Atypická Murena byla posledním sériovým sportovním vozem, který nesl značku Matra. A vlastně i Talbot... Zachovala si unikátní koncept interiéru s lichým počtem sedadel.
Já myslím, že ten motor (2.2), docela stačil. Kdysi jsem o tom psal a i v tom jel. A bylo to super, byť pouze na jednom ze dvou pravých sedadel. A nepřišlo mi teda, že by to nejelo. Naopak.
No je to lehké a malé, takže i s menší motorem pocitově určitě zajímavý zážitek, to plně věřím, na druhou stranu zrychlení 12 s opravdu z dnešního pohledu moc světoborné není, nejaký 2,5-2,7 V6 by tomu slušel mnohem lépe
U Mureny se otvira pouze zadni sklo, zadne viko Murena nema. Jednu Murenu mam, seriova 1,6 ka staci to auto vazi neco kolem tuny, s motorizaci 2,2s je to dostacujici ale zase auto je tezsi. Nicmene lide v NL delaji swapy a cpou tam Buso z alfy