V loňském roce dostalo světově nejprodávanější SUV nový vrcholný agregát. Začátkem roku jsme jej vyzkoušeli ve spolupráci s automatickou převodovkou, nyní s manuálem a v omlazeném balení.
Nissan tady byl testovany uz nekolikrat i s timot motorem, lec je pravda ze s CVT.
Nicmene v tom clanku vysla spotreba s manualem kolem 6.5 litru, na sprint monitoru maji lide kolem 7.5 coz mi prijde realnejsi nez namarenech 8.1.
Redakce, bude prosim test noveho Koleosu s 1.6DCI (byly by jste prvni aspon), ktery bych cekal vice nez Nissanu, ktery byl testovan zde uz nekolikrat.
Naco tu furt spamujes s prosbami o test, beztak ta nikto nevypocuje a ak by aj testovali novinku, dostanu na test top specifikaciu, nie zaklad ako chces ty. Ale neviem co cakas, s tym motorom to bude lenive, hrkotave a smradlave zvezenie.
A ty mas nejakou realnou zkusenost, ze hned vynasis zavery? Sedel jsi v tom aute aspon?
Navic vsude se pise, ze tato motorizace stejne bude tvorit vetsinu prodeju, tak jen dalsi duvod. Urcite treba kombinace 1.6DCI intens bude vetsina prodeju, tak tim vetsi logicky duvod tohle otestovat.
Nevim co je na tom spatneho se slusne zeptat. Stejne vidim, ze redakce ignoruje sve ctenare aspon se slusnou odpovedi i kdyby byla negativni. Skoda.
Nissan X-Trail 1.6 dci jsme projížděli na testovacích jízdách , a nakonec ho pro malý a nedostatečný výkon motoru do firmy nekoupili.
Koleos je v podstatě sourozenec , bude to naprosto stejné.
Renault bohužel nyní nemá slušný diesel , tento 2.0 dci je lepší než malinký 1.6 , ale bez technologie močoviny opravdu utulmený a tak moc nejede..
Oproti 1.6 dci , ale dvoulitr zvládá jízdu se 4 osobami i zavazadly..sice žádný letec ale lepší volba.
Koleos přichází tradičně pozdě , na úspěch X-Trailu si asi nesáhne.
Nissan pochopil , že lidé chtějí SUV se světlou výškou a 4*4 do občasného terénu..na rozdíl třeba od Hondy CR-V , která se stala zvýšeným kombíkem.
Diky za info.
Tohle nebude auto do firmy. Budu v tom vetsinou jezdit sam, obcas s pritelkyni a max malym ditetem kterym planujeme. Urcite se v tom nebudou vozit 4 lidi a plny kufr, 100 tisic navic za lepsi motor a ctyrkolku uz je mimo rozpocet. Skoda, ze tam neni ten benzin, ktery je v X-trail a o cca 40 levnejsi nez ten zakladni diesel. Byla by to jasna volba.
Pak by taky mohl stačit Nissan Kaškaj ..tam 1.6 dci jede dobře..nebo podobné auto třeba Seat Ateca , klidně benzín 1.5 TSI.. NUTNO VYZKOUŠET PŘEDVÁDĚCÍ JÍZDY.
Ten Nissan je uz mensi a zrovna se mi tam nelibi par veci. Naprilad mensi kufr tragicky infotaiment. Po faceliftu vypada dobre, ale to nezachrani par ostatnich veci.
Ateca se mi libila z venku dost, ale ten interier.....Jdu se pristi tyden podivat na Karoqa 1.5TSI DSG. I kdyz na forech tvrdi, ze je dost uskakana.
Keby taku blbost prohlásil kdokoliv jiný než redaktor Auto.cz, tak to překvapí, ale takto ne, opravdu ne. >:-[] >:-[] >:-[] To tam vzali pěkný nemehlo >:-[] >:-[] >:-[]
nějak jsem Vás dosud na webu ACZ nezaznamenal, tak jsem začal slušným pozdravením. Test X-Trailu mě zaujal. Prosím o vysvětlení: jiné EUR6 motory bez adBlue problémy s podáním výkonu nemají (soudě podle testů). Proč u Nissanu připisujete jeho lenost právě řešení motoru bez adBlue?
Mel jsem prilezitost jezdit par mesicu s xtrail 1.6 benzin. Motor je OK, tahne dobre od nejakych 1800 rpm. Spotreba se drzela 7-7.5L.
Razeni bylo dost hrozny. Chybi tomu hladkost. A ze vseho nejhorsi byl mizerny rejd.
0-100 za 9.4 je 2.0d a taku kravu slusne, nejazdil som snim ale tak zufale mi to nepride... pomohli by casy pruzneho zrychlenia v inych testoch chvalili manual oproti cvt ze ten vykon oproti 1.6 je uz ozaj citit