Svět motorů 33/2019: Nenaleťte servisním supům v Chorvatsku

Komerční prezentace
Diskuze (2)

V pondělí vychází nové číslo Světa motorů. Co v něm najdete?

Zrcadlo týdne: Opravy na D1. Námluvy Renault-Fiat. Prodeje ojetin. Honička jako z filmu. Registrace elektromobilů.

Nenaleťte servisním supům v Chorvatsku

  • Analýza: Jak se nedostat do pasti
  • Radíme: Jak správně používat krabičku ENC? Tankování.
  • Grafika: Češi a asisteční služby
  • Přehled: 13 doporučení na cestu do ciziny

Mix: Hyundai i10. Zetta CM1. BMW 530e Sedan. Audi e-tron Scooter.

Srovnávací test: Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI

Test: Mercedes-Benz A200 sedan

Test: Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue 6AT L2 Titanium

Bazar: Renault Master III

Mix: Prodeje vozidel v Česku. Český řidič ve vězení. Rekonstrukce mostů v metropoli.

Jak se žije: Řidič turistického doubledeckeru

Rozhovor: Bývalý ředitel Tatry Petr Karásek

Otázky: Vrak na benzince. Výmena oleje v Mazdě 3. Rozdíly mezi WRC a R5. Fórum: Bezpečná vzdálenost

Seriál: Zajímavé české silnice, 6. díl: Ecce homo a Dlouhé Stráně

Zábava: Auta na náplavce

Mix: Motokrosový Kramolín. Štěstí na rallyekrossu. Polákovy body. Před startem Barum Czech Rallye Zlín.

MotoGP: Brno 2019

Formule 1: Německo a Maďarsko

MS Rallye 2019: Finsko

Nové číslo Světa motorů můžete zakoupit vždy od pondělí na stáncích. Již dnes jej můžete objednat přes formulář na stránkách Světa motorů.

Všichni předplatitelé dostávají jedno číslo časopisu za pouhých 25 korun (51 čísel ročně celkem za 1293 Kč), hodnotný dárek a přístup do elektronického PDF archivu časopisů od roku 2008.

Komerční prezentace
Diskuze (2)

Doporučujeme

Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
11. 8. 2019 19:41
na co?
Chceš vediet výsledok?


Korejci urobili obrovský krok dopredu.
Ceed je priestrannejší, ma lepšiu nápravu, lepšie odhlučnenie.

Takisto záruka je sice u ceedu lepsia a vdaka krátkym servisným intervalom viac vydrží, ale naklady na servis scaly su nižšie - pretoze sa skoro nic nemení..

Napriek tomu je scala praktickejšia, ma väčší kufor a diódové svetla v základe.

Takisto motor sice sklbe a drni pri jazde na dva valce, ale je úspornejší (tipujem pol litra), ako ceed.


Záver - je to tesne, ale ceed je o kúsok horší ako scala.

No a ze je scala o čosi drahšia - pri horšej technike?

Ale no, ved je to tradícia!
A celkový rozdiel nie je raky velky.

Ved v obchode tiez kupujeme parky od babisa :-)))))