha, čím to asi může být, když oplývá největší hustotou automobilového provozu v republice? A nepočítám to, že auta se podílí na vzniku CO2 na Zemi pouze 0,2% ;-)
Ale doba je jiná, směr daný naomarxistickou levicovou lůzou v Bruselu je daný, tak proč ne, jejich konec se stejně blíží, dějiny se budou pouze opakovat.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2018 14:36
Re: Zelený mozeček
Marxistická lůza řekla "Odteď vládnu já a nikdy jinak" kdo sedí v Bruselu = rozhodneš ty zase příští rok na jaře. Jestli teda jen nebrbláš a chodíš volit :-)

VEssenu omezili naftojedy = chrliče oxidu dusíku

Zelenej mozeček = maj vojáci = tam to fakt sedí
Kdo se snaží aby věci fungovaly líp v tomhle případě zdravějš = tomu bych řikal jinak

I v případě když jeho snahy = nechápeš ;-)
16. 11. 2018 15:13
Re: Zelený mozeček
ze by v praze byla lepsi a dostupnejsi zdravotni pece a lidi s vyssim vzdelanim, vyssimi prijmy, coz ma vsechno vliv na kvalitu a delku zivota, ty vydunej mozecku ??
vo neskodnym CO2 se tady nikdo nebavi, ale o jedech NOx, ktere jen v nemecku zabiji 6tis lidi rocne, tedy vic, nez jich zemre pri dopravnich nehodach
Avatar - Blue Sun
16. 11. 2018 16:35
Re: Zelený mozeček
Spíš to bude tím, že v Praze lidi nemakají v dolech, na polích, ve slévárnách a podobně... Ale vysvětluj to zaslepencům, to je marné.
Avatar - KANKUNEN
16. 11. 2018 15:13
Jsem jen pro, smradlave diesly
do mesta nepatri. Euro6d je jina pisnicka . Do mesta patri treba Fiesta a kdo ji koupil o 100t drazsi v dieslu dobře mu tak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
16. 11. 2018 15:28
Němci překvapivě otáčí, ojeté diesely berou na milost navzdo
Článek na Autorevue ze včera:
Ještě loni se zdálo, že Němci nevyřeší „dieselovou otázku” jinak než tím, že s nimi nadobro skoncují. Podle toho začal vypadat trh s ojetými auty, nyní zažívá překvapivý obrat....
….. Paradoxem je, že nejkratší doba potřebná k prodeji ojetého dieselu je spojována s Berlínem, tedy s jedním z měst, kde už jsou zákazy vjezdu od příštího roku v plánu. Na nalezení nového majitele je totiž třeba jen 51 dní, a to přesto, že většina inzerátů zmiňuje ty nejstarší pohonné jednotky plnící nanejvýš normu Euro 4. Jejich průměrný nájezd přitom činí 86 tisíc kilometrů, průměrná cena se pak pohybuje okolo 20 300 Eur (cca 528 200 Kč).

V rámci celého Německa pak průměrná cena ojetých dieselů činí 22 tisíc Eur (572 400 Kč), zatímco stáří klesá na čtyři roky a čtyři měsíce. V takovém Sasku jsou ovšem nejčastěji prodávány diesely tříleté, tedy takové, které již plní novější normy Euro 5 či Euro 6, Logicky jsou tedy dražší, pročež jejich prodej zabere o 20 dnů déle než v rámci národního průměru (61 dní). Nejlevněji - tedy za 19 000 Eur (494 300 Kč) - lze pak diesely pořídit v Sársku.

Je tedy možné, že to s rychlým koncem dieselů (přinejmenším v Německu) nebude tak žhavé, jak se zprvu zdálo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
16. 11. 2018 15:34
V Německu jsou všichni M.A.G.O.Ř.I.
Zeleným se nelíbí jádro
Zeleným se nelíbí uhlí
Zeleným už se ale taky nelíbí větrníky
Zeleným se nelíbí fotovoltaika
Zeleným se dokonce nelíbí posilování přenosové infrastruktury
Zeleným se nelíbí elektrobusy (Mnichov a okolí, článek ze včera)
Zeleným se nelíbí těžba surovin do elektromobilů
Zeleným se nelíbí diesely
Zeleným se nelíbí benzíny

Když tedy vyloučíme co se Zeleným všechno nelíbí, nezbude nic, možná kola …
Ať žijí Zelení, Piráti a další prokrokáři, progresivisté a neomarxisté !!!!!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Barrichello
16. 11. 2018 15:37
Re: V Německu jsou všichni M.A.G.O.Ř.I.
no vidíš, konečně si na to přišel že němci sou šílenci a vedou už 150 let Evropu do záhuby. >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2018 15:52
Re: V Německu jsou všichni M.A.G.O.Ř.I.
Tak zpátky za železnou oponu = pod ruskem bylo tak dobře >:-[]

Snad krom detailu ze všechny státy dovedli k zaostání a bankrotu = ale,už sme na tom zas o biliony líp = mužem dat druhý kolo >:D
Avatar - WinDiesel
17. 11. 2018 09:58
Re: V Německu jsou všichni M.A.G.O.Ř.I.
Hele člověče nemám rád komunisty ale to neznamená že budu adorovat Němce, kteří nám předvádějí nablblé veletoče:
1. světová
2. světová
holokaust Židů
vítání muslimů
a mnoho dalších neomarxistických šíleností
Brojíš proti reálsocialismu a komunismu a nevnímáš jak Evropu ukradl neomarxizmus. A ten ja je vidno se od komunizmu téměř ničím neliší, cenzura a zákazy už byly zahájeny.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2018 15:27
Re: V Německu jsou všichni M.A.G.O.Ř.I.
Ničím neliší? Tys zešílel? :-)
Avatar - Barrichello
19. 11. 2018 11:56
Re: V Německu jsou všichni M.A.G.O.Ř.I.
Já bych dokonce řekl, že krom zavírání lidí do báně a poprav je ten neomarxismus ještě horší jak komunismus >:D
Avatar - Barrichello
19. 11. 2018 11:54
Re: V Německu jsou všichni M.A.G.O.Ř.I.
Máš velkou smůlu, že ty bolševiky v Rusku přivedli k moci zas němci. Akorát se jim to trošku vymklo z ruky, ale to je u němců standardní jev >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2018 12:25
Re: V Německu jsou všichni M.A.G.O.Ř.I.
Nemám smůlu = teda mám = mou zemi přivedli k bankrotu ;-\

A dodnes sme se z toho čtvrttrilionovýho manka = přes masivní pomoc němců [odkaz] nedostali ;-)

S kym deme dolu a s kym nahoru víme [odkaz] :-)
Avatar - Barrichello
20. 11. 2018 10:33
Re: V Německu jsou všichni M.A.G.O.Ř.I.
elegantně ses vyhnul podstatě věci >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 11:24
Re: V Německu jsou všichni M.A.G.O.Ř.I.
Co si v reálu udělali a dodnes doma dělaj rusové = to nebude chyba = nikoho jinýho :-)

Když přivedli všechny státy který ovládali k bankrotu včetně sebe = měli šanci se vydat lepšim směrem. Znova se vydali blbym = znova přepadávaj a okrádaj sousední země = znova vyhazujou biliony za zbraně

Spokojen? >:-[]
16. 11. 2018 20:18
Re: V Německu jsou všichni M.A.G.O.Ř.I.
Vidíš, občas sa s tebou súhlasiť dá. :yes:
Avatar - Barrichello
16. 11. 2018 15:39
Sranda pro výrobce
co léta spoléhali na dehet, vy*rali se a to doslova na vývoj moderních benzínových motorů a ted nemaj prakticky co prodávat, když poptávka po dieslech klesá.

Takže někteří z nich se začli upínat k elektrice a jiní sou totálně v loji a prodeje jim klesaj. Ke všemu navíc několik měsíců klesá čína, takže budou mít asi sakra problém >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2018 15:47
Re: Sranda pro výrobce
Bohužel největší problémy = může mít malá na vývozu závislá ekonomika v centru Evropy

Protože v ní vládnou populisti a pár proruskejch lidi ukecalo že je lepší mít vlastní měnu = brzy se může ukázat = že přesně naopak >:-[]
Avatar - Barrichello
19. 11. 2018 11:57
Re: Sranda pro výrobce
Tady chybí cca 250 000 lidí, takže když automotive propustí zítra 500 000 lidí, tak se nic velkýho nestane. Holt dělník z fabriky na světla půjde dělat číšníka nebo řidiče nebo asfaltéra >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2018 12:16
Re: Sranda pro výrobce
No = v zásadě jo máš pravdu >:D

On přechod na Průmysl 4.0 = bude docela sranda = nejen v automobilkách ale na polovinu se třeba podle odhadů sníží i počet zaměstnanců bank = brácha dumá jestli to schytá ten před nim a za nim nebo.. :-)

Jo eště = řidiče spíš ne [odkaz] ;-)
Avatar - Ada je zase tady
19. 11. 2018 10:35
Rozumní lidé jsou zděšeni
Viz: [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2018 10:55
Re: Rozumní lidé jsou zděšeni
Definuj rozumní lidé = nemyslíš spíš = lidi jako ty? :-)
Avatar - Ada je zase tady
19. 11. 2018 12:43
Re: Rozumní lidé jsou zděšeni
Ne, to nebylo meritem toho sdeleni. Pokud to chces prelozit do jazyka tvého kmene, tak by se také dalo napsat, ze povinna elektromobilita vraci společnost o 100 let zpet a idioti tomu tleskaji.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2018 13:20
Re: Rozumní lidé jsou zděšeni
2. pokus = definuj rozumní lidé? :-)

Rozumní lidé vědí co měříme = že se ovzduší díky obřímu nárůstu počet auta a obyvatel = zase zhoršuje. Taky věděli už v polovině minulýho století = že nás čekaj obrovský změny = část jich akorát teď začíná přináší je 4. průmyslová revoluce. Povinná elektromobilita = narazí na realitu. Ale jít tim směrem = je životně nutný = svym způsobem se dá použít slovo povinný ;-)

Neboj to všechno ty obrovský změny = to nebude do 10ti let. Ale že sou nutný = o tom žádná. A to si nerozumný = ve smyslu neznalý lidi = zdá se doteď neuvědomujou nebo možná nepřipouštěj

Už ve sci-fi knížkách z poloviny minulýho století máš že klasický auto se spalovacim motorem bude jen pro vyvolený = bohatý. Hele neviděl si třeba aspoň [odkaz] :-)
Avatar - Beefcake
20. 11. 2018 21:03
Len tak dalej
Dnes idem rano do prace a predo mnou na cierno dymiace miniauto. Neveril som vlastnym ociam, ze niekto si kupil (a ze sa vobec predaval) Fiat Punto s naftou. Ale napis Multijet hovoril za vsetko. No a podvecer chlapik cakal s nastartovanym sadzometom 30minut na parkovisku (asi si myslel, ze to ma miesto parkovneho, kedze nazaplatil). Tiez auto podobnej velkosti. Ziadny 300tonovy offroad. A poctivo k tomu cely cas svietil stretavackami :-)
Rozbalit vlákno
0