Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Lexus RX 200t AWD – Raději hybrid, prosím!

K fanouškům hybridů zrovna nepatřím, v případě Lexusu RX bych však neváhal. Základní verze 200t je trochu rozpačitá.
Zpět na článek
8. 2. 2017 11:03
8. 2. 2017 11:25
8. 2. 2017 11:27
8. 2. 2017 11:48
8. 2. 2017 12:05
8. 2. 2017 12:12
8. 2. 2017 12:21
8. 2. 2017 12:33
8. 2. 2017 12:39
8. 2. 2017 12:48
8. 2. 2017 23:51
9. 2. 2017 10:13
9. 2. 2017 10:51
10. 2. 2017 05:04
8. 2. 2017 12:09
8. 2. 2017 12:10
8. 2. 2017 12:23
8. 2. 2017 12:26
8. 2. 2017 12:23
8. 2. 2017 13:24
11. 2. 2017 21:26
8. 2. 2017 14:20
8. 2. 2017 15:04
8. 2. 2017 11:26
8. 2. 2017 11:30
8. 2. 2017 13:34
8. 2. 2017 11:31
8. 2. 2017 11:39
8. 2. 2017 12:07
8. 2. 2017 12:21
8. 2. 2017 12:26
8. 2. 2017 12:35
9. 2. 2017 10:47
9. 2. 2017 09:31
8. 2. 2017 14:50
8. 2. 2017 23:54
13. 2. 2017 11:41
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 11:03
Ošklivka
Ne, prostě a jednoduše to nejde. Jediné plus v takovémto Lexusu vidím právě v možnosti koupi hybridu, který šetří životní prostředí a pomáhá tak egu některým cílovým skupinám si myslet, jak jsou správní a zelení. Pak se dá asi překousnout ta hromada ostrých hran a prolisů... Po všech ostatních stránkách se tu dá najít za stejné peníze lepší SUV. Interiér je ok, i horší rozlišené displaye bych překousl, ale koukat se na tohle před barákem fakt ne. Dynamika u auta za více než půldruhého milionu je tristní a nejedno mainstreamové SUV se slabším motorem to zvládne lépe.

Poslední ucházející Lexus se vyráběl snad naposledy před 10ti lety... tedy ten, který nevypadal jako chromovaná bestie >:D
Rozbalit vlákno
65
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2017 11:16
Re: Ošklivka
Jj v Česku to ani nepude :-!
Každá koncernová plečka i motor je přechválená do nebes = nespočtem článků aby se to vryl do paměti
A konkurence zvlášť ta technicky vypilaná, spolehlivá a cenově rozumná = přesně naopak :yes: >:-[]

Lexus v Praze před 14 dny otevřel nejmodernější showroom v Evropě = tady klasicky ani píp >:D
8. 2. 2017 11:25
Re: Ošklivka
Náhodou na to, že to je japonský, to neni zas tak hrozný auto. Jasně že na Evropu se nechytá, ale to ani nechce.. Akorát by nemuselo bejt tak strašlivě hnusný, no.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2017 11:45
Re: Ošklivka
Ukaž co se ti líbí :-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 11:27
Re: Ošklivka
Ale prosimtě, přenes se přes tvůj soukromej boj, že všichni kopou za koncern, a spikli se proti Lexusu... to auto je ošklivé, neznám snad nikoho, komu by se to fakt líbilo, snad kromě rusů tady u nás v ulici >:-[] Technika - hybrid ok, tam lexus uznávám, ale to jsi na 2 mega. A co jiného? Benzín 175kw a dynamika je skoro na úrovni nejslabšího Kodiaqu TSI, který stojí 1/3. Pak spotřeba jak u tanku..... v této třídě se hodí prostě a jednoduše velký diesel....

Pověz, tobě se tenhle Lexus opravdu líbí a přijde ti to jako hezké auto? Technika netechnika, naco vyhodit takových peněz za ošklivé auto? >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2017 11:42
Re: Ošklivka
Jak si vymyslel že všichni? >:D

Co ta Alpina jaká byla? :-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 11:48
Re: Ošklivka
Odpovíš mi, jestli se ti to auto líbí a koupil by sis ho? Jsou to dvě jednoduché otázky na ANO/NE :-) Nebo se budem zase den dohadovat, než mi odpovíš? >:D

Nevím, já auto mám a nechci Alpinu >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2017 11:55
Re: Ošklivka
Jo, ne.

Takže si 2 dny otravoval mě i Barika pro nic? No fajn >:-[]
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:05
Re: Ošklivka
Jediné, co tebe a Barika (všechna čest, on to pochopil o dost hodin dříve) otravovalo byla tvá nechápavost ;)

A proč by sis ho nekoupil? Motorizace?
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2017 12:10
Re: Ošklivka
Ne = otravoval si ty.

Oboje. SUV mě neberou = no trochu RRS SVR >:-[]

A když už tohle auto tak šestiválec je fakt lepší
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:12
Re: Ošklivka
RR chápu, ten bere i mne :-) Tak vidíš, alespoň v něčem se shodnem :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2017 12:15
Re: Ošklivka
S RRS SVR je to snadný :-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:21
Re: Ošklivka
Když budu vycházet z ceny základního RX (1,3M), tak v téhle kategorii velkých SUV bych hodně váhal mezi Jeep GC CRD V6, či Touareg TDI V6. Ale tam se už asi neshodneme že? >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2017 12:29
Re: Ošklivka
Ne = tohle je drtivě spolehlivější tišší a v hybridní verzi s V6 3,5 lepší

JGC SRT V8 6,4 je zajímavej = za tu cenu skoro bomba :yes: :yes:

Nafta mě nebrala ani před Dieselgate
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:33
Re: Ošklivka
A taky o skoro milion dražší si zapoměl dodat, že? >:D

JGC SRT je taky finančně jinde .

Tyhle konkurenty jsem vypsal v návaznosti na cenu základní RX - 1.3M.... Jenže to zase asi bude trvat, než ti to dojde, že jsou i lidé, kteří mají omezený rozpočet >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2017 12:36
Re: Ošklivka
A nebo než tobě že všichny nemůžeš soudit podle sebe >:-[]

Ani s penězma ani jinak ;-)

JGC SRT je vzhledem k tomu co je finanční bomba = konkurence je o třetinu až polovinu dražší
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:39
Re: Ošklivka
Dobře, ale musíš najít mantinely, ve kterých budeš porovnávat. Buď máš neomezenej rozpočet a chceš velké SUV, v tom případě tě nebude výše testovaný RX vůbec zajímata jdeš pro hybrid. Nebo máš třeba 1,3-1,5 M a chceš velké SUV, potom nebudeš uvažovat o Hybridním RX, když stojí přes 2M... Chápeme? Stejně tak nebudu uvažovat, jestli si koupim kupé za ty prachy, když srovnávám s SUV.... to je jako minule kombik vs sedan či SUV... Jablka a hrušky... víme?

edit: ano GC SRT je bomba, ale vůbec nesouvisí s testovaným autem... leda tak, že je to taky SUV... to tu můžeme rovnou polemizovat, že je v nabídce v akci Kia Sportage....
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2017 12:45
Re: Ošklivka
Chápem? S tebou je fakt prča >:-[]
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:48
Re: Ošklivka
S tebou taky >:D Proto nelituju toho boje s větrnými mlýny >:D
Avatar - Barrichello
8. 2. 2017 14:11
Re: Ošklivka
Za 1,3 mega je nový Cadillac XT5 3,6 V6

papírová spotřeba dle bláznivé EU : 10,0 průměr ;-)
8. 2. 2017 23:51
Re: Ošklivka
Jeep SRT je za 1 800 000 Kc !!!
Avatar - Barrichello
9. 2. 2017 09:22
Re: Ošklivka
Ted už je i Dodge Durango SRT8 6,4 HEMI
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 09:30
Re: Ošklivka
:yes: :yes: :yes: :-)
Avatar - Ozzman
9. 2. 2017 10:13
Re: Ošklivka
Což je přesně o jednu průměrnou Oktávku více peněz, než stojí třeba ten Cadillac, nebo touareg či GCH v naftě :-) Takže asi tak...
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 10:16
Re: Ošklivka
I takhle smutně se na to dá koukat :-|

Nebo obráceně = za 1,8 je to fantastická nabídka :yes: :yes: :-)
9. 2. 2017 10:51
Re: Ošklivka
To možná je, ale reál je 2,150mio. A pak tu o tom, že kdo má +2mio na auto nezajímá ho spotřeba a další náklady.

V diskuzích tu každý rpzhazuje jako ožralý milionář, ale skutečnost je jiná.
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 22:38
Re: Ošklivka
Ať se na to koukáš jak chceš JGC SRT je finančně skvělá nabídka = konkurence ať indicko britská nebo německá je drtivě dražší. Jedno jestli na to máš nemáš ;-)

Evropa masivnim používánim nafty nic neušetřila. Je to pitomost jako přehnanej downsizing = teď poslední dobou snad i v Evropě začíná probleskovat rozum
10. 2. 2017 05:04
Re: Ošklivka
Evropa naftou eliminovala fakt, že není producentem ropy v takové míře, aby byla soběstačná. Být tu benzín za třetinu, asi by takový tlak nebyl.

A že je SRT zajímavá nabídka to určitě ano, běžte kluci nakupovat ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 2. 2017 22:57
Re: Ošklivka
To řikáš správně = chtěla elemininovat. Nedosáhla nic = no trochu vyšší úmrtnost na rakovinu >:-[]
Avatar - wakantanka
11. 2. 2017 13:21
Re: Ošklivka
Ty si nové auto asi v živote za svoje nekupoval čo? Keď raz máš na to auto nejaký vymedzený budget, teda ako píše Ozzman tých max. 1,5 mio, je ti prd platné že je niečo za 1,8 výborná ponuka. Furt ti 300 tisíc chýba.
Avatar - Barrichello
8. 2. 2017 14:10
Re: Ošklivka
Lexus zrovna tenhle se mi nelíbí, ale zásadně nesouhlasím že benzín do takovéhohle SUV nepatří.
XT5 kdybych chtěl SUV bych si klidně koupil

Pravda má o něco lepší výkon [odkaz]

A je nepatrně levnější [odkaz]
8. 2. 2017 12:09
Re: Ošklivka
Tak já se odkopu, mně se to fakt líbí. A to tak, že když se koukám na obrázky, tak si říkám: "ty jo, to je hezké auto". Promiň Ozzy :-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:10
Re: Ošklivka
No, však jo, já svůj názor nikomu necpu >:D Mě se to prostě nelíbí.... snažím se v tom hledat něco pěkného, ale marně >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2017 12:15
Re: Ošklivka
Důležitá otázka = co se ti líbí? Jeden 2 příklady?
8. 2. 2017 12:23
Re: Ošklivka
Edit: špatně jsem přečetl, neptal ses, co se Ozzymu nelíbí. Ale už to tady nechám :-)

Na to je těžké odpovědět. Třeba mně se vysloveně nelíbí hyundai i30 a stará ix35. Ale co konkrétně... prostě celek, ix35 vypadá z profilu jak kapibara a i30 je v mých očích ošklivá 8-s
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:26
Re: Ošklivka
Já tě podpořím, mě se ix35 a i30 taky hodně nelíbí >:-[] Je to takové vlnobití na kolech
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:23
Re: Ošklivka
V jaké třídě? Pokud budu vycházet z kategorie auta - velké SUV v ceně +/- základu RX, tak jsem napsal výše. Pokud mi nedáš limit, tak RR, Cayenne, X5...

A trochu si ulítávám na Dodge Durango >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2017 12:31
Re: Ošklivka
Sem asi ne ale za jinak za ten úlet :yes: :yes: :yes: >:-[]
8. 2. 2017 13:24
Re: Ošklivka
Pro předchozí generaci RR mám slabost. Pokud se bavíme o exteriéru. Nástupce není špatný, ale je slabší.
Avatar - wakantanka
11. 2. 2017 13:24
Re: Ošklivka
Minimálne si toho Lexusa nikto s ničím iným nepomýli. A tiež ti v našich končinách nehrozí, že dvakrát za deň stretneš rovnakého. >:D Interiér je v pohode a exteriér by som asi veľmi neriešil. Za mňa teda áno, mať zvyšné dva mega, minimálne o hybride by som rozmýšľal . >:D
11. 2. 2017 21:26
Re: Ošklivka
Hele, X5, Q7, ML, RRS nebo Touarega si taky nikdo nesplete, všechny jsou hodně svébytné. A žádný vysloveně ošklivý, dokonce se mi všechny docela líbí, a to SUV nějak zvlášť neprožívám.
Avatar - wakantanka
12. 2. 2017 09:17
Re: Ošklivka
Ale no, taká X5 s X3 sa podobajú viac než dosť. U Audi to platí tiež. Mercedesy klonujú s menšími zmenami naprieč radami. Kým to auto nevidíš z boku a vidíš ho trebárs v spätnom zrkadle niekedy musíš chvíľu rozmýšľať. Ale beriem, každý si drží ten svoj štýl v rámci svojej značky. Lexus to robí tiež, len inak. >:D
8. 2. 2017 14:20
Re: Ošklivka
No ten najslabší Kodiak s TSI mal podobnú spotrebu aj keď mal o 500kg nižšiu hmotnosť. Ale inak porovnávať Kodiak s RX-om, to môžeš rovno porovnávať Tiguan s Dusterom. Rozdiel v kvalite materiálov a odhlučnení, bude podobný.
8. 2. 2017 20:36
Re: Ošklivka
nechce se mi moc řešit komu se co líbit, ale ta přesvědčivost, že co se mi nelíbí se nelíbí nikomu je opravdu úsměvná. Neznám žádného rusáka, ale několik lexusů potkávám po Ostravě a znám několik lidí- a řadím se mezi ně, kterým se líbí...takže asi tak. Uznávám, že auto hodně provokuje, ale je spousta lidí kterým se to líbí a když se podíváš na prodeje Lexusu v Evropě, tak se trefili.
Avatar - wakantanka
11. 2. 2017 13:16
Re: Ošklivka
Tak ti poviem, že ráno keď vodím syna do škôlky sa stretávam pravidelne s dvoma inými otcami, ktorí vozia svoje ratolesti do škôlky presne v takýchto Lexusoch, akurát že hybridných. Takže zrejme sa to nepáči len rusom u vás na ulici >:D
Avatar - _Karel_
8. 2. 2017 15:04
Re: Ošklivka
Cenově rozumná? >:D
Ne, že by mi tu nikdy žádné info nechybělo, ale že by mě zajímalo, že automobilka co tu téměř neprodává otevírá šourům....
Mmch, co na něm může být "nejmodernější"? Budou tam místo vystavených aut hologramy? Nebo budou prodavači v kostýmu astronauta?
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 09:21
Re: Ošklivka
Takhle si přestavuješ nejmodernější = to ledacos vysvětluje ;-)

Že ty věříš i na Audi Vorsprung durch Technik? :-)
8. 2. 2017 11:26
Re: Ošklivka
mne sa hybridy zdajú byť zatiaľ najlepším eko riešením. Za prvé sú na rozdiel od elektromobilov použiteľné na bežný život a kupujú sa aj bez nezmyselných štátnych dotácií a umelého vytvárania dopytu, za druhé onechávajú autu normálny motor na normálnu jazdu, ale zároveň umožňujú absolvovať krátke mestské trasy bez emisií a hluku. Geniálne. Ak triezve eko, tak hybrid. Nehovorím o celkovej bilancii emisií, ale aspoň o reálnom riešení problému s koncentrovanými emisiami v mestách. Kedykoľvek vyleziem ako chodec na chodník, hneď cítim, že fetujem slušný matroš. Keby bolo mesto plné hybridov, bolo by to lepšie aspoň tam, kde je to najhoršie. Sám hybrid nemám, lebo na to nemám prachy, inak by som mal.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 11:30
Re: Ošklivka
Jo, já souhlasím, vlastně potvrzuješ to, co píšu, Lexus takovéto velikosti má smysl jako hybrid, nesežere tolik benzínu a nevyprodukuje tolik emisí, ale jako dvoulitrové turbo v benzínu je to prostě a jednoduše k ničemu. U takového SUV když už ne hybrid, tak diesel.
8. 2. 2017 13:34
Re: Ošklivka
S těmi "dotacemi" bych byl opatrný. Byly hodně oblíbené například v Nizozemsku právě pro nižší daňové zatížení/ zpoplatnění.

Také mám rád full hybridy. Hlavně pro malou baterii, což má významný dopad na cenu. I když při pohledu na cenu hybridní Panamery jsme možná dospěli do bodu, kdy se ani plug-in nemusí prodražit (vzhledem k nabízené dynamice). Jen ta hmotnost. Oproti 4S má navrch snad 300 kg, pokud si dobře vzpomínám. Neuvěřitelné. S trochou štěstí to nebude moc cítit (většina by mohla být pod těžištěm).
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2017 11:30
Re: Ošklivka
mne sa paci... konecne sa Lexus nasiel..... a uz to nie je len akasi napodobenina mercedesu ako kedysi v 90 rokoch ;-) .... osobne sa mi ale este viac paci mensi NX ... jak proporcne pomerom razvoru k celkovej dlzke tak aj celkovo liniami je podla mna dokonaly....

mne sa dodnes moc paci prvy lexus is v kombiku ;-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 11:31
Re: Ošklivka
Tak tobě se líbí i Hyundai žejo >:-[]

Zajímavé je, že tady kážeš vodu a sám piješ víno (viz VW co sis koupil, což naprosto chápu >:-[] )
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2017 11:33
Re: Ošklivka
mne sa paci mnoho aut ;-) ... tazko to takto selektovat

je to v poradi uz druhe polo v rodine ... takze zase nic az tak zvlastne ;-) ...
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 11:39
Re: Ošklivka
Ale o to nejde, prostě si zvolil auto, které se zdá být kvalitní, solidně jezdí a dobře vypadá... nekoupil sis žádnou Hyundai, která je dobrá akorát tak v reklamě >:D
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2017 11:54
Re: Ošklivka
problem nie je vazne v tom zeby i20 bola nekvalitna... alebo nejaka skareda.... je to podla mna fajn male auto ako kazde ine... ale proste pre nejake to jedno sa rozhodnut musis... neda sa mat naraz aj toto aj hento... i20 v kabine je kusok podla mna este ... no proste vidim tam este kusok rezervy.. obzvlast volant sa mi vobec nepacil to som uz pisal.. aj to sucasne rio ho ma podla mna lepsi .... rovnako motory... litrovy trojvalec jazdiaci za 7 litrov je mimo misu a tie atmosfery su kusok uz pomalsie.... co by zase az tak nevadilo ale po zvazeni mojho rocneho najazdu a typov ciest kde jazdim ( uz skor mimo mesto ) som to "riskol" s tym 4valcovym tsi... mozno to bola chyba cas ukaze.... kazdopadne 5 rokov zaruku mam... a co bude potom nateraz fakt netusim ;-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:07
Re: Ošklivka
i20 mi v kabině přišla až ošklivá >:D To je opravdu tragédie.... a motorizace taktéž, pamatuješ, jak jsem ti tu říkal, že 1.2TSI (všechna čest památce prvních motorů EA111, co už nežijí:D), je velmi živá motorizace pro takové auta a ty jsi se pořád hádal, že atmo sem a atmo tam :-) Došlo na má slova :-)
8. 2. 2017 12:21
Re: Ošklivka
;) atmo sem atmo tam a nakoniec by siel aj do 3valca keby ho skusil..;) .. myslim nejaky poriadny >:D
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2017 12:22
Re: Ošklivka
i20 je podla mna kasnou pekne auto.... ale ako vravim.. tam je vzdy viac faktorov ktore ovplyvnuju kupu auta okrem ceny samozrejme... osobne sa mi polo paci... neraz som pisal ze sucasne polo je pre mna najkrajsi vw... a to som pritom vtedy este fakt netusil ze nakoniec jedno budem mat doma

ja svoje rozhodnutie nelutujem... zatial ;-) >:D
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:26
Re: Ošklivka
Mě se dost líbí Kia Rio, kterou teď představili :-) Tam už bych si doma takové auto uměl představit, třeba vedle jednoho většího :-)
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2017 12:31
Re: Ošklivka
nove rio je krasne... bude ucite aj u nas a u vas velmi uspesne ;-) :yes:

mne sa moc paci aj prave kompaktnost este sucasnej generacie pola... je podla mna velskostou ( aspon pre mna ) dokonale ;-) ... kasnou prehladne.. moc obratne... vyborny vyhlad... zive... v kabine ozaj masivne kvalitne.. samozrejme uz ina vec je razvor kufor... nejaka ta spolahlivost sa tiez ukaze az casom ... ale ako vravim... nieco si clovek vybat musi...
Avatar - Ozzman
8. 2. 2017 12:35
Re: Ošklivka
Předemnou si Polo nemusíš obhajovat, já naprosto chápu, že sis ho vybral :-) Osobně bych asi bral Fiestu, líp jezdí, než ji zprasí... >:D A překousl bych i Aston masku >:D Rio je ale taky fajn a dost se mi líbí, jakým stylem Kia dělá interiéry nových modelů.... to se s Hyundaí nedá srovnat >:D
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2017 12:45
Re: Ošklivka
ja len pisem ze sa mi fakt paci jeho tvarova kompaktnost ... o ktoru uz dost mozno v novej generacii pride ( ked vidim ako nam to v malej triede rozmerovo neskutocne narasta ) ;-\

nova fiesta ma uz tu masku krajsiu... aj lepsie zakomponovanu... posobi s nou uz prirodzenejsie... aj ked mozno som cakal viac revolucny dizajn... ale v pripade tak uspesnej generacie ako bola ta posledna sa dala ocakavat uz skor evolucia takze chapem...

nove rio to ma velmi dobre naslapnute ... jeho dizajn aj kabina su ozaj velkym krokom vpred .. hrany dnes letia ( aj na pole ich ocenujem.. davaju smrnc a vizualnu dynamiku malym vozom ) :yes:
Avatar - Jaros71
9. 2. 2017 10:47
Re: Ošklivka
Polo je dobrá volba a asi nyní byl za slušné peníze...a dobře jezdí , super se v něm sedí má výtečný volant.
Nová Ibiza ho ovšem dost překonává , designem i rozměry.
Ale prostor jsi psal že neřešíš.
A zatím není v prodeji..jako to korejské Rio , to se taky designem povedlo.
Avatar - wakantanka
11. 2. 2017 13:31
Re: Ošklivka
ja ti neviem, ale mne nové RIO príde zvonku zhruba rovnaké ako i20. Jasne líšia sa dosť ale tú príbuznosť musí vidieť aj ten čo nevie že sú z jedného koncernu.
Avatar - MGRR
9. 2. 2017 09:31
Re: Ošklivka
Mám spoustu hybridů, ale nikdy mne nenapadlo pořizovat je pro ekologii. Snad jen, že když jedu z kopce a dojíždím k semaforu, tak to zbytečně nesmrdí a je v tom ticho. Pak mne vyloženě baví, když můžu jezdit na elektřinu, je to legrace. Supersport v garáži mám, ale tím nikdo kdo to má v hlavě v pořádku, denně do práce, v dešti, soli jezdit nebude.

Osobně mám hybridy pro nulové náklady, nerozbíjí se na nich jednoduše nic (mluvím o desítkách kusech které prošli firemní flotilou stabilních 10-13ks hybridů a pak si je často odkupují známý, rodinný přátelé)
Avatar - KANKUNEN
8. 2. 2017 11:53
Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
3,0 nafta. Hybrid je do města a velký gazík do města nepatří. Takže vítěz je zadokolní GS.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2017 11:57
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
Hybrid V6 3,5 je kamkoli, nejen do města

GS je samozřejmě naprosto jinde než SUV :yes: :-)
Avatar - Barrichello
8. 2. 2017 14:25
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
alternativa V6 či V8 benzín a LPG či CNG. Náklady na provoz = srovnatelné či nižší jak na naftu, ušetříš na servisu balík proti přetechnizovanému CRD.
Avatar - KANKUNEN
8. 2. 2017 14:53
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
A není ti divné, že nikdo do gazíku nekupuje to co tady hlásáš? Neznám jediného nového Gazíka předělaného na plyn.
Avatar - Barrichello
8. 2. 2017 15:29
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
Já pár jo :-)
9. 2. 2017 07:32
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
Väčšina gazíkov na plyn bola upravená až druhým majiteľom :-)
9. 2. 2017 07:34
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
Na servise voči crd prvý majiteľ neušetrí nič, všetko počká až druhého, alebo tretieho majiteľa a to už je prvému dávno jedno ;-)
9. 2. 2017 07:46
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
Pro většinu lidí nefunkční z mnoha hledisek od oemzení při parkování až po nutnost zbavit se části zavazadelníku ve prospěch nádrže.
Avatar - Barrichello
9. 2. 2017 08:45
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
nádrž se u dost aut dá dát toroid místo rezervy nebo pod auto. válec do kufru si dává jen pár lidí.
9. 2. 2017 09:07
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
A rezervu dáš u SUV kam? Proč tyhle tanečky? Navíc ne každý motor přestavbu snese.
Avatar - Barrichello
9. 2. 2017 09:21
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
Někam jde dát na zadní dveře nebo je tam už rovnou z fabriky, jinde se dá do obalu dovnitř. Pořád rezerva (dnes většinou dojezdovka) zabere méně prostoru jak válcová nádrž. Druhá možnost je mít lepící sadu, stejně dneska hafo aut nemá rezervu a nemělo už jí dávno, že, třeba BMW.
V 650 bylo taky kulajz

No musíš mít správnej motor >:D :-)
9. 2. 2017 09:40
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
RX a na zadním víku? Pokud nejsou RFT, pak lepící sada je k ničemu.

Jednoduše LPG nebo CNG není rozhodně univerzál a nefunguje jako zaklínadlo.
Avatar - Barrichello
9. 2. 2017 09:53
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
RunFlaty z toho každej většinou vyhodil a jezdil na normálních pneu a bez rezervy.
9. 2. 2017 10:37
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
To si může dovolit někdo kdo auto nevyužívá víc než kolem komína.
Avatar - Lojza11
15. 2. 2017 19:19
Re: Pořád se jen potvrzuje, že do velkého Gazíku patří
s autem za 2mega a nechat auto predelat na LPG bys vypadal jak vidlak z horni,dolni. Kazdej kdo ma rozum si koupi naftu,kde se da jezdit v pohode do 10litru. Kdyz predelas tyto velkoobjemove motory na LPG ci cng, dojezd budes mit max 400km a nadrz jako krava v aute.A spotrebu LPG 20 litru. Ne kazdemu vyhovuje mit nadrz na LPG v aute ci misto rezervy, kazdy rok chodit na revize lpg. Nemoznost vjezdu do garazi a to kolikrat i na CNG. LPG jsem mel a uz bych to nechtel do auta. Ani ve fordu mi auto drive nechteli servisovat, jak videli LPG na skle. LPG bych chtel jedine origos zastavbu od vyrobce, tak aby se mi nezmensil kufr a dojezd aspon 600km.A to je sci fi.
8. 2. 2017 14:50
nx
krásne auto :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
8. 2. 2017 16:01
Kabaň ---BMW---Toyota
Tak mě napadlo..........když Toyota celkem spolupracuje s BMW a Pepa tam teď míří, tak by mohl eventuálně pomoc Toyotě s tím stylingem......... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - MGRR
9. 2. 2017 09:39
Re: Kabaň ---BMW---Toyota
BMW už bere lidi laciné lidi od Škodovky, no to bude paráda :-)

BMW hybridní auta... to je ale pouze technologie Prius.

Abych připomenul, že BMW neumí hybrid, vyměnila je s Toyotou za krám-naftové motory 1,6 např. do Avensisu, a to bude ostuda Toyoty, BMW opět vydělá. Rover také spolupracoval s BMW a jak to dopadlo. Od BMW raději ruce pryč, Korejci které v lásce nemám, jsou rozhodně spolehlivější než BMW...
Avatar - Barrichello
9. 2. 2017 09:55
Re: Kabaň ---BMW---Toyota
S BMW spolupracoval kdekdo. Slavné Mini nové generace (první po koupi němců) mělo motor ze společného vývoje Chrysler-Rover-BMW >:D
Ten samý je v Neonech a PtCruiserech
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 09:58
Re: Kabaň ---BMW---Toyota
A naftovej od PSA >:D
8. 2. 2017 18:49
Plusy a mínusy
No.....je to jeden velkej průser ale pojdme na to:

Plusy: je to jedno z mala docela hezkych SUV (ShitUnderVVheels)
Je to auto ktere bude jednou (doufám zanedlouho) v radoby vtipnych seznamech typu "10 modelu aut ktere pohrbily downsizing" a za to mu velký dík!

Mínusy: nejede to
Zerrre to
Je to drahý
Ten zadek hezkej ale uz není
Ty dvoubarevný sesle bleeee
A ta palubka je takovej podivnej oulskůl...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
8. 2. 2017 20:16
Re: Plusy a mínusy
Tak nějak. Pak by mě zajímalo, zda to běžně umí opravovat servisy Toyoty... Jináč do tak velkého auta nepatří 4 vál benzín. Nejsme fanda dieselu, ale tam by pasoval 6 válec diesel.
9. 2. 2017 07:36
Re: Plusy a mínusy
Nie si fanda dízlu,spomeň si do histórie svojich príspevkov, boli časy keď si tu dízel ťahal do nebies pre každodennú použiteľnosť a na benzín si prskal , že to moc žere >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - CHerokee
9. 2. 2017 09:05
Re: Plusy a mínusy
Nemám doma ani jeden diesel. Ale nic proti dieselům nemám. Do velkého auta je to jak dělané.
8. 2. 2017 23:54
Vysavac
Vysavac
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2017 07:02
Jen doložení slepé uličky...
...nafoukaný dvoulitr nemá v podobném autě co dělat. Nejede, přesto má vysokou spotřebu a nic nepřináší. Prostá vypiplaná V6 bez hybridu by byla lepší, minimálně z důvodu jemnějších způsobů.
Nejlepší je pak na RX hybridní 450h, která dokáže do určitých rychlostí držet krok se běžnými naftovými šestiválci konkurence.

Vzhled nekomentuji, není to můj šálek kávy. ;-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 09:28
Re: Jen doložení slepé uličky...
Proč bez hybridu? Ale jako RX 350 se samozřejmě prodává ;-)
9. 2. 2017 09:38
Re: Jen doložení slepé uličky...
RX350 v nabídce pro ČR je?

Vtipná je PR:
"Odhalte tajemství vždy dostupného výkonu a nízké spotřeby přeplňovaného motoru" >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 09:52
Re: Jen doložení slepé uličky...
Proč se ptáš když víš? :-)

Je v nabídce pro tuhle planetu = i u nás se omezeně prodává třeba LX 570 V8 atp.

Tak proč ne hybrid V6 3,5?

Motor je v poho = klasickej Lexus. Kultivovanej, vlastní turba, 180 kW většině lidí stačí. Do IS snad i GS slušná volba. Do RX je optimum V6 = ale s hybridem = 450h
9. 2. 2017 10:37
Re: Jen doložení slepé uličky...
Nepíšu nikde, že RX450 ne. Naopak, nejlepší z toho co RX nabízí. Mě zajímá samosebou to, co si reálně můžu koupit v tom nejmodernějším šourůmu v Evropě.

Na kw kašli, nic to nevypovídá o dynamice, ta je spolu se spotřebou na danou kategorii a cenu tristní. A souhlas, motor fajn do IS jako nějaká střední motorizace pod V6 (tam kde se nabízí).
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 11:05
Re: Jen doložení slepé uličky...
Už si tam byl? :-)

Všechno co tam nemaj nabízí pár metrů vedle Dajych

Vyhonit nějakej 4válec umí každej Pepa z garáže. Postavit motor takhle [odkaz] si dneska troufne jen Toyota Lexus

Většina lidí tady to neocení = seš většina žejo ;-)
9. 2. 2017 11:57
Re: Jen doložení slepé uličky...
Nebyl, k Lexu se dostávám přes kamaráda, který je Lex Úchyl Luthor. Šestihrnky do ČR nevozí ani k IS ani k RX. Což je jejich chyba a škoda pro zákazníky.

Krásně jsi postnul článek, ten je spíš tiskovou zprávou, ale do RX se motor přes udávaný výkon nehodí, dynamikou nenadchne a spotřebou zklame, nebo...?

Co ocenit na motoru, který je natolik nepřesvědčivý? U IS bych ocenil V6, tady spíš hybrid. Přesto bych musel využívat auto jinak než to potřebuju.
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 12:08
Re: Jen doložení slepé uličky...
Myslim že to maj dobře spočítaný. Škoda to je bohužel pro jen velmi malej počet zákazníků = který si holt musí dojít do toho Dajbycha apod.

Tisková zpráva? Podívej se odkud to je :-)

Ale chápu že pro většinu lidí je to jednodušší řešení atraktivnější. Je to asi jako volvo a nárazový testy. Při konstrukci berou v potaz takový detaily že to hlava nebere = sou o míle před všema ostatníma.

Stejně je pojatej tenhle motor. Do IS bych ho bral, do nástupce CT což bude Lexus verze C-HR taky. Určitě bude slušně fungovat v GS = i když tam bych dal přednost hybridu nebo V8

Ocenit na něm můžeš to co motoráři. V6 ve střední je už dlouho okrajová záležitost = u všech značek na světě v Evropě eště víc.

V RX je jasnou volbou hybrid = pak možná V6 bez baterek a pak R4

Jak myslíš to používat auto jinak než potřebuješ?
9. 2. 2017 12:17
Re: Jen doložení slepé uličky...
Hybrid jsem v nové generaci nezkoušel, na dlouhé dálniční přesuny se výhody hybridu neprojeví. Motor do IS OK, ale konkurence nabizí šestiválce, Infiniti pak z hlediska pohonu velmi parádní Q50h.
Do GS 4R rozhodně ne, je to auto, které si V6 zaslouží, tím se samo vymezí nad hráče z D3 chrochtající v naftovém čtyřhrnku.

Ano, většina z toho je opis řešení z podkladů dodaných výrobcem a relevantní je pak srovnání jemnosti s 28i od BMW.

U Volva bych trochu brzdil, po vyzkoušení XC90 zjistíš, že se auto kroutí a není tak pevné při jízdě jak by jsi od něj čekal. To se může (neboural jsem, proto podmiňovací způsob) negativně projevit v celkové strukturální pevnosti.
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 12:24
Re: Jen doložení slepé uličky...
No Infiniti si u nás už taky nekoupíš = vůbec ;-\

Mě Volvo moc nebere. Kdysi to sem eště neměl řidičák mě majitel povozil v 850 T5R a to se mi tehdy líbilo. Teta měla na test půjčený S40 T4 = to taky nebylo úplně zlý
Jako náhradní vůz sem měl před časem půjčený XC60 a to bylo klasický volvo = totálně mě neoslovilo

Ale mluvil sem o detailech kterejm se věnujou v ochraně posádky = a tam sou fakt napřed. A podobně pojatej je ten 2.0 turbo = a podobně dá většina lidí na jiný hodnoty

Ze stejnýho světa a zdroje kde chválej konstrukci turba Lexusu [odkaz] :-)
9. 2. 2017 12:34
Re: Jen doložení slepé uličky...
Jistěže dá na reálné chování v provozu, to je pro uživatele rozhodující. Auto je stroj, ten se může porouchat a sám na přesvědčování o zvýšeném úsilí na to či ono moc nedám.
Notabene většina lidí z automotive ti upřímně doporučí brát auto po 3 roce výroby, v prípadě, že se jedná o zcela novou generaci, nebo po FL. A že producenti jednotlivých dílů vědí o čem mluví ;-)
Přesto jsem dvakrát udělal vyjímku. V jednom případě to bylo u olympiády, ve druhém u kočky a přestože na tom druhém ještě nemám moc odjeto, jsem opět zřejmě vyjímka potvrzující jimi předesílaná pravidla.

Infiniti je z každopádně škoda. Zahrabali se ale designem sami a ten bohužel prodává. Taky drive by wire byl a je hrozný zmetek, ale podvozek a pohon byl u Q50 skvělý! Nýmandsky řešené dodávky nových aut, servisní zázemí minimální a ani nepočkali na Q30, které mohlo být tahounem do doby nových SUV.
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 15:46
Re: Jen doložení slepé uličky...
Nojo a poslední dobou se D3 porouchávaj nějak víc než je zdrávo = no nejen D3

Do prvního roku bych nešel = no teď zrovna lehce myslim na porušení tohohle pravidla >:D
Ale 3 roky je docela dlouho = to už rovnou počkat na facelift ne? :-)

Výjímka stejně jako s Multitronicem? Počkej až se ti to otočí aby se to vyrovnalo >:-[]

Nemyslim si že by Q30 nějak výraznějš zasáhlo do místních prodejů. Trochu to sleduju a tenhle masovej odchod prodejců je v česku smutnou realitou ve všech oborech. Docela mě zamrzí až to tu teď zabalí i OMV
9. 2. 2017 15:52
Re: Jen doložení slepé uličky...
Dost kluků tu na nových autech D3 jezdí, neslyšel jsem závažnější problémy. U všech foukaček budou nejvíc biti až další majitelé, poměr majitelů nedbajících základních principů jízdy s přeplňovaným motorem bude podle mě velký, ne-li převažující.

Jak u čeho...někdy už u FL zkoušejí komponenty pro NG, ale je to velmi individuální.

Vyjíka nevyjímka...psal jsem za sebe. Kdyby mě ta auta štvala, tak je tu sepsuju jako každý jiný.

Q30 speciálně v té cross verzi mohlo zabodovat. Nicméně Infiniti stálo bokem, Lex umí reálně kooperovat s matkou, ale prodávat Infi u Nissanu nebo Rendlíku úplně nejde a te'd, kdy se svážejí rozlámané Navarry by to už vůbec nevypadalo dobře (tady je jasně vidět, že obecně v autech stejně jako všude platí "Padni komu padni") ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 16:47
Re: Jen doložení slepé uličky...
Myslim že o většině kluků z těch 6 mil
milionů kusů co D3 ročně vychrlí si neslyšel :-)

A v plánu je dostat se na 10 mega kusů ročně >:D

Jestli myslíš že po obrovskym propadu došlo už ke zlepšení = bylo by načase

Jj Navara mě dostala [odkaz] :yes: >:-[]
10. 2. 2017 11:04
Re: Jen doložení slepé uličky...
RX350 žrala menej ako toto. Navyše malo krásny zvuk vo vyšších otáčkach a dynamiku o dva levely vyššie.
Škoda imbecilných emisných pravidiel, lebo realita je taká, že emisie ostávajú rovnaké, len komfort a dynamika sú degradované.
Avatar - Hammunasakra
10. 2. 2017 22:56
Re: Jen doložení slepé uličky...
Žere furt = že se zrovna tady neprodává je jen malá komplikace = neni problém si objednat ;-)

Emisní omezení je rozumný = kam to dovedli některý debilní úřadové je jiná věc :no: 8-s

Pro RX byl a je ideální volbou hybrid = benzín V6 3,5 s elektrickym bonusem = a ten je ke koupi i u nás
Avatar - Jaros71
9. 2. 2017 10:50
2 mega je moc...
Za nepříliš pěkné auto , s otřesným asymetrickým interierem v hybridu dá 2 mega opravdu jen skalní fanda značky. 8-s
A tento benzín je úplná tragedie.
Do SUV patří diesel..třeba levněji by byl VW Touareg se šestiválcem.
Lepší auto..a s adaptivním podvozkem vhodné i do terénu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 11:07
Re: 2 mega je moc...
Hele byl si už někdy mimo Evropu? Jak tam bez nafty můžou vůbec žít? >:-[]
Avatar - Jaros71
9. 2. 2017 14:20
Re: 2 mega je moc...
Jo pár týdnu jsem jezdil po USA.
Benzínem SUBARU... :-)
Jenže galon tam stojí pár dolarů... ;-)
Proto v EU patří do SUV nafta.
Avatar - Barrichello
9. 2. 2017 14:32
Re: 2 mega je moc...
Za to může ale danová poltika EU >:D Takže asi volíš špatné strany a lidi.
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2017 15:37
Re: 2 mega je moc...
Proto v Evropě rakovinomet? Tos nedomyslel = čim dejcháš? :-)
10. 2. 2017 15:09
Re: 2 mega je moc...
ako sa hovorí, 100 ľudí, 100 chutí a názorov. Ja mám Lexa v hybride objednaného, a veľmi sa teším. Dôvovov pre mňa je veľmi veľa...

- nechcem sa voziť na traktore, jednoducho mi to vadí (nie, V6 v nafte to u mňa nerieši)
-auto mi príde z Japonska, a Japonskej manufaktúre dôverujem - čo sa o Nemcoch (ono to vlastne ani nie sú už prevažne ani nemecké produkty) už povedať rozhodne nedá (mám i BMW)
-auto je neskutočne tiché a nemá v tomto smere v triede konkurenciu
-je to benzín V6 , už takmer raritná záležitosť
-jazdíme veľa presunov na krátke vzdialenosti
-kvalita spracovania interiéru je iná galaxia (design je už subjektívna záležitosť)
-je to prémiový produkt, ktorý je neopozeraný, neuniformný
atď, atď..
Avatar - Hammunasakra
10. 2. 2017 22:57
Re: 2 mega je moc...
:yes: :yes: :-!
Avatar - drack2
13. 2. 2017 11:41
A zase motor...
Uprimne jsem zde ani zadny zazrak necekal. 2t v takovem aute nema co delat, to je zakladni motorizace IS preci. Uplne stejna kravina mi prijde ona 1.4T v Kodiaqu, ale tam to lze omluvit pokusem o mainstream cenovku a jiny znacek.

Ono ne nadarmo se to s 2t v USA neprodava. Nikdo by to dobrovolne nechtel, kdyz si lze vzit V6 3.5.

Prilis Lexus nechapu, proc toto vubec dela. Predstava velkeho SUV s benzinovym 2t za premium cenu mi proste nejde do hlavy a jen si kazi znacku. Chapu EU normy, ale na to sakra maji ty hybridy. Volvo se to snazi ustat s mnohem vice naspeedovanym motorem a beztak za to dostavaji cocku. Nicmene i ten jejich zakladni 2T motor ma vyssi vykon a byt stejny kroutak posazen o 250 ot nize a drzi do o 800 ot vyse.
Navic maji v nabidce NX..

U Lexusu si drive clovek mohl byt jisty, ze dostane vzdy auto s rozumnym motorem. Neexistovaly tam hovadiny co slo nakonfigurovat jinde u D3. Ted mi prijde, ze jdou opacnou cestou. Clovek zkratka motor resit nemusel, beztak nebyl slyset a vykon byl dostatecny. Nikde nezaclanel.

Fakt jsem rad, zejsem jeste stihl posledni IS s puvodni V6tkou. Co si koupim za 2 roky ale fakt netusim. :-(
Rozbalit vlákno
3
14. 2. 2017 14:23
Re: A zase motor...
Mas pravdu, ten motorcek tam nema co jednoducho robit. je to ako aktualny diesel 4 valec v XC90, tiez zle.

Inak rozmyslam prave, ci nevymenim svoje GT3 za IS250 - lebo tento motor uz jednoducho nebude. V6 atmo a Mark Lewinson som chcel vzdy - len zial uz treba lovit starsie rocniky, myslim ze do 2015 - potom sa robil uz len 200t.
;-\
Avatar - drack2
14. 2. 2017 22:02
Re: A zase motor...
Jj, do 2015.
Jako 200t v IS pruser urcite neni, je tam lepsi prevodovka. Ale V6 sve kouzlo ma a proto jsem to koupil. Ve sport rezimu je to vazne i zabavne svezeni.

PS: druhe rodine auto co mam je V70 s benzinovym petivalcem. Ja jsem vazne smolar :)))
15. 2. 2017 14:41
Re: A zase motor...
:yes: :-) som rád, že je viac ľudí, ktorým nafta nevonia.

ja som chcel V6 benzín už dávno, je to môj sen, ktorý asi inde už nezrealizujem, ak chcem aby to auto bolo súčasné a technicky :yes: - malo by to byť IS. Na druhej strane, GS 450h s 5,9 na 100 je zaujímavé tiež, ale ekonomika je inde

Inak moja polovička zbožňuje XC90 , je to krása...ale kvôli motorom to bolo u mňa no go.