Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru WRX a WRX STI: Modernizace pro rok 2018

Facelift ostrých subárek přináší řadu vylepšení estetických i funkčních, na motory se však nesahalo.
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
6. 1. 2017 14:16
Co s tím motorem sakra je ???
Top dvoulitrové diesly mají pomalu 250 koní, kdejaký Seat má 300 koní a top ikona se plácá na 300 koních z 2,5 a ještě s turbodírou a žere to benzín i zaparkované.
Rozbalit vlákno
29
6. 1. 2017 14:29
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Každý člověk, co skutečně zná Subaru vám potvrdí, že až dovedete využít těch 300 koní, není problém výkon trochu zvýšit. Nicméně skutečně využít těch 300 koní v naší republice dovedou jednotky řidičů. Takže já bych být vámi radši mlčel a přestal se tu ztrapňovat.
6. 1. 2017 14:44
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Asi tak ... STI se dá za ,,pár,, korun zvednout na 550 koní. Ten potenciál na to je a auto je na to dimenzované. Podvozek to zvládne apod.

Pro seat například by to byla buď velmi velká investice a nebo rychlá smrt - buď řidiče a nebo auta.
6. 1. 2017 15:36
Re: Co s tím motorem sakra je ???
..poprosim o upresnenie co znamena "par" korun aby sa dal na boxery zdvihnut vykon na 550 koni...diky

..mam upraveneho Colta na 600 koni a stalo ma to tisice a tisice eur..tak som asi niekde urobil chybu pri upravach podla vasich vypoctov..
6. 1. 2017 16:15
Re: Co s tím motorem sakra je ???
jakých par korun? jaky potencial?
proc se teda na tech motorech bezne dela generálka po 50.000km?
Kamarad mel forestra 2,5 T na 300 konich, kovany vnitrnosti a zralo to i po generalce pomalu vic oleje nez benzinu a v podtate se s tim nedalo jet pod 13. to je ten potencial?
druhej kamos mel imprezu STI, přes 300koni, ta sama pisen...

KANKUNEN ma pravdu, tomuto motoru davno ujel vlak. když uz je podladenej, proc je tam ta turbodira? Proc je ta zivotnost tak mizerna?
11. 1. 2018 13:05
Re: Co s tím motorem sakra je ???
A pak ten motor nebudeš dělat co 20-25tkm, ale každých 10, super.
6. 1. 2017 14:51
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Ale no tak. Ani nejlepší řidič na světě nedokáže ten výkon využít v pravoúhlé zatáčce nebo vracečce a i ten nejhorší řidič světa dokáže dát plný na letišti - a tak ten výkon využít.
6. 1. 2017 15:07
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Aha. 300 koní. Ja teda nevim, ale mam v autě měřič výkonu a své koně tedy využívám poměrně často.
6. 1. 2017 15:16
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Nemáš:) máš tam aplikaci, která to simuluje, ale zkus mu přidat 50 koní a bude pořád ukazovat stejně jako předtím:)
6. 1. 2017 16:16
Re: Co s tím motorem sakra je ???
nelzi, Brin rikal ze ne >:D
Avatar - KANKUNEN
6. 1. 2017 15:34
Re: Co s tím motorem sakra je ???
No klidně mi můžeš něco popovídat o mém Sti. Třeba mi popiš jak se co nejrychleji rozjet.
6. 1. 2017 15:37
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Levou nohou zmáčkni spojkový pedál a zařaď jedničku ... potom pomalu pouštěj >:D

Ale no tak ... Impreza STI je zdaleka nejupravovanější auto co se výkonu týče na světě. To je prostě fakt.
6. 1. 2017 14:46
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Zbytecne to dramatizujes. 300 koni je dostatecny. Neni potreba vykon dal sponovat. A jak pise Brin. Malokdo dokaze vyuzit potencial motoru naplno. Uvedom si ze rallye soutezaky nemaji vic. Spis bych videl jako vetsi prinos snizeni hmotnosti. I takhle je ale WRX pecka. :yes:
6. 1. 2017 14:52
Re: Co s tím motorem sakra je ???
No mně se nezdá v pořádku, že se totéž auto se stejným výkonem prodává už tolik let. Něco nového by asi přinést mohli... abych jim nekřivdil, prodloužili záruku na motor na 200 tkm. To se u Subaru sakra hodí:)
6. 1. 2017 16:04
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Není potřeba dělat inovace za každou cenu a pokud je něco dobře odladěný a funguje to tak proč to měnit? Fakt že prodloužili zárku na 200 tkm to jen podtrhuje. Ten motor má dostatečný výkon a spolehlivě funguje. Co na tom chceš vylepšovat. Možná tak spotřebu, ale kupuje se někdo tohle auto kvůli tomu, aby to žralo 7 na sto?
6. 1. 2017 16:20
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Zaruku tam dali, protoze spolehlivost toho motoru byla katastrofalni a uz to nechteli kupovat ani fandove.
6. 1. 2017 16:24
Re: Co s tím motorem sakra je ???
záruku na motor 200tkm?
tak samozrejme, a když chces po 50tkm reklamovat spotřebu oleje, reknou, ze 3.5l/1000km je cajk a nedovoláš se niceho. Ono se vam zprotivy koupit 35 litru spickoveho oleje na 10tkm. a nejde tu jen o peníze, ale oba jezdili s pocitem, ze ty motory nejsou v poradku a sralo je to.
nakonec oba (a měli od nich několik aut) Subaru opustili. Důvodem byl prave pristup dealeru k zaruce a provoz motoru 2,5t
6. 1. 2017 16:44
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Nevím jestli něco nedělám špatně, ale mám najeto 98 tis. km bez problémů (ťuk ťuk) a dolívám 1 až 1,5 litrů oleje na 10 tis. km
6. 1. 2017 19:19
Re: Co s tím motorem sakra je ???
V tom pripade mas bud neuveritelny stesti nebo to setris... A ruku na srdce, tohle auto si vetsina lidi na setreni nekupuje
6. 1. 2017 19:33
Re: Co s tím motorem sakra je ???
No, znám ještě další dva neuvěřitelný klikaře a ti už mají oba přes 100 >:-[] Dlouhodobou mám 12,6, tak posuď sám
7. 1. 2017 08:36
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Myslim, ze ta spotreba hovori za vse. S takovou spotrebou se s imprezou da jezdit jen velmi citlive a defenzivne.
7. 1. 2017 08:55
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Je to průměr za celý rok. Jestli si myslíš, že všichni majitelé Imprez jezdí na silnicích celoročně za 18 l, tak tě v tom omylu klidně nechám >:D
Avatar - JDM
9. 1. 2017 23:24
Re: Co s tím motorem sakra je ???
No ti co jezdí ať se pak nedivi že jim to žere olej a nebo jim lehne motor >:D známe ráno nastartuje a hned tomu pálí do práce, je to přece v záruce ne???
6. 1. 2017 16:26
Re: Co s tím motorem sakra je ???
auto snu: subaru impreza sti...
chápu tvůj zapal, ale tech 300k s daleko lepsi charakteristikou doda VW z dvoulitru.
není tech 300 malo Antone Pavlovici?
Avatar - JDM
9. 1. 2017 23:26
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Vem teď v tomhle počasí ten vw s 300 konema a zkus se porovnat s sti?? :-)
Avatar - iudex
6. 1. 2017 17:27
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Iste že je 300 koní dostatočných. Skôr je problém v tom, že Subaru stagnuje, zatiaľ čo konkurencia ho dobieha i predbieha. Spomeň si, ako bola Impreza dakedy o triedu výkonnejšia, ako akýkoľvek hotheč, to bola skrátka liga sama pre seba, s ktorou sa nejaký trápny hotheč nemohol dať do jednej vety. Nepamätám si to presne, ale už prvá generácia STi mala tuším 265 či 280 koní. V tej dobe sa hotheče plácali okolo 200 koní (Golf IV GTI 180 koní, Focus I ST 170 koní, RS 215k). Ale kým Impreza (resp. WRX STi) výkonovo a dynamicky stagnuje, resp. zlepšuje sa len minimálne, hotheče za poslednú dekádu či dve zaznamenali dramatický posun (viď to GTI, aktuálne až na 310 koňoch) a najmä ukazujú, že tento výkon nemusí nevyhnutne znamenať kompromisy v dennej použiteľnosti a že 300k motor nemusí žrať 15 litrov benzínu a 2 litre oleja na 1000 km. Vo svetle povedzme Leonu Cupra s 300k, ktorý na jednej strane dokáže naháňať rekordy na Ringu a na druhej strane jazdiť denne do práce za 8 litrov na sto sa javí STi so svojim jednostranne hardcorovým charakterom ako dosť old school. Jasne, niektorí fanúšikovia ten old school stále hľadajú, ale je ich čoraz menej a to by automobilke nemalo byť jedno.
Avatar - white label
6. 1. 2017 17:49
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Prostě STi ujel/ujíždí vlak. A jestli si to nejsou ochotni někteří fanoušci přiznat, na tom bohužel nemůže nic změnit.
6. 1. 2017 18:18
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Jenom k té poslední větě. Dle prodejů jich méně není, ba naopak. A v tom máš zároveň i odpověď na otázku proč Subaru STi nikam dále výrazně neposouvá...

Ono, každý nehledá co největšího universála, protože má na běžné ježdění ještě další auto(a), proto pořád hodně lidem ten oldschool vyhovuje.
9. 1. 2017 10:21
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Prosím tě a teď mi ukaž tu předbíhající konkurenci ve srovnání s WRX. Pátrám v paměti a nic mě nenapadá. Možná tak Focus RS, ale tím ta konkurence ultimativních skoro rallye aut končí. Cupru ani GTI nemůžeš myslet jako konkurenci k WRX vážně. To jsou sice hodně dobrý výkoný hatchbacky, ale chybí jim pokročilej pohon 4 kol a soutěžácký duch. Ty to pro mě celkem nepochopitelně teda nazýváš old school.
Avatar - JDM
9. 1. 2017 23:21
Re: Co s tím motorem sakra je ???
Nojo, Subaru totiž jede pořád na stejný vlně, proč sponovat motor na větší výkon? Komu tím prospejete ? Ostatní dohání roky náskoku Subaru. Můžeme říct že po 20 letech dneska i Seat dokáže 300 koní (z vývoje největšího koncernu na světě) a ta malička automobilka prostě těží že své minulosti a lidi to stále kupují, víš Subaru není jen i výkonu ale o celkovém charakteru který se ještě nikomu nepovedlo napodobit. Jako majitel sti musíš vědět že se tyhle auta řídí jinak než nějaký zhejckany hothatch a že zkušený řidič s tím autem dokáže velký věci. No a pokud ti vadí ta turbo díra tak stačí navštívit mapera který úpravy palivovou mapu a dostane kroutak níž a vejde se do dvacky. Ale všichni víme že nejlepší časy už Subaru zažilo a dal už to lepší nebude proto taky už to není impreza ale jen wrx sti.
6. 1. 2017 16:09
Tady je svět ještě v pořádku...
No tak alespoň u nějakého auta do něj v rámci modernizace nenasrali el. P brzdu! :-) :yes: :yes: :yes: Bravo, Impreza! :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
6. 1. 2017 20:56
Re: Tady je svět ještě v pořádku...
El parkovaci brzda no tak to by tu imprezu dobre pohrbili. Tak blbi snad v Subaru nejsou. ;-)
6. 1. 2017 22:21
Re: Tady je svět ještě v pořádku...
No já už bych se snad nedivil v tomto směru ničemu - vždyť toto zločinné zařízení už dostala i Mazda 3! Takže už vlastně u této značky odolává jen dvojka a MX-5! 8-s 8-s 8-s A v Evropě to není o nic lepší - v nižší střední se drží ještě Giulietta a Octavia, ale třeba Leon už taky podlehl (tedy kromě té úplně základní výbavy). A ve střední už je poslední mohykán jen 3er, ani Giulia nezůstala ušetřena§ :-( :-( :-( :no:
9. 1. 2017 10:23
Re: Tady je svět ještě v pořádku...
Je to děs, ale pevně doufám, že úplně se ruční brzdu vymýtit nepovede. Zatím je pořád z čeho vybírat. ;-)