Německé automobilky Volkswagen, BMW a Daimler pokračují ve zvyšování svých tržních podílů v Číně. Zároveň tak ale roste také jejich závislost na čínském trhu. Vyplývá to podle agentury DPA ze studie poradenské společnosti EY.
Tak je to začarovaný kruh - rastie záujem Číny, rastie orientácia na jej trh na úkor tých menších trhov. A autá ušité pre Čínu sa v Európe budú predávať stále horšie, lebo našinec má o autách inú predstavu ako šikmáči... A postupne sa z toho stane závislosť automobiliek na tom jednom trhu a nebude návratu späť, lebo uvoľnené pozície v Európe okamžite zaplavia čínske autá šité na mieru nie Číne, ale Európe...
že čínské prodeje se vyvíjí z velmi nízkého základu. V Číně je stále téměř 12 osob na každý osobní vůz. Na př. v Česku jsou to cca 2 osoby. Takže v Číně je daleko větší prostor pro další růst. :-!
Uz Cinan nechce pestovat ryzu na zaplavenom poli , ucarovali im penize a velkomesta kazdy chce Mercedes a zlate Rolex ky... Komunizmus nevysiel a tak je honba za peniazmi prevelika ako volakedy v Amerike valili ludia z batohmy na Klondajk ryzovat zlato dnes Cinania valia z vesnic do velkomiest ryzovat na ryzu a z toho mnoztva ludi sa velkemu poctu zadari vyryzovat na Mercedesy a zlate hodinky...