Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru láká na příchod ostrého kombi Levorg STI

Subaru už dříve koncepty Levorg S a Levorg STI naznačilo příchod ostrého kompaktního kombi. Nyní se tyto náznaky potvrzují.
Zpět na článek
13. 5. 2016 22:21
14. 5. 2016 15:14
15. 5. 2016 11:06
13. 5. 2016 16:14
To by byla škoda
Myslím, že by to byla velká škoda. Evropa jako ráj kombíků by si takovéto auto zasloužila. Imprez jezdilo v kombíku ve verzi WRX docela dost. Otázkou zůstává celkové naladění vozu, zda bude použitelné jako zábavné auto na každý den.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - twistedTSD
13. 5. 2016 16:29
Re: To by byla škoda
Přesně, Levorg STI bude taková pecka, že do Evropy přijít MUSÍ! Byla by strašná škoda, kdyby z něj udělali jen další z řady JDM specialitek...
13. 5. 2016 17:28
Re: To by byla škoda
Přiznám se, že pro mě je kombík pořád tou nejméně oblíbenou variantou karoserie. Nějak nevím, kde se (zejména u mladých) ta obliba kombíku bere. Asi to bude i tím, že hodně ojetin pochází z doby přestaveb na užitkáče kvůli DPH. V některých málo evropských zemích jsou kombíky vidět dost, ale ve většině převažují normální hatchbacky nebo sedany.
Avatar - Dzakobo
13. 5. 2016 20:37
Re: To by byla škoda
Že by byl důvodem kočárek? Pořád lepší kombi než SUV, ne?
14. 5. 2016 06:08
Re: To by byla škoda
Kočárek beru ... ;-)
Avatar - wakantanka
13. 5. 2016 18:40
Re: To by byla škoda
Ja si hlavne neviem predstavit hocake STI vyhradne s CVT.
13. 5. 2016 19:29
Re: To by byla škoda
Bude i s manuální převodovkou. ;-)
13. 5. 2016 21:36
Re: To by byla škoda
To nevím.
Avatar - lamal
13. 5. 2016 22:14
Re: To by byla škoda
s cvt by to bol opat zly vtip jak normal levorg
Avatar - Dzakobo
13. 5. 2016 20:41
Re: To by byla škoda
Když to CVT zvládá krouticí moment dieselu, tak snad u toho benzínu to bude fungovat taky solidně, i když neříkám, že červík pochybností ve mně nehlodá.

Spíš se mi líbí motor 2,0T, ta 2,5T není moc povedená (úzké stěny válců občas ten zápřah nevydrží).
13. 5. 2016 21:27
Re: To by byla škoda
Bohužel, Evropa má smůlu pouze díky ekopošukům s emisníma normama, jinak by nebyl problém, aby se prodával i v EU. Ten zbytek Evropy není pro automobilku už nijak zajímavý. Takže i kdyby si jej někdo koupil přímo z Japonska nebo Ameriky, tady ho stejně nebude moci provozovat, protože jej tady nepřihlásí. Jenom doufám, že má oblíbená automobilka Subaru nezačne pod tlakem EU cpát nějaké 3 válcové mrzáky pod kapotu po vzoru jiných automobilek.
14. 5. 2016 07:59
Re: To by byla škoda
Tříválce určitě ne. Ani si tříválec boxer neumím představit :-) Ale budou hybridy a vypínání válců. To by mohlo zajistit plnění emisí v normovaných cyklech a přitom stále "slušné" svezení.
Avatar - lamal
13. 5. 2016 22:21
CVT
bravo dat do toho cvt ... to je jediny zabijak cim subaru dokaze dehonestovat svoj mozno nadejny model, nevraviac o spotrebe uz 1,6t je nenazrana a cvt na tom nebude mat vobec maly podiel, hnus... ked to daju do dieslaka fakt v pohode, ale do vykonnejsich benzin verzii to je hnus
Rozbalit vlákno
2
14. 5. 2016 15:14
Re: CVT
A jazdil si v tom ty mudrlant? mám 2016 XT a je to úplne super, nevidím jedinú nevýhodu tej prevodovky. Mal som aj 2,5 XT s manuálom, aj S-Turbo, aj STi, aj Legacy s automatom a nevidím v tom CVT v XT absolútne žiadny problém ani v porovnani s modelmi predtým...ak sa levorg STI dostane do európy tak si ho s tým CVT kľudne kúpim...
Avatar - lamal
15. 5. 2016 11:06
Re: CVT
preco by som v tom mal jazdit ? nazor na to ze mi nevyhovuje nemoznost vyberu manuala si urobim aj bez toho...a je to neskutocne neefektivny retazec ak ho mas musis to vediet /vid kazdy jeden test/

CVT je otazka preferencie ked niekto nechce do takeho auta automat a este CVT tak je to vec nazoru... keby s CVT nemal tak sialenu spotrebu nekritizujem, skoda inak super auta