Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TEST Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD – Až nepochopitelně skvělý

Stanislav Švarc
Diskuze (71)

Je sice teprve začátek roku, přesto mám obavy, že tak zajímavé auto jako tento pick-up, už se ke mně letos nedostane. A bůhví, jestli ještě vůbec někdy...

Design, interiér


Jistě víte, že automobilka Ford používá označení Raptor pro vrcholné verze vybraných terénních modelů. Prvním byl v roce 2009 velký „truck“ F-150 (pojmenovaný ještě SVT Raptor), menší Ranger následoval v roce 2018. Loni americká značka přidala do nabídky také Bronco. Ale F-150 a Bronco nás tentokrát zajímat nebudou, hlavním hrdinou tohoto testu je Ranger Raptor. K tuzemským prodejcům totiž nedávno dorazily první kusy druhé generace (pokud budeme brát Ranger Raptor samostatně), kterou Ford představil zhruba před rokem.

Vrcholné provedení samozřejmě vychází z nového Rangeru, oproti standardním variantám však nabízí řadu pozoruhodných změn a úprav. Začnu tradičně vzhledem: Raptor dostal specifickou a kompletně černou masku chladiče s nápisem Ford, odlišný nárazník, přední LED Matrix světlomety, rozšířené lemy blatníků nebo 17palcová kola z lehké slitiny obutá do celoročních univerzálních pneumatik o rozměru 285/70. Gumy byly mimochodem vyvinuté speciálně pro tento vůz.

Při osobním setkání Ranger Raptor působí majestátně, je to ostatně pořádný kus auta. Pick-up s 3270milimetrovým rozvorem dosahuje délky 5381 mm, kombinace obrovských kol, rozšířeného rozchodu a 233mm světlé výšky pak ještě podtrhuje jeho velikost – zajišťuje totiž široký postoj a zvýrazňuje výšku vozidla, dosahující 1922 mm. Za sebe musím říct, že se mi Ranger Raptor moc líbí i designově, i když osobně bych si vybral jiný lak a odpustil bych si příplatkové polepy, jimiž byl vybaven náš exemplář.

Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD

Pick-up dělá korba, v případě Rangeru Raptor má nákladní prostor délku 1544 mm, hluboký je 529 mm a široký je minimálně 1224 mm. Poslední údaj platí pro vzdálenost mezi podběhy, mimo ně šířka dosahuje až 1584 mm. Nákladová hrana je po vyklopení víka 860 mm nad zemi.

V korbě najdeme také praktické detaily, například 12V/180W a 230V/400W zásuvky, osvětlení a úchytná oka, zatímco výklopné dveře, které snesou zatížení až 150 kilogramů, zase dokáží posloužit jako pracovní plocha. Hodí se také příplatkový elektricky ovládaný rolovací kryt, který využití korby přibližuje klasickému kufru osobních aut. Během našeho testu ale roleta přimrzla k vodícím lištám, takže nešla otevřít. I tak ale samozřejmě měla význam, korba byla díky ní kompletně uzavřena.

Když už po vás hned takhle na začátek házím čísla spojená s praktičností, dodám rovnou, že nosnost 2478 kilogramů vážícího pick-upu činí 625 kg a že Ranger Raptor může táhnout brzděný přívěs do hmotnosti 2,5 tuny. Standardně je vybaven pevným tažným zařízením.

Video se připravuje ...

Prémiový pick-up?

Ranger Raptor není obyčejným pracovním pick-upem a tomu odpovídá také interiér, který použitými materiály, zpracováním a výbavou odpovídá klidně i prémiovému SUV. Auto se chlubí fantastickými sedadly čalouněnými kombinací kůže/velur/vinyl s výrazným bočním vedením, vyhříváním a elektrickým nastavováním v 10 směrech, výbava dále zahrnuje například automatickou dvouzónovou klimatizaci s výdechy pro druhou řadu, vyhřívaný kožený volant, vyhřívané čelní sklo, bezdrátové nabíjení telefonu, audiosytém Bang & Olufsen s 10 reproduktory, USB konektory, 12V zásuvku, aktivní parkovací asistent, 360stupňovou parkovací kameru, přední a zadní parkovací senzory nebo bohatou bezpečnostní výbavu. Skvěle fungují LED Matrix světlomety, které disponují prediktivním svícením do zatáček a schopností odstínit okolní provoz – takže se v noci nemusíte starat o dálková světla, auto to zvládne samo. A lampy svítí fakt pěkně.

Pochválit chci volant, který nejen hezky vypadá, ale také příjemně padne do dlaní, a úžasná jsou pádla manuálního řazení, vyrobená z hořčíkové slitiny. Působí hodnotně, navíc potěší takovým uspokojivým chodem. V koncernu Volkswagen by se měli inspirovat…

Na volantu ještě najdeme tlačítka pro rychlé nastavení řízení, odpružení, zvuku výfuku nebo přepnutí do módu, který se přednastavíte sami – k tomu slouží ovladač s písmenem R.

Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD

Jednoduše tvarované palubní desce dominuje na výšku orientovaný dotykový displej s 12palcovou úhlopříčkou. Je výstupem multimediálního systému Sync 4A, který mně osobně vcelku vyhovuje, připadá mi přehledný, logicky uspořádaný a poměrně svižný. Infotainment podporuje bezdrátové připojení Android Auto a Apple CarPlay.

Ford sice auto vybavil řadou fyzických ovladačů, bohužel však zůstal na půli cesty. Pick-up má například samostatný panel s tlačítky a otočnými prvky pro nastavení klimatizace, ale ovládání některých důležitých funkcí v rámci teplotního komfortu umístil na dotykovou obrazovku. Jde především o vyhřívání sedadel a volantu. Je škoda, že výrobce nenašel místo na tlačítka, práce s nimi by byla rozhodně příjemnější než nutnost trefovat se prstem na malou plochu ve spodní části obrazovky.

Podobně zhodnotit ale mohu také ovládání funkcí spojených s jízdním nastavením. Zatímco jednotlivé jízdní režimy, chování pohonu, deaktivaci systému stop-start a stabilizace nebo hlasitost výfuku obstaráte pomocí fyzických ovladačů, uzávěrky předního i zadního diferenciálu se aktivují přes dotykový displej. Obrazovka se ale v terénu hodí, i když jiným způsobem: díky 360stupňové kameře poskytuje výborný přehled o okolí vozu. Bohužel ale kamery nejsou chráněny před znečištěním, zvlášť ta zadní se velice rychle umaže.

Ranger Raptor kromě velkého displeje infotainmentu dostal ještě digitální přístrojový panel. Má úhlopříčku 12,3 palce, je bohatě přizpůsobitelný a dobře čitelný. A parádní je, že si na něm můžete zobrazit ohromné množství informací, nejen tlak nebo teplotu oleje, ale kupříkladu i teplotu převodovky, napětí akumulátoru, teplotu nasávaného vzduchu, teplotu hlavy válce nebo informace o přeplňovaní. Prakticky vypadá ještě stropní panel se spínači přídavných zařízení, například navijáku nebo světel.

Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD

Zvláštní je ale volič převodovky (zvaný E-Shifter). Oceňuji, že jde o poctivou „páku“, která je snadno po ruce, a nikoli nějaký designový nesmysl, nejsem si však jistý umístěním tlačítek. Zboku, kdy bych očekával odemknutí voliče, abych mohl vybrat jízdní režim, se zapíná manuální řazení. Zámek se nachází vepředu. Na podivné rozmístění si asi časem každý zvykne, o trochu horší je krátký odskok mezi jednotlivými režimy, snadno tak místo zpátečky omylem zvolíte „péčko“. A při pokusu o záchranu pak zase přeskočíte až na neutrál.

Jestliže jsem v úvodu psal o „nepick-upové“ atmosféře v interiéru, přístup do kabiny a využitelnost zadní lavice typu vozu odpovídají. Dovnitř je potřeba se s nadsázkou řečeno vyškrábat, sedadla jsou samozřejmě vysoko nad zemí. Velice se tedy hodí boční nášlapy s protiskluzovou úpravou. Zadní lavice poskytuje spíš průměrný prostor, zvlášť na nohy. A pochopitelně se tu sedí hodně vzpřímeně. Delší cestu tu však průměrně rostlí jedinci v pohodě zvládnou.

Motor, jízdní vlastnosti


Jede krásně. Nejen na pick-up

Zatímco předchozí generace Fordu Ranger Raptor se prodávala výhradně se vznětovým motorem, u současné je výběr zajímavější. Dvěma turbodmychadly přeplňovaný naftový dvoulitrový čtyřválec v ceníku najdeme stále, jednotka s označením 2.0 EcoBlue Bi-Turbo poskytuje 151 kW (205 koní) a 500 Nm.

Novinkou je ale zážehová alternativa. Ford zvolil třílitrový vidlicový šestiválec se dvěma turby známý jako 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo. Motor, který pro pick-up speciálně naladila divize Ford Performance, má blok válců z vermikulární litiny, jež je podle výrobce přibližně o 75 procent pevnější než běžná litina. Motor je spojen výhradně s desetistupňovou automatickou převodovkou.

Šestiválec dává maximální výkon 215 kW (292 k) při 5500 otáčkách za minutu a nejvyšší točivý moment 491 Nm od 2300 min-1. Obě čísla vypadají slušně, přesto by mohlo být lépe. Kvůli přísným emisním normám jsme totiž v Evropě o pořádný kus výkonu ochuzeni. Na některých trzích Ranger Raptor nabízí 292 kW, tedy 397 koní! Na druhou stranu, buďme rádi alespoň za to.

Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD

Ale hlavně – tenhle motor funguje skvěle, i když je uměle přiškrcený. Dvěma turbodmychadly přeplňovaná V6 má spoustu síly už od nízkých otáček, s jejich nárůstem ale ještě ožívá a nádherně táhne až k omezovači. Ne že by tenhle 2,5 tuny vážící kolos byl vyloženě bláznivě rychlý, ale svižný je velmi. Podle Fordu Ranger Raptor s V6 ostatně akceleruje z klidu na stovku za 7,9 sekundy a rozjede se na 180 km/h.

Ve skutečném provozu tak má více než dostatek síly na vyřešení všech možných nástrah, pomalejší vozidla objede během okamžiku, podivuhodnou výdrž ukazuje také na dálnici nebo ve stoupáních. Zajímavá je jeho pružnost, z 80 na 120 km/h dokáže pick-up zrychlit za zhruba 5,5 sekundy. Tohle auto prostě jede krásně, nejen na pick-up.

Ještě lepší je ale charakter motoru. Předně tu máme fantastický zvuk. Vůz dostal elektronicky ovládaný aktivní výfuk se čtyřmi profily: tichý, normální, sport a baja. Pojmenování prvních dvou je poněkud úsměvné, v těchto režimech totiž Ranger rozhodně není vyloženě tichý a zvuk nepůsobí normálně. Auto zní příjemně hutně a když okolo vás projede, všimnete si.

Ve sportovním a baja nastavení se pak pick-up vyloženě rozburácí. V nižších otáčkách nabízí spíše hluboké a zlověstné tóny, ve vyšších pak skoro až agresivně řve. Uvolnění plynu často následuje hravé zabublání. V době, kdy se i nejostřejší modely prémiových značek drží v otázce zvuku zkrátka, je projev Raptoru vyloženě pohlazením.

A pak je tu odezva motoru. V ostrém setupu Ranger využívá nový anti-lag systém, který udržuje turbodmychadla roztočená po dobu až tří sekund po sundání nohy z plynového pedálu. V praxi tak máte ještě slušnou chvíli po uvolnění akcelerátoru k dispozici maximální plnící tlak soustavy, takže když opět přidáte, šestiválec nemusí na nic čekat a okamžitě zabere. Díky tomu se v tomhle autě krásně pracuje s plynem – dá se mimořádně přesně dávkovat, navíc působí ostře, což má samozřejmě pozitivní vliv na ovladatelnost.

Kdybych měl pohonnému ústrojí přece jen něco vytknout, byla by to přítomnost desetistupňové automatické převodovky. Nechápejte mě ale špatně, samotná skříň funguje dobře, jde spíš o samotný počet převodů. Deset je hodně, takže v manuálním režimu může být toho klikání pádly až moc.

Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD

Když spojíte velký pick-up na obrovských kolech se zážehovým šestiválcem, je jasné, že dostanete auto, od něhož nemůžete očekávat nízkou spotřebu. Přesto za sebe musím přiznat, že jsem byl příjemně překvapen, čekal jsem o něco horší čísla. Potěšil mě zejména apetit při klidných přesunech po cestách mimo města a dálnice, při nichž Ranger Raptor jezdil za 11 až 13 l/100 km.

Horší to bylo v Praze, tam se pick-up pohyboval v průměru za 17,3 l/100 km, a na dálnicích, na nichž spotřeba činila rovných 15 l/100 km. Mimo zpevněné silnice pochopitelně záleží na typu terénu a stylu jízdy, v náročných podmínkách to může být klidně více než 30 l/100 km. Já jsem se s Rangerem pohyboval zejména v zasněžených horách a dopad na dlouhodobou spotřebu nebyl příliš výrazný. Po týdenním testu palubní počítač ukazoval průměr 15,4 l/100 km.

Doma je všude. Skoro

Největší překvapení mi ale Ranger Raptor přichystal v oblasti jízdních vlastností. Připomenu, že vůz dostal speciálně zesílený rám a vylepšený podvozek s vinutými pružinami na obou nápravách a adaptivními tlumiči Fox s vnitřním obtokem. Celé to funguje naprosto nepochopitelně.

Vlastně ani nevím, kde začít… Snad u komfortu, to bude rychlovka. Ranger Raptor je totiž až neuvěřitelně pohodlným autem. Podvozek ve spolupráci s velkými pneumatikami dokonale pohlcuje nerovnosti všeho druhu. Ale opravdu dokonale! V případě pick-upu to možná zní zvláštně, ale už hodně dlouho jsem nejel v autě, které by tak suverénně filtrovalo výmoly, vyjeté koleje nebo rozbitý asfalt. A třeba takové příčné zpomalovací prahy v konfrontaci s tímto autem postrádají význam - jako by na silnici ani nebyly. Úžasné navíc je, že čím rychleji Raptor jede, tím lépe podvozek funguje. Vůz nedrncá, neposkakuje, nerovnosti jednoduše požírá.

Pohodlí však nekončí u schopnosti tlumit nerovnosti. Při prvním pohledu na obrovské pneumatiky s hlubokým vzorkem jsem se snažil vybavit si, kde všude mám schované prášky proti bolesti hlavy. Čekal jsem totiž, že gumy budou ve vyšších rychlostech nesnesitelně hučet. Ale ono nic. Mohl jsem jet klidně 160 km/h (a že to motor zvládne s prstem v nose) a pneumatiky skoro nebylo slyšet. To se spíš ozýval svist vzduchu okolo vysoké karoserie a velkých zpětných zrcátek.

Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD

Pochvalu si Raptor navíc zaslouží za suverenitu a stabilitu. I při zmíněných 160 km/h se projevuje naprosto jistě, nemáte v něm pocit, že děláte něco, co byste dělat neměli. Vysoké tempo v tomto pick-upu působí zcela přirozeně.

Další šok se dostavil na zakroucené silnici. Skoro 2,5 tunový pick-up na v podstatě terénních pneumatikách zatáčí způsobem pro mě nepochopitelným. Když překonáte prvotní ostych, způsobený pocitovou těžkopádností, zjistíte, že se Ranger Raptor poměrně ochotně stáčí, že dokáže až překvapivě dlouho odolávat nedotáčivosti a že se v oblouku a při změnách směru může opřít o svůj podvozek. Hot-hatch to pochopitelně není, ale na terénní pick-up je jeho jízdní projev jednoduše úchvatný. Ovladatelnosti pomáhá už zmíněný hezky dávkovatelný plyn, díky němuž si v zatáčkách můžete pomoci prací s akcelerátorem, skvělé je také řízení, které je příjemně tuhé a strmé a navíc poskytuje dostatek zpětné vazby. Pick-up navíc krásně brzdí.

Ford Ranger Raptor je tedy sympatické a schopné vozidlo na zpevněných cestách, jak si ale vede v terénu? Stručně řečeno – naprosto suverénně. Pick-up je vybaven stálým pohonem všech kol (může ale jezdit i jako čistá zadokolka), elektronicky řízenou dvoustupňovou rozvodovkou a mechanickými uzávěrkami předního a zadního diferenciálu. K tomu nabízí velkou světlou výškou, pořádné obutí a odolnou ochranu podvozku. A o tlumičích už také byla řeč, k nim ale přidám informaci o zajímavé schopnosti rozpoznat, že auto zrovna letí ve vzduchu. Tlumiče v okamžiku vyvěšení kol okamžitě změní charakteristiku na nejtužší, takže se po dopadu nedostanou do dorazů. S Raptorem tak můžete vesele skákat, když budete chtít.

V terénu pak potěší také brodivost 850 mm, nájezdové úhly 31 stupňů vpředu a 27 stupňů vzadu, přejezdový úhel 24 stupňů nebo boční náklon až 30 stupňů. Poctivou mechaniku ještě doplňují speciální jízdní režimy určené pro jízdu v terénu, jejichž aktivace se projevuje specifickým nastavením důležitých částí vozu, zejména tlumičů, motoru a převodovky.

Jak už jsem prozradil, s Raptorem jsem se pohyboval hlavně po zasněžených horách. A nejen, že jsem se nesetkal s překážkou, s níž by si auto neporadilo, já jsem si to hlavně užil. Na kluzké silnici je krásně cítit, jak pohon všech kol ve výchozím nastavení přenáší sílu mezi nápravy tak, aby udržel auto ve vámi zvoleném směru. Vyloženě zábavně se ale Ranger projevuje jako zadokolka s vypnutou stabilizací, to mu pak neustále tancuje záď a díky přesnému řízení a hezky dávkovatelnému plynu se nechá ochotně vodit bokem. Je jen škoda, že převodovku nemáte ani v manuálním režimu zcela pod kontrolou. V oblouku se mi občas stalo, že podřadila, takže se mi následně hůř pracovalo s plynem. Auto mělo ve vyšších otáčkách problém s přenášením síly na kluzký povrch, kola ztrácela až moc trakce a jen se beznadějně protáčela.

Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD

Zkoušel jsem také mokré bahno s hlubokými kolejemi, hnal jsem se neslušně vysokou rychlostí po polní cestě, přejížděl jsem potok, z něhož vystupovaly vysoké a namrzlé kameny a jehož výjezd tvořilo do zatáčky vyvedené prudké stoupání zasypané hlubokým sněhem, který se po několika průjezdech udusal, takže to na něm brzy začalo klouzat. Všechny nástrahy Raptor zvládl s přehledem. A to mu všude stačilo výchozí nastavení pohonu všech kol (4A), v němž systém podle potřeby distribuuje točivý moment k zadním a předním kolům. Na sněhu jsem pro jistotu zvolil jízdní režim pro kluzké povrchy. Na polní cestě mi zase fungování podvozku připomnělo dávné svezení v rallyeové fabii, tak schopná tahle věc je. A to mám pocit, že jsem se ani nepřiblížil hranici jejích schopností.

Jediné místo, kam se Ranger Raptor příliš nehodí, tak představuje město. V užších uličkách nebo při parkování už přece jen jeho využití omezují rozměry a horší rejd. Na druhou stranu, s takovým vozem nemusíte řešit obrubníky...

Závěr


Závěr

Má vůbec cenu psát nějaký závěr? Už z titulku a pětihvězdičkového hodnocení musí být zřejmé, že mě Ford Ranger Raptor dokonale dostal. Nebojím se přiznat, že jsem se do něj zamiloval.

Moc hezky podstatu tohoto auta v prvních dojmech shrnul kolega Filip, když napsal, že na Rangeru Raptor je nejpůsobivější „šíře jeho schopností a množství důvěry, kterou v něj můžete vložit.“ Jde o vůz, který na pick-up nabízí neskutečně široký repertoár schopností. Skvělý je nejen v terénu, ale překvapivě výborný dojem udělá i na silnici. Jasně, není to zdaleka auto pro každého, což je dané už jeho koncepcí, rozměry nebo nároky na palivo, ale když už se pro něj rozhodnete, jsem si jistý, že vám bude dělat radost.

A cena? Aktuálně začíná na částce 1.906.960 Kč. Pro zajímavost, naftové provedení startuje na 1.833.150 Kč.

Nejlevnější verze modelu 1.197.900 Kč (Ford Ranger 2.0 EcoBlue 4WD XL)
Základ s testovaným motorem 1.906.960 Kč (Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD)
Testovaný vůz bez příplatků 1.906.960 Kč (Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD)
Testovaný vůz s výbavou 1.986.844 Kč (Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD)

Plusy

  • Komfort
  • Jízdní vlastnosti
  • Schopnosti v terénu
  • Hodnotný interiér
  • Charakterní motor
  • Praktické detaily
  • Bohatá výbava

Minusy

  • Některé funkce se ovládají jen přes displej
  • Zvláštní volič převodovky
Zobrazit celý článek
Stanislav Švarc
Diskuze (71)

Doporučujeme

Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost V6 Twin-Turbo e-4WD
Cena základní sestavy 1 906 960 Kč
Výbava základní sestavy 17" kola z lehkých slitin, pneumatiky 285/70 R17 All-terrain, 17" hliníkové rezervní kolo, přední dynamické LED Matrix světlomety, LED denní svícení a zadní LED světlomety, přední LED mlhové světlomety, boční nástupní schůdky do vozu, sektorové osvětlení 360 okolo vozu, tažné zařízení pevné, zásuvka v korbě 230 V/400 W, spínače uvnitř kabiny pro připojení příslušenství (navijáku nebo světel), systém KeyFree - vstup do vozu a startování bez použití klíče, automatická dvouzónová klimatizace s výdechy pro druhou řadu, 12,3" digitální přístrojový panel, navigace a systém SYNC 4A, 12" dotykový displej, bezdrátové připojení Android Auto nebo Apple CarPlay, 10 reproduktorů B&O, DAB, USB a 12V konektory, kožený volant s vyhříváním, kombinované čalounění sedadel kůže/velur/vinyl, přední sedadla vyhřívaná a elektricky nastavitelná v 10 směrech, bezdrátové nabíjení telefonu, vyhřívané čelní sklo, dešťový senzor, sportovní tlumiče Fox, elektronicky ovládaná mechanická uzávěrka diferenciálu přední a zadní nápravy, aktivní regulace odpružení, pokročilý aktivní parkovací asistent s plnou asistencí, 360stupňová parkovací kamera a přední i zadní parkovací senzory s funkcí brzdění při couvání, adaptivní tempomat s funkcí Stop&Go, Pre-Collision Assist, rozpoznávání dopravních značek, systém udržování v jízdním pruhu, asistent vyhýbacího manévru, systém hlídání mrtvého úhlu (rozšíření pro přívěs), varování před projíždějícími vozy při couvání, asistent pro křižovatky, systém sledování bdělosti řidiče a další. Kč
Cena testované sestavy 1 986 844 Kč
Výbava testované sestavy Elektricky ovládaný rolovací kryt hliníkový ve stříbrném provedení s aerodynamickým ochranným rámem za kabinou (56.870 Kč), polepy na kapotě, předním nárazníku, bocích korby a zadním víku nákladového prostoru (23.014 Kč). Kč
Motor
Typ motoru: přeplňovaný zážehový
Válce / ventily: 6 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2956
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 215 / 5500
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 491 / 2300
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 180
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 7.9
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): - / - / 13.8
Emise CO2: 315
Rozměry a hmotnosti
Objem nádrže (l): 80
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 2478 / 652
Rozměr pneu: 285/70 R17
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 5381
b) šířka (mm): 2028
c) výška (mm): 1922
d) rozvor (mm): 3270
e) rozchod vpředu (mm): 1710
f) rozchod vzadu (mm): 1710
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 840 / 1070
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 610 / 870
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1010
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 950
k) šířka vpředu (mm): 1540
l) šířka vzadu (mm): 1350
délka sedáku vpředu (mm): 480
délka sedáku vzadu (mm): 480
výška opěradla vpředu (mm): 700
výška opěradla vzadu (mm): 700
místo vzadu pod předním sedadlem: Ano
Avatar - m.z.
7. 2. 2023 10:57
Re: Já jsem už jak gramofón,
Máš na mysli tento ceník z r.2017? :D
7. 2. 2023 10:47
Re: Já jsem už jak gramofón,
m.z.: myslíš tenhle ceník ?:

https://brnocar.cz/…ni-jsou-skladem/
Avatar - m.z.
5. 2. 2023 15:03
Re: Já jsem už jak gramofón,
Jojo, na jednu 207k čekám, samozřejmě jsem se zajímal i o 4x4 a cena je fakt randál. Kupujou to většinou chudáci jako ČEZ apod. :D
Avatar - speedfred
5. 2. 2023 11:53
Re: Já jsem už jak gramofón,
….alebo https://imgur.com/a/4AlozzZ?s=wa
5. 2. 2023 08:08
Re: Já jsem už jak gramofón,
... a nedejbože, kdybys chtěl automat k tomu, netuším, jestli takovou kombinaci Ford vůbec nabízí, ale třeba Daily je od 80 tisíc EUR nahoru, a jsou to nádherné auta, ale taky dost drahé...