Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
jj
DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
SOUDRUZI : NEBLOKUJTE SVÝMI AUTOPOPELNICEMI VYHRAZENÁ PARKOVACÍ MÍSTA PRO NABÍJENÍ ELEKTROMOBILŮ jinak to bude za 5 ... ;-) ... 5 tisíc a ve správním řízení víc ;-)
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Tak byla to taková sázka na jistotu, ale nesvítit na začátku testu 4,5 hvězdičky, tak bych skoro řekl, že autora na Karoqu štvalo více věcí, které v závěru nějak nejsou zohledněny ( navigace, volant "naplocho", dynamika, spotřeba nejen na dálnici), za tyhle chyby se u konkurence střílí... :-)
Jako když se spojí nejhorší motor s nejhorší převodovkou, tak výsledek bude OK? Tady neplatí "-" x "-" = "+" 1.6TDI jsem ochotný akceptovat pouze v kombinaci se 6°MT. Karoq mi dává největší smysl s 1.5TSI + MT, popř. 2.0TDI.
Presne to mi napadlo. 1,6TDI je bezpochyby najhorší motor v aktuálnych Škodovkách (no dobre, ešte je tu litrová atmosféra), ale tu je v cajku, pretože je skombinovaný so sedemstupňovým DSG, čo je opäť najhoršie hodnotená verzia DSG koncernu. Fakt to asi autor myslel tak, že dve negatíva spolu dajú pozitívum. >:-[]
No hele 1,0 v Polu byla docela zábavná městká motorizace, bylo to lehounký na čumák a v noci na mokrý dlažbě s tím byla docela zábava. Zato 1,6 je bezkonkurenční odpad.
Nová myslená ako nový model. :-) Predsa len Yeti či ASX tu spolu súperili povedzme v pokročilom veku svojho modelového života, resp. ten Yeti už na konci bez priameho nástupcu, tak mohla odznieť aj kritika. :-)
Teď jsem si pár aut konfiguroval... tak jako zajímavost: za tempomat se připlácí třeba u Focusu ST, za automatickou klimu třeba u Opelu Insignia až do výbavy Dynamic včetně.
Miesas hrusky s jablkami. Obyc Focus v plnke s 1.5 EB stoji 450tis. a mas tam daleko lepsiu vybavu. A snad nechces porovnavat o triedu vacsiu Insigniu s Karoqom 8-s
A Karoq vs Focus je dobré porovnanie? Navyše keď ceny Focusu výrazne padli, lebo sa čaká na nástupcu? Keď už porovnávať tak porovnateľné aspoň v rámci segmentu. Karoq vs Ateca vs T-Roc, vs. ASX vs QQ, Kadjar atď.
Jen říkám, že absence automatické klimy nebo tempomatu mě nezaráží ani u výrazně dražších aut. Focus taky není přímý konkurent. Mohli bychom se dívat, jestli má autoklimu v základu třeba Tucson a tak (nemá), ale to nebyla pointa.
Aco treba ze Fabie, Rapid, Octavie nemaji v zakladu tempomat (Octavie ma jenom omezovac) a vetsina ostatnich automobilek ma tempomat v zakaldu.
Treba takovy Renault ma Tempomat v zakladu u Clia, Captur, Megane, Kadjar.
Netvrdím že znám ceníky tak do detailu, konec konců, jednou už jsem se dneska nechal nachytat na švestkách... ale koncernové značky vč. VW ho nemají, Astra ani Focus taky ne, Mazda taky ne...
Základ nebo příplatek je tak nějak jedno, záleží na konečné ceně a co za ni dostanu. Stejně dnes hrají prim různé pakety. Spíš by Škodovka mohla montovat tempomat z VW s ovládáním na volantu, kde lze přidávat po krocích o 10 km. Mnohem pohodlnější, než ten starej s další páčkou. Vůbec nechápu, proč má VW (minimálně) 3 tempomaty - starej (přežívá u Škody a Seatu), na MF volantu (VW) a úzkou páčku (Audi). Možná je toho víc, ale tohle je zkušenost s aktuálními modely (Golf, Octavia, Leon, A3). Ta výhoda z intuitivního ovládání ať vyfasuju z půjčovny cokoli je pryč.
Je jich ještě víc (Škoda používá [používala?] například verzi bez samostatné páčky, kdy je ovládání integrované do páčky blinkrů/ dálkových). A co, že má Audi úzkou páčku; to je úplně jedno. Někdy se liší jejich logika (např. mezi Audi a Porsche) a to je horší (třeba v noci, když na ni nevidíš, je to sranda). Je to jen kus plastu a nějaký přepínač. Tempomat může být klidně stejný (a v rámci nižší střední by měl být stejný). Intuice pak není o zvyku. Intuitivní například je, když se pohybem nahoru zvyšuje nastavená rychlost. Nahoru = zvětšit nám dává smysl, navíc to kopíruje pohyb ručičky typického rychloměru a tedy i značky pro nastavenou rychlost (u páčky vlevo).
Tou malou páčkou myslím, že je to jiný typ s jiným ovládáním. Přitom to u VW na volantu mi přijde o parník lepší než než tohle u Audi. Ale pořád to není nic proti Hyundai,, tam jsem se divil, proč to nedrží rychlost, když svítí zelená ikona. A on je to jen standby režim, aktivní je pokud tam je ještě napsáno "set". Nevím, jestli to tak má ještě někdo, ale bylo to to nejhorší, co jsem zatím viděl. A to jsem v půjčovnách nafasoval už pěkných pár značek a modelů.
Tenhle test je vrchol zdejšího odpadu:( A ta zmínka o DSG, to už je moc i na můj vkus. 6 rychlostní mokrý DSG fungovalo dobře jenom v R36. Jediná použitelná DSG je DG500, všechno ostatní je podprůměr.
Ano, doporučuji se s ním svézt...i na 22" kolech dokáže ukázat komfort. Nikdy bych si ho nekoupil s 2,0d, ale hodnocení nechápu. Zkuste se svézt s přímou konkurencí.
ja som mal na pol dna obe verzie - ten dvojliter fakt nie je ziadna tragedia - jazdil som okresky okolo: Cestlice, Krenice, Ricany a celkom fajn auto! Trojliter samozrejme rozdiel, ale mal velke kolesa ( zvladal to ). Dokonca teraz som cital test na Velar, kde sa mierne stazuju, ze zial nejazdi to tak dobre ako jeho zaklad - cize F Pace.... :-!
...jednoduše textu nevěřím. Nevěřím už kvůli tomu, že jsem jel Karoq v multilinkem vzadu a obecně tedy u relativně malého SUV NELZE skloubit komfort s jistotou tak, jak to umí auta o jednu či dvě třídy výše.
Karoq se na nerovnostech natřásá a neustále dává najevo po čem jede. Akusticky podvozek rušit nebude, ale z hlediska pohodlí jako takového to rozhodně není taková sláva, jakou se nám opakovaně snaží redakce nalhat.
Auto jinak zatáčí příjemně, nechá se poměrně přesně vést a nepůsobí dojmem, že by se mělo rozžvýkat už ve druhém vinglu několika po sobě jdoucích zatáček.
Mimochodem doporučuji, abyste přestali používat hodnocení pomocí hvězdiček. Používáte je spíš podle nálady redaktora po středeční noci doma. Dala/dám taky, nedal/nedám nic.
Znovu opakuji, že překrucováním reality škodíte hlavně Škodě a jejím výrobkům, jelikož i technicky slabší jedinci musí poznat jasný rozpor mezi tvrzení ACZ a realitou :-!:-!
To podstatný = je viz třeba jen pája že na větších kolech s multilinkem auto nefunguje = to zmíní slušnej testér. Výmluvu MM že to neví = fakt neberu. Vim to i já ;-)
To že základ snad fakt jezdí normálně a příplatky přinášej zhoršení = to je slušná absurditka :-)
Další téma je že verze se zřejmě nejhoršim motorem = má 4,5 *
Dobrý den, u článku, kde se srovnávala Octavia s i30 jsme spolu diskutovali o vylepšení bodového hodnocení na vážený průměr dle typu auta. Zde by to bylo obvzláště vhodné. Přemýšleli jste o tom ?
Pavle, prostě nemůžete napsat, že textu nevěříte, pokud jste s autem nejel. Já taky netuším, jak jezdí karoq na osmnáctkách a víceprvkem, protože jsem s ním jednoduše nejel. Auto tady máme do čtvrtka, pojďte se svézt,
Machi
Nemám problém zajet do vedlejšího šourůmu. Jestli 17" s vlečkou jezdí lépe než 18" s multilinkem, tak nevím na co tam dražší verzi dávají.
V úterý se mohu klidně vpodvečer stavit.
OK. Komunardů 42, zde na mě telefon: 775/61 92 63. Je to bývalý areál holešovického pivovaru, pokud dojedete autem, zaparkujte v areálu, vjezd je z ulice U průhonu. Pak Vám dám kartičku na výjezd,
Machi
Mívám to v nabíječce dole v baráku:) Tak jako, úplně klidnej z toho taky nejsem, ale telefon mám normálně v kontaktech v emailu a taky se mi zatím nic nestalo...
Ale notak. Být slušný neznamená být vstřícnější. Bavíme se v tomto vlákně mimo téma testu - o zveřejnění telefonu. Pokud vím, s panem Machalou i když vždy nesouhlasím, tak diskutuji slušně. Své pochybnosti o hodnocení jsem mu napsal také. Pokud se mi něco nelíbilo, řekl jsem to vždy a slušně. Ale nebudu se tu hádat o výsledku testu Karoqu, když jsem s tím autem nejel, ani v něm neseděl. Nebo co vám vadí ? A opravdu to není za příslib jízdy, tu mohu vykonat v jakémkoliv dealerství..
Toto nie je argument. Je nesporný fakt, že to isté auto (Octavia, Leon atp.) v lacnejšej verzii s vlečkou vzadu jazdí horšie, ako ten istý model s multilinkom (je tvrdšie, uskákanejšie, menej komfortné a horšie kopíruje povrch cesty a vyporiadava sa s nerovnosťami). Skúsenosti s uvedenými autami s rôznymi podvozkami tu má x ľudí a Karoq na tej istej platforme MQB bude ťažko výnimkou. Preto tvrdiť, že relatívne krátky Karoq s torzkou vzadu jazdí pohodlne, prepáč, to je len ťažko uveriteľné. Pridaj k tomu tvrdenia o dobrom dojme z 1,6TDI (ako jedného z najhorších motorov koncernu) a z 7° suchej DSG (opäť asi najhoršia DSG koncernu), potom sa nediv, že Ti (trochu skúsenejší) čitatelia neveria.
Nemam prejdene tieto SUV, kedze ma nezaujimaju, ale to co pises nie je celkom pravda.
Staci vymenit kombinaciu tlmice + pruzina, pripadne este ine stabilizatory a bude to uplne ine auto. Tak ine, ze ho nezpoznas.
Na zavodnicke som si presiel asi 6 variaciami podvozku a rozdiely boli ohromne. Jeden by neveril ako pohodlne dokazalo byt auto na tlmicoch s dlhym zdvihom, spravnym odporom a dobre odhadnutymi progresivne vynutymi pruzinami.
Druha vec je, ze uplne inak naladis auto s liatinovou ozrutou skloneou vpred a uplne inak s celo hlinikovym motorom sklonenym vzad. Este inak ak jedno bude top verzia a ty (z nejakeho dovodu) budes chciet aby jazdila "sportovejsie"...
Preco?
Slabsie motorizacie naladis na plavnost jazdy, silnejsie s multilinkom smerom k sportovejsiemu prejavu.
Vcelku logicky krok, nie? Kto chce tvrde auto bez vykonu?
Zkus si aspoň nevymejšlet = je to naprosto na houby přístup = když podvozek základního modelu s torzkou = funguje líp než dražší verze s multilinkem ;-)
A kdo chce tvrdé auto s výkonem? Naladit podvozek není sranda, záleží jak se stím automobilka popere, u auta typu Kodiaq nebudu hledat tvrdý sportovní podvozek a je jedno jestli má 100 nebo 200 koní, jezdit s ním zatáčky na limitu nikdo nebude...
Multilink se dá naladit univerzálněji, protože je z principu všestrannější. U torzky si musí výrobce dobře rozmyslet, jestli bude preferovat spíš komfort.
Neméně důležitá informace je, jaký měl motor. Pak drobnosti jako tažné, panoramka a kdo ví, co ještě. To ovlivní, jaký podvozek konkrétní kus dostane. A předpokládám, že i Karoq, jako jiné modely Škody, má v nabídce snížený podvozek. Jinde mají i zvýšený, ale ten u SUV možná nebude.
Já si nemohu pomoct, ale tohle umí docela dost dobře skloubit Kuga... otázkou je, jestli je to stejná kategorie, ale z vněších rozměrů by se dalo s přimhouřením oka tvrdit, že ano.
Karoq jsem nejel, ale test vyznívá více negativně, než výsledné hodnocení.
Ano, diskutovali jsme o hodnocení, které je jednotné a díky pár litrům v kufru navíc třeba vyhraje méně řidičské auto při rozstřelu hothatchů, nebo naopak díky lepšímu zrychlení vyhraje menší a méně variabilní MPV.
Navrhoval jsem proto vytvořit v jednotlivých kategoriích váhy dle typu auta. U HH to třeba bude ovladatelnost, pružnost, a menší váhu dostane třeba prostor v kufru, nebo velikost navigace. Klasický výpočet váženého průměru.
U dálničního korábu taktéž bude asi důležitější upřednostnit prostnornost, komfort, namísto ostrého průjezdu zatáčkami.
Auto do města pro 1-2 lidi - ovladatelnost a pružnost či komfort, než maximální rychlost a prostornost na zadních sedačkách.
Tyto kategorie by bylo dobré po složení hlav v redakci zformulovat a pak používat. Nynější systém hodnocení je nastaven tak, že vyhraje největší univerzál, což v některých kategorií není vždy potřeba. Takového Karoqa by pak porazil obyčejný hatchback, nebo kombik, přitom ve své kategorii má Karoq plusy.
Třeba u těch hot-hatchů se o to snažíme. Přesně z toho důvodu, jak píšete, aby nevyhrálo auto jenom díky tomu, že má velký kufr. Což by byl nesmysl. Tedy třeba v tomhle konkrétním případě ne že bychom kufr neznámkovali, ale pokud je tam velký rozdíl, horší hot-hatch to neslízne tak, jak by tomu bylo u testu kombíků. Prostě známky co nejvíc přiblížíme a nůžky naopak rozevřeme třeba v kategorii řízení.
Kromě toho, těchto případů zase tolik není. Většinou máme ve srovnávacích testech spíš normálnější auta, na která univerzální tabulka celkem pasuje,
Machi
ja som z kategórie dinosaurov, ktorí emotívne dokážu precítiť len nebohé slovenské koruny. V evrách sa orientujem, ale keď si pomyslím, že mám dať za túto špecifikáciu melón slovenských, tak ma až trasie.
- Bile cislice na bilem pozadi, kdo to ma cist a koukat se na to (velke minus)
- Kovove zavirani dveri (kdyz clovek sedi vevnitr), ktere s k autu, kde nektere kombinace dosahuji 800+ tisic neslusi absolutne. Konkurence umi lepe.
- K vyplnim dverim, ktere zacinaji lezt pod prumer, radsi ani nemluvit.
P.S. mel jsem nekolim desitek kilometru zkusebni jizdu s Karoq 1.5TSI DSG a podvozek byl celkem mekkce nastaveny a to auto bylo na 18". Az mozna moc, protoze pri nekolik pricnich vymolech na ceste to dost houpalo. Na muj vkus az moc a nedovedu si predstavit delsi cestu na D1.
Je videt, ze Skodovka Karoqa naladila od motorizace k motorizaci velmi individualne, takze pokud nekdo chce, radim se projet primo se stejnou motorizaci a koly.
tím méně se mi líbí ! Jednu lež jsem v tom článku zaznamenal, oktávka dlouhý kvalty vs otáčky při 5kvaltu, Jenom blb si může dát k 1.6D automat, na ten motůrek se musí opatrně jak na skutečnou "16". >:-[]
Opatrne, to je vtip.
Napriklad cilovka pro zenu, je ten automat k tomu motoru idealni nez s 5 kvaltem hledat vhodny prevodovy stupen neustale. Nevidim v tom problem, pokdu bude automat naladeny s touto motorizaci drzet otacky lehce vice nez u dvoulitru. Navic automat pro velkou cast zen lepsi volba, nez aby zmatkovala v provozu razenim. Aspon se muze vice venovat rizeni.
Nevím jestli jsi to četl, ale ten automat kvůli zrychlení podřadí 2 stupně a točí 4500 8-s
Moc, by jsi nám všem pomohl, kdyby jsi ženu nepouštěl za volant, děkuji. >:D
popravde ked vidim denne 30 kuskov vitary tak uz mi to tiez pride kusok "okukane".. to iste tucson alebo golfik... su to pekne vozy ale ked uz ich vidis vsade je to kusok fakt nuda uz... ceed ani nevravim... je vsade..... uz ho ani nevnimam.... v poslednom case sa u nas rozmnozili tie dvojfarebne yarisy... spociatku sa to tiez cloveku zda ako jedinecne ale ked vidis uz na ulici 4 dvojfarebne yarisy tak uz to zacina byt fakt az kusok ako vtip... ale chapem ok... :-)
Tak ten dvoubarevný Yaris se moc nepovedl. Rozumím záměru stylisty, který chtěl pomocí dvoubarevnosti zakrýt nepodařený tvar C sloupku. Není to také první pokus. Ale tentokrát to doopravdy zazdili. ;-\
pritom klasicky jednofarebny ( napr cely cerveny ) je daleko krasi .. ale chapem.. styl nepusti.... yaris sa uz takto tiez snazi hrat na styl... akurat je to kusok vtipne ked vidis bordovo cierny yaris na uzkych 14tkach a z neho vystupi nejaka ta stara pani... ach jo... pritom prvy a druhy yaris bol este docela "unisex auto" .... ale ten novy to je ozaj damska zalezitost .. k tomu teraz tie nove dvojfarebne kasne a zadne mpv mega-kukadla ... to je fakt uz cista damska jazda.. pride mi ze aj corsa ( co bolo vzdy kusok aj babske auto ) uz dnes tolko nehra na zenske ako prave yaris... ten zadny c stlpik je nielen nepodareny pri pohlade zboku.. ale aj vyhlad sikmo vpred z kabiny je v yarise mizerny co si vsimnes hned ked do neho nasadnes... takato mpv kasna je proste v malom aute nezmysel ... a aj nove rio uz na to prislo... ktore uz konecne vyzera ako normalne male auto a nie nejake vajcoidne nafuknute mpv s prednym stlpikom kdesi az nad kolesom...
Máš pravdu. Jednobarevný je fajn. Máme vínově červeného. Barva se moc povedla i kvalitou. Máme ho již 5 roků, ale metalíza a lesk je pořád perfekt. Co se týče C sloupku, pořád jsem si na něj nezvykl. První 2 generace byly stylově moc povedené. Od toho 2012 s tím novým C sloupkem, který měl posunout Yaris do MPS třídy, a který se asi jinak řešit nedal. Po FL pro Evropu a US s tou šílenou maskou chladiče to totálně, alespoň u mě, zazdili. Píši schválně, že v Evropě a v US, protože jinde ve světě mají tu masku chladiče jinou.
- patlaci multimedialny system (uz len za to bych dal hviezdu dole!)
- palubka a dvere - samy tvrdy plast
- autobusacky posed a autobusacky volant
- zebra na stredovom paneli a'la prvy auris
- spotreba ako o dve triedy vacsie auto (naco potom diesel?)
- dynamika? cit.: "asi to j(e)de"
- po sklopeni sedadiel obrovsky schod
- cena v zaklade s 3hrnkom vyse pol melona
Toto je za 4 a pol hviezdy??? No vy ste dnes ale vtipni!
Podla mna prave tato verzia nema vobec zmysel. Naco diesel co mi zerie jak benzin? Ked uz Karoq, tak radsej s 1.5TSI/110kW. Cena nizsia, spotreba +/- rovnaka, dymamika lepsia. Niet co vahat...
Asi tak. Ono asi Karoq v správnej konfigurácii nebude zlé auto, ale ak by som mal vybrať najhoršiu verziu, asi by to bola 1,6TDI + 7°DSG, notabene za skoro 900t. Koľko by potom dostal 1,5TSI, alebo 140 kW TDI? 6 hviezdičiek? 8-s
Samozrejme ze to nie je zle auto. Ale 1.6TDI je podla mna najhorsia motorizacia z tych co sa tam montuju (1.0TSI, 1.5TSI, 1.6TDI, 2.0TDI). Prisambohu, to uz aj ten zakladny 3-valec ma viac zmysel, pre toho kto bude jazdit vacsinou len po meste...
Cenu nekomentujem. Ona pojde casom dole, a vieme ze skodovky sa nekupuju za to co je v cenniku (nastastie dodam, lebo kupit 1.0TSI s manualom a "ambition" za 20 tisic € by bolo na zbavenie svojpravnosti)...
- Dotykový display má valná většina nejen mainstreamu
- Ano je to nešvar, ale nejen u škodovek
- Není pravda, v autě se sedí moc příjemně
- Neřeším
- Souhlas, spotřeba je vysoká. Za o litr víc jezdí šestiválce
- Dynamika neodpovídá požadavkům na palivo
- Myslím, že je možno dvojité dno
- Cena je taková, jakou snesou zákazníci
Ne, na 4,5* to není, ale obecnou optikou na pěkných 3,5* ano.
V autě se sedí docela dobře , není ale nějak extra prostorné..prostě malé SUV.
CENA JE ZCELA MIMO REALITU.
Měla by být cca o 100-150 tis nižší..
2.0 TDI Style s 4*4 , s 9' displejem..ten je děsný , a panorama střechou s metalízou už jde na milion... 8-s
Navíc interier je takový průměr , ty plastové výplně dveří jsou možná dobré do Dacie za 200 tis..
Super je okopírovaná vychytávka z Mazdy CX5..roletka zavazadelníku , jenž se zdvíhá s otevřenými zadními dveři.. :yes:
No já v tom včera taky seděl a nesouhlasím. Posaz nízko, přední okno úzké jak kulometné hnízdo, volant úplně divně postavený, hodně nakolmo, já bych ho potřeboval víc našikmit. Výplň dveří laciná, plasty jakbysmet, všude černota. Image zlepšovala jen ta červená barva.
Pak jsem přesednul do Tiguanu a to byl o hodně lepší první pocit.
mailom na skusobnu jazdu Karoqu este tento pondelok ... bohuzial som bol v praci... kazdopadne asi to bude v kabine aj na ceste ako bezny osobak golfik octavka ( predosla yetina vyzerala uz na pohlad dobrodruznejsie a drsnejsie) .... takze asi nic prevratne co by clovek nejako musel skusat ... ale nam tych SUV pribuda ako hub po dazdi sila .. ale aspon su potom klasicke hatche uz zase o kusok "vzacnejsie" .. a popravde som fakt rad ze napriklad to auto ake mam ja nevidim na kazdom rohu.. pride mi ze aj sportagov a tucsonov a vitary uz vidim u nas viacej ako nejaku corsu polo alebo ibizu ...
Ale u Optimy jsem jich vídával dost. Překvapilo mě, jak vepředu byla spousta SUV a prémie, pak mainstream a mezitím jemně poseto favority, feliciemi a nezřídka i stopětkami. ;-)
u nas je to na parkovisku samy ceed yaris tucson... sem tam sviste... polo mam tu siroko daleko jediny.... sice este moj byvaly spoluziak ma cervene polo rocnik 2010 s 1,4 atmo.... ale uz par tyzdnov byvam inde takze uz neparkujeme "pri sebe" ...
u optimy najdes parkovat viac cayennov a X6-tiek ako nejake i10-tky alebo mazdy 2.. tak to proste je... mas tu velke vykyvy ... stredna vrstva celkovo tak nejak uz zanika ... a to vidno aj na autoparku
se ženským vysvětlilo, že až budou všichni jezdi v SUV, tak výhoda lepšího rozhledu a pocitu bezpečí zmizí jako loňský sníh. Co ale zůstane, jsou celkově vyšší náklady na zakoupení a provoz takového vozu. Vyhrají jen automobilky a ekofašisté si můžou jít hodit mašli... :-!
"Ekofašisté" však automobilkám limity na spotřebu nezvednou. Je nezajímá, jestli se lidé rozhodnou kupovat rozežranější auta. ;-) O to víc pak automobilka musí kouzlit, aby to nějak vyšlo.
Pod sedem by to mohlo jit? No to by teda mohlo, mam o triedu vacssie SUV so 120 kW benzinom a dlhodobu mam 6,6 L. Aj keby palubak klamal o liter tak mi to pride dost dobre. Sedem L na nevelke SUV so 85kW dieslom a DSG mi pripada dost, viem celna plocha atd. ale zda sa mi to vela. Ak 1.5 TSI bude chodit za 7-8 L? tak mi nedava tento motor zmysel.
No muze... uz len zvukom motora! ten 1,6 tdi je iny traktor oproti takej mazde ci hyundaiu !!! ale toto vas netrapi... zotrvacnik vytraseny po 100.000 km....
Proč místo slabých uprděných nafťáků nedát do tohodle auta CNG. Cenou to vyjde zhruba na stejno, CNG je tišší a vyjde na provoz levnějc. Byla by to mnohem rozumnější volba.
Zas nějakej infantilní blb*ček, kterej věří konspiračním teoriím o VW koncernu, nedokáže pochopit, že lidi mají právo na svůj názor. Ano mam rád Škodovky, můžeš nadávat, ponižovat a zesměšňovat, ale můj názor nezměníš.
No jo dostal si mě, jdu taky házet špínu na Škodovku a VW koncern a brečet do diskuzí, že maji největší prodeje. (Samozřejmě statistiky jsou ale zmanipulovaný ve prospěch VW group)
Zdá se mi to nebo na volantu je tlačítko jenom pro přijmutí telefonu a pro zavěšení tam není? Je to u Škodovky pod jedním tlačítkem nebo se na volantu hovor ukončit nedá?
Jaguár (jel jsem s 20d a super, předpokládám, že 25d nebude horší) tady dostane 3 !!!! hvězdy a KAROQ (s 1600ccm) dostane téměř plnej počet. Hoši vy jste fakt silně pod vlivem, ale je to váš web no >:D
hviezdy musis vzdy vztahovat k danej kategorii a cenovej relacii a zameraniu aut..... rovnako fiesta ST s 5 hviezdami asi tiez nebude lepsia ako S klada v 4 kolke so 4 a pol hviezdami no nie? ... tak vidis .... ale tak toto sa tu uz riesilo xy krat ...
Ale kulové.... projeď se v jaguaru a jakékoliv škodovce a budeš vědět o čem mluvím. Tahle bizárnost za 900k a Jag za 1300k jsou dva zcela jiné světy a jak píšeš o dané kategorii a cenové relaci a zaměření - ty jsou jako zcela jiné jo? Bullshit a v čem? tohle je sra*ka a už se těším na srovnávačku kodiaqu s čímkoliv, protože ten to prostě vyhraje i když je to hnusné, tvrdé suv s nepovedenými motory / převodovkami....
Muze zklamat? No nemuze! Zadna nova skodovka proste nemuze na ACZ zklamat. To Prece da rozum.
No nic ted si to jdu teprve precist.
Ale odhaduju, ze 1.6 TDI jede jak z praku, 7DSG je suprova prevodovka a vlecena zadni naprava je uplna pecka!
Tak schvalne, co se doctu, jdu na to... :-)
Edit: Tak jsem si to precet a je to tak. Vsechno je super. Sice to moc nejede, trochu to zere a podvozek je trochu nestabilni, ale jinak 9/10.
Klasika na ACZ... :-)
Re: Nechápem, prečo VW nevyrába 4-valcové atmosféry?!
VW ale čtyřválcové atmosféry vyrábí. Dokonce nové konstrukce (stejně staré jako poslední 1,2/ 1,4 TSI), ne 30 let staré, oprašované vykopávky. Jen je tu nenabízí. :-) A malé přeplňované motory skutečně nejsou stavěné na létání po německých dálnicích.
Omlouvám se, bydlím v přihraničí a polštinu beru skoro jako samozřejmost :-| Je to první test 2.5 (pro mě) ve srozumitelném jazyce, tak jsem chtěl dát info i pro ostatní. Jestli bude nějaké příště, budu varovat.
:yes: Také sem dám odkaz na anglické stránky s tím, že anglicky mluví kde kdo. U youtube holt není vidět, na co klikáš. Vím, že tu byl nedávno odkaz na test ze stejného zdroje. Podruhé v relativně krátké době; udělal jsem si čas, těšil jsem se na zajímavý test a pak polština. :-) Takže jsem byl trochu nabručený. Promiň ten tón.
Na to auto si člověk musí "zvyknout" . První i druhý pohled takové harakiri, nebo jak se to píše a po čase, už to neni takové šilené. Okolí kolem mě to většinou neustálo dodnes, ale myslím, že to půjde. Mě spíse zaráží to, co popisuje v testu, prostor u spolujezdce vpředu a kufřík. Na tak velké auto....
Mám, nestraš :-) Myslel jsem to tak, když se s chlapama z práce bavíme a diskutujeme o autech, tak tohle auto spíše vyvolává opačné reakce.
Ale jako vtip od Tebe, dobrý :-)
Já mám zatím jasno, zůstávám u H. 1.5T je už pro FL mého auta potvrzený, tak proč bych šel jinam.
Souhlas, uhlazeným dojmem exteriér nepůsobí ani po pěti pivech. Jestli bude cena nastavena jak v Polsku, tak si to své kupce i tak najde, ty expresivně a ekonomicky smýšlející. Interiér je fakt obrovský posun kupředu. Dobře jede, tlumí, co už, no.
Za najhorsi koncernovy motor,aky kedy urobili (ved uz ho stahuju) povazujem 1,4 TDi v Rapide a F3, to je des, vykon ziadny, spodok mrtvy........................
1,6 TDI som mal na tyzde zapozicane v aute. Zo zaciatku som si myslel ako to bude lepsie tahat ako moja 1,2 TSI v Leone. No po 500m prejdenych zo salona som pochopil............
1,6 TDI nie je pruznejsia, vykonejsia oproti 1,2 TSI
1,6 TDI v Karoqu je len na pokojnu jazdu bez dynamiky nad 100km/h. Spokojny s nim bude iba (klobuckar), ze spotreba nebude nejako vysoka, to je cele.
Mam ten dojem, ze 1.4TDI sa do Rapidu nikdy nemontoval. Aspon nie v nasich koncinach (mozno na inych trhoch ano). Ale je to naozaj na ho... ehm, zly motor. Hned za nimi je 1.2HTP...
Pánové, byl jsem dnes na jedné lokální automobilové výstavě, no řeknu vám lidí jako psů, hlava na hlavě, kam se na to hrabe Autoshow nebo Auta na náplavce, no a jak si tak procházím exponáty, ejhle, na Škodě Kodiag už jsou nálepky Auto roku 2017 v České republice. Žádný Kandidát či něco podobného, rovnou a natvrdo. Takže jak říká klasik: Modří už vědí >:D >:D >:D
Jo, vidím to jako pravděpodobné - že vyhraje Karoq. A popravdě - ani s jedním vítezstvím (Kodiaq, Karoq) nemám zásadní problém. Je fakt, že velké plastové plochy Karoqu působí dost lacině, ale třeba ve světlé kůži je to pěkný a obě auta podle mě nemají kromě ceny výraznou slabinu. Nečetl jsem test (a to jsem je docela hledal a četl), kde by je strhali. Za mě velice povedený auta a i když je za vítězstvím určitě i kousek nacionalismu, docela si ho zaslouží.
Hodnocení auta je vždy širokým mixem subjektivních pocitů a zkušeností a jen malou špetkou technické objektivity.
Já proto zůstanu u toho subjektivního hodnocení, protože u auta, které nemá ruční brzdu, polovinu funkcí normálního auta má dostupných jen přes šmatlafoun a dokonce i tachometr s otáčkoměrem má jen ve formě multimediální iluze, už ani tu zbývající špetku technické objektivity hledat nehodlám.
A to ani nemluvím o tom hnusném předku s hmyzím ksichtem, násilně zkopírovaným od Kokodáka! Kdy konečně škodovka pochopí, že auto má mít jen dvě světla a mlhovky patří na spodní spoiler? :no:
Vsechno ok az do doby, dokud se clovek nepodiva na cenu. Za testovaneho Karoqa by byl v pohode Superb se stejnou vybavou i motorem, a to je auto jizdne uplne jinde. A nejen jizdne.
Naftovej Superb s DSG začíná o 120t výš, i když - je to dvoulitr. Cenový rozdíl tam rozhodně je, a ne pár korun. A že jsou SUV dražší, než nízký auta - to snad není žádná novinka. Každopádně Karoq v nejvyšší výbavě je o 70t levnější, než Superb v základu.
O čem mluvíš? Ty, člověk, co pořád tvrdí, jak jsou SUV drahý proti nízkým autům???
Výjimkou jsem nemyslel výbavy Style, ale vůbec Superb/ Kodiaq oproti jiným vzájemně srovnatelným SUV/kombi (sedan).
Provozní náklady - nižší bude mít Sup spotřebu.A možná nějaký díl podvozku.
A v celkovejch nákladech snad bez výjímky = nejen horší ale nákladově = dražší
Což je mj daný právě tou nevhodnou konstrukcí = z principu je větší spotřeba, namahání brzd i dalších dílů podvozku jak správně zmiňuješ. Prostě těžiště je s.ině. Smysl maj i karbonový střechy a plastový díly karoserie = tak masově přecházíme na SUV >:-[]
Většinu srovnávaček kombi vs SUV provyhrál ve většině parametrů typ = kterej se šíří snad rychlejš než mor = a to v době kdy [odkaz] :-)
Ta politika Skodovky je proste smiesna. Ak toto kupujuci nevidi tak ja uz neviem. Ako si moze niekto kupit Karoq za rovnaku cenu aku ma Superb? Tak ale Skodafan kupi vsetko co Skodovka vyrobi. Pritom Karoq by mal mat porovnatelnu cenu myslim s Octaviou a Kodiaq so Superbom. Co dodat?
Toto jsou kecy chudejch. Když ho chci,take si Karoqa koupím. Je na každém jaké auto si koupí a kolik je ochoten zaplatit. Každý preferujete nějakou značku a je jen na něm, co si vybere.
Už mi došlo, co mi na jeho testech vadí. Mluví nespisovně. Já také. Ale ve videu mě to ruší. Možná to dělá ta kombinace spisovné a hovorové. Nemluví totiž hovorově stále.