Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Ignis na českém trhu: Základ za 240.900 Kč. A kolik stojí čtyřkolka?

Suzuki uvádí na český trh sympatický crossover Ignis. Cenami příjemně překvapil, i když verze s pohonem všech kol je samozřejmě dražší...
Zpět na článek
14. 4. 2017 19:09
14. 4. 2017 20:48
14. 4. 2017 21:17
14. 4. 2017 21:45
16. 4. 2017 09:24
14. 4. 2017 22:12
16. 4. 2017 14:12
14. 4. 2017 20:53
15. 4. 2017 11:36
14. 4. 2017 22:02
16. 4. 2017 16:04
16. 4. 2017 23:45
17. 4. 2017 16:48
19. 4. 2017 17:24
16. 4. 2017 14:07
14. 4. 2017 20:59
14. 4. 2017 21:18
15. 4. 2017 11:30
15. 4. 2017 20:27
15. 4. 2017 11:40
15. 4. 2017 11:50
16. 4. 2017 14:06
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2017 19:09
krasne auto
keby bolo aspon o kusocek vacsie tak by som ho rad skusil... ( lenze na keby sa nejazdi ) ... faktom je ze je ozaj malicke :-( skoda.. pritom podla mna ignis uz mohlo byt kusocek vacsie auto nieco povedzme ako sandero stepway ... mam sice rad male vozy... obecne su najzaujimavejsie pre mna ... ale tak 3,7m dlhy ignis je defakto uz minitrieda .. zvlast v dnesnej dobe kedy uz aj miniauta atakuju 3,7m hranicu a 250L kufor ... navyse v 4kolke je to fakticky bez kufru.... co je skoda... inak pride mi ze ten zadok ( zadny previs aj ked tazko to nazvat previsom ) je akoby az moc prisne kratky... takych 5cm navyse by mu ozaj aj vizualne asi pomohlo ... co uz... napriek tomu nepochybujem ze tato mala jesterka bude uspesna ... a dost mozno damam ako mala stylovka do mesta sa bude hodne pacit.. viem si predstavit ze ignis moze kludne zobrat zakaznikov aj malej F500-ke .... aj ked obe auta nie su priami konkurenti... ;-)

PS: tie pneu posobia docela uzko nie? vie niekto aky maju rozmer? mne pride ze moje 15tky 185-ky co mam su proste na pohlad sirsie ... je mozne zeby ignis mal 15tky ale len 175-tky? ( co by bolo presne nieco ako ma baleno ) alebo mi ta vysoka kasna ignisu klame zrak? ... neviem.. ale sirsie pneu by vysokej kasni typu cross sedeli viac uz len vizualne ale takisto aj v terene podla mna... no nie?
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Jopino
14. 4. 2017 20:48
Re: krasne auto
Jj, pěkné prdětko. A docela i pružné

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2017 21:09
Re: krasne auto
ale ten jednoduchy pristojovy stit a la motorka je kusok hruza ;-\ akoby na urovni nejakeho vybehoveho mitsubishi mirage propadne nejakeho staruckeho seicenta .... az moc lacno a miniaturne na mna posobi..... to sa neda zrovnavat ani s picantom ci povedzme i10 nie to este s fabiou alebo riom.. polom.. fiestou a podobne .... a prave akasi nedospelost ignisu tu hodne zamrzi... lebo motoricky aj dizajnom je to fajn ... lenze ta mini palubovka.. minirozmery aj uzke pneu to cele kazia.... tu je proste vidiet ze to auto ozaj ma este dost kompromisov... zive je preto lebo je lahucke.... ale taky up s tsi bude stejne zivsi... alebo picanto s tgdi..
Avatar - Jopino
14. 4. 2017 21:17
Re: krasne auto
Já bych to tak černě neviděl...

[odkaz]

Jako celek to není žádná hrůza. Já bych si tohle prdítko pro ženskou do města dokázal představit. A po městě a okolí určitě tohle, než tříválec ffff turbu.
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2017 21:28
Re: krasne auto
vyplne dveri bez kuska textilii.... dva podivne svietiace budiky pred vodicom v kaplicke a la motorka .. excentricky nacapeny tablet zakryvajuci prave ten masivnejsi stred palubovky ktory zaroven posobi dojmom ze ho tam niekto dodatocne nalepil.. k tomu uzke pneu .... nuz neviem... ale na druhej strane mozno prave akasi hravost a jednoduchost ignisu bola cielom vyvojarov... inak si niektore tieto jeho "destke nemoci" neviem vysvetlit... kazdopadne podobne drahy swift je po kazdej stranke akoby o level inde...
Avatar - Jopino
14. 4. 2017 21:45
Re: krasne auto
Děláš, jako by třeba ve Fábce byla ve dveřních panelech látka. Ber to z jiné strany, udělali funky vozítko s možností mnoha individualizací (koukni na net), navíc s možností all grip. Kdo v té třídě, krom Pandy nabídne čtyřkolku? Než novou C3 s echt interiérem a s tříválcem, radši Ingis. Ale je to Tvůj názor ;-)
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2017 21:49
Re: krasne auto
no ja latku mam vo dverach a to aj tych zadnych .. aj chromovanu okrasnu listu okolo nej... a to mam male auto defakto v cene podobne vybaveneho ignisu ... aj rovnakeho vykonu ako tento ignis... ako chapem ze tieto veci v minitriede nie su az tak bezne ako uz v malych vozoch ... napriek tomu ten interier posobi az moc jednoducho a nedospelo... ale ze sa da posobit na slusnej urovni dnes uz aj v minitriede ukazuje zrovna nove picanto.. alebo i10...

tak ono fabia sa na polo fakt nechyta... ani vyplnami dveri ani budikmi ani pouzitymi plastami ... ani volantom .. v kabine ozaj asi nicim ... na novej fabii III sa totiz v kabine uz hodne setrilo... napriek tomu je podla mna aj tak aspon o level inde ako to co vidim v ignise...
Avatar - Skipper
15. 4. 2017 10:11
Re: krasne auto
Já měl dveře ve Feldě celolátkový a ... Feldu bych už nechtél. Ignis je malé levné auto a zrovna tam mi ty plasty nevadí.
16. 4. 2017 09:24
Re: krasne auto
U takto maleho a ,,levneho" auta poukazovatna vypln dveri je usmevne.
14. 4. 2017 22:12
Re: krasne auto
Swift ale startuje cenově citelně výše a nemá tak zajímavou základní výbavu jako Ignis.
Avatar - Emel
16. 4. 2017 14:12
Re: krasne auto
Jak citelně výše? Základ 249 je na dostřel, chybí tam pár věcí - rádio, dálkové ovládání centrálu... GL/AC za 280 už toho má zase hodně navíc (senzory, tempomat, kožený volant atd.).
Avatar - Drag-On
15. 4. 2017 10:42
Re: krasne auto
Mám Suzuki Swift r. v. 2007 nabehaných 194 tisíc (u mňa totiž tento prcek plní aj funkciu diaľničného expresu >:D ) A interiér po utretí vlhčenou handričkou vyzerá stále ako nový. Tie plasty v ňom sú síce tvrdé, ale účelné. Jediné čo mi na ňom vadí je práve ten kúsok látky vo dverách, kde sa usádza špina a ťažko sa to čistí. Uznám, že tie látkové výplne pôsobia útulnejšie keď sú nové. Ale praktické veľmi nie sú.
Avatar - wakantanka
14. 4. 2017 21:25
Re: krasne auto
ani jedno z tebou vymenovaných áut nie je tomuto Ignisu priamou konkurenciou, nie sú to crossovery či SUV a o štvorkolke si mnoho zástupcov od iných značiek môže snívať. Jediná vec ktorá mi na pohľad na tomto prckovi nejak nejde do očí sú zadné svetlá. Inak parádne. >:D
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2017 21:33
Re: krasne auto
citaj pozornejsie.. nikde nepisem ze konkurent ignisu je zrovna fiesta alebo fabia ... len mi pride ze ignis je ozaj akysi az moc jednoduchy a to aj na pomery minitriedy .. pritom aj miniauta ako picanto alebo i10 uz dnes vedia vyzerat v kabine vcelku dospelo... to sam uznas...
Avatar - wakantanka
15. 4. 2017 21:26
Re: krasne auto
Ale skrze cenu predsa porovnávaš ich interiéry nie?
14. 4. 2017 20:53
Re: krasne auto
Dobré oko ... ty pneumatiky jsou 175/65/15 a 175/60/16.
Avatar - praděda7
15. 4. 2017 11:27
Re: krasne auto
Nechápu proč ten rozdíl ve velikosti kol FR - RR? Na něčem větším snad, ale na tomto minivoze? :-O
15. 4. 2017 11:36
Re: krasne auto
Je to pro dvě výbavy - ty 15-ky jsou pro plecháče a 16-ky pro hliník.
14. 4. 2017 22:02
Re: krasne auto
Očividně nechápete smysl takového auta. Pro mě je to horký favorit, jako další auto do rodiny. Přesto, že hlavním rodinným vozem je dospělej 4.8m kombík, tak jsem si oblíbil jezdit po městě a okolí malým Cliem II, které má na délku nějakých 3.8m, protože se všude vleze a nemusím se bát, že mě to někdo odře. Tohle má dokonce jen 3.7m, se skvělou základní výbavou, spolehlivá motorizace (atmo 1.2/66kW, 4válec bez přímovstřiku) vs. nízká hmotnost vozu, pěkný interiér a nešetří na mechanických tlačítkách, které na rozdíl třeba od Dacie i pěkně vypadají a samozřejmě velmi zajímavý cenový poměr vs. základní výbava a spotřeba, viz ceník [odkaz]
Po záruce navíc ideální adept na LPG a ježdění doslova za pár kč. Jediná taková vada na kráse je sice ta zadní část, ale vzhledem k tomu, co jinak nabízí, to není nic zásadního. Znáte v této uvedené kombinaci a za takovou cenu jiné auto prodávané na našem trhu? Jen mi neříkejte Citigo, to bych se vážně pobavil.
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2017 22:09
Re: krasne auto
zmysel auta chapem ... nechapem len tie uzke kola a pristojovy stit je tiez kusok uz akoby mu nieco chybalo ... dizajn kasne chvalim.. navzdory divnemu kratuckemu zadku ako celok je to pekne... nepochopitelne su pre mna len niektore detaily ... ktore zbytocne degraduju inak urcite moc dobre auticko ;-)

ved ja by som si ho tiez vedel predstavit ako auto na kazdy den... len skoda ze je az moc male... :-(
15. 4. 2017 07:42
Re: krasne auto
Fiat Panda je cenově srovnatelná, o něco dražší je jen provedení 4x4 - ovšem u něj je jediným motorem diesel. Navíc jsou k dispozici i originální verze na LPG nebo CNG.
16. 4. 2017 16:04
Re: krasne auto
Cenově srovnatelná může být Panda dost těžko když má podstatně slabší benzínový motor, to je pak srovnavani hrušek s jablkama.
16. 4. 2017 16:18
Re: krasne auto
Do města bohatě stačí 51 kW, navíc je panda dobře zpřevodovaná. Maximální rychlost je u pandy nižší jen o 6 km/h a zrychlení 0-100 je sice horší o 2 s, ale to zrovna není parametr, který bych na cukání po městě bral za klíčový. Ignis má nejvyšší krouťák i nejvyšší výkon položený ve vyšších otáčkách (a to o dost), takže v městském režimu jsou ta auta srovnatelná v pohodě.
16. 4. 2017 23:45
Re: krasne auto
Říkat že o 30% vyšší výkon nemá žádnou hodnotu je prostě nesmysl, obhajovat si to můžeš virtuálně jak chceš. Punto má nižší výkon, nabízí nižší hodnotu, pokud je cena stejná, je předražené. Na jedné straně se oháníš pouze městským provozem, na druhé ti děsně záleží na maximálce, tu v tom městě fakt využiješ. Ignis je o nekolik cm vyšší, to hraje pri maximalce celkem podstatnou roli. Pokud má auto rozdíl ve zrychlení 2s to určitě nenadžene za 1000 ot. v horním spektru, ale je lepší v celém rozsahu. Zoufale obhajuješ neobhajitelné.

Co se týká pružnosti coby ukazatele běžné použitelnosti:
Panda 60-100 na IV 15,2
Ignis 60-100 na IV 12,8 (a to se jedna o 4x4 verzi)
Panda na V 80-120 27,5
Ignis na V 80-120 21,3 (opět 4x4 verze s 1.2)
17. 4. 2017 07:44
Re: krasne auto
Jednak jsem mluvil o pandě, jednak i punto je za danou cenu sehnatelné (ovšem už s 1.4 8V). A neříkal jsem, že vyšší výkon nemá hodnotu, ale že v běžném městském provozu jsou auta srovnatelná.

Výkon ignisu je vyšší ani ne o těch 30 %, spíše 25 %, a podstatné je, že ve městě, kam je auto segmentu A určené, pro nejvyšší krouťák do 4 400 otáček půjde málokdo. Je evidentní, že převodovku má poskládanou na krátko a na akceleraci, proto má smysl pro někoho, kdo jezdí po kopcovitém terénu někde z příměstí (a na to už si bude hledat spíše auto z tříd B-C). Proto jsem uvedl rozdíl maximálek, aby bylo jasné, že o tu v ignisu nejde, byť výkon by klidně stačil na 170-180 km/h, pokud by převodovka měla delší převody.

Segment A je určen do města, kde já, stejně jako tisíce dalších lidí kupující tento druh vozů, takovým autem (konkrétně pětistovkou se shodným motorem a převodovkou jako panda) jezdím do práce ušmudlaných 8 + 8 km. Na celé trase je maximální povolená rychlost 50 km/h, na části dokonce jen 30 km/h, nikde nejsou ani dva pruhy. Nevidím místo, kde bych to honil na 4 400, abych využil nejvyšší krouťák ignisu, ani kde by se mi hodila ta vyšší pružnost z 60 na 100 nebo 80 na 120. A nevyužil bych tu cca sekundu k dobru z 60 na 80 ani v místě předchozího bydliště a práce, kde jsem podobně dlouhou trasu jezdil na části úseku s povolenou osmdesátkou a dvěma pruhy v každém směru. Výhody nebo časová úspora prostě nejsou. Mnohem více je limitující okolní provoz s autobusy a nákladními vozy, které ve městě nepředjedeš (pokud nejsi dobytek a nevezmeš to po tramvajovém pásu).

Neobhajitelné tady obhajuješ ty, a to sis ještě vybral verzi 4x4, která má lepší dynamické parametry než 4x2. :-) Ale jestli jsi přesvědčen, že právě 15 kW a 14 Nm jsou klíčem k úspěchu v segmentu A, tak se můžeme vsadit, kdy se ignis stane nejprodávanějším modelem třídy v Evropě namísto pandy/F500. :-)

Mimochodem, 10 let zpátky jsem jezdil s tehdejším ignisem 1.3 a on ten výkon byl rozpoznatelný tak leda na papíře (tabulkové hodnoty šly Japoncům vždycky dobře). Takže pokud se u Suzuki něco nezměnilo, myslím, že normální motorista ty kobyly navíc bude hledat horko těžko.
17. 4. 2017 16:48
Re: krasne auto
Punto byl překlep, měl jsem na mysli pořád Pandu. Spíš 25% to není, trojčlenku snad zvládneš, je to 30,4%.

Pořád nechápeš, že nemusíš využívat otáčky ve kterých dosahuje maximálního momentu a to auto pořád potáhne výrazně lépe i v nízkých. I když jedeš ušmudlaných 50kmh tak pořád brzdíš/přidáváš, co je normální městský provoz - pořád někdo vjíždí z vedlejší nebo odbočuje a musíš upravit rychlost a pak ji zase nabrat, dáváš přednost na přechodech, rozjíždějí se autobusy ze zastávek atd. A tam už poznáš rozdíl pružnejšího motoru, jestli musíš pokaždé kvedlat nebo ne. Pokud si to nepřiznáš si tak akorát lžeš do kapsy. Spousta lidí navíc používá auta tohoto segmentu i v příměstském provozu, obchvaty, kousek po dálnici, okresky, naprosto normální věc. A B/C segment se v tomto případě stává úplně zbytečný, klidně můžeš použít menší auto.

Nevím kde jsi vydedukoval že si Ignis pomáhá krátkými převody, má je naopak delší než Panda.

4x4 verzi jsem vybral do srovnání proto, že hodnoty elasticity u dvojkolky jsem nikde nenašel. Je zajímavé že tě to tak trápí, když rozdíl ve zrychlení dělá jen 0,3s, ale že je Panda o 2s pomalejsi je naprosto v pořádku, že? >:D I dvojkolka Ignis ji ujede o parník.

Já jsem hlavně přesvědčený o tom, že platit za nižší výkon stejně jako za vyšší je hloupost. Pokud chceš poměřovat statistiky, tak to vezměmě takhle - kolik se prodá Ignisů v evrope (nebo třeba jen v baště Pand Itálii) a kolik Pand v Japonsku, at to je fér :-). Asi každému dojde že japonská značka nebude na evropském trhu dominantní (teda dojde to skoro všem...).

S Ignisem 1.3 jsem nejel, ale ted koukam ze si ho v testu na konkurencnim webu pochvalovali, rikali tomu malá raketa >:D Asi jsi to měl polámané. S udáváným výkonem si to pleteš s korejci, ti to mají jen na papíře.

EDIT: BTW, to zrychlení 60-100 odpovídá u Ignise otáčkám cca 2000-3300, takže na max. tocivem momentu jeste ani nebylo (na rozdíl od Pandy) a jede vyrazne lepe.
17. 4. 2017 20:29
Re: krasne auto
OK, respektuji, že existují lidé, kteří se domnívají, že v předpokládaném režimu/účelu běžně nevyužitelný výkon staví auto do samostatné kategorie a činí tak vůz neporovnatelný s konkurencí, neboť vlastně žádnou konkurenci nemá.

Také se omlouvám za své špatné propočty, z matematiky jsem měl vždycky chabé výsledky. Poměr 51 : 66 (kW) mi dal hodnotu, že má panda 77 % hodnoty výkonu ignisu. A samozřejmě nová auta se kupují polámaná, to dá taky rozum. Statistiky se nejlépe ohýbají tak, že do nich nasypeme nesmyslné parametry - copak Fiat exportuje Pandu do Japonska? Ne. Ignis ovšem vstupuje na evropský (vč. českého) trhu.

V pohodě, přeju ignisu úspěch. Až na tu otřesnou záď je to určitě dobré auto. Ale bude to mít v Evropě těžké a výkon motoru určitě nebude v dané kategorii pro kupující rozhodujícím atributem.
19. 4. 2017 17:24
Re: krasne auto
Nemám problém akceptovat to, že existují lidé, kteří jsou tak zaslepení svojí oblíbenou značkou vozidla že nevidí neslyší jednozačná fakta a pořád si melou svoji. To, že bude motor daleko pružnejší v celém rozsahu už asi není třeba znovu rozebírat. Nikde jsem nepsal že není porovnatelný s konkurencí, jen že nabízí více za stejnou hodnotu, tzn. konkurence je v tom případě předražená.

Omluvu za špatné počty přijímám, psal jsem o kolik % má Ignis vyšší výkon proti Pandě (což je 30% - 90k-69k=21, 21/69=30%), ne o kolik má Panda nižší výkon proti Ignisu, což je to co počítáš ty.
Trochu mě překvapuje že sis koupil auto které tak ukrutně špatně táhlo, to sis ho nebyl předtím projet? Pokud nedosahovalo požadovaných parametrů dynamiky, měl jsi ho reklamovat. A budeš se divit, i nové věci můžou být pokažené, dokonce i u japonců.

Co se týká statistik, samozřejmě že se Panda neexportuje do Japonska, myslel jsem že ti dojde že se jedná o stejný nesmysl jako myslet si že japonské auto ovládne evropský trh. Příště to napíšu víc polopatě.

Záď šla asi udělat trochu lépe, přijde mi moc mohutná. Na druhou stranu má auto i jiné výhody, třeba posuvné sedačky, které někdo může využít.
Avatar - Emel
16. 4. 2017 14:07
Re: krasne auto
Citigo může být... jinak ale třeba taky Swift, v základu za 249.
Avatar - _Karel_
14. 4. 2017 20:59
Super
Moc sympatický autíčko, bezva ceny, jen ten zadek trochu nezvládli.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2017 21:18
Re: Super
ten zadok je ozaj akosi az moc useknuty a prikratky... suhlas... aspon 5cm navyse by zadnemu previsu hodne pomohlo.. aj velkosti kufra.. ;-\ a pride mi ze tie uzke kola su tiez kusok "fail" zvlast u auta typu crossover... 175 su podla mna tu uz uzke.. ved 185ky ma dnes uz aj citigo aj F500... tak preco zvyseny cross ktory je od nich sirsi aj dlhi ma zrazu "len" 175ky? neviem.. pritom palubovka swiftu je o hodne dospelejsia.. aj pneu ma swift sirsie... a to ma pritom swift mensi razvor ako ignis... ale tak ja si vsimam mozno az moc detaily uz.. neviem... akoze ten pristrojovy stit ignisu to je bida... take nove picanto je pritom o 3 levely vyssie v tomto smere... ale pre damy do mesta ako jednoducha stylovka to by asi slo :yes:
Avatar - praděda7
15. 4. 2017 11:30
Re: Super
Se zadkem má problém hodně automobilů a ještě víc ženských.... >:D
15. 4. 2017 20:27
Re: Super
Souhlasím s tebou, tan zadek jako by k autu vůbec nepatřil. Navíc grafika zadních světel ani na sebe nenavazuje. Vpředu moderní "look", vzadu 90tá léta, no to se klukům japonským moc nepovedlo ;-\
Avatar - LuCZiano
14. 4. 2017 21:24
4x4 za 319tis.
4x4 za 319tis je pekna nabidka. Nekam do hor v zime, jako kdyz najdes... ale ten zadek toho auta nemuzu nejak prekousnout. Fakt se mi to nelibi.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
14. 4. 2017 22:07
Re: 4x4 za 319tis.
Ten zadek je tak ošklivý až se mi líbí. A čtyřkolka za 319 k, to je vážně zajímavé.
Avatar - 3_diamanty
14. 4. 2017 22:17
Re: 4x4 za 319tis.
pritom za 337 tisic mozes mat dustera 1,6tku v 4x4... kde sa nabalis do hor aj v 5 clennej zostave so stovkami litrov batoziny ... a budme uprimni.. aj ta kabina ignisu voci dusteru o nic lepsie nevyzera... ak vobec ... nic proti ignisu... ale za danu cenu je tu duster ako auto do hor asi lepsia volba.... samozrejme v meste sa situacia uz meni... alebo vtedy ak auto ma sluzit ako prcek pre dvoch ludi bez batoziny ...
Avatar - pumpkin
15. 4. 2017 10:54
Re: 4x4 za 319tis.
Kedy konečne pochopíš, že nie každý si vyberá auto podľa tvojho obľúbeného parametru "čo najväčšie za čo najmenej"? Duster sa raz možno stane ikonou, ale nebude to kvôli jeho vzhľadu.
Taktiež je podľa mňa až tragické, že každé auto vnímaš ako univerzálne a na všetko. Tak to jednoducho našťastie nefunguje. Takže nejaké fňukanie, že je Ignis drahý alebo má malý kufor je len tvoj problém. Samozrejme, u nás zmýšľanie tvojho typu je celkom bežné, pretože stále existuje mnoho ľudí, pre ktorých je druhé auto v domácnosti luxusom a preto je, a aj po príchode Ignisu zrejme naďalej bude, u nás najpredávanejším Suzuki model Vitara.
A v dvojici a aj s batožinou musí Ignis priestorovo postačovať, no na nejaké veľké cestovanie to auto jednoducho nebolo stvorené, tak ho zbytočne netreba porovnávať s univerzálnym Dusterom.
14. 4. 2017 22:34
Re: 4x4 za 319tis.
Zadek mi nevadí, docela se i líbí, ale je to moc malé, mělo mít tak 4 m.
Avatar - praděda7
15. 4. 2017 11:40
Prolisy
na C sloupku jsou povedené. Celému zadku to z profilu moc pomohlo. Podobně řešený zadek jsem už viděl před cca 45 léty na menších Datsunech. Tenkrát bez prolisů. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
15. 4. 2017 11:50
Mods
Decentní střešní spoiler v antracitu a prolisy v C sloupky lakované také v antracitu, (podběhy a lemy už v antracitu jsou), na dveřích ochranné lamely moderního střihu, za koly zástěrky v barvě karoserie a bylo by z něj docela cute městský vozítko.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2017 18:40
Tak nevím, jestli zrovna tohle je pro zákazníka pokrok
Výběhové SX 4 bylo jako čtyřkolka v plné palbě + zimní kola za 360.000,-Kč. A byla to 1,6, se kterou už dá jet i za město. Ano jistě, tohle má hravější kukuč, ale pochybuji, že větší užitné vlastnosti.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
15. 4. 2017 21:29
Re: Tak nevím, jestli zrovna tohle je pro zákazníka pokrok
Spm rád, že píšeš výbehové. Spomeň si koľko stálo v tej plnej paľbe keď bolo novinkou. Máš pocit, že tomuto Ignisu na konci modelového života cena neklesne? Mimochodom, kto chce nové ,malé, šikovné, hravé autíčko nebude riešiť auto ktoré už proste nové nekúpi.
Avatar - Emel
16. 4. 2017 14:06
Výbava
Zajímavá finta je s těmi sedačkami - základ je zřejmě koncipovaný jako pětimístný a obě vyšší výbavy jako čtyřmístné. To asi nemusí být každému vhod... ale budiž.

Jinak výbava slušná, ten kožený volant možná mohl být dostupný i níž, ale jinak vcelku nic proti.

Designově předek super, zadek ošklivej, ale svuj... asi bych to překousl.

Proti Swiftu, který startuje na 250, mi to ale moc smysl nedává.
Rozbalit vlákno
0