Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jeep Compass 2.0 Mjt AWD 9AT – Blíže všem, ale stále svůj

Na bohatý seznam letošních novinek segmentu kompaktních SUV se řadí i Jeep Compass. Vyzkoušeli jsme jej ve vrcholné výbavě s nejsilnějším motorem.
Zpět na článek
6. 12. 2017 14:47
7. 12. 2017 05:52
7. 12. 2017 16:21
6. 12. 2017 14:58
6. 12. 2017 15:42
6. 12. 2017 16:50
6. 12. 2017 17:31
6. 12. 2017 18:04
6. 12. 2017 22:48
6. 12. 2017 18:59
6. 12. 2017 19:44
6. 12. 2017 20:03
6. 12. 2017 20:15
6. 12. 2017 20:25
6. 12. 2017 22:02
7. 12. 2017 05:58
7. 12. 2017 07:25
6. 12. 2017 20:13
7. 12. 2017 13:19
Avatar - Uživatel_5340709
6. 12. 2017 14:07
Tak si říkám,
když někdo napíše tohle: " S lehkou nohou a striktní plavbou po okreskách a malých obcích se dostanete někam k 6,5 litrům. Už to je na danou motorizaci poměrně dost. " u 1600 Kg těžkého SUV /předpokládám že jezdil teď v zimě/, tak snad asi nikdy nedržel v ruce ještě žádné auto.
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Hittman
6. 12. 2017 14:08
Re: Tak si říkám,
?? A za kolik jezdí podobně těžká SUV?
Avatar - rokyta.p
6. 12. 2017 22:33
Re: Tak si říkám,
to je jedno, já Kolomana nečtu >:-[]
Avatar - wakantanka
7. 12. 2017 10:52
Re: Tak si říkám,
Kotkodák si vyrába do zásoby >:D
Avatar - Dzakobo
6. 12. 2017 14:22
Re: Tak si říkám,
Standa nenechal na Compassu nit suchou. Tenhle jeep se hodí pro amerikanisty nebo pro lidi, kteří jej častěji využijí ve středním terénu. Mě tedy ten devítikvalt také moc nejde pod fousy, tady spíš manuál a když manuál, tak zůstává onen 2.0 MJT ale ve slabší verzi, která asi bude jízdě příjemnější (víc tahu odspoda). To, že je uvnitř menší je daň za terénní schopnosti a zejména za to, že vychází z Renegadu, škoda.

Jako nejlepší model z nabídky jeepu se mi stále jeví už trochu obstarožní GCH, klidně v naftě.
Avatar - Barrichello
6. 12. 2017 15:15
Re: Tak si říkám,
amerikanisti nekupují Jeep na italským podvozku a s italským motorem. Ti si koupí Wrangler (v listopadu se prodalo 12 ks, z toho 8 v benzínu) nebo to Grandčíro.
Avatar - Beefcake
6. 12. 2017 17:18
Re: Tak si říkám,
Neunikol ti tak trochu cenovy rozdiel a kategorie tych aut ?
Avatar - Ozzman
6. 12. 2017 21:57
Re: Tak si říkám,
Ne, to je normální u Barika >:D
Avatar - Barrichello
7. 12. 2017 11:19
Re: Tak si říkám,
ani ne, Grandčíro se dá sehnat za něco málo přes milion, Wrangler taky. V dané souvislosti je spíš předražený ten Compass >:D
6. 12. 2017 18:00
Re: Tak si říkám,
I ten Grand má italský V6 a těch se tady prodá nejvíc. Takže nevím, co si kupují opravdoví "amerikanisti", jestli teda nemyslíš ty z USA :-)

Jeep má zajímavej design a schopnosti do terénu, ještě zapracovat na těch interiérech a zase se tady bude pěkně prodávat. Možná bych to chtělo jít s cenou ještě o něco níž.
Avatar - Barrichello
7. 12. 2017 11:21
Re: Tak si říkám,
Opravdoví amerikanisti kupují Hemi a V6 Pentastar, zbytek nesjou povětšinou amerikanisti >:D
7. 12. 2017 12:49
Re: Tak si říkám,
Opravdoví amerikanisti kupují Hemi a pak s ním jezdí stovkou po dálnici, aby jím to moc nežralo.
Avatar - Barrichello
7. 12. 2017 20:11
Re: Tak si říkám,
Oni to maj většinou na LPG víš >:D >:D >:D
Avatar - Beefcake
8. 12. 2017 07:59
Re: Tak si říkám,
Jasne, to je naozaj ten pravy "amerikanista", kupi velke auto, velky motor a potom place, ze to vela zerie, tak prestavia na LPG....
To je fakt na smiech . >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
8. 12. 2017 11:31
Re: Tak si říkám,
A proč jako ne? Jezdí za stejné peníze jako s 3 litrvou naftou, ale maj lepší výkon, zrychlení, výbavu a maj pohodlné auto.
8. 12. 2017 20:34
Re: Tak si říkám,
Tak pak to odporuje tomu tvému tvrzení, že si tyhle auta kupují amerikanisti. Spíš mi to přijde, jako že ty tohle auto kupujou pozéři, když teda chtějí V8 a pak do toho rvou plyn :-)

Jako chápu lpg u Pepíka co si to dá do svý Fábie, ale nechápu to u člověka co chce SUV s V6/V8. Tak buď na to mám nebo ne

:-!
Avatar - Barrichello
13. 12. 2017 09:25
Re: Tak si říkám,
Jasně a kdo si to SUV koupí z naftou není pozer vid. Co největší kráva, ale s dislem aby to moc nebaštilo. Haha.

Mě to teda přijde to samý jak to LPG, akorát s rozdílem že oni maj stále kadla kadla sazomet, kdežto tohle se dá jednak odstranit a druhak přepnout na benzín když chceš. A navíc máš ten lepší výkon, zrychlení a zvuk >:D
13. 12. 2017 14:21
Re: Tak si říkám,
Já jsem narážel jen na to tvoje tvrzení o "amerikanistech" a ti si opravdu nekupují LPG. Jestli je lepší předělávat auto na LPG (a ještě když to není ani tovární úprava) a nebo koupit diesel, to je debata o něčem jiným.

Pro mě je LPG omezující ... nesmí se do 99,99 % procent podzemních i normální garáží, nádrže zabírají místo pro rezervu, musí se častěji na kontroly, nádrže taky nevydrží věčně a v neposlední řadě, pokud někdo odflákne montáž, tak jsou to dost velký starosti navíc.

Já prostě LPG neberu, to už raději u takhle velkých SUV diesel :-)
6. 12. 2017 14:25
Re: Tak si říkám,
Jezdi za uplne podobnou spotrebu, pokud tady nebudeme resit +-0.5 litru.

Pan Kolman hodnoti spotrebu vzhledem k motorizaci, ale zapomnel na vetsi celni odpor a hlavne na tu vahu. Chyba novacka no.

Takovych srandicek je tady v recenzich spousta a neustale. Kdyby to dali jeden druhemu precist obcas, asi by to bylo lepsi.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 12. 2017 14:29
Re: Tak si říkám,
No právě, kdyby napsal, že jezdí za průměrnou spotřebu, nebo relativně dobrou /za což ji považuji/, tak bych si nedovolil cokoliv říci. ............ btw u Kodiaka by to určitě byla výýýýýborná spotřeba.
Avatar - Floyd
7. 12. 2017 00:51
Re: Tak si říkám,
>:D >:D >:D
Avatar - fOE
6. 12. 2017 14:40
Re: Tak si říkám,
Tak v jinem zdejsim testu Kodiaqa s 190k naftou, 4x4 a dsg ctu:"Se škodovkou kupříkladu není problém jezdit mimo město za méně než šest litrů...". Kdyz teda pominu to ze muze jit o jinak kecajici BC (a nepochybuju o tom ze aktualni okreskova spotreba se odecitala jen z BC), pak se i v takto velkem aute, zda se, najdou i uspornejsi pohonne jednotky.

Epilog: tu vetu nahore vypustil Micka, brat proto s rezervou. >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
6. 12. 2017 14:54
Re: Tak si říkám,
Takže rozíl + - 0,5 litru je tak stěžejní? Já myslím, že jsme pořád na stejném levelu, nebo to může být právě ten rozdíl zima/leto. Ale klidně připouštím, že tdi žere trochu míň.
Avatar - fOE
6. 12. 2017 15:04
Re: Tak si říkám,
Takhle, na sepsuti pod holou zem to neni, ale ze se to zmini je dobre. Nakonec Micka u Kodiaqu pise "ZA MENE NEZ 6 litru", coz je maximalne 5,9L a to je minimalne 10% rozdil. O tom uz se da bavit. V kombinaci je kodiaq za 7, jeep nad 7,5L atd.
Ale ano, pokud jsem ze spotreby v Kodiaqu nadseny, pak 0,6L navic bych bral jako prumernou hodnotu => nic na pochvalu, ale ani zadny zasadni minus.
6. 12. 2017 16:25
Re: Tak si říkám,
Jestli má ta informace o spotřebě v testu stejnou hodnotu jako informace o šířce interiéru, tak nemá vůbec smysl se nad tím pozastavovat.
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 18:09
Re: Tak si říkám,
Stejný level to není, naftový Kodiaq váží o čtvrt tuny víc. A to už je rozdíl.
6,5 s lehkou nohou po okreskách není žádný zázrak, ale určitě ani žádná tragédie.
Mě víc pobavilo : "Nepočítejte s tím, že by dvoulitr ..... posílal do kabiny nějakou vábivou akustiku. Jde spíše o typický „naftový“ rachot, ve kterém jen těžko budete hledat zalíbení"
Takovou formulaci (i když s ní souhlasím) by pod testem škodovky asi nebylo snadný najít.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 12. 2017 18:51
Re: Tak si říkám,
No právě :-) , já už cca. 7 let hledám zalíbení v traktorovém zvuku 2,0 TDI. /zatím neúspěšně, ale dá se s tím žít/
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 18:55
Re: Tak si říkám,
7 let? To seš trpělivej hledač >:-[] :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
6. 12. 2017 19:06
Re: Tak si říkám,
To je doba co tak nepravidelně přicházím do styku s naftou 1,9 a 2,0 z koncernu u jiných aut než u svých /benzinových/, to znamená že s nimi jedu služebně, nebo nějak nedobrovolně. A vždy to má stejný průběh, studený - traktor, pak celkem ok, začneš s někým závodit, tak rychle umřeš, pak se vrátíš do reálu, v koloně s dsg při popojíždění se uklidníš, a nějak to doklepeš. Po návratu si řekneš dobrá, nebylo to svezení, ale přeprava z bodu A do bodu B, takže účet za naftu tě nakonec hřeje, a že jsi zbytečně neprodrbal víc benzinu.
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 19:23
Re: Tak si říkám,
Na druhou stranu - nemůžeš čekat od naftové oktávky totéž, co od benzínové M6.
A traktor 1,9tdi - to je pravěk. ;-)
6. 12. 2017 19:41
Re: Tak si říkám,
Když už, tak to srovnávej se současnou produkcí VW. Mám v posledním Tiguanu 2l 110 kW se vstřikováním močoviny a o tom motoru při pohodové jízdě skoro nevím. I u stueného kolem 0 se žádný rachot nekoná.
Se spotřebou se v pohodě vejdu do pěti.
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 19:44
Re: Tak si říkám,
A to "v pohodě do pěti" obsahuje co? Pomalou jízdu po okresce? Pokud tím myslíš nějaký průměr, tak seš kouzelník. ;-)
6. 12. 2017 19:52
Re: Tak si říkám,
Tak jsem se šel schválně podívat na výsledek dnešní cesty. Studený start Praha Prosek (okraj Prahy), dálnice do Boleslavi 140 tacho, Boleslav - Vrchlabí 90-100. Pohodová jízda bez zbytečně prudké akcelerace. Výsledek za 120 km 5,3 na sto. Palubní počítače už ukazují podstatně přesněji než dříve, u mne kecá cca o 1 deci. Ověřeno vícekrát na plnou. Tedy 5,4. V létě bez dálnice není problém kolem 4,5.
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 19:57
Re: Tak si říkám,
To je docela pecka. Teď jsem koukal na test Tigiho a je lehčí, než jsem myslel (16,5metráku), ale i tak je to super. Máš DSG?
Na SM je běžný průměr 6,5-7l.
6. 12. 2017 20:02
Re: Tak si říkám,
Mám manuál, dvoukolku, 1550 kg. Už má najeto 32 tis, ale nežere od začátku. Je fakt, že jezdím převážně delší trasy. Ale jsem už po dvou mil. km kliďas. I když těch 150 koní občas láká protáhnout.
Avatar - _Karel_
6. 12. 2017 20:06
Re: Tak si říkám,
Mám s tím motorem objednanýho Kodiaqa, ale s DSG a 4x4 váží o nějakých 300kg víc. Tak jsem na spotřebu zvědavej.
6. 12. 2017 20:09
Re: Tak si říkám,
Tak dej potom vědět v nějaké debatě.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 12. 2017 20:16
Re: Tak si říkám,
Jako že 150k nafta v Tiguanu je nějaký výkonový zázrak???
Avatar - Uživatel_5340709
6. 12. 2017 20:13
Re: Tak si říkám,
Mluvím o současné produkci, ted prakticky oktavka III, čtyřočko, 2,0 tdi. Ale když mě někdo začne takhle přesvědčovat, tak mu nemá cenu cokoliv říkat. Benzin a benznový chod motoru je pro tebe španělská vesnice.
6. 12. 2017 20:49
Re: Tak si říkám,
Měl jsem 16 benzínů a teď 4 nafty. A určitě tě nechci přesvědčovat. Už teď je mi jasné, že by to nemělo smysl.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 12. 2017 20:57
Re: Tak si říkám,
Pokud nevidíš ten rozdíl, tak určitě ne.
6. 12. 2017 21:17
Re: Tak si říkám,
Co to sem pleteš?Já jsem o rozdílech nic nepsal.
6. 12. 2017 20:13
Re: Tak si říkám,
Na tak velke auto ako je Tiguan je spotreba pod 6 litrov podla mna zazrak a nie este pod 5! Myslim ze stupne menis velmi velmi nizko resp. tesne nad volnobehom. Popravde nechcem by som po tebe kupovat auto :-(
6. 12. 2017 20:52
Re: Tak si říkám,
Víš co se říká. Myslet znamená h...o vědět. A ty evidentně o mém stylu a o tom autě nevíš vůbec nic.
Avatar - Ozzman
6. 12. 2017 22:06
Re: Tak si říkám,
Jasné, na druhou stranu, tohle třeba uměla Laguna 1.9 Dci z roku 2002.... :-!
Avatar - fOE
7. 12. 2017 07:36
Re: Tak si říkám,
Tak abych to "se v pohode vejdu do peti" zase trosku korigoval...
Ja travil tyden a cca 1500km s jiz spise zajetym tiguanem (kolem 10k km?) v konfiguraci 190k nafta, 4x4, dsg a spotreba po tydnu svizneho jezdeni v Nemecku (dalnice 50%, okreska 25% a mesto 25%) mi tam svitilo "krasnych" 9,3L dle BC, realne jeste o cca 0,3L vic.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 12. 2017 08:20
Re: Tak si říkám,
To už musel být dost rozštelovanej, když ses dostal přes 9, to se mi s dvoulitrovou naftou asi ještě nestalo.
Avatar - fOE
7. 12. 2017 08:42
Re: Tak si říkám,
Pisu 50% nemecka dalnice, tam se 130 vazne nejelo ;-) , tam bude zakopany pes. Holt kdyz clovek jede rychleji tak se SUV na spotrebe podepise vic nez klasika. Btw. menim obcas auta, ale nemenim jizdni styl a vicemene ani trasy, a stejnym jizdnim stylem ujedu stejnou trasu stejne rychle v mondeu (2L nafta FWD MT) se spotrebou cca 7,5L. Takze jsme ve shode, v klasice se mi v prumeru pres 9 s 2L naftou taky jeste nepovedlo dostat, a to v nicem (VW, ford, BMW, MB, Opel...), v SUV to ale v kooperaci s pravou nohou slo docela snadno. >:-[]

Kazdopadne ikdyz to zasadim do ceskych rychlostnich limitu, nedovedu si predstavit jezdit v mnou popsane konfiguraci tiguanu kombinovane nejak hluboko pod 7, pod 6 pak utopie nebo masochismus. Jakonahle se clovek hybe jen ve meste nebo jeste dejme tomu na okresce, pak Tiguan zere jen jako passat nebo jine podobne tezke auto, ale s rostoucim podilem dalnice se ty nuzky rozevrou dle me omezene zkusenosti az k plus 1,5-2L v neprospech SUV.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 12. 2017 10:17
Re: Tak si říkám,
Se vším co píšeš určitě souhlasím. Je v tom cítit praxe.
Tak a teď běž a vysvětli to Kolmanovi. :-) :-) :-)
6. 12. 2017 14:44
Testovaná varianta 3,3 V6 T...
...tak tu bych opravdu rád ;-)
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2017 14:47
Som slepy?
Citam clanok, listujem strany, a cakam kde bude konecne ten dovod pre ktory Compass dostal 3 hviezdy. Zrazu je tu koniec, a nic som nenasiel! Takze preco?

Vari to "zpracovani interieru"? Ale ved tvrde plasty ma aj cela paleta aut zo Skody, a tam na to uz testeri rezignovali (nanajvys akoby mimochodom pripomenu ze Peugeot v zaklade ma lepsi interier, ako Kodiaq v plnke). "chod automatu"? Ale ved vraj pri normalnej jazde radi "kultivovane bez prodlev" (pri slapnuti na plyn zmatkuju mnohe automaty, nielen smutne zname "suche" de-es-gecko). Alebo je fakt problem ta cena? Nedavno tu bol Karoq za 900 litrov, s 1.6TDI/85kW.

Takze pytam sa preco? Odpoved nenachadzam. Zeby sa tentokrat namiesto "skoda-bonus" uplatnil v teste "fiat-malus"?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Beefcake
6. 12. 2017 17:13
Re: Som slepy?
Az teraz som si vsimol tie 3 hviezdy. Talianske Jeepy sice nemusim, ale je to i tak zahada.
Inak pri podobnych autach sa tvrdsi plast dava aj umyselne.
By ma zaujimalo, kolko by dostal za interier Wrangler.
A "Jde spíše o typický „naftový“ rachot, ve kterém jen těžko budete hledat zalíbení." - no klasika Fiat :-)
6. 12. 2017 17:57
Re: Som slepy?
Ono bohužel všechny Jeepy mají tvrdý plasty v interiéru i takový GrandCherokee. To je trochu jejich mínus. Je to prostě na prvn pohled znát, že se na německou svatou trojici nechytají.
Avatar - Beefcake
6. 12. 2017 22:25
Re: Som slepy?
Keby mali vnutri plasty na olizovanie, cena by asi bola uplne ina.
Naviac celkom suhlasim, ze u niektorych aut je lepsie davat peniaze do techniky a vyvoja ako neucelnych veci. Nebavime sa tu samozrejme o tom, ze interier je z neohoblovaneho dreva.
6. 12. 2017 23:09
Re: Som slepy?
To není o nějakým olizování plastů. V Jeepu už od pohledu vidím, že ty plasty jsou nic moc a to na ně nemusím ani šahat a ani je olizovat :-) Měkčený plasty všude být nemusí, jen je to prostě na první pohled znát.

Jinak mi nepřijde, že by Jeep byl nějak cenou podbízivej. Třeba Grand by si jako jejich top model zasloužil určitě lepší plasty, ať už je někdo olizovač plastů nebo ne. Ceníkovka za Summit, co jsem naposledy koukal, tak byla přes 1,8M (s asi neprodávanějším motorem 3.0 diesel). Janě, pokud budu srovnávat s X5, GLE nebo Q7, tak ty budou ještě o něco málo dražší, ale když to srovnám třeba s takovým Touaregem, tak to je na stejno.

Nějaký Compass, Renegade, Cherokee, tak tam se ty levnější plasty dají malinko odpustit, ale vizuálně to není ono.
Avatar - Beefcake
7. 12. 2017 01:05
Re: Som slepy?
Jeep lacny nie je. Ale pri Wranglerovi tu cenu viem odpustit :-)
A Touareg je jediny VW, ktory by mi v prislusnej vybave s uzamykatelnym diff. vobec nevadil.
Avatar - twistedTSD
6. 12. 2017 21:53
Re: Som slepy?
Karoq za 900? Možná v novinářské specifikaci. Tohle stojí v testované verzi mega v základu.
7. 12. 2017 05:52
Re: Som slepy?
Však to má taky AWD a silnější motor.
Avatar - twistedTSD
7. 12. 2017 11:02
Re: Som slepy?
Ano, ale mega mi na kompaktní SUV (s trochu silnějším dieselem, AWD a AT) přijde hodně. Ačkoli o poměrech této katogorie nemám takový přehled.
7. 12. 2017 11:44
Re: Som slepy?
Tak si zkus podobně nakonfigurovat Karoq. 4x4, 2,0tdi, DSG. ;-)

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
7. 12. 2017 16:42
Re: Som slepy?
Karoq Style 2.0 TDI DSG 4x4 je za 775 tis. Je možné, že Jeep má nabušenější výbavu (nevím), ale na druhou stranu...není jeho výhodou, že jinou nenabízí.

BTW: ta šedá Karoqu sluší, před chvílí jsem podobného potkal.
7. 12. 2017 16:54
Re: Som slepy?
Já tam u toho Karoqu vidím cenovku 961t. ;-)

Compass s 2,0d, awd a automatem je taky 779t. [odkaz]

Jinak jistě porovnávám skladovky a nijak nehájím ceník Compassu, ale fakt je, že stejné konfigurace Compassu a Karoqu stojí podobně. A upřímně, u SUV bych raději HDM automat, než DSG.

Co se týče vzhledu. Compass se mi víc líbí zvenku, Karoq zase uvnitř.
Avatar - twistedTSD
7. 12. 2017 19:26
Re: Som slepy?
No dobře, koukám teď na Compass a testovaná specifikace je vyloženě top. Dvoulitr v naftě, automatu a AWD se dá koupit za 850, nebo viz tvůj odkaz, což není takový masakr.
6. 12. 2017 14:58
Spotreba?
S lehkou nohou a striktní plavbou po okreskách a malých obcích se dostanete někam k 6,5 litrům. Už to je na danou motorizaci poměrně dost.
Nepisalo sa nedavno v teste Karoqu 1.6 tdi 85 kW, ze pod 7 litrov by to mohlo jit? Tam sa mi zda, ze spotreba kritizovana nebola. Neviem ale vzhladom na zapory mohl dostat asi viac ako 3 hviezdy.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - removed
6. 12. 2017 15:12
Stando Stando...
3 (slovy tři) hvězdy? Kdy už konečně pochopíte, že vaše články nečtou úplný lopaty?
Vlastně se mi to ani nechce komentovat... Ale jedno vím jistě. Být kterýmkoliv dovozcem jakékoliv značky, tak už vám auto na test asi nepůjčím.
Nemyslel jsem si, že to někdy napíšu, ale ať je Vošický jaký je, přestávám se jeho vzdoru vůči místní "novinářské elitě" divit.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Floyd
7. 12. 2017 01:00
Re: Stando Stando...
Počkej počkej, přestože rozumím tomu co chceš sdělit, chceš snad, aby tu byly testy jen s min. čtyřma hvězdičkama, aby zde bylo vůbec co číst?
Není to koncern, takže se jim snadno koplo...
6. 12. 2017 15:25
11 cm nebo 11 mm
"A teď považte, že v Compassu měřící technika prozradila šířku interiéru ještě o jedenáct centimetrů skromnější!"
Přání je otcem myšlenky, ale 11 cm to určitě nebude :-!
Rozbalit vlákno
1
6. 12. 2017 15:33
Re: 11 cm nebo 11 mm
To je samozřejmě kravina. I menší Renegade, ze kterého Compass vychází, je v druhé řadě širší než Karoq. Ke Compassu na Vybermiauto.cz zatím data nejsou, ale vsadím se, že bude taky širší než Karoq.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
6. 12. 2017 15:42
solidne
paci sa mi.... velkostne velmi dobre posadene SUV ... aj motoricky ma auto siroky zaber ale nemozem sa ubranit dojmu ze eclipse cross bude este niekde inde a to pritom ani ono nehra premiu.. ale v podani jeepu je tento compas uz konecne pokrokom a citit ze auto je uz na urovni doby a vyzera fakt dobre... skoda len ze u nas to bude zase kusovka.... stejne ale nakoniec rozhodne cena a zazemie znacky... tak uvidime... fandim ale nejasam... compas to bude mat u nas tazsie ako kedykolvek predtym ... a v podstate je aj dost nenapadny .. ale nechajme to... cas ukaze :*) ... rozmerovo vsak velmi sikovne to ano :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Joky
6. 12. 2017 16:50
nechápu, proč
těmhle lokajům emisoleváckého koncernu půjčují zastoupení auta do testu, když pak o nich píšou takovéhle bláboly!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
6. 12. 2017 17:31
4x4
Na to, ze ide o klasicku offroadovu znacku (aj ked "taliansky" model), nevidim tu o samotnom pohone takmer nic spomenute.
Inak cely tento "test" je zase raz popis/preklad katalogu/cennikov a popis fotiek.
Naozaj je v tomto aute v strede diferencial (musim si to asi dohladat, lebo to vyzera, ze Compassov je x verzii)?
Rozbalit vlákno
2
6. 12. 2017 18:04
Re: 4x4
Jj, Jeep u některých modelů víc variant pohonů nabízí, ale to by bylo asi moc těžký pro místní pány redaktory, aby si to trochu nastudovali :-)

Jsou to auta víc zaměřená na výlety mimo zpěvněné silnice, tak by to chtělo ty testy brát trochu jinak, než zde u tolik oblíbeného koncernu ... kde jsou páni redaktoři nadšení, když se auto vyškrábe z pole zpátky na asfaltku :-)
Avatar - Beefcake
6. 12. 2017 22:48
Re: 4x4
Pisal som to uz kedysi - nechapem, ze vo vybave sa neda objednat asistent zjazdu z kopca. Ak by to bolo az tak urcene do terenu, ta moznost tam je. Takto plati stale to, co kedysi - dostupne len v edicii Trailhawk. Je to zrejme najuzitocnejsi el.asistent pre narocnejsi pohyb mimo cesty. A vadi mi aj nemoznost objednat LED svetla.
Uz teraz to auto nie je nejako extra lacne, vzhladom na vybavu.
Mne dava vyznam len verzia Trailhawk, ktora cele auto posuva funkcne inde, aj vdaka redukcii. Len tam bohvie, kde bude cena. Inak mi to pride ako v podstate bezna prepinatelna 2WD/4WD stvorkolka.
Co chvalim, su dobre najazdove uhly.
Avatar - Jopino
6. 12. 2017 18:59
Jeep
Když Jeep, tak Trackhawk >:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
6. 12. 2017 19:44
Re: Jeep
Klidně, ale někdo mi k tomu bude muset darovat benzínovou pumpu :-)
Avatar - Jopino
6. 12. 2017 20:03
Re: Jeep
To ano. 6.2 s kompresorem z "pekelné kočky" a víc jak 700 kobylek sežere ne trávu, ale i stromy kolem cesty >:D
Avatar - speedfred
6. 12. 2017 20:15
Re: Jeep
tak za viac ako 20L to bežne jazdiť snáď nebude,takže OK.
Avatar - Jopino
6. 12. 2017 20:25
Re: Jeep
Nezjištoval jsem, přiznám se. Mám kamaráda s atmo V8 a tam je to v průměru za 18 l/100km. Zaleží, kdo sedí za volantem a kde bydlí ;-)
6. 12. 2017 22:02
Re: Jeep
No jasně, běžně se člověk asi do 20l vejde, stylem do práce a domu. Jakmile tomu ale jen trochu přišlápne plyn, tak tam budou lítat úplně jiný čísla :-) Nechtělo by se mi stavět každých 400-500 km na benzínce při klidném tempu :-)
7. 12. 2017 05:58
Re: Jeep
Spíš 400km, má nádrž na 93 litrů.
7. 12. 2017 07:25
Re: Jeep
Při prům. spotřebě 20l mi to vychází, na 465 km, takže jsem to takhle z patra trefil dobře mezi 400-500 km ;-)

Jinak vím, jakou má Grand nádrž, do jedný celkem pravidelně tankuju a i tak je opruz každých cca 850-900 km tankovat :-)
6. 12. 2017 20:13
Jeep
Na tak velke auto ako je Tiguan je spotreba pod 6 litrov podla mna zazrak a nie este pod 5! Myslim ze stupne menis velmi velmi nizko resp. tesne nad volnobehom. Popravde nechcem by som po tebe kupovat auto :-(
Rozbalit vlákno
0
7. 12. 2017 06:43
Malo muziky za tolik peněz
Tohle je interier auta za mego??? Hromada prispevku tady zminuje ze je to "off-road" a je potreba mu odpustit mekcekcene plasty nebo jine neduhy v interieru ale myslim ze i majitel jeepu si chce nekam odlouit flasku s vodou nebo kelimek s kafem. USB konektor je hezky ale ten nabijeny telefon si odlozim kam? Do te smesne prihradky do ktere se vejde tak stara Nokia3310? To same jsou kapsy ve dverich. Kdyby nekdo vyfotil ten stredovy tunel a dal anketu tak se vsadim ze vic nez pulka lidi rekne ze je to z auta z 90tych let. Ano je to Jeep ale neni to ryzi pracant do terenu jako LandCruiser nebo levny Duster u ktereho se da dost veci omluvit cenou. Tady se navic s terenem moc nepocitalo kdyz ani rezerva neni v zakladu coz u me prijde u off-roadu nepochopitelne.
Kufr s rezervou neco pres 300litru? Tak to je fakt vysmech.
Motor ktery je slyset do kabiny tak ze obtezuje...
Podle me je hodnoceni 3hvezdy odpovidajici. Nebavime se o aute za 450 ani za 600tis ale o aute za milion. Kaslu na to jestli nekdo fandi nebo nenavidi koncern ale ruku na srdce kdyz vedle sebe postavite konkurenta z koncernu nebo i renaulta, hyundai za stejne penize tak ten Jeep nedopadne dobre. Kdyz vedle nej postavim Dustera tak interier bude mozna srovnatelny ale Duster ho prevalcuje uzitnou hodnotou a koupim si za ty penize dva Dustery...
Rozbalit vlákno
1
7. 12. 2017 11:47
Re: Malo muziky za tolik peněz
Jediný mínus vidím v tom menším kufru, pokud to není stejně lživá informace, jako s tou šířkou in teriéru. Jinak který koncern, Hyundai, nebo Renault je celkově výrazně lepší než tenhle Compass?
7. 12. 2017 13:19
Za mega??
Tedy...necekal bych, ze to napisu zrovna ja, ale za mega je to dost hustej ustrel. Sorry.
Rozbalit vlákno
1
7. 12. 2017 15:11
Re: Za mega??
Ústřel to je, ale je to větší ústřel, než tohle? [odkaz]

Jakýkoliv takhle naspecifikovaný kompaktní SUV se bude téhle ceně blížit.