Lexus GS 450h představuje samotný vrchol standardní nabídky Lexusu ve vyšší střední třídě. V tomhle případě to už rozhodně není o nízké spotřebě a emisích.
jsme si přečetli neobjektivní servilní chvalozpěv na tento rejžokastrol s nárazníkama ala polský brutalo tuning z roku 1999.
Je to lovec německých premiantů. No hlavně u nás je to přímo lovec Pampalini. S mohutnou registrací 77 kusů aut v období 1-5/2016 je na necelém 1% německého trojhvězdí. A velkou část z těch 77 mi tvoří předváděčky, náhradní auta a auta managementu importu. Kolik prodali doopravdy aut? 20 nebo 30? Masáž na ACZ asi moc nefunguje.
Zvenku směšnej, vevnitř japonsky bakelitovej, celkově trapnej. Ať už táhnou jako Infinity.
Lexus je odpad automobilového průmyslu. :-!
A kecy "otočí se za ním víc lidí, než za německou konkurencí dohromady" jsou pod úroveň. Měli jste v redakci půjčenou R8 V10 Plus v červené barvě a přesto máte tenhle pocit? Tady asi něco nehraje... 8-s
Je to sebranka plagiátorů - a ty to víš, už jsme se o tom bavili. Jinak neobjektivní samozřejmě jsem, neboť jsem chtěl vyrovnat neobjektivnost redakce :-)
Svata trojica s uberdesginom ?
R8 skvost? Velmi daleko nema od TT a vlastne od celeho radu. Design je subjektivny a pre mna prva R8 bola krajsia a exkluzivnejsia. Toto je take tapanie.
Za tie prachy radsej kupim akekolvek lambo ...
A ked prisla W210, to bol designovy "narez" !
Japonsky bakelitak ? Nieco ako prichod W204 ?
Lexus(TTT) hlavne nevie tvori portfolio, to je u mna najvacsie minus a k tomu slabe HMI.
Za cenu R8 si žádné Lambo nekoupíš. Bavím se samozřejmě o nových. Pro někoho je pak už příliš extravagantní. A první R8 těžko může být exkluzivnější, když jich jezdí mnohem víc a dají se sehnat mnohem levněji.
No samozřejmě, Audisté trpící komplexem méněcennosti z důvodu vlastnění vozů tvářících se rádobyluxusně se nepochybně rádi naváží do vozů, které jsou obecně o třídu výš ;)
Tedy kromě designu, tam je to tak na stejno Aktuální generace Lexusů je predátorská šílenost, zatímco Audi je nuda a taxíkářská šeď.
No, tak o několik tříd výš to je ve spolehlivosti, o třídu výš ve zpracování interiéru, exkluzivitě (ano, i to je kritérium), a co se týká vlajkových lodí (A8(L) a LS), tak v podstatě všechno kromě sportovních výkonů a rozsahu výběru motorů. Což beru Audi dělá skvělá zábavná auta, ale ať se laskavě necpe někam, kam nepatří :-) .
Kto chce byt ovca a kracat so stadom, nech si kupi Audi... kto hlada nieco viac, tak si kupi Lexus... Precenovana masovka vs. vyborne auto... Audi sa designom zaseklo 25 rokov v minulosti, ked vymyslia pekne auto, nech daju vediet >:-[]
No ja by som nepomlcal... Audi je nudna krabica, rok co rok, model co model, produktova rada co produktova rada, model od modelu... Jedine schodne je RS6 Avant, zvysok sama voda... R8 je takisto skarede (aspon pre mna)... Nemusia menit to, co evidentne funguje, ale boja sa zmeny, takisto ako BMW... pravo na nazor ma kazdy a je uplne jedno, co vravi trh...
Tak jasně, Audi má extrémně nudný konzervativní design (ostatně jako většina VAG produktů) - kdybych už si musel vybrat, tak asi A7 - ale jak už jsem psal jinde, Lexus má zase moc šílený design. Gigantická maska, ty šlehance pro denní svícení vypadají, že tam vůbec nepatří... Samozřejmě se to někomu může líbit, ale v drtivé většina případů slyším negativní reakce.
Vieš čo počujem ako odpoveď na otázku majiteľovi (prevažne zánovného) Audi : Prečo si to kúpil a nie trebárs niečo iné z D3 alebo zo sveta? Odpoveď : lebo to v pohode odservisuješ za pár korún. >:D No a prvý majiteľ to kúpi aj preto, že to potom ľahko a výhodne zase predá. >:D
Se spolehlivostí se dá určitě souhlasit, jinak jen trapný kydy podepřený (jak už z nedávné diskuze víme) "několika nezávislými malými časopisy z Asie".
Ten, jehož jméno nedokážu vyslovit, popírá příslušnost Audi k prémii, a četl to tam, kde jsem psal.
S tím nemají nějaký problémy Vaculíka s A8 nic společnýho.
Fokt překvapil?
Ale ty ne. Když Fokt pochválí cokoli co nesnášíš, je nejhorší z Auto.cz
Když tvého oblíbence, je dobrej.Kdo by to u tebe nečekal...
Jo tohle bych od tebe čekal = poslední dobou nesooooudnej až nesvéprávnej :-!
Fokta dlouhodobě považuju za nejhoršího autora ACZ = že pochválil byť hodně povedenej model Lexus mě překvapilo
Reakce VWymatlanců na vyjímečně povedenej model a verzi až tak ne = včetně fakt ubohejch keců: Lexus je odpad automobilovýho průmyslu atd.
Má kritika je věcná = A4 a A6 maj v některejch verzích problém s trakcí. Což čtu tak od 15ti a o obou dvou sem to čet i letos
Stejně jako sem čet že litrovýho tříválce se netřeba bát = zvukem ale nepotěší, má zvuk jak Wartburg.
Všimni si že téměř vůbec se nikdo nebaví k tématu = je to převážně boj Audifans který výsledek testu neberou
Třeba tys nepřekvapil = Fokt naopak jo
Myslim že i ty víš a slyšel si že zrovna tenhle Lexus se hodně poved = na trati byl rychlejší než Alpina B5 = to je s výrazně menšim výkonem docela zajímavá informace :yes::-)
K Audi fans asi patřím, a na Lexus jsem asi nikdy nenadával. Tenhle- zvenku nelíbí, uvnitř líbí, pohon vynikající, co předjede nebo nepředjede je mi ukradený.
Napsal bych "vytáhni si mě ze škatulky", ale je mi to jedno.
Edit na tvůj edit: až sem doložíš odkazy (ostatní doložili odkazy potvrzující opak), pak to s tou omílanou trakcí přestane být tak trapný jak to je. Ale vím, že nedoložíš.
Opět plkáš, základ z běžných Toyot nevadí, možnost AWD takřka pro každou motorizaci se nepočítá, ale hlouposti a lži se hodí.
Jsi opravdu pouhý trollík a jsem rád, že reální majitelé Lexů (a že jich pár znám), mají mentální pochody na úrovni. Podobných nesmyslů se od nich nedočkám ;-)
1. NEZMYSEL :
"Příslušnost k prémii hrubě narušuje konstrukce auta = přední pohon
Audi dokonce neni ani velkovýrobce 4x4 jak si hodně lidí myslí = je to velkovýrobce předokolek "
2.NEZMYSEL :
A jak ti potvrdí každej kdo se vyzná včetně AUDIRS6 = problémy s trakcí u verzí s přednim pohonem = to neni piha ale kaňka
Audi tvrdi ze 400 Nm je limitnych a prave preto to ponuka pre tych menej narocnych.
Ostatni si maju moznost vybrat.
Poprosim ta, neber ma ako nejakeho "Audi-inziniera", ktory je len nespokojny, ze ho vedenie nepocuva a nadalej ponuka ludom - zakaznikom moznost vybrat si.
Som ich fanusik, v pripade ze sa to da, obhajim ich, to je pravda. Tu proste davaju ludom moznost vyberu. Alebo mi ukaz Audi, kde si pri typicky 2.0 TDi nemas moznost vybrat quattro. Ak najdes, posielam ti flasu Becherovky. >:D
1. Prémiový auta sou předokolky? Mainstream zadokolky? >:D
2. Audi vyrábí nejvíc čtyřkolek? Fakt? ;-)
3. Audi vyrábí nejvíc čtyřkolek z D3? Opravdu? >:-[]
4. Problém s trakcí neni kaňka? :-)
5. A je to aspoň piha na kráse? >:D
6. 400Nm neni ani zdaleka limit pro přední pohon = oba známe mainstreamový auta co hravě přenášej víc ;-)
Neni to tak dávno co sem je vypsal Karlovi = nechápal. No choval se spíš jako že nevěří >:-[]
7. Becherovku bych klidně dal = ale určitě víš o čem mluvíš
8. Co takhle o Becherovku = že A6 i nová A4 ve verzích jen s přednim pohonem můžou mít problém s trakcí? ;-)
" A6 i nová A4 ve verzích jen s přednim pohonem můžou mít problém s trakcí? " - měl bych tě pochválit. Že by konečně vystřízlivění z "A6 a A4 mají tragickou trakci, horší než Talisman a C5"?
Nikdo se tu nehádal, že nemůžou mít za určitých situací problémy s trakcí. Ale jeden expert tu tvrdil, že A6 předokolka neměla ani vzniknout, a že je to tragické.
Mmch, zadokolka BMW 535i problémy s trakcí mít nebude?
Co tys čet se nikdy nikdo nedoví, na žádost o zdroj mlčíš jako hrob.
Namátkou Emel, Gvick 2, webpaja a moje maličkost- všichni jsme tě žádali o odkaz. Doteď jen smrádek na pěšině.
2. Chceš říct že tys to nikdy neslyšel ani nečet? Já od 15ti mockrát ;-)
3. Nechce se mi věřit že byste o tomhle zásadnim problému o kterym ví a opatrně a svym způsobem atd. ho potvrzuje i největší místní fanda značky nikdy neslyšeli a nečetli = i když možný je všechno >:-[]
4. Doteď po mě požadujete důkaz že 2x2 = 4 a tvrdíte že děláte že ste to nikdy neslyšeli :-)
Jsi jen ubohý lhář. Gvick 2 tu dal odkaz na jediné dva testy poslední A6 z autobildu, opakuji JEDINÉ, a nějak tam zapoměla dopadnout podle tvých lží. Já mám doma českou verzi německého Auto Motor a Sport, kde v naftových dvoulitrech A6,MB E a 5-er v kolonce "trakce" má A6 nejvíc bodů. Testy nejsou vše, ale ty jimi pořád uboze argumentuješ, bez vlastní zkušenosti, a dostupné testy říkají opak co ty.
Opakuji otázku: 535i zadokolka nebude mít problém s trakcí?
Karle, od tohoto týpka se vysvětlení nedočkáš, musel by si ho někde několikrát přečíst, přepsat a naučit se ho. Vzhledem k tomu, že žádný podobný hovadinky nikdo nepíše, pak ani Sakra nemůže papouškovat ;-)
Asi napíše něco jako "víš to moc dobře= ví to i Audirs6".A pak něco o Vaculíkovi, Drbohlavovi, Autobildu, Merkelové,Gauckovi a papežovi. Žádné z těch jmen jsem nedal svévolně. ;-)
Dodej testy "profíků", nebo přestaň lhát. Měly by to být nový, a tedy snadno dohledatelný testy, když jsou o nové A4. Hledej. Zatím jsi za Ovčáčka. Už asi týden nejsi schopen nic doložit, i když jsou toho plné testy profíků.
Seš v zoufalý křeči a bohužel ne za Ovčáčka = ten ví která bije jen úmyslně lže
Tohle je čistý faktum = a jestli si to za celej život nečet ani neslyšel = tak si toho asi moc nenačet :-)
A popravdě skoro se mi tomu nechce věřit = třeba AUDIRS6 to samozřejmě ví. Že to díky svýmu fandoooovstí nechce moc rozebírat je jiná věc. Ale ví to! ;-)
Takže znova = ty fakt ne? Nikdy si to nečet nebo neslyšel?
Narozdíl od tebe nebojuju = jen zmiňuju věc která neni žádný tajemství! Když řikám že sem to čet za posledních 15 let nesčíslněkrát = je to pravda! :-!
Z mý strany tohle neni diskuzní válka = z tvý zjevně nadoraz >:-[]
Tak jestli jsi o nové A4 četl za posledních 15 let nesčíslněkrát, tak to mnohé vysvětluje. A tím spíš, že nesčíslněkrát, nemůže být problém to doložit.
Bavíme se ještě pořád o nových A4 a A6, nebo už to vzdáváš a míříš na 15 let stará auta?
Tu nieje moc co vysvetlovat. To, ako by som ja poskladal modelovu radu: motorizacie / pohony je jedna vec, marketingove rozhodnutie Audi vec druha.
Skor by si sa mal zamysliet nad uplne inou vecou:
Preco Audi tak otvorene ( uz neviem ci to bol Michael Dick, alebo nejaky jeho nastupca ) priznava, ze povazuju tych 400 Nm za limitnych. No prave preto, lebo oni maju moznost toho quattra. Co ine mainstreamove znacky nemali / nemaju. Preto mi pride smiesne, ze si sa tu ohanal starou C5 a podobnymi sunkami, pre ktore je rovnako tazke preniest podobnu porciu. Lenze oni z toho nemaju ako vykorculovat: AWD niet ! >:D
Takze budu tvrdit, ze oni su v pohode a oni to prenesu.. >:D
A s tou A6 2.0 TDI FWD uz fakt prestan. Nasiel si to kedysi v 1 starom ufulanom teste a chces to tu vytahovat este nasledujucu dekadu ? O novej A4 som cital testy roznych motorizacii, pozeral videorecenzie a kde nic, tu nic. Osobna skusenost ma estelen caka a je jasne, ze do FWD-cka sa mi sadat nechce, ale asi koli tebe vyskusam aj to, nech ti potom poviem.
Myslel sem vysvětlit = ne plky o C5 ale jako rozšířenou verzi toho co si už napsal! >:D
V tom seznamu co Karel čet sou Alfy, nějaký japonci a já nevim co eště = docela slušnej seznam
To přece neni o AWD niet! To je o tom že konkrétní verze prostě jezdí a má trakci na 100% nebo ne = jako A4 a A6
Prostě buď seš pasivní defenzivní řidič jako Karel = a má pravdu že k limitu se ani nepřiblíží a je mu to fuk
Nebo když si zmínil ten 9 let starej Citroen = jezdíš jako Kylie a problém by byl
Auto a nejen prémiový se má stavět jako ty Renaulty, Hondy, Alfy, Citroeny atd. = aby byl podvozek vždycky dál než motor. Obráceně je to = Audi ;-)
Čekat, že doložíš nedoložitelné, byla naivita.
Jak psal Emel, Audi mělo dlouho problémy s nedotáčivostí, protože motor před přední nápravou. Změna proběhla s A4 B8, kdy se motor posunul dozadu a rozvor zvětšil o 14cm. Ale to bylo v r. 2008. U A6 nesleduji.
Nikdo nikdy na tomto fóru (ani já!) netvrdil, že FWD Audi mají super trakci.
Jen jeden mladý cucák, co čte spoustu testů, píše o A6 coby hrůze horší než Talisman, a není schopen to nijak doložit.
V Audi seděl před dvaceti lety, a časopis kde to údajně psali asi neexistuje.
Že stíhačce AudiRS6 nestačí předokolka, mě nijak neudivuje. Jezdí trochu jinak, než běžný vzorek řidičů a jezdí s trochu jinými auty. Tak vytáhni hlavu ze svýho ..... a nepřekrucuj realitu.
Tohle ví každej kdo se trochu zajímá = nemá to co dělat s rokem 2008 = drobný úpravy směrem k lepšímu probíhaj s každou generací
Podle letošních testů nový A4 = problém s trakcí přetrvává
Vytrvale se vyhýbáš odpovědi jestli si to někdy sám čet nebo slyšel = čim to? ;-)
1. Nezajímaj mě cucáci = když auta tak úroveň Martin Vaculík, Honza Koubek atd
2. Podle toho co píšeš evidentně doteď nechápeš o čem se bavíme = ne o tom jestli je nějakej Jeliman lepší, ale o trakci A6 = a ta je problémová
3. Psal si že někde dostala víc bodů než zadokolky = to je kravina
I Vaculík si vzpomíná na jedinou předokolku co měla lepší trakci než RWD.
Něco jinýho je pohon obou náprav = ten má logicky lepší trakci než jen jedna poháněná náprava. Byť zadní
4. Stíhačkám při současnejch výkonech začíná nestačit i zadní pohon = to je zas něco jinýho. To nemá s tim o čem je řeč téměř souvislost
5. Nevzpomínáš si kde sem ti vypsal ten seznam aut co jejich přední náprava přenáší vyšší výkony a krouťáky než A4?
6. Už ti AUDIRS6 vysvětlil co to je trakce a který Audi s ním maj problémy? Případně proč?
7. Ani nevíš jak svou tvý urážky hloupý = vzhledem k tomu že seš jen neinformovanej = což ti nebrání si prosazovat svou
8. Jako obvykle: Já se v ekonomice shodnu se Sedláčkem = ty a webpaja nadřadíte svuj názor; já v autech s Vaculíkem = ty a webpaja máte svou hlavu
Pěkně si jí užijte = a až ti jednou někdo vysvětlí že sem měl pravdu = dej vědět ;-)
A vysvětlit by ti tom moh i AUDIRS6 = byť určitě ne tady veřejně :-)
Tak jí mějte = ale smiřte se s tim že i když se poplácáváte po ramenou = pravdu maj spíš ty... :-)
Nebo že by jí fakt měl spíš emel, webpaja, karel atd.? >:D >:-[]
Hele eště plánuješ koupit ojetinu? Mám tip [odkaz] >:-[]
Tu 535i, což beru jen jako příklad skvělé silné zadokolky, zamlouváš schválně?
Má za všech situací skvělou trakci, nebo je jen zábavná?
Můžu v zatáčce dupnout na plyn? Jen se ptám, nejsem na to expert, ale něco mi říká, že to s tou trakcí bude jiné než u A6, ale taky ne dokonalé.
Ano za absolutně všech situací má lepší trakci než kdyby to byla předokolka
Nejde o to že nejsi expert = jde o to že si tenhle jeden z naprostejch základů konstrukce auta nejsi schopen dát do reality. Neni to o dobrym BMW a zlym Audi nebo tak něco = a ty to bereš jen podle značky!
Tohle bylo známo dávno předtim než se Audi zařadilo po bok MB a BMW. Nejlíp to fakt napsal AUDIRS6 v příspěvku na kterej sem upozorňoval a chválil
Zkus se vykašlat na značky aut a někde si k tématu něco najít a přečíst = obecně k tématu, ne testy
Uvedom si Karle, ze Sakrovi nevadi byt za hlupaka, nebot si to neuvedomuje ;-). Ke GS nema ci napsat a verim, ze Audi FWD pred 20-ti lety neridil.
Je to nad mistni Ovcacek. Ke GS nema co napsat tak jen obcas plive. Bohuzel pro nej proti vetru :-)
Začni místo ohánění se cizími jmény používat vlastní rozum. Opakuješ se jak gramofonová deska. Jen v této diskuzi zazněl Vaculík častěji, než tvůj vlastní názor.
Ten německý časopis, kde A6 porazila v trakci (11b. vs. 10b.) 520d a E220 ti klidně nakopíruju. Já osobně to za bernou minci nemám, ale ty bys měl. Je to německý test. Nové A6. Která je horší než Talisman. Podle německých testů, který nikdo kromě tebe nečetl.
Problém je že to co ty považuješ za plus = je obrovský mínus! :-)
Nebo seš fakt tak egocentrickej samolibej supernamyšlenej nadutec = že si myslíš že o autech víš třeba polovinu co Vaculík? >:-[]
Mít jinej názor většinou znamená = se mýlit ;-)
Ty nesmysly, teda 2. odstavec nechápu. Pokud je tam že FWD A6 má lepší trakci než RWD = je to blbost. To sou prostě základy konstrukce = to nejde. Jestli je ta A6 AWD není o čem
Je to předokolka. Teda já nevím, mám víc věřit německým expertům, co testují auta, nebo tobě? Jsou určitě horší, než Vaculík?
Mmch, ta A6 ten test jinak prohrála, o chlup.
Jo, a abych tě v tak krásný den potěšil- tedy odpověď- o trakci Audin jsem nikde nic nečetl. Já si občas, když někde čekám koupím časopis, nebo čtu testy tady. A nevšiml jsem si. Kdyby psali, jak je mizerná, horší než Talisman a dokonce horší než C5, to bych si asi všiml.
Ale když hodíš odkaz, rád si to přečtu.
Jo = většina lidí od fochu je horší než Vaculík = tos nevěděl? ;-)
Světově ideální kombinace by bylo kdyby Vaculík s Chrisem Harrisem měli potomka >:-[]
Je mi fuk jestli A6 vyhrála nebo prohrála = jde o to že jako předokolka má problém s trakcí. To je fyzika = nesouvisí to se značkou auta. Je to asi ten hlavní důvod proč sou všechny prémiový auta zadokolky
Tak jak to je s tim bodováním doopravdy?
a) ta A6 byla AWD
b) byla FWD a trakci měla logicky horší = tak jako jakákoli jiná předokolka
c) je to eště nějak jinak? >:D
To mě netěší = já se o auta donedávna až tak nezajímal a vim to od 15ti nebo kolika = to myslim vážně! :-)
A když si projdeš příspěvky AUDIRS6 k tématu = a budeš zapnutej = dojde ti že on taky ;-)
Pochybuju že by se našel článek porovnávající trakci 10 let starýho Citroenu a celkem novýho Talismanu nebo nový A4. Co se dá najít jsou zmínky o trakci nebo v některejch magazínech i bodový hodnocení. A když si najdeš třeba starou Alfu nebo nějakej ten Citroen a další co byly v tom seznamu a jejich výkon a krouťák = a hodnocení. Tak se to dá porovnat s letošníma zmínkama o trakci nový A4 a současný A6. A nebo to obejít a rovnou se na to zeptat někoho komu věříš = mě evidentně ne
V otázce Audi by v tomhle moh bejt seriozní zdroj AUDIRS6 = doporučil bych SZ = tam by mohl neveřejně napsat to co by tady nikdy ale fakt nikdy nepřiznal ;-)
A bude vymalováno = veškerá tahle trapná diskuze byla a je zbytečná. V zásadě je to jen o tom jestli se mu bude chtít říct pravda = nebo aspoň částečně :-)
Seš solidně zablokovanej = vůbec nechceš pochopit = jen trucuješ ;-)
Až se uklidníš zkus si to přečíst a zvážit eště jednou
A hlavně se na to bokem zkus zeptat někoho komu věříš = jeden místní diskutér ví :-)
A myslim že mu věříš ;-)
Smutný je že to fakt neni žádný tajemství = je to úmysl, přináší určitý plusy a tenhle mínus. Ale jak loni nebo kdy prohlásil někdo od Audi: Do 10ti let nebude na jízdních vlastnostech záležet = důležitější bude konektivita, kabina atd. Nebo tak nějak to řek :-)
Tak dej vědět až zjistíš že sem měl pravdu = možná můžeš amatérsky začít porovnánim profilů aut a uloženim motorů = i tohle málo stačí ;-)
U hodnocení trakce velmi záleží na podmínkách, kde se ta trakce hodnotí. Některé redakce při hodnocení berou v potaz trakci na sněhu nebo ledu a tam mají předokolky převahu nad zadokolkami (tedy těmi zadokolkami s motorem vpředu) a pak je klidně možné, že předokolka má lepší hodnocení trakce než zadokolka. Jiné redakce naopak hodnotí trakci na suchu a tam mají naopak samozřejmě převahu zadokolky.
Čemu věříš je lhostejné, důležitá jsou fakta.
Karel v žádné křeči není, protože je hromada testů, kde je předokolka v trakci před zadokolkou. Takových testů je třeba na AMuSu většina. Tam totiž v hodnocení trakce zohledňují „Wintertauglichkeit“ tedy trakci na sněhu či ledu a předokolky pravidelně vítězí nad zadokolkami, třeba zde test nové A4 vs C vs 3er. A4 má 13 bodů z 15 a zadokolky 12 bodů z 15 možných.
[odkaz]
Nebo zde opět AMuS, kde stará A4 a S60 mají 8 bodů z 10, zatímco 3er a Céčko 7 bodu z 10.
[odkaz]
Naopak třeba Autozeitung hodnotí jen trakci na suchu a tam pravidelně vítězí zadokolky nad předokolkami, např. zde 3er 54 bodů z 100, MB-C 49 bodů, A4 44 bodů, Passat 43 bodů, Laguna 43 bodů, Mondeo 41 bodů.
[odkaz]
Není co dodat = na běžnym povrchu má z principu lepší trakci zadní pohon
Na extrémním typu led nebo sníh muže bejt ve výhodě mainstreamovej pohon = ale z principu je pořadí trakce AWD, RWD, FWD
A není to zrovna tajemství ;-)
Já žiju v Praze a Česku = jaký sou poslední zimy snad víš. Na to jakej je dlouhodobej trend vývoje počasí i přesto že ho před lety prezident Klaus popíral možná taky :-!
Jakej je poměr extrémních dnů o kterejch mluvíš a běžnejch jako je dnešní si asi umíš představit
Kdo žije v extrémní oblasti = ať si koupí 4x4
Kdo chce prémiový auto = ať počítá s prémiový pohonem a užije si ho
Kdo má málo peněz = i mainstreamovej pohon má svý výhody
To se samozřejmě dá interprertovat i zcela opačně, na suchu se rozjede každý pohon a nějaká desetina kterou získá zadní pohon nad předním v nízkých rychlostech většinu lidí nezajímá. Naopak když jednou za rok nasněží třeba i v té Praze, tak zadokolky mohou mít větší problém než předokolky a pokud někdo nechce z nějakého důvodu 4x4 (hmotnost, spotřeba), tak je předokolka z hlediska trakce universálnější pohon než zadokolka. Podstatné ovšem není jestli má předokolka 40 bodů ze 100 a zadokolka 60 bodů ze 100 nebo opačně, podstatné je, zda daný výrobce nabízí z hlediska trakce řešení které bere 100 bodů ze 100 a to je 4x4. Pak si každý může vybrat z hlediska trakce to nejlepší a nemusí se dohadovat o drobné rozdíly mezi RWD a FWD.
Přestaň překrucovat, lhát a vymýšlet si nesmysly. Nikde jsem nenapsal, že mainstreamová auta jsou lepší než prémie nebo že je drobný rozdíl mezi RWD a FWD. Pouze jsem konstatoval, že FWD může být z hlediska trakce pro někoho o něco univerzálnější než RWD, protože zvládá o něco víc v zimních podmínkách a je drobný rozdíl v hodnocení TRAKCE FWD a RWD. Znovu a naposled, v hodnocení trakce, ničeho jiného. Jedna redakce hodnotí o něco lépe trakci FWD a druhá trakci RWD, záleží čistě na tom, jaká hlediska kdo zahrne. Takže to není můj pohled, ale lidí, kteří se zabývají testováním aut docela dlouho a systematicky. Zásadní skok v trakci je mezi AWD a RWD/FWD. Tam lze mluvit o zásadním posunu v trakci a bez ohledu na kritéria je trakce AWD vždy hodnocena zásadně výše u všech redakcí, většinou plným počtem bodů snad vyjma nějakých pseudo čtyřkolek s elektrickým motorem na zadní nápravě. Mezi FWD a RWD záleží čistě na úhlu pohledu a i tak jsou rozdíly minimální (minimální v trakci, nikoliv v jiných hlediscích nebo v celkovém pohledu na RWD a FWD). Jestliže Autobild dává předokolce 6 bodů z 10 a zadokolce 7 bodů z 10 a AMuS přesně opačně FWD 8 z 10 a RWD 7 z 10, tak je to ten nejdrobnější/nejtěsnější rozdíl v hodnocení trakce, protože půl bodu nepřidělují. Jestli ani tohle nechápeš/nechceš chápat a dál tady chceš překrucovat elementární věci, tak není o čem se dál bavit.
..a nemusí se dohadovat o drobné rozdíly mezi RWD a FWD ;-)
..mezi FWD a RWD záleží na úhlu pohledu .. i tak sou rozdíly minimální :-)
Sakra nemůže se někdo rozumnej kdo ví obětovat a vysvětlit Karlovi a Gvickovi2 jak to je? Mě by to stejně nevěřili ;-)
XXX
Bez špílců: Rozdíl mezi prémií a mainstreamem neni o výbavě = ale o konstrukci auta :-!
Že se to čim dál víc zvrhává že to je a bude hlavně o výbavě a líp znějícim jménu = je jiná věc. Loňský prohlášení audi že do deseti let půjde víc o konektivitu a kabinu než o jízdní vlastnosti je obávám se víc reálný než bych věřil :-)
Dražší sofistikovanější konstrukce s lepší trakce byla a samozřejmě furt je ta prémiová. Mainstreamová konstrukce je levnější = ale plně funkční.
To že a proč maj některý verze Audi slabší trakci je důslek řekněme úmyslný konstrukce. Co pamatuju řikaj že to s další generací zlepšej = a fakt se to děje! A eště líp to napsal audifanatik AUDIRS6 = lidem to nevadí a kdo chce pořádný audi stejně si koupí quattro
Problém je že většina Audi na týhle planetě neni quattro ;-)
XXX
Vidíš, že to po několika editech jde. Kdybys tohle napsal prve místo těch kravin, nebylo tu to stupidní dohadování, které jsi nedokázal ničím podložit.
Tohle by ti asi +- nikdo nevymlouval.
Pomalu jsi dospěl tam, kam jsme tě od začátku chtěli dotlačit - Audi patří k lepším předokolkám a má FWD zvládnuté nadstandardně dobře, ale samozřejmě je FWD ta základní varianta pohonu, prostě ta, která se bere jako budget a ne jako záměr, případně pro způsob použití, kde na tom nezáleží (přeloženo: pokud s tím člověk jezdí jako běžný uživatel, daleko od limitů auta, mimo zasněžené kopečky). Kdo chce něco lepšího, bere:
a) zadokolku, pokud má ambice ovládat auto plynem a chce si užít dojmu z řízení nápravy, která nemusí pohánět i zatáčet zároveň
b) čtyřkolku, pokud chce jistotu za všech okolností a zejména ve spojitosti s větším výkonem a zhoršeným povrchem - tohle je dnes dominantní preference u lepších prémiovek vč. BMW
Možná existují FWD s ještě lepší trakcí, třeba takový CTR, ta auta ale nelze přímo srovnávat. Že by byla slabší trakce FWD Audi záměr nevěřím.
Sakro, upřímně...jsi jen ubohým odvarem Kylie, ta sice měla taky pravdu málokdy, ale aspoň se tak mohutně nerapňovala.
Přečti si Gvicka, ten měl ještě trpělivost...a pak si o tom zkus něco najít, přečíst a hlavně porozumnět :-!
AUDIRS6 napsal, že nové A4 a A6 mají horší trakci, než konkurence? Kde?
Napsal, že nad 400Nm FWD nic extra.
Takže znovu, tu část testů, kde Audi nemají nad poměry FWD problémy, jsme viděli od Gvicka2. Ty ukaž tu část testů. kde problémy nad poměry FWD mají.
A nekopíruj sem pořád dokola stejné odpovědi. Nemusíš psát ani slovo, stačí odkaz.
Nemam nervy a cas na viac, tak len toto:
"6. 400Nm neni ani zdaleka limit pro přední pohon = oba známe mainstreamový auta co hravě přenášej víc "
Je to ich vyjadrenie, vdaka ktoremu nenajdes ( az na 1 vynimku v Číne ) model Audi, ktory by predavali s väcsou porciou Nm ako FWD.
Nic v tom nehladaj, je to len ich filozofia. Keby chceli - skonstruovali tu prednu napravu inac a pouzivali napr. VAQ, alebo poctivy samosvor, kludne by ponukli viac.
Lenze kto chce od Audi viac, bere quattro. To je cele.
A poprosim ta, neargumentuj tu inymi autami, ktore maju na predku viac Nm s obycajnym diferakom. Bude to minimalne podobny "problem", o ktorom ale ty nechces pocut a len sa to snazis otacat proti Audi. :-!
Uvědom si konečně, že nějací češi nejsou pro žádnou automobilku terno. Snad jen pro Škodu. Máme tu obyvatel a registrací tak jako např. Moskva. Nejvíce aut se dneska prodává na východě. Proto ten design. V číně se prodá za týden to, co v evropě za měsíc.
To ze je Lexusov malo, je pre mnohych ludi len a len plus. Niekedy mam pocit, ze Europania by chceli, aby vsetky auta vyzerali uplne rovnako. Ako nudne, fadne krabice od topanok
Když si čtu test, tak si říkám, jak jetedy možné, že se to v Evropě nechytá! Předně je to ošklivé, ať si píše autor článku, co chce, Evropanům se to nelíbí. A pak zřejmě v této cenové relaci, hybrid netáhne. Což se ani nedivím. Chtělo by to při hodnocení možná přímo srovnávat s D3 a tam pak hledat ony nedostatky.
5 active hybrid už se neprodává, nebyl to full hybrid, ale to by mi osobně asi bylo jedno, nabízel podobnou dynamiku i spotřebu a lepší /pro mně/ převodovku...
Ze nekdo, jak rikas, chrli produkty, a co ?
Pokud je pro me auto dostatecne prakticke, opravdu se mi libi a s predchozimi produkty jsem nemel problem, proc to menit ?
Pro me je nejvetsi problem lexusu vzhled, to je fakt des a je jedno, na kterej lexus se zrovna divam.
Myslim, ze uz jsem to tu jednou psal, ale jeste NIKDY se mi nestalo, abych na silnici potkal lexus a rekl si, sakra to je ale delo, to bych opravdu chtel. Jasne, mozna se otocim, ale jen proto, abych zakroutil hlavou.
Nicmene, tohle je o osobnim vkusu, takze chapu, ze co je pro me neprekonatelnej problem, pro druhyho nemusi znamenat vubec nic a pro tretiho treba vyhodu.
Tuhle sem tu vysvětloval co v praxi znamená chrlení produktů. Majitelé x-mercedesů kategorie AMG zvyklí na určitou prémiovost stojej dneska v servisu ve frontě za vlastníma zaměstnancema a z VIP se změnili na: další v pořadí
To je důsledek přechodu D3 na masvýrobu
Ze strany automobilek to ekonomicky chápu = ale chápu to i ze strany majitele
Dneska jsi v reálu násobně víc VIP a prémie u Maserati, Jagu, Lexu = než u D3 která rok co rok vychrlí 6 milionů aut :-!
Pak to v servisu vypadá jak to vypadá = a v plánu je zvýšit obrátky chrlení
Fakt to už nejsou auta ale produkty = některý fajn a povedený ale většina sou jen produkty
jestli to dobre chapu, tak jde jen o nejakej tvuj osobni pocit, ze se nekdo jinej neciti premiove, protoze musi cekat ve fronte, ano ?
kdezto u jagu a lexusu zadne fronty nejsou, nebo jak je to ?
Protože Evropani jsou povětšinou ignorantští zabedněnci, kteří si myslí, že BMW je pořád "Ultimate drivin machine", že Mercedes nemá konkurenci, a že VW je spolehlivé auto. Kde vzali, že Audi je luxus na úrovni BMW a MB, to nevím, asi nějaké všeobecné pomýlení. Že hybrid netáhne je jen další důkaz zabedněnosti. Nicméně žijeme ve světě reálném, jehož součástí je mimo masivní marketingová masáž, takže podíl na trhu má zřídkakdy něco společného s kvalitou.
Ale souhlasím, že ty nejnovější Lexusy s divným DRL ve tvaru háku jakoby "navíc" vypadají dost hrozně. Stejně jako Mirai, nový Prius, atd. Toyota patrně nabrala nějakého cvoka, co jim navrhuje design.
A taký souhlasím, že přímé srovnání by bylo fajn.
A nebo ještě víc fajn by byl nějaký průřezový test, neboli E Class, 5 Series, GS, XF, CTS, nějaký ten Genesis, ... no a třeba i S80 a A8. Bylo tu někdy něco takového?
Tak mohly by to být klidně jeté vozy, však Češi jsou národem bazaristů., zvlášť v této třídě. Nicméně to také nevidím moc reálně, to je jasné. Jen takové zasnění, jak by bylo pěkné mít takové porovnání. A ta diskuse pod tím! >:D
Vybral jsem A8, neboť vím, že A6 proti těm ostatním (asi vyjma S80) by byl předem prohraný boj. Ale jo, proč ne, když Audisté tvrdí, že si A6 může škrtnout, nechť se pokusí.
Jen je škoda, že ten test nejspíš nikdy nenastane :D
Predaje v tejto kategórii ale nerobí len produkt samotný. Lexusu či Infiniti chýba široká dealerská sieť, chýba im viditeľný marketing a chýba im (v očiach väčšiny európanov) akási história príslušnosti k prémiovým automobilkám. Ak to rozmením na drobné, tak D3 a najnovšie aj Jaguar majú predajcov skoro v každom väčšom meste nad 100 tis. obyvateľov. Sponzorujú rôzne športové či spoločensky prestížne akcie, inzerujú nielen v printových ale aj elektronických médiách. Ak ma pamäť neklame nespomínam si na jednu jedinú reklamu na Lexus či Infinity. Nakoniec japonskej prémii chýba aj šírka modelovej rady, kde oproti D3 nemajú čo ponúknuť.
film s tímto názvem viděl asi každý, takže si každý jistě pamatuje tu hnusnou hmyzí tlamu, když se milý lovec lidí odmaskoval. Ano, tato generace GS jakoby mu z oka vypadla, jen kusadla chybí. Prostě tvrzení, že "designem GS stojí stranou", je hezkým eufemismem pro nepovedený design, to auto nemá nijak zajímavou základní linku, působí nevyváženě, takový knedlík, který se někdo snažil "oživit" hustokrutými predátorskými tvary vpředu a vzadu. Fandům všeho "alternativního" a hlavně japonského se musí líbit už z povinnosti, o jeho oblibě u skupiny potenc. kupců se lze úspěšně dohadovat z čísel prodejů.
A já jsem přesvědčen, že za těmi legračními prodeji je právě design, protože GS ve verzi 450h je velmi dobré auto, sice nezatáčí lépe než německá konkurence "s čumáky těžkými kvůli dýzlovým šestiválcům" jak nám tu autor článku, známý legračník, podsouvá, ale je to velký pokrok oproti předchozí generaci, a GS v hybridu dokonce už dokáže i pružit. GS ve verzi 450h má určitě na to, soupeřit s čímkoliv (v dynamicky nebo cenově podobné variantě) ve vyšší střední, má pěkný interier, je to tiché a pohodlné auto s perfektní dynamikou a spotřebou. GS jako model celkově je na tom podstatně hůř, nabízí jen jednu konkurenceschopnou variantu a má velmi, mírně řečeno, neelegantní design.
Objektivní a pěkný příspěvek - takhle to asi nějak je. :yes:
edit
TWL bacha! Ty kusadla tam jsou kámo! Koukni na spodní konce těch postranních chromovejch orámování masky! Fokt má pravdu, je to predátor a tys to odhaluil!
No holt po desetiletích trapného jakoby čínského kopírování D3 sebrali ty klucí japonský odvahu, nalili si palice strašlivejma kýblama saké a udělali vlastní design...nikdy bych nevěřil, že to napíšu, ale to plagiátorství bylo vlastě fajn >:D
K tomu plagiátorstvu - včera som okukoval nový Hyundai Genesis a hoci by sa mu dal vytýkať práve ten generický dizajn (a naopak nič typicky hyundaiovské, žiadne vlnobitie), vyzeralo to prekvapivo dobre, rozhodne o triedu lepšie, ako tento mimozemšťan. [odkaz]
Mne Ti to práve naživo prišlo celkom podarené. Ono v tejto triede by som si asi iné než prémiu nekúpil, ale čisto z dizajnového hľadiska by som s Genesisom nemal vôbec problém.
Súhlas, napriek snahe autora, známeho japanofila, je to auto veľkou väčšinou ľudí vnímané ako dizajnovo neprijateľné (ak nechcem napísať priamo škaredé). K technike sa vyjadrovať nejdem, tá na prvý pohľad pôsobí na úrovni, každopádne postaviac to auto vedľa dokonale elegantného 5er či nového Éčka, GS jednoducho nemôže obstáť.
Tým nevylučujem, že sa nájde pár jedincov, ktorým práve tento expresívny hmyzo-predátorský dizajn sedí, ale budú zrejme práve takou drvivou menšinou, ako to ukazujú predaje tohto modelu v rámci vyššej strednej triedy.
Ja nejazdím, tak ostro aby som v prémii cítil ťažký dieselový predok. Ale zato zaručene rozoznám diesel aj keď ma 6 valcov. A určite viem, že to tam nechcem. Mne príde strašne chóre v auta za 80tisic EUR riešiť, či to zožerie o 2 litre viac. Argumenty o záťahu odspodu neobstoja, to máju aj turbobenzíny a navyše v tejto triede je automat nutnosťou a ten si aj tak reaguje po svojom podla tlaku na plyn. Argument o častom tankovani tiež nie. Pokiaľ nejazdíš okruh na M5 tak ťa ani nemeckej diaľnici nečaká zastavovanie skôr ako po 500 km a to 99% vodičov spraví prestávku z iných dôvodov. Tak by som bol veľmi rad keby mi niekto vysvetlil prečo sa v tejto triede predá 70% nafty.
S čim souhlasíš? Že se to na jednom menšim kontinentu tak pos.alo že lidi než vyváženym extrémně povedenym GS450h radši jezděj naftou těžkou na předek a radši roky blbějš, aby to pak snáz prodali? :-|
Plácáš nesmysly, mnohem logičtější prohlášení by bylo, že Evropa není pro Lexus zajímavá. To nesouvisí s politikařením, který se tu snažíš neustále podsouvat.
vedel som, ze dnes bude vdaka Mišovi veselý piatok:
"Lexus se toho prostě nebojí, agresivní příď otočí na chodnících více hlav než všichni němečtí konkurenti dohromady..."
- ÁNO ! - takú obludu je mozne vidiet velmi zriedka, preto si ju neveriaci okoloiduci s udivom a opovrhnutim pozru, nech vidia, ako to dopadne, ked si v Lexuse niekto fetne a chce za takuto obludu podobne peniaze ako za ozaj poriadne vozy D3 a Jag ! >:D:-!
A idem citat dalej...
"Dveře se za mnou zaklapnou s měkkým, tlumeným žuchnutím a rázem se ocitám v noblesní kabině, s níž se může měřit snad jen nové éčko od Mercedesu. A kdoví, jak by to nakonec dopadlo..."
Pred dvomi tyzdnami som mal z dlhej chvile pozicany GS na vikend a mal som "velke stastie" postat si v nedelu na D1. A ozaj mozem potvrdit, ze kazdy vodic v kolone sa otocil :-) Chybou je, ze sudis auto podla fotiek. Na zivo je to uplne niekde inde. Ver mi :-) BTW, vracal som ho so spotrebou 6.6L. A to som nesiel uplne podla predpisov.
Co sa tyka noblesnej kabiny. Osobne jej nemam co vytknut a mam tam vsetko, co potrebujem. V novom Mercedese som nesedel, takze nemozem porovnavat.
D3 fans radi vytahuju moznosti uprav a dokupenia hodiniek s vodotryskom, ale fakt je, ze postupne D3 automobilky prichadzaju na to, ze to nie je cesta. Chapem, ze z marketingoveho hladiska je super, ked sa automobilka A moze pochvalit, ze ma XYZ ako prva. Samozrejme, zachadza sa do extremov, ktore su v praxi zbytocne blbosti. Kozene potahy na kryt motora, napriklad. V tomto samozrejme Lexus nesuperi a nikdy nebude. A mne ako fanusikovi a majitelovi to nikdy vadit nebude. Osobne mi vyhovuje sposob, akym Lexus riesi vybavu. Lego sposob v pripade vybavy ma nikdy neoslovovalo a tiez sa ukazalo, ze to nie je velmi spolahlive.
Je na facku, ze nove generacie modelov Lexusu trvaju tak strasne dlho, ale na druhu stranu som v klude, pretoze viem, ze to skratka bude fungovat. Nove LS by malo mat kopu novej elektroniky. Nepochybujem o tom, ze to bude spolahlive. Nove S class ma sice skvely display na skoro celej palubovke, ale su s nim problemy. Mrzne a tak...
Na zaver len jedna vec - tento test je totalne odflaknuty. GS 450 F Sport ma toho v rukave podstatne viac. Natacanie vsetkych kolies, update-ovane fungovanie zadnych svetiel, citanie znaciek...
Este rypanec smerom auto.cz. GSF mali pozicane na test skor, nez tento 450h. "recenzia" 450h je tu, GSF nikde :/
Zdravim !
...a zacnem od konca:
Misova posledna veta ma byt to voditko - bolo asi "potrebne" nech uz to znamena cokolvek, uviest GS 450h skor.
Zvysok budem strucny: Dizajnovo mi GS neladi, LS ano. Intros GS je pre mna hmm... - nesurody - to je to spravne slovo. chcu tam mat toho vela a vsade az tak, ze zabudaju tie detaily zladit. Kadejake do seba nenaväzujuce linky, oblinky, hranky, materialovy mix, vyduchy ventilacie z pred 30 rokov, kaplicka pristrojov - jej obsah - proste nevhodny.
Neviem to presne opisat slovami, ale proste sa mi to nepaci. Audi a BMW je v tomto v poriadku. Lebo to maju "upratane". MB a ich megadispleje - keby ich aspon lepsie zakomponovali do pristrojovky, tak ich pridam do polozky "klad". V aktualnom prevedeni je to tiez pre mna nevhodne.
No a ak im este aj mrznu... :-|
Co do testu a veci ktore si zmienil - ktore autor nezmienil - Tebe teda dakujem za zmienku, ale to musis konzultovat s autorom.
Nuz uvidime, ako na tom bude LS. Obavam sa ale, ze ten dizajn mu moc novych zakaznikov neprihra. ;-)
S tymto sa da suhlasit, ale zase... Tam, kde 450h F Sport konci, GSF pokracuje. Preto mi to vrta hlavou. Kludne sa dal popisat FL detailnejsie a u recenzie GSF to porovnat. Priam sa to ponuka.
Je to asi ozaj vec vkusu. Chapem vycitky, ale je to fakt asi o tom, ze si do toho musis sadnut. Hned prides na jeden zasadny fail v designe, ktory v RC odstranili. Konkretne, pred radiacou pakou je priestor na pohare s pitim. Ked ich vyklopis, tak sa nedostanes k ovladaniu chladenia/kurenia sedaciek. Je to fakt uplny fail. Ale to je asi jedine, co ma dostalo. Naopak sa nemozem ubranit pocitu, ze interier A6 je kopiou 5er. Navyse ma na moj vkus prilis vela tlacitok okolo radiacej paky. Ale je to asi o zvyku, takze hovorim za seba.
Nuz, recenzie D3 konkurentov tu na auto.cz beriem ako spestrenie, pretoze viem, ze sa tomu nebude prikladat taka vaha ako D3. Predsa len, kosela je blizsia, nez kabat...
Nove LS bude zaujimave. V istom zmysle to bude pre Lexus dost revolucny model. Ma dorazit vodik, hybrid a podla vsetkeho nie turbo, ale biturbo motor. Design bude hrat az druhe husle v dovodoch, preco ho (ne)kupit. Mne sa LF-FC paci a som si isty, ze pre masu scivilnie.
No, zrovna zde prezentovaný interiér na mě působí líp, než co jsem viděl v aktuálním MB řady E, kde ty dva tablety vedle sebe opravdu nepůsobí ani trošku prémiově.
Audi a BMW je zase brutální nuda... nevypadají taky ani trošku pěkně.
Nuz, co narobis, ked externa aplikacia dostane zle data. Vsimni si ale sposob, akym sa Lexus k tomu postavil. Vydal ospravedlnenie a vzal to na seba. Nikde nevidim alibizmus, ze by to zvalovali na externeho dodavatela a ani nic nezatlkaju.
Opravdu chceš vypsat všechny kauzy Toyoty, kde několik let nereagovala na závady ohrožující bezpečnost a reagovala až na základě výsledků soudních pří nebo na základě vysokých pokut?
Ale jistěže svalovala, třeba v případě velkých svolávaček kvůli airbagům ve všech press release uvádí Takatu jako výrobce vadných airbagů, takže se zachovala úplně stejně jako všichni ostatní postižení autoproducenti, kteří také označují Takatu jako důvod svolávaček. Kdyby byla takový geroj, jak se ji tu snažíš líčit, tak prostě napíší sorry dodali jsme vám auto s vadnými airbagy a musíme je opravit, majitele auta vůbec nezajímá, jestli airbag nebo jakoukoliv jinou součástku vyrobila Takata nebo někdo jiný, pro něj je partner automobilka. Tvoje snaha dělat z Toyoty svatého anděla je legrační, je to normální firma jako stovky jiných, ani špatná ale ani svatá.
Mylis sa. To menovanie nema z vlastnej hlavy. NHTSA s tym vyslo na bubon a pomenovalo firmu zodpovednu za problemy. Preto sa zvolava kazde auto kazdej automobilky, kde bol dodany airbag od Takaty a ma to spolocne pomenovanie (Takata recall). Ale kedze uvadzas "treba v pripade", tak urcite najdes aj ine priklady...
FYI: Ja sa nesnazim robit anjela z Toyoty. Je jasne, ze ma na krku dost pruserov. Je to totiz dan za to, ze Toyota chcela vyrast velmi rychlo a aj sa jej podarilo. Ale odkedy je tam aktualne Akio Toyoda, doslo k vyraznej zmene. Ostatne, pruser nesposobil on, ale vyzral si to.
NHTSA nikomu nenařizovalo Takatu jmenovat, pouze nařídilo automobilkám provést výměnu. To, že Toyota Takatu ve svých oficiálních zprávách důsledně jmenuje je jenom a jenom rozhodnutí Toyoty.
Chceš další příklad? To si je opravdu neumíš najít?
[odkaz]
Ham, mozes napisat ktora firma dodavala tie mizerne retiazky do TSI ?
Rozdiel je, ked subdodavatel doda vlastne riesenie a nieco ine, ked odberatel si nadiktuje ftakovinu a potom ukazuje prstom ...
Která firma jmenovitě dodávala řetězy do TSI nevím, vím jenom, že se VW vymlouval na subdodavatele řetězů, ale název firmy si nepamatuji, ani si nevzpomínám zda ten název byl uveden. Ale jistě by se to nějak dalo dohledat. Rozdíl není vůbec žádný, za auto odpovídá výrobce, tedy VW, Toyota etc. a jakékoliv výmluvy na výrobce řetězů, airbagů nebo plynových pedálů jsou dětinské výmluvy výrobce, protože každou součást schvaluje dodavatelům výrobce auta, každou, lhostejno zda je to řetěz nebo airbag. A jeho povinností je i kontrolovat si kvalitu, protože za ni ručí zákazníkovi. Takže mezi kauzou řetězy, airbagy nebo plynové pedály není nejmenší rozdíl.
Ja s tebou suhlasim. Tym som chcel len ukazat ten rozdielny pristup. Takatu je relativne velky vyrobca a vsetko islo na jeho hlavu a to viditelne (ci uz zverejnila Toyota alebo niekto iny). Dokonca oni dodavali nahrady.
Vyrobcu retiazky sa nedopatras ani nahodou (tusim polsky dodavatel), aj ked to VW hadzalo na subododavatela az do konca a dalsie verzie retiazky ani nevies odkial dosli.
TO je ta zodpovednost a hrdost ?
Specialne u Falschwagenu je to o ...
V čem vidíš rozdílný přístup? Oba to házejí na dodavatele. Jestli je jeden známější a druhý méně známý je přece irelevantní. Ten dodavatel plynových pedálů pro Toyotu je pro většinu lidí zcela neznámá firma tak jako dodavatel řetězů pro VW. Je to nezodpovědnost, malost a neférovost vůči zákazníkům v obou případech, jak od VW, tak od Toyoty, absolutně žádný rozdíl.
Ale tady přece nejde o to, která závada je větší nebo menší (a když už to chceš poměřovat, tak airbagy i zaseknutý pedál způsobily řadu zranění, dokonce i pár smrťáků jestli nemýlím, řetěz nikomu oko nevystřelil) ani o to zda subdodavatel zkrachoval (Takata nejspíš také zkrachuje), ale o princip, že závadu svého výrobku (auta) výrobce hází na subdodavatele a tento princip je u VW stejný jako u Toyoty, prostě se v některých případech vymlouvají na své subdodavatele, což je přízemní a dětinské.
Ham:
Tak znova, ja v podstate suhlasim. Este raz - total agreement. Nezastavam ziadnu znacku ako nejaky ... RS6 ... :*) To som robil v 15 tich ...
Len na strankach o autach by som hladal aj hlbsie zamyslenie.
Problemy s airbagmi nemala len Toyota. Preco ? Pretoze sa berie standardne riesenie, ktore sa akceptuje ako all in one. Toyota urcite nedefinovala, ze chce taky a taky tvar, objem, material atd .... to je u retiazky uplne opacny pristup, capisto ??? Dokonca viem z prvej ruky, do coho vsetkeho chce VW kafrat a .... a nie je jediny.
Mal okrem VW grupy niekto problem s NONAME retiazkou ???
Toyota dostala po nose pri motoroch 1,6 - 2,0 VVTi - zranie oleja.
Vies co Karel_, ked zacnes robit profesionalne na svetovej urovni a jednat s top znackami, tak potom mozes vyskakovat so svojimi poznamkami. Zatial by si si mal drzat len poznamok k ceskemu krcmoveho undergroundu a co vsetko si mal pod zadnicou.
Včera jsi napsal "Rozdiel je, ked subdodavatel doda vlastne riesenie a nieco ine, ked odberatel si nadiktuje ftakovinu a potom ukazuje prstom ..." a stále to obhajuješ.
Já ti říkám, že je úplně jedno jestli airbag je standardní řešení v autoprůmyslu a řetěz není. Rozdíl v chování Toyoty a VW žádný není. Ty plynové pedály Toyoty také nejsou standardní řešení, určitě si Toyota dodala požadavky jak mají vypadat a přesto se Toyota vymlouvala na dodavatele tak jako u standardního řešení Takaty, prostě to mají v "kultuře" chování stejně jako VW.
A samozřejmě problémy s řetězy nejsou žádná specialita VW jak se zde někteří snaží líčit, ty měla řada výrobců, z těch medializovanějších, protože se jejich auta četněji vyskytují na českém trhu, třeba BMW a PSA u společně vyvinuté 1.6. A Toyota měla úplně stejný problém také, například u motorů 1.0 VVT-i a 1.3 VVT-i vyrobených do r. 2009 se objevují natažené rozvodové řetězy a padání do nouzového režimu.
Ty si tych zmluv vela nevidel, ked nevidis rozdiel. Vies co to je goodwill ?
V tomto zmysle mas zmluvu s dodavatelom, nespecifikujes si priamo svoj produkt do detailov, ale len jeho funkcne vlastnosti bez viazanosti na zastavbu v modele s tym, ze zodpovednost za to plne prebera dodavatel. Typicky airbagy, KI, HU, atd.
Dodavatel ma tak volnejsie ruky, ale aj vacsiu zodpovednost.
Nieco ine je, ked definujes material, rozmery, dokonca normovane spracovanie. Napr. retiazky, polosy, brzdove komponenty atd. V tom pripade si odberatel musi kontrolovat svoje vstupy a dodavatel je viac "zviazany" (napr. ISO DIN a ine "zveriny"), ale nemoze okrem vystupnej kontroly zabezpecovat funkcnu podstatu.
Ak tomuto nerozumies, tak uz neviem. Nema zmysel asi ist dalej.
Nevím co se pořád snažíš dokázat, Toyota používá výmluvy na dodavatele bez ohledu na to, zda se jedná o relativně samostatnou komponentu (například airbag) nebo o přesně naspecifikovaný díl (například plynový pedál). Takže její chování je do puntíku stejně dětinské jako chování VW.
A ja zase nepotrebujem hrat slusnacika a politicky korektnu ku.rvu ako nejaky CommonUser, ale dokazem mat svoj vlastny nazor a podla zasluhy obhajit / skritizovat koho uznam za vhodne.
Dalej popisujes, moznosti dodavatelsko-odberatelskych vztahov. Pekne.
Lenze zabudas na jednu vec. Pokial dodavatel nema moznost svoj vyrobok kvalitne otestovat sposobom, na aky je jeho vyrobok urceny a teda simulovat aj jeho funkcnost pocas planovanej zivotnosti, nemal by sa o danu zakazku uchadzat.
Retiazky - smutna a hlupa to vec - Neverim, ze firma, ktora ich vyraba ma problem osadit ju do motora, do ktoreho je urcena a testovat ju na jej planovanu zivotnost.
A pokial to urobili a testy nic nepreukazali, mali by zmenit testovaciu proceduru.
Je to zarazajuce a smutne, pritom zrovna Nemci maju vcelku sofistikovane testovanie vsetkeho mozneho. Mal som par krat tu cest s niektorymi vyrobcami - sledovat ich postupy.
A jaaj, niekomu som stupil na otlak. No k tomuto len jedno.
Velky dodavatel, ktory ma inych odberatelov a dostatocne skusenosti s know-how, tak posle zakaznika s takou specifikaciou do ... takej tmavej diery. Tak sa aj v niketorych pripadoch stalo, ale to ty vies lepsie ... nebudem menovat.
A tak BIG BOY hlada, kto mu to urobi za tie peniaze a za takych podmienok. Niekto sa uz najde, nejaky NONAME drafter urcite. Ten maly nema na to, aby robil nejake testy ci dokonca CAD simulacie. Vidi len $$$ alebo je za tym dokonca prezitie ?
Sofistikovane testovanie ? To som si myslel, ale vlastne nic ...
Kedze to beres takto, tak ten "maly" dodavatel uviedol "velkeho" odberatela do omylu tym, ze mu tvrdil, ze jeho vyrobky su v poriadku. No a otazka zodpovednosti za vyrobok... - tri krat hadaj, kto ruci za vyrobeny vyrobok, jeho vlastnosti, zivotnost...
Pre "velkeho" odberatela je to poucenie do buducnosti, pre "maleho" dodavatela je to pravdepodobne zaverecna. :-! Teda pokial sa to nerozkrikne a najde sa nejaky novy "velky" odberatel. Myslis si, zeby sa ten velky odberatel z tohoto nepoucil ?
Nie nepoucil, pretoze sa zasa vezme "externy EXPERT", co to za dany budget dokaze.
Ak ten, dajme tomu prvy velky dodavatel, poslal odberatela do tej tmavej diery, tak odberatelovi by malo zapnut. Externistovi je to jedno. Cim vacsi vyvar, tym lepsie, po ukonceni kontraktu ide aj tak inde.
A ten maly doavatel len tvrdil to, co chceli pocut, preco sa ten odberatel nepresvedcil o jeho "schopnosti", moznosti, know how, Q&Q, ci dokonca licencne zazemie ???
"má někdo okrem VW grupy problém s retiazkou?"
Ano, tys o tom ještě neslyšel? U VW ho nedokázali vyřešit, ale pokud vím, problémy s řetězy měly třeba i v BMW.
Edit:koukám, že Ham. byl rychlejší.
"Vies co Karel_, ked zacnes robit profesionalne na svetovej urovni a jednat s top znackami" - tak teď jsem si sedl na zadek a spadla mi brada. Kdybych věděl, že jsi taková kapacita, tak bych si jen tiše v koutku menstruoval.
Nicméně pořád "nám v krčme" přijde logičtější to, co říká Ham. To bude tím nedostatkem zkušeností z jednání s top značkami.
Tak Karle_ v tvojom pripade by som sa na logiku velmi neobracal, pretoze ja som s Hamom suhlasil.
"Tak znova, ja v podstate suhlasim. Este raz - total agreement. "
Odporucam postudovat boolovsku algebru, analyzu dokazov. Na teba staci uroven z gympla.
Dalej uz pisat nebudem, ale ked prestanes menstruovat, tak mozno pochopis, ze nie kazdy slovak sedi na SK a ....
Redakci vůbec nezávidím. Když se zde testuje koncernové auto a získá vysoké hodnocení, je to proto, že web je placen Škodovkou. Když se testuje japonec a získá vysoké hodnocení, je to proto, že redaktor sní denně kýbl rýže.
Snad bych některým diskutujícím doporučil, aby chodili pouze na fanouškovská fóra jednotlivých značek. Tam se navzájem ujistí, že jejich značka dělá nejlepší auta na světě a nic jiného se na ně nehrabe a budou spokojení.
Tímto příspěvkem se nechci zastávat Lexusu. Pouze mě rozesmává, jak namísto toho, aby byli zdejší forumité rádi, že existují zajímavé alternativy a na trhu je z čeho vybírat, akorát se vztekají, že si redaktor vůbec dovolil srovnávat Lexus s D3... :-)
Jo, vcelku jo. No a tu nastala smrtelna kombinacia MF+Lexus >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ale vdaka N6600 viem, ze ten test mohol byt lepsi, vdaka comu by mohol aj inac vyzniet.
Lenze Mišo to klasicky dozabijal svojim japanofilovstvom. Tak comu sa cudovat ? :-!
Byl by tvůj test ...řekněme RS6-ky, jiný? >:-[]
Když naposledy v testu upřednostnil Golfa R přeed FFRS, bylo to taky japanofilství?
Napsal by tento test Honza Mička úplně jinak? Kdo ví...
ten jeho 2-test bol zaujimavy. A pre mna zaujimavo dopadol.
Len zaujimavo je jedna vec, realita druha. Vid - obutie FoFoRS - bieda. A ze v takychto pripadoch robia gumy vela netreba dlho rozoberat. ;-)
Audi RS6 Avant pisal Janci - a bol to test s velkym T ! :-!:yes:
Normalne mam za to, ze keby aj o GS 450h pisal on, vyznelo by to mozno zaujimavejsie, mozno s väcsou kritikou, tazko povedat ci by si vsimol tie detaily, ktore popisuje N6600...
Obutí Focusu je problém importéra. Čekáš, že si ho Auto.cz přezuje? Nebo že autor testu napíše: auto jede divně, ale na origo gumách by určitě jelo líp? ;-)
Zajímavou poznámku k tomu měl Ham. - že slyšel o problémech podvozku, který žere gumy.
.. co moze byt sposobene asi tou geometriou, ktoru mu dali od vyroby, aby to jazdilo tak, ako to jazdi. Geometriou ti totiz dokazem aj ja prerobit nedotacave FWD na "kusavu" pretacavu mrchu. ;-)
Ak je to geometriou a ze to bude zakaznikom fakt zrat gumy, rychlo sa to rozkrikne.
Aby to ale nebolo tym, ze ti novinari furt jazdili v "drift-mode", kedy sa proste predok so zadkom stale hada a gumy odchadzaju na vecnost ozaj pred ocami. >:D:-!
Kludne zmenou zbiehavosti / rozbiehavosti predku a zadku ti nastavim auto tak, ze po obycajnej jazde z neho budes vystupovat minimalne spoteny, v horsom pripade zrely na prebalenie... ;-)
Lenze tym vlastne porusis zmysel tej geometrie - co najstabilnejsie pri danej konstrukcii (FWD, tazisko, pritlak, prilnavost pneu atd).
A dnes by sa skor "zapotilo" ESP, asi ako taky umely vectoring na Focuse ... >:D
Po ostrych okreskach, prehriate brzdy v pr..li ... daaaarmo dupes za traktorom ...
Asi pred rokom som cital test Kia Cee´d GT.
To auto ma vraj o poznanie inu geometriu nez "civilne Cee´dy" a vdaka tomu vraj dokaze o dost viac vtiahnut do deja a jazda s nim je vraj doslova az zabavna.
Ja som ho v rukach nemal, az tak moc ma nezaujma. Ale chalani co tam robia mi potvrdili, ze ma naozaj tu geometriu inac. Pritom ale este dost dobre na to, aby nezral gumy a ESP ti neblikalo non-stop.
Len 1 znamy sa na nom bol trochu povozit a tiez chvalil, ze je to auto zabavnejsie. ;-)
Proste da sa to, a dokonca sa to daj aj dobre kompromisne nastavit.
Nevieme teda len to, kde bola u toho FoFoRS chyba... ;-\
Ja teda čítam o Focuse RS všetko, čo sa dá, ale o probléme, ktorý spomínal Ham, som nepočul. Asi to teda bude skôr kusová záležitosť, nie všeobecný konštrukčný problém celého modelu.
A najpravdepodobnejšie to bude to, čo píšeš, teda že ak samotný Ford ako highlight eresa prezentoval drift mód, no tak si ho každý redaktor či kupujúci rád vyskúša (osobne by som to spravil rovnako). >:-[] Et voilá, gumožravá beštia je na svete.
Párkrát už jsem si u některých srovnávacích testů myslel, že redakce skutečně nadržuje koncernu, ale musím uznat (a teď mě půlka fóra ubije :-) ), že vítězství koncernových aut jsou logická.
Koncern už od I. generace Golfu šije auta na míru trhu - ví, že auto, které se má prodávat, musí splňovat takové a makové parametry napříč všemi myslitelnými kategoriemi (ovládání, prostornost, design, náklady...). Parametry pak "narvou do kalkulačky" a dostanou výsledek. Jejich auta proto v ničem neexcelují, ale ve všem jsou dobrá nebo dokonce velmi dobrá, a to je přesně to, co je potřeba k vítězství v komplexním testu.
Osobně si za své peníze raději koupím Mazdu 3 nebo Focuse než Octu nebo Golfa, protože je pro mě důležitá radost z řízení. Ale s tím, že Octa vyhraje test, kde se hodnotí všechno možné, opravdu nemám problém, to auto je vážně univerzální.
Ja si myslim ze nejde len o nadsencov, ochotnych sa hadat do krvi. Ked vidim diskusiu s 10 vzajomnymi replikami medzi 2ma ludmi, tak si myslim, ze ide o platenych diskuterov. Vela for je takto totalne zaprasenych balastom, ktory nikomu nic nedava. S takymito ludmo tazko nieco urobime.
ALE, o dost lepsie by to vyzeralo, keby aspon ti nadsenci pred napisanim prispevku zvazili toto:
"Koho zaujima, co si prave ja myslim o tom, ako to auto vyzera? Komu tato informacia bude prospesna?"
V tejto diskusii je mozno 5 ludi, ktorym sa ten Lexus vyrazne nepaci. Lenze pocitovo to vyzera, ze je to 99%. Sice to auto ma kontroverzny dizajn, tipoval by som, ze anketa by ukazala mozno 50/50.
REDAKCIA: pridajte ku testom jednoduchu anketu libi/nelibi/nevim. Prip. este moznost total-brutal-strane-mega-nelibi, aby sa mali niektori ludia ako ukludnit.
Ak to bude stat niekomu za vyrabanie par nickov, tak nech. Ked k tomu bude captcha, bude to dostatocne otravne aby to odradilo od zneuzivania. Vyrazna vacsina ludi zahlasuje raz. A hlavne, nejde o volby do parlamentu.
Ono, objektivita je veľmi gumená vlastnosť, rovnako ako slovíčko demokracia, demokratrický, ktoré si podľa potreby môžeš deformovať ako len chceš. Je prirodzené a ľudské, že redaktor, ktorý testuje svoju favorizovanú a obľúbenú značku, pridá do testu viac nadšenia a nad niektorými chybičkami krásy „zavrie oči“. Preto sme ľudia a nie stroje. Emócie, náklonnosť a pocity sa nedajú vyjadriť číslami. Dokonale objektívny test akéhokoľvek auta neexistuje a nikdy existovať nebude. Podľa reakcií tu nie je problém v testerovi, ale diskutéroch, ktorý kritizujú všetko, čo nedopadlo podľa ich predstáv. Tých istých diskutéroch, ktorí z 99,9 % môžu o podobnom Lexuse maximálne snívať, ale samozrejme, je pre nich neprijateľný pre dizajn prednej masky. Tých istých diskutéroch, pre ktorých je 7 ročná nemecká „prémia“ so 150 000 km (stiahnutými o ďalších 150 000) vrchol automobilového priemyslu. A tých istých diskutéroch, ktorých predstava prémiového sedanu končí pri Audi, Mercedese a BMW. Páni, píše sa rok 2016 a na trhu existuje chvalabohu aj veľa alternatív a často v mnohom lepších ako spomínaná D3. Dizajn je vecou vkusu a nikto netvrdí, že aktuálny štýl Lexusu je definíciou automobilovej krásy, pýtam sa ale, ktorá automobilka ním je? V ostatných aspektoch je Lexus absolútne plnohodnotným súperom, v hybridnej technike je jeho úroveň pre „Nemcov“ viac menej ešte dlho a napriek veľkej snahe nedostižná sci-fi. Čerešňou na torte je spoľahlivosť, ktorou Lexus deklasuje úplne všetkých, minimálne na poli bežne dostupných servisných štatistík.....a sme zasa pri objektivite :-)Takže, páni, ak niekto z Vás dokáže zbaliť dievča len za volantom vylietanej a dymiacej A6, prosím. Okrem Vás sú ale medzi nami aj vodiči, ktorých priority sú niekde úplne inde a pre ktorých je šialená predná maska tohto Lexusu bezvýznamnou pihou na kráse, po ktorej už nastupujú len samé výhody a istoty.
Konečně někdo kdo ví co píše.Jsem hrdým majitelem GS300 minulé generace a pokud mě to osud dovolí,tak za pár roků bych si rád pořídil tohoto "hnusného" LEXE.
Takovou fanouškovskou základnu si Lexus rozhodně nezaslouží. Přes spoustu různých názorů se minimálně mimo Evropu jedná o plnohodnotnou součást prémiových výrobců.
Shodou okolností pak GS dokáže mnohem líp konkurovat evropský prémii než třeba IS o CT ani nemluvě.
Vypisování o tom, že Audi není konkurencí jen ukazuje na zaslepenost některých rádobyfandů. Odhlédneme-li od mnohem delší historie a bezdiskuzní etablovanosti v prémiový třídě, pak i samotný produkty nabízí dostatečnou šířku modelů dle chuti klienta.
A jestli tu chce někdo operovat prodanými kusy, pak vězte, že Lexus by velmi rád prodával násobek toho, co prodává teď. Kdo bude tvrdit opak, jen lže. ;-)
Po tom, co som cital a pocul rozhovory s GM Lexusu a Toyodou, vyplynulo, ze zostavaju verni koncepcii sedan + SUV a bez dieselu. To za prve. Za druhe z dovodu zachovania kvality sa drviva vacsina aut vyraba v JP a len velmi neochotne sa otvaral prvy zavod v Kanade (RX model pre Severnu Ameriku). Po velmi dlhej dobe sa kvoli uspechu ES modelu otvoril zavod aj v US. Nad Cinou sa najprv uvazovalo, ale nakoniec (v dobe, kym som to sledoval) z dovodu obavy o kvalitu sa od toho upustilo. Preto Lexus navysuje predaje velmi pomaly a v podstate hlavne mimo EU trh.
V skratke - ide uplne proti prudu (minimalne v ramci EU) a tvrdohlavo sa to snazi presadit. Uznava kaizen a aby to, co robi malo hlbsi zmysel (samozrejme aj istu ziskovost). Tomuto podriaduje vsetko. Predaje vo vyske nasobkov, co predava teraz su nerealne a Lexus to vie.
Absolutně nemám s Lexem problém, naopak mě mrzí, že IS nemá v EU V6, že design není pro většinu evropanů zrovna přitažlivý nebo, že není obecně víc variant.
Jen mi přijde hloupý vymezování se oproti ostatním.
Presne preto som sa rozhodol si svoje IS 250 nechat, kym nezhnije :-) Design je vecou vkusu, mne osobne sa paci. Europa holduje zemiakom a ryza ich nikdy neprekona. Ostatne, aby si mal ryzu rad, musi Ti chutit. Inak sa jej vzdy rad vyhnes :))) Tie varianty nastvu. Uprimne sa desim doby, az raz niekedy budem mat deti. To budem musiet vymenit Lexus za nieco ine :/
Vyzera to ako vymedzovanie sa, ale v istom zmysle je to vlastne konkurencna vyhoda. Design je iny, pohon detto. Nie je to dalsia "kopia" D3 automobiliek. Modely su globalne a kedze diesel frci v podstate len v EU, jeho vyvoj by boli vyhodene peniaze. Navyse, postupnym vylepsovanim HSD sa znizuje spotreba a stale v pohode zvlada prisne normy. Celosvetovo.
Lexus je OK,dobre sa predava v USA je to lacnejsia alternativa k MB hlavne tie prve LS kopirovali S ko . Vsetcia predsa nemaju okolo 150 000 dolakov na obstojne vybavenu S 500 tak su potom lacnejsie alternativy na vyber ako Lexus, A 8 , Cadilac CTS mozno ak je penazenka ozaj tenka a ked je budget este mensi siahnu aj po Toyote Camry....Na vsetko sa najde kupec a nemusi to byt ziadny tupec.... >:D
by som bral Lexus namiesto D3. Tym nechcem povedat, ze Nemecke auta su zle alebo nieco podobne. Ale kazdy ma ine priority a preto povedat, ze pre vsetkych je najlepsie Audi alebo BMW je smiesne a hlupe. Niekto chce byt nenapadny a zapadnut v dave, je logicke, ze si Lexus nekupi a bude jazdit napr. v Audi. Ale ja chcem aby moje auto vytrcalo v dave a nebolo vidiet pred kazdym domom.
Sice mam potom problemy svoje auta predavat dalej, niekedy je zlozitejsi aj servis, ale co uz :-)
Jednoducho chcem, aby moje auto vyzarovalo nejaku emociu. Jasne nie u kazdeho pozitivnu ako vidno v tejto diskusii, ale aspon nejaku. Kto sa dnes otoci za Audi ? Nikto, vsade ich je ako maku a su to jednoducho fadne, sterilne auta. Co ale nie je zle, mnohym ludom presne to vyhovuje... Za tymto Lexusom sa otoci kazdy, kto ma aspon trosku rad auta.
Som rad, ze aspon Japonci sa neboja experimentovat s dizajnom a prinasat na nase cesty urcite ozivenie. Niekedy mam pocit, ze Europania by chceli, aby vsetky auta vyzerali uplne rovnako. Ako sterilne, fadne krabice.
A po dalsie strasne sa mi paci interier Lexusov a koncepcia pohonu... O spolahlivosti nemusim nic hovorit.
On tu někdo někde tvrdí, že pro všechny je nejlepší Audi nebo BMW? Možná jsem to přehlíd?
Jinak souhlas, každý soudruh podle svého vkusu, potřeb a peněženky.
Ale sorry, bude to ode mě znít zaujatě, ale co je na Audi sterilního, fádního? Snad jen to, že jich jezdí hodně, že je vidíš často, ale to snad není vina auta.
Vůbec nic proti tomu, že se nemusí každému líbit. Ale to neustálé omílání nudnosti, jaké jsou to krabice od bot.....
Já kupuju auta docela často očima a nudné mi Audi (stejně jako BMW) rozhodně nepřijde.
No tak cela diskusia sa nesie v duchu porovnavania s D3... U mna osobne by do uvahy prisiel este Jaguar, ale auto z D3 by som si nekupil, nech su akokolvek dobre. Su jednoducho premnozene :-)
Co je na Audi sterilne a fadne ? Strucne a jasne, vsetko. Ale ako vravis, k tomuto pocitu urcite prispieva aj to, ze ich je strasne vela, su strasne opozerane. A ich dizajn sa medzigeneracne meni asi ako dizajn smartfonov. Ved pomaly nerozoznas generaciu od generacie, A4 od A6,...
Mimochodom mal som sluzobne Audi A4 2.0 TFSI a fakt by som to nechcel. V tom, co su moje priority sklamanie. Dizajn a charizmu auta som spominal. K tomu tupe, nekomunikativne riadenie a v servise bola castejsie ako by som uznal za vhodne. Ani nehovorim, ze kazdych 1000 kilometrov som dolieval pol litra oleja.
Samozrejme nie kazdy ma rovnake priority, to auto malo zase vela inych prednosti, jednou z nich je prave to zapadnutie do davu, co mnohym vyhovuje.
Tak s nekvalitou, zejména benzínových motorů, nemůžu nesouhlasit.
Stejně jako s obrovskou unifikací, kdy i já si občas spletu A4 a A6, event. sedan A3 a A4.
Ad komunikativnost řízení- měl jsem 5 mondeí, nějaký ty Hondy, Mazdy - tedy asi vcelku řidičská auta, a v Audinách nepláču. Jen od nich asi člověk nesmí čekat zábavu na okresce- ale k tomu (podle mě) nebyly stvořeny.
Zapadnutí do davu- k tomu je podle mě oktávka. Proti Lexusům ale uznávám, že i Audi. To ale proti Lexusům téměř vše. Kdo tu prodá míň?
V USA by se asi karta otočila a zapadl bys do davu v Lexusu.
ako keby som to pisal ja... :yes: ... uplne sa v tom co si napisal vidim..... samozrejme do bodky suhlas ... ono lexus nie je pre kazdeho ale aj prave to je na nom ( okrem mnohych inych veci ) to krasne ;-)
PS: mna napriklad unisexovy dizajn E klasse a vseobecne mercedesov dnes uz vobec neoslovuje... a aj nejeden moj kolega co sme sa o autach bavili uz dnes viac okukuje lexusy alebo jaguare ako mercedesy ci baworaky... nic nezvycajne... takze prave pre ludi ktori vidia svet aj inak ako len "ciernobielo" su tu znacky ako lexus, maserati, jaguar, cadillac, Infinity a podobne :yes:
osobne by som v tejto triede ak by som mal moznost vyberal medzi lexusom maserati a jaguarom
Co do image zatím Lexus na čele segmentu rozhodně není. To nemá nic společného s jeho kvalitou nebo použitými technologiemi, ty jsou bezesporu špičkové. Ale Mercedes nebo Jaguar zní pořád lépe a honosněji než Lexus, ať už právem či nikoliv.
Po technické a kvalitativní stránce tento Lexus zřejmě není špatný, ale ta příď je tak neuvěřitelně ODPORNÁ, že bych se snad bál otevřít garáž, kde je toto "dílo" zaparkované! >:D
Ano, mechanicky i v interiéru je Lexus ve třídě určitě před D3. Škoda, že "otrávili" tu příď...ten, kdo finálově styling podepsal ho asi zepředu neviděl... ;-)
Ftipný srovnávat tento paskvil s novou třídou E, možná autor myslel nvou třídu E W210 >:D ale to jsme asi o 20 let vedle. Vždyť je to výsměch 3,5litr bez tak z Mercedesu a jestli ne tak okopírovanej do posledního šroubku. 215 kW to je 10let dozadu a jezdit s tim motorem za 8 nebyl problém. Ovšem nejlepší ftip je že spřáhli spalovací motor, motor z pračky s variátorem >:D pokud tohle někdo srovnává s D3 tak to se s ní opravdu může srovnávat Superb a pak prosim test Superb 2.0 TSI s timhle predátorem >:D
Nemůžu říct, že by mi tenhle Lex připadal ošklivý. Ale jakoby to auto nevědělo, zda chce vypadat sportovně nebo luxusně, přičemž mu ve finále úplně nejde ani jedno. Jasný, je to subjektivní věc...