Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Karoq 1.6 TDI DSG – Může vůbec zklamat?

S větším kodiaqem se Škodovka trefila, podobný úspěch se tak nějak všeobecně očekává i od dalšího SUV s písmenem q v názvu. Může být karoq neúspěšný?
Zpět na článek
10. 11. 2017 12:59
10. 11. 2017 13:01
10. 11. 2017 13:09
10. 11. 2017 13:15
10. 11. 2017 14:05
10. 11. 2017 14:33
10. 11. 2017 18:47
10. 11. 2017 13:03
10. 11. 2017 13:05
10. 11. 2017 13:11
10. 11. 2017 13:05
10. 11. 2017 13:11
10. 11. 2017 13:16
10. 11. 2017 17:03
10. 11. 2017 14:20
10. 11. 2017 14:26
11. 11. 2017 00:13
10. 11. 2017 18:07
10. 11. 2017 14:33
10. 11. 2017 18:40
12. 11. 2017 02:31
10. 11. 2017 14:56
10. 11. 2017 14:59
10. 11. 2017 15:16
10. 11. 2017 15:27
11. 11. 2017 00:16
10. 11. 2017 15:38
10. 11. 2017 17:01
10. 11. 2017 16:45
10. 11. 2017 22:02
11. 11. 2017 00:21
11. 11. 2017 09:57
12. 11. 2017 10:51
12. 11. 2017 11:27
13. 11. 2017 10:33
13. 11. 2017 12:57
12. 11. 2017 11:38
11. 11. 2017 15:54
11. 11. 2017 18:32
11. 11. 2017 20:12
12. 11. 2017 16:16
12. 11. 2017 22:16
13. 11. 2017 06:44
13. 11. 2017 14:20
13. 11. 2017 17:10
13. 11. 2017 12:45
Avatar - Dinar
10. 11. 2017 12:59
Tak co chlapi,
může karoq vůbec zklamat? Co? No, nemůže, kur.va, ne mů že, pamatujte si to! >:D ;-)
Rozbalit vlákno
11
21. 11. 2017 11:42
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
jj
DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
SOUDRUZI : NEBLOKUJTE SVÝMI AUTOPOPELNICEMI VYHRAZENÁ PARKOVACÍ MÍSTA PRO NABÍJENÍ ELEKTROMOBILŮ jinak to bude za 5 ... ;-) ... 5 tisíc a ve správním řízení víc ;-)
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:23
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Tak byla to taková sázka na jistotu, ale nesvítit na začátku testu 4,5 hvězdičky, tak bych skoro řekl, že autora na Karoqu štvalo více věcí, které v závěru nějak nejsou zohledněny ( navigace, volant "naplocho", dynamika, spotřeba nejen na dálnici), za tyhle chyby se u konkurence střílí... :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:28
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Tady se taky střílí = z čtenářů :-)
10. 11. 2017 13:53
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
:yes:
Avatar - Floyd
10. 11. 2017 23:41
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
>:D :yes:
Avatar - praděda7
10. 11. 2017 14:54
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Máš recht. Nemůže.....qrva... ;-)
Avatar - CHerokee
11. 11. 2017 21:24
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Jasně, že ne, když jsme v Česku. A je fuk, co je pod kapotou...klidně tam mohli dát i nějaký menší chcípá*ek...třeba 3 válec.
10. 11. 2017 15:01
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Rozkaz, ten znel jasne: nemuze!
Avatar - Floyd
10. 11. 2017 23:41
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
>:D >:D >:D
Avatar - Joky
12. 11. 2017 08:51
Re: POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
Redakce se totiž spletla a místo nadpisu článku dala komunikaci se svými chlebodárců
z MB....
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:01
Karoq
1.6TDI byl s přehledem nejhorší motor v Octavii, že by se přece jen podařilo ho spolu se 7DSG umravnit? No, možné je všechno.

Poznat Atecu od Karoqa... to snad podle zadních světel nemůže být problém, ne?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dzakobo
10. 11. 2017 13:09
Re: Karoq
Jako když se spojí nejhorší motor s nejhorší převodovkou, tak výsledek bude OK? Tady neplatí "-" x "-" = "+" 1.6TDI jsem ochotný akceptovat pouze v kombinaci se 6°MT. Karoq mi dává největší smysl s 1.5TSI + MT, popř. 2.0TDI.
Avatar - iudex
10. 11. 2017 14:05
Re: Karoq
Presne to mi napadlo. 1,6TDI je bezpochyby najhorší motor v aktuálnych Škodovkách (no dobre, ešte je tu litrová atmosféra), ale tu je v cajku, pretože je skombinovaný so sedemstupňovým DSG, čo je opäť najhoršie hodnotená verzia DSG koncernu. Fakt to asi autor myslel tak, že dve negatíva spolu dajú pozitívum. >:-[]
10. 11. 2017 14:33
Re: Karoq
nový aczákon: negatívum + negatívum = pozitívum
10. 11. 2017 18:47
Re: Karoq
No hele 1,0 v Polu byla docela zábavná městká motorizace, bylo to lehounký na čumák a v noci na mokrý dlažbě s tím byla docela zábava. Zato 1,6 je bezkonkurenční odpad.
Avatar - Joky
10. 11. 2017 13:03
kdo nikdy nezklame
je zdejší redakce ..... koukám se z okna jak osazují nové lampy veřejného osvětlení....
každou jsem si pojmenoval jedním z redaktorů....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
10. 11. 2017 23:44
Re: kdo nikdy nezklame
Tak kterou sejmeš prvni? Machalovu? >:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:05
Ako to bolo?
Ďekujem generále ... tak sme se konečně dočkali ! >:D >:D >:D
PS: Kedy nejaká nová Škodovka testovaná na tomto webe sklamala?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dzakobo
10. 11. 2017 13:11
Re: Ako to bolo?
Tak třeba ve srovnáváku Yeti vs. ASX >:-[] To bylo opravdu nečekané! :-(
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:39
Re: Ako to bolo?
Nová myslená ako nový model. :-) Predsa len Yeti či ASX tu spolu súperili povedzme v pokročilom veku svojho modelového života, resp. ten Yeti už na konci bez priameho nástupcu, tak mohla odznieť aj kritika. :-)
Avatar - Loptos
10. 11. 2017 13:05
Budiky
Dobry den pan ridic, kolik ste jel? Nevim nevidim na rychlost protoze ve skodofce jim trochu kape na karbid! :no: :-O
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2017 13:06
Bohata zakladna vybava
...v malom aute za 530tis. s litrovym chudakom pod kapotou je automaticka klima a tempomat, no to je sokujuce! Ktory iny konkurent to ma?! :-|
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:08
Re: Bohata zakladna vybava
Teď jsem si pár aut konfiguroval... tak jako zajímavost: za tempomat se připlácí třeba u Focusu ST, za automatickou klimu třeba u Opelu Insignia až do výbavy Dynamic včetně.

Nebo to byla řečnická otázka :-) ?
10. 11. 2017 13:21
Re: Bohata zakladna vybava
Miesas hrusky s jablkami. Obyc Focus v plnke s 1.5 EB stoji 450tis. a mas tam daleko lepsiu vybavu. A snad nechces porovnavat o triedu vacsiu Insigniu s Karoqom 8-s
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:33
Re: Bohata zakladna vybava
A Karoq vs Focus je dobré porovnanie? Navyše keď ceny Focusu výrazne padli, lebo sa čaká na nástupcu? Keď už porovnávať tak porovnateľné aspoň v rámci segmentu. Karoq vs Ateca vs T-Roc, vs. ASX vs QQ, Kadjar atď.
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:34
Re: Bohata zakladna vybava
Jen říkám, že absence automatické klimy nebo tempomatu mě nezaráží ani u výrazně dražších aut. Focus taky není přímý konkurent. Mohli bychom se dívat, jestli má autoklimu v základu třeba Tucson a tak (nemá), ale to nebyla pointa.
10. 11. 2017 13:39
Re: Bohata zakladna vybava
Ja som nevravel o zaklade, ale o aute za 530tis.

Tuscon za 530tis kupis bezproblemov so vsetkym vyssie uvedenym + nieco navyse. ;)
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:46
Re: Bohata zakladna vybava
No nekoupíš, nejlevněji Tucson Trikolor 1.6GDI za 595t. Ale to fakt nebyla pointa.
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:48
Re: Bohata zakladna vybava
[odkaz]
10. 11. 2017 13:53
Re: Bohata zakladna vybava
Ok, to je jedno, Tuscona Best of Czech + Traveller paket mas uz za 530. Z normalneho cennika si v Hyundai snad nikto nikdy nic nekupil.

Pointa mojho prispevku bola ta, ze uplne bezna vybava v danej triede za danu cenu bola vyzdvihovana ako neviemaka vyhoda. Nic viac, nic menej. ;-)
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:58
Re: Bohata zakladna vybava
Jop, máte pravdu, sorry... k akčnímu Best of se dá koupit paket, tahle kombinace mi unikla :-) . Holt Tucson není moje krevní skupina...
10. 11. 2017 13:58
Re: Bohata zakladna vybava
Aco treba ze Fabie, Rapid, Octavie nemaji v zakladu tempomat (Octavie ma jenom omezovac) a vetsina ostatnich automobilek ma tempomat v zakaldu.
Treba takovy Renault ma Tempomat v zakladu u Clia, Captur, Megane, Kadjar.
Avatar - Emel
10. 11. 2017 14:12
Re: Bohata zakladna vybava
Většina? Které konkrétně?

Netvrdím že znám ceníky tak do detailu, konec konců, jednou už jsem se dneska nechal nachytat na švestkách... ale koncernové značky vč. VW ho nemají, Astra ani Focus taky ne, Mazda taky ne...
10. 11. 2017 14:57
Re: Bohata zakladna vybava
Nie je to jedno? Tak si ho proste priplatis. Je tam (snad) ta moznost.

Smutne by to bolo pri pevnych vybavach, keby si kvoli tempomatu musel napr. do Style >:-[]
10. 11. 2017 15:49
Re: Bohata zakladna vybava
Základ nebo příplatek je tak nějak jedno, záleží na konečné ceně a co za ni dostanu. Stejně dnes hrají prim různé pakety. Spíš by Škodovka mohla montovat tempomat z VW s ovládáním na volantu, kde lze přidávat po krocích o 10 km. Mnohem pohodlnější, než ten starej s další páčkou. Vůbec nechápu, proč má VW (minimálně) 3 tempomaty - starej (přežívá u Škody a Seatu), na MF volantu (VW) a úzkou páčku (Audi). Možná je toho víc, ale tohle je zkušenost s aktuálními modely (Golf, Octavia, Leon, A3). Ta výhoda z intuitivního ovládání ať vyfasuju z půjčovny cokoli je pryč.
11. 11. 2017 11:05
Re: Bohata zakladna vybava
Je jich ještě víc (Škoda používá [používala?] například verzi bez samostatné páčky, kdy je ovládání integrované do páčky blinkrů/ dálkových). A co, že má Audi úzkou páčku; to je úplně jedno. Někdy se liší jejich logika (např. mezi Audi a Porsche) a to je horší (třeba v noci, když na ni nevidíš, je to sranda). Je to jen kus plastu a nějaký přepínač. Tempomat může být klidně stejný (a v rámci nižší střední by měl být stejný). Intuice pak není o zvyku. Intuitivní například je, když se pohybem nahoru zvyšuje nastavená rychlost. Nahoru = zvětšit nám dává smysl, navíc to kopíruje pohyb ručičky typického rychloměru a tedy i značky pro nastavenou rychlost (u páčky vlevo).
11. 11. 2017 12:07
Re: Bohata zakladna vybava
Tou malou páčkou myslím, že je to jiný typ s jiným ovládáním. Přitom to u VW na volantu mi přijde o parník lepší než než tohle u Audi. Ale pořád to není nic proti Hyundai,, tam jsem se divil, proč to nedrží rychlost, když svítí zelená ikona. A on je to jen standby režim, aktivní je pokud tam je ještě napsáno "set". Nevím, jestli to tak má ještě někdo, ale bylo to to nejhorší, co jsem zatím viděl. A to jsem v půjčovnách nafasoval už pěkných pár značek a modelů.
10. 11. 2017 13:07
skvele auto ale...
je Karoq vazne o tolik lepsi auto nez Jaguar F-pace, ze ma skoro 5 hvedz a Jaguar jen tri? viz nedavny test.. >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:13
Re: skvele auto ale...
Otázka má spíš slovy klasika znít: Neni to málo Martine Machalo? >:D

A odpověď: Na tak blbej motor je = to fakt moc :-|
10. 11. 2017 19:01
Re: skvele auto ale...
Tenhle test je vrchol zdejšího odpadu:( A ta zmínka o DSG, to už je moc i na můj vkus. 6 rychlostní mokrý DSG fungovalo dobře jenom v R36. Jediná použitelná DSG je DG500, všechno ostatní je podprůměr.
10. 11. 2017 13:18
Re: skvele auto ale...
Je to jiná třída, takže poměřování F-Pace vs Karoq ne...ale že by mu tady natrhl zadek Kodiaq, na to vem jed!
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:25
Re: skvele auto ale...
A to je docela smutné.... :-(
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:27
Re: skvele auto ale...
Hlavně je to docela jisté :-)
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:40
Re: skvele auto ale...
Kodiaq natrhne * na tomto servu všemu čemu se postaví. To by bylo, aby aljašský medvěd nevyhrál. >:D
10. 11. 2017 13:42
Re: skvele auto ale...
Dobrý den, s F-Pace se doporučuju svézt. Nejlíp se vznětovou verzí. To se opravdu hodně nepovedlo...
Machi
10. 11. 2017 13:47
Re: skvele auto ale...
Ano, doporučuji se s ním svézt...i na 22" kolech dokáže ukázat komfort. Nikdy bych si ho nekoupil s 2,0d, ale hodnocení nechápu. Zkuste se svézt s přímou konkurencí.

Do prémie 4R v naftě neberu.
Avatar - maxi!
10. 11. 2017 13:55
Re: skvele auto ale...
ja som mal na pol dna obe verzie - ten dvojliter fakt nie je ziadna tragedia - jazdil som okresky okolo: Cestlice, Krenice, Ricany a celkom fajn auto! Trojliter samozrejme rozdiel, ale mal velke kolesa ( zvladal to ). Dokonca teraz som cital test na Velar, kde sa mierne stazuju, ze zial nejazdi to tak dobre ako jeho zaklad - cize F Pace....
:-!
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:49
Re: skvele auto ale...
pokiaľ sa nemýlim tak webpaja ho má >:D dosť blbé doporučenie >:D
11. 11. 2017 04:59
Re: skvele auto ale...
Martin reagoval na první příspěvek, ale i ten podle nicku není nepolíbený.

Já F-Pace nemám (nakonec jsem se v březnu rozhodl jinak), ale najeto v něm mám víc než většina redaktorů ;-)
Avatar - wakantanka
11. 11. 2017 06:49
Re: skvele auto ale...
Aha. Bol som v tom ze si skoncil u F-Pace. :-)
11. 11. 2017 07:02
Re: skvele auto ale...
Dobry den, F-pace vyzkouseno mam (25000km).. Mam dojem, ze oproti konkurence je to velmi povedene auto.
Avatar - Wolfsteen
10. 11. 2017 13:11
V této
krásné zelené barvě, je to auti ještě nádhernější, než jindy >:D 8-s
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2017 13:16
Znovu a opět...
...jednoduše textu nevěřím. Nevěřím už kvůli tomu, že jsem jel Karoq v multilinkem vzadu a obecně tedy u relativně malého SUV NELZE skloubit komfort s jistotou tak, jak to umí auta o jednu či dvě třídy výše.
Karoq se na nerovnostech natřásá a neustále dává najevo po čem jede. Akusticky podvozek rušit nebude, ale z hlediska pohodlí jako takového to rozhodně není taková sláva, jakou se nám opakovaně snaží redakce nalhat.
Auto jinak zatáčí příjemně, nechá se poměrně přesně vést a nepůsobí dojmem, že by se mělo rozžvýkat už ve druhém vinglu několika po sobě jdoucích zatáček.

Mimochodem doporučuji, abyste přestali používat hodnocení pomocí hvězdiček. Používáte je spíš podle nálady redaktora po středeční noci doma. Dala/dám taky, nedal/nedám nic.

Znovu opakuji, že překrucováním reality škodíte hlavně Škodě a jejím výrobkům, jelikož i technicky slabší jedinci musí poznat jasný rozpor mezi tvrzení ACZ a realitou
:-! :-!
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:21
Re: Znovu a opět...
:yes: :yes: :-!
10. 11. 2017 13:24
Re: Znovu a opět...
Jaká jste měl kola Pavle? Testované zimní sedmnáctky můžou udělat velký rozdíl...
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:26
Re: Znovu a opět...
Což je veledůležitá zmínka = která v textu chybí :-)

17˝ je asi maximum který vůz snese ;-)
Avatar - _Karel_
10. 11. 2017 15:15
Re: Znovu a opět...
Sedmnáctky jsou v textu zmíněny poměrně jasně, myslím, že dokonce dvakrát.
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 15:16
Re: Znovu a opět...
No a? :-|

To podstatný = je viz třeba jen pája že na větších kolech s multilinkem auto nefunguje = to zmíní slušnej testér. Výmluvu MM že to neví = fakt neberu. Vim to i já ;-)

To že základ snad fakt jezdí normálně a příplatky přinášej zhoršení = to je slušná absurditka :-)

Další téma je že verze se zřejmě nejhoršim motorem = má 4,5 *
Avatar - _Karel_
10. 11. 2017 15:34
Re: Znovu a opět...
Jak no a? Píšeš, že je to veledůležité a v textu to chybí. Tak jaký no a, když nechybí?

Stačilo napsat "spletl jsem se", nebo nepsat nic.
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 15:39
Re: Znovu a opět...
To hraješ = doufám :-)
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:29
Re: Znovu a opět...
Dobrý den, u článku, kde se srovnávala Octavia s i30 jsme spolu diskutovali o vylepšení bodového hodnocení na vážený průměr dle typu auta. Zde by to bylo obvzláště vhodné. Přemýšleli jste o tom ?
10. 11. 2017 13:42
Re: Znovu a opět...
18" a znovu opakuji víceprvek. Tedy zadní náprava neodskakovala a hezky kopírovala povrch. Stejný styl jízdy s vlečkou bude o řád horší.

A nedovolil bych si napsat, že je zaznamenatelný rozdíl mezi Atecou a Kodiaqem.

Interiér je akceptovatelný ve dvoubarevném provedení, navi pak ve většině parametrů neztrácí ani na prémii.
10. 11. 2017 13:44
Re: Znovu a opět...
Pavle, prostě nemůžete napsat, že textu nevěříte, pokud jste s autem nejel. Já taky netuším, jak jezdí karoq na osmnáctkách a víceprvkem, protože jsem s ním jednoduše nejel. Auto tady máme do čtvrtka, pojďte se svézt,
Machi
10. 11. 2017 13:49
Re: Znovu a opět...
Nemám problém zajet do vedlejšího šourůmu. Jestli 17" s vlečkou jezdí lépe než 18" s multilinkem, tak nevím na co tam dražší verzi dávají.
V úterý se mohu klidně vpodvečer stavit.
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:54
Re: Znovu a opět...
Se máš >:D Taky bych se stavil >:-[]
10. 11. 2017 14:04
Re: Znovu a opět...
Tak přijďte! Nebo jindy. Auto je tady do čtvrtka prostě,
Machi
10. 11. 2017 13:55
Re: Znovu a opět...
OK. Komunardů 42, zde na mě telefon: 775/61 92 63. Je to bývalý areál holešovického pivovaru, pokud dojedete autem, zaparkujte v areálu, vjezd je z ulice U průhonu. Pak Vám dám kartičku na výjezd,
Machi
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 14:03
Re: Znovu a opět...
Jste docela střelec dá do diskuze telefon >:D Pořád se tu potulují všemožné existence.... Aby vám Škodabijec Holden nevolal ve 3 ráno....
10. 11. 2017 14:06
Re: Znovu a opět...
Mívám to v nabíječce dole v baráku:) Tak jako, úplně klidnej z toho taky nejsem, ale telefon mám normálně v kontaktech v emailu a taky se mi zatím nic nestalo...
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 14:07
Re: Znovu a opět...
>:-[] Jen přátelské varování..... někdy se tu zjeví opravdu zvláštní individua >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 14:10
Re: Znovu a opět...
Spíš = někdy ne :-)
10. 11. 2017 14:42
Re: Znovu a opět...
Ozzmane, zklamal jste mě. Máte slíbené lízátko a hned je příspěvek vstřícnější. Takhle rychle prodejný ?
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 15:07
Re: Znovu a opět...
Ale notak. Být slušný neznamená být vstřícnější. Bavíme se v tomto vlákně mimo téma testu - o zveřejnění telefonu. Pokud vím, s panem Machalou i když vždy nesouhlasím, tak diskutuji slušně. Své pochybnosti o hodnocení jsem mu napsal také. Pokud se mi něco nelíbilo, řekl jsem to vždy a slušně. Ale nebudu se tu hádat o výsledku testu Karoqu, když jsem s tím autem nejel, ani v něm neseděl. Nebo co vám vadí ? A opravdu to není za příslib jízdy, tu mohu vykonat v jakémkoliv dealerství..
Avatar - maxi!
10. 11. 2017 15:17
Re: Znovu a opět...
mas pravdu, vzdy slusne!
:yes:
10. 11. 2017 16:55
Re: Znovu a opět...
V mém příspěvku rozhodně nebyla žádná neslušnost od vás vyžadována. Pointa byla jinde a vy to určitě víte.
11. 11. 2017 07:31
Re: Znovu a opět...
je to pirát
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 14:30
Re: Znovu a opět...
zatiaľ sa tu holden neobjavil, tak nemaľuj čerta na stenu >:D
Avatar - holden2
10. 11. 2017 18:02
Re: Znovu a opět...
no jako ze bych mu volal ve tri rano ze se chci svezt s tim boleslavskym hnojem? to si delas pr*del >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 18:08
Re: Znovu a opět...
Tak u tebe je všechno možný >:D >:D
Avatar - Bazalt
21. 11. 2017 16:46
Re: Znovu a opět...
Ale zase by došlo na slova, že Škodovka se fasuje :-)
10. 11. 2017 14:40
Re: Znovu a opět...
Martine, nebudeš se zlobit, že tady telefon narozdíl od tebe nevyvěsím? >:-[]

P.S.: číslo mám, smaž to.
Avatar - Johny.Rico
10. 11. 2017 15:03
Re: Znovu a opět...
Dávám palec nahoru! Takto se to dělá! :yes:
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 13:55
Re: Znovu a opět...
To je novej originální přístup konstrukce aut = základní modely komfortní podvozek dražší naopak >:-[]
Avatar - iudex
10. 11. 2017 14:16
Re: Znovu a opět...
Toto nie je argument. Je nesporný fakt, že to isté auto (Octavia, Leon atp.) v lacnejšej verzii s vlečkou vzadu jazdí horšie, ako ten istý model s multilinkom (je tvrdšie, uskákanejšie, menej komfortné a horšie kopíruje povrch cesty a vyporiadava sa s nerovnosťami). Skúsenosti s uvedenými autami s rôznymi podvozkami tu má x ľudí a Karoq na tej istej platforme MQB bude ťažko výnimkou. Preto tvrdiť, že relatívne krátky Karoq s torzkou vzadu jazdí pohodlne, prepáč, to je len ťažko uveriteľné. Pridaj k tomu tvrdenia o dobrom dojme z 1,6TDI (ako jedného z najhorších motorov koncernu) a z 7° suchej DSG (opäť asi najhoršia DSG koncernu), potom sa nediv, že Ti (trochu skúsenejší) čitatelia neveria.
10. 11. 2017 15:09
Re: Znovu a opět...
Nemam prejdene tieto SUV, kedze ma nezaujimaju, ale to co pises nie je celkom pravda.

Staci vymenit kombinaciu tlmice + pruzina, pripadne este ine stabilizatory a bude to uplne ine auto. Tak ine, ze ho nezpoznas.

Na zavodnicke som si presiel asi 6 variaciami podvozku a rozdiely boli ohromne. Jeden by neveril ako pohodlne dokazalo byt auto na tlmicoch s dlhym zdvihom, spravnym odporom a dobre odhadnutymi progresivne vynutymi pruzinami.

Druha vec je, ze uplne inak naladis auto s liatinovou ozrutou skloneou vpred a uplne inak s celo hlinikovym motorom sklonenym vzad. Este inak ak jedno bude top verzia a ty (z nejakeho dovodu) budes chciet aby jazdila "sportovejsie"...
Avatar - white label
10. 11. 2017 15:52
Re: Znovu a opět...
Na druhou stranu se i torzka dá naladit spíš do komfortu, akorát je pak problém, že je to podstatně víc na úkor agility, než u multilinku.
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 15:56
Re: Znovu a opět...
Na třetí stranu když je torzka u stejnýho vozu komfortnější než multilink je něco hodně špatně :-)
10. 11. 2017 16:05
Re: Znovu a opět...
Preco?
Slabsie motorizacie naladis na plavnost jazdy, silnejsie s multilinkom smerom k sportovejsiemu prejavu.
Vcelku logicky krok, nie? Kto chce tvrde auto bez vykonu?
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 16:08
Re: Znovu a opět...
Vtipný :yes: >:D

Jinak viz webpaja 13:16 :-!
10. 11. 2017 16:38
Re: Znovu a opět...
Je to uplne bezny pristup u mnohych znaciek.

Kedze nie si schopny odpovedat, nema diskusia s tebou ziaden zmysel ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 22:50
Re: Znovu a opět...
Zkus si aspoň nevymejšlet = je to naprosto na houby přístup = když podvozek základního modelu s torzkou = funguje líp než dražší verze s multilinkem ;-)

Zvládneš odpovědět? :-)
Avatar - JDM
10. 11. 2017 17:03
Re: Znovu a opět...
A kdo chce tvrdé auto s výkonem? Naladit podvozek není sranda, záleží jak se stím automobilka popere, u auta typu Kodiaq nebudu hledat tvrdý sportovní podvozek a je jedno jestli má 100 nebo 200 koní, jezdit s ním zatáčky na limitu nikdo nebude...
Avatar - white label
10. 11. 2017 17:12
Re: Znovu a opět...
Multilink se dá naladit univerzálněji, protože je z principu všestrannější. U torzky si musí výrobce dobře rozmyslet, jestli bude preferovat spíš komfort.
Avatar - white label
10. 11. 2017 17:07
Re: Znovu a opět...
Ale nikoli u stejné motorizace, takže zrovna u výkonově nejslabší motorizace (s automatem) bych se naladění s preferencí komfortu nebránil.
11. 11. 2017 14:23
Re: Znovu a opět...
Neméně důležitá informace je, jaký měl motor. Pak drobnosti jako tažné, panoramka a kdo ví, co ještě. To ovlivní, jaký podvozek konkrétní kus dostane. A předpokládám, že i Karoq, jako jiné modely Škody, má v nabídce snížený podvozek. Jinde mají i zvýšený, ale ten u SUV možná nebude.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2017 14:48
Re: Znovu a opět...
No podle jiných zdrojů než je v těhle věcech fakt neobjektiVWní ACZ je to typická vlastnost Karoqu = na větších kolech se chová.. jak popisuje pája

Možná pomůže DCC = to ale zatim neni v nabídce

Opakovaná je i zmínka o problémový směrový stabilitě ve vyšší rychlosti. Pamatuju test kde autor doporučuje 16˝ = ty se u nás snad ani nebízej

Pokud takovýhle auto v nejhorší verzi = s nejhoršim motorem = dostane 4,5 * = kolik hvězd dát lepšim verzim? :-)
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:28
Re: Znovu a opět...
Já si nemohu pomoct, ale tohle umí docela dost dobře skloubit Kuga... otázkou je, jestli je to stejná kategorie, ale z vněších rozměrů by se dalo s přimhouřením oka tvrdit, že ano.

Karoq jsem nejel, ale test vyznívá více negativně, než výsledné hodnocení.
10. 11. 2017 13:41
Re: Znovu a opět...
Vážený průměr dle typu auto? Připomeňte mi to prosím...:) Teď se úplně nechytám...
Díky,
Machi
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 13:53
Re: Znovu a opět...
Ano, diskutovali jsme o hodnocení, které je jednotné a díky pár litrům v kufru navíc třeba vyhraje méně řidičské auto při rozstřelu hothatchů, nebo naopak díky lepšímu zrychlení vyhraje menší a méně variabilní MPV.

Navrhoval jsem proto vytvořit v jednotlivých kategoriích váhy dle typu auta. U HH to třeba bude ovladatelnost, pružnost, a menší váhu dostane třeba prostor v kufru, nebo velikost navigace. Klasický výpočet váženého průměru.

U dálničního korábu taktéž bude asi důležitější upřednostnit prostnornost, komfort, namísto ostrého průjezdu zatáčkami.

Auto do města pro 1-2 lidi - ovladatelnost a pružnost či komfort, než maximální rychlost a prostornost na zadních sedačkách.

Tyto kategorie by bylo dobré po složení hlav v redakci zformulovat a pak používat. Nynější systém hodnocení je nastaven tak, že vyhraje největší univerzál, což v některých kategorií není vždy potřeba. Takového Karoqa by pak porazil obyčejný hatchback, nebo kombik, přitom ve své kategorii má Karoq plusy.
10. 11. 2017 14:03
Re: Znovu a opět...
Třeba u těch hot-hatchů se o to snažíme. Přesně z toho důvodu, jak píšete, aby nevyhrálo auto jenom díky tomu, že má velký kufr. Což by byl nesmysl. Tedy třeba v tomhle konkrétním případě ne že bychom kufr neznámkovali, ale pokud je tam velký rozdíl, horší hot-hatch to neslízne tak, jak by tomu bylo u testu kombíků. Prostě známky co nejvíc přiblížíme a nůžky naopak rozevřeme třeba v kategorii řízení.
Kromě toho, těchto případů zase tolik není. Většinou máme ve srovnávacích testech spíš normálnější auta, na která univerzální tabulka celkem pasuje,
Machi
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 14:05
Re: Znovu a opět...
Dobře, jen to není pro čtenáře vždy zcela čitelné a některé výsledky testů tomu odpovídají. Ale byla to jen rada :-)
Avatar - Floyd
11. 11. 2017 00:07
Re: Znovu a opět...
Třeba Octavia, že? >:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
10. 11. 2017 13:35
Re: Znovu a opět...
:yes: :yes: :yes:
10. 11. 2017 13:55
ľudia sa dajú nahovoriť na všetko
dať za vcelku všedné auto s priemerným motorom milión poctivých slovenských je priveľa.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
10. 11. 2017 13:58
Re: ľudia sa dajú nahovoriť na všetko
Milion jakých slovenských čeho? :-)
Avatar - Ozzman
10. 11. 2017 14:01
Re: ľudia sa dajú nahovoriť na všetko
Milion slovenských halušek >:D
10. 11. 2017 14:37
Re: ľudia sa dajú nahovoriť na všetko
ja som z kategórie dinosaurov, ktorí emotívne dokážu precítiť len nebohé slovenské koruny. V evrách sa orientujem, ale keď si pomyslím, že mám dať za túto špecifikáciu melón slovenských, tak ma až trasie.
10. 11. 2017 14:06
Zamerne vynechane nektere detaily opet?
- Bile cislice na bilem pozadi, kdo to ma cist a koukat se na to (velke minus)
- Kovove zavirani dveri (kdyz clovek sedi vevnitr), ktere s k autu, kde nektere kombinace dosahuji 800+ tisic neslusi absolutne. Konkurence umi lepe.

- K vyplnim dverim, ktere zacinaji lezt pod prumer, radsi ani nemluvit.

P.S. mel jsem nekolim desitek kilometru zkusebni jizdu s Karoq 1.5TSI DSG a podvozek byl celkem mekkce nastaveny a to auto bylo na 18". Az mozna moc, protoze pri nekolik pricnich vymolech na ceste to dost houpalo. Na muj vkus az moc a nedovedu si predstavit delsi cestu na D1.

Je videt, ze Skodovka Karoqa naladila od motorizace k motorizaci velmi individualne, takze pokud nekdo chce, radim se projet primo se stejnou motorizaci a koly.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
12. 11. 2017 00:21
Re: Zamerne vynechane nektere detaily opet?
Za tuto cenu je skandální mít výplně dveří z tvrdého bakelitu...
NEPŘÍJEMNÉ A ŠKAREDÉ..
Takhle hrozný nebyl ani Favorit před 30 lety !! 8-s
10. 11. 2017 14:12
Čím častěji ho vidím
tím méně se mi líbí ! Jednu lež jsem v tom článku zaznamenal, oktávka dlouhý kvalty vs otáčky při 5kvaltu, Jenom blb si může dát k 1.6D automat, na ten motůrek se musí opatrně jak na skutečnou "16". >:-[]
Rozbalit vlákno
7
10. 11. 2017 14:18
Re: Čím častěji ho vidím
Opatrne, to je vtip.
Napriklad cilovka pro zenu, je ten automat k tomu motoru idealni nez s 5 kvaltem hledat vhodny prevodovy stupen neustale. Nevidim v tom problem, pokdu bude automat naladeny s touto motorizaci drzet otacky lehce vice nez u dvoulitru. Navic automat pro velkou cast zen lepsi volba, nez aby zmatkovala v provozu razenim. Aspon se muze vice venovat rizeni.
10. 11. 2017 15:33
Re: Čím častěji ho vidím
Nevím jestli jsi to četl, ale ten automat kvůli zrychlení podřadí 2 stupně a točí 4500 8-s
Moc, by jsi nám všem pomohl, kdyby jsi ženu nepouštěl za volant, děkuji. >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2017 14:53
Re: Čím častěji ho vidím
popravde ked vidim denne 30 kuskov vitary tak uz mi to tiez pride kusok "okukane".. to iste tucson alebo golfik... su to pekne vozy ale ked uz ich vidis vsade je to kusok fakt nuda uz... ceed ani nevravim... je vsade..... uz ho ani nevnimam.... v poslednom case sa u nas rozmnozili tie dvojfarebne yarisy... spociatku sa to tiez cloveku zda ako jedinecne ale ked vidis uz na ulici 4 dvojfarebne yarisy tak uz to zacina byt fakt az kusok ako vtip... ale chapem ok... :-)
Avatar - praděda7
10. 11. 2017 16:05
Re: Čím častěji ho vidím
Tak ten dvoubarevný Yaris se moc nepovedl. Rozumím záměru stylisty, který chtěl pomocí dvoubarevnosti zakrýt nepodařený tvar C sloupku. Není to také první pokus. Ale tentokrát to doopravdy zazdili. ;-\
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2017 20:20
Re: Čím častěji ho vidím
pritom klasicky jednofarebny ( napr cely cerveny ) je daleko krasi .. ale chapem.. styl nepusti.... yaris sa uz takto tiez snazi hrat na styl... akurat je to kusok vtipne ked vidis bordovo cierny yaris na uzkych 14tkach a z neho vystupi nejaka ta stara pani... ach jo... pritom prvy a druhy yaris bol este docela "unisex auto" .... ale ten novy to je ozaj damska zalezitost .. k tomu teraz tie nove dvojfarebne kasne a zadne mpv mega-kukadla ... to je fakt uz cista damska jazda.. pride mi ze aj corsa ( co bolo vzdy kusok aj babske auto ) uz dnes tolko nehra na zenske ako prave yaris... ten zadny c stlpik je nielen nepodareny pri pohlade zboku.. ale aj vyhlad sikmo vpred z kabiny je v yarise mizerny co si vsimnes hned ked do neho nasadnes... takato mpv kasna je proste v malom aute nezmysel ... a aj nove rio uz na to prislo... ktore uz konecne vyzera ako normalne male auto a nie nejake vajcoidne nafuknute mpv s prednym stlpikom kdesi az nad kolesom...
Avatar - praděda7
11. 11. 2017 17:58
Re: Čím častěji ho vidím
Máš pravdu. Jednobarevný je fajn. Máme vínově červeného. Barva se moc povedla i kvalitou. Máme ho již 5 roků, ale metalíza a lesk je pořád perfekt. Co se týče C sloupku, pořád jsem si na něj nezvykl. První 2 generace byly stylově moc povedené. Od toho 2012 s tím novým C sloupkem, který měl posunout Yaris do MPS třídy, a který se asi jinak řešit nedal. Po FL pro Evropu a US s tou šílenou maskou chladiče to totálně, alespoň u mě, zazdili. Píši schválně, že v Evropě a v US, protože jinde ve světě mají tu masku chladiče jinou.
Avatar - white label
11. 11. 2017 21:27
Re: Čím častěji ho vidím
Pradědo. s tím autem ti to nevyšlo, ale ten sloup si minul na milimetry. :yes: >:D ;-)
[odkaz]
10. 11. 2017 14:20
Zhrnovacka...
Tak sa na to pozrime:

- patlaci multimedialny system (uz len za to bych dal hviezdu dole!)
- palubka a dvere - samy tvrdy plast
- autobusacky posed a autobusacky volant
- zebra na stredovom paneli a'la prvy auris
- spotreba ako o dve triedy vacsie auto (naco potom diesel?)
- dynamika? cit.: "asi to j(e)de"
- po sklopeni sedadiel obrovsky schod
- cena v zaklade s 3hrnkom vyse pol melona

Toto je za 4 a pol hviezdy??? No vy ste dnes ale vtipni!

Podla mna prave tato verzia nema vobec zmysel. Naco diesel co mi zerie jak benzin? Ked uz Karoq, tak radsej s 1.5TSI/110kW. Cena nizsia, spotreba +/- rovnaka, dymamika lepsia. Niet co vahat...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - iudex
10. 11. 2017 14:26
Re: Zhrnovacka...
Asi tak. Ono asi Karoq v správnej konfigurácii nebude zlé auto, ale ak by som mal vybrať najhoršiu verziu, asi by to bola 1,6TDI + 7°DSG, notabene za skoro 900t. Koľko by potom dostal 1,5TSI, alebo 140 kW TDI? 6 hviezdičiek? 8-s
10. 11. 2017 14:57
Re: Zhrnovacka...
Samozrejme ze to nie je zle auto. Ale 1.6TDI je podla mna najhorsia motorizacia z tych co sa tam montuju (1.0TSI, 1.5TSI, 1.6TDI, 2.0TDI). Prisambohu, to uz aj ten zakladny 3-valec ma viac zmysel, pre toho kto bude jazdit vacsinou len po meste...

Cenu nekomentujem. Ona pojde casom dole, a vieme ze skodovky sa nekupuju za to co je v cenniku (nastastie dodam, lebo kupit 1.0TSI s manualom a "ambition" za 20 tisic € by bolo na zbavenie svojpravnosti)...
Avatar - Floyd
11. 11. 2017 00:13
Re: Zhrnovacka...
No vidíš, a přesto dostala 4,5 hvězdy. Co pak ty ostatní? Ty mají pět hvězd jasných >:D >:D >:D
Avatar - fOE
10. 11. 2017 18:07
Re: Zhrnovacka...
Casy kdy "na jednicku to umi buh a skoda..." se blizi. 6 hvezd z 5 moznych myslim klepe na dvere.
Avatar - Emel
10. 11. 2017 14:33
Re: Zhrnovacka...
Jaká žebra myslíš?
[odkaz]
[odkaz]
10. 11. 2017 14:48
Re: Zhrnovacka...
- Dotykový display má valná většina nejen mainstreamu
- Ano je to nešvar, ale nejen u škodovek
- Není pravda, v autě se sedí moc příjemně
- Neřeším
- Souhlas, spotřeba je vysoká. Za o litr víc jezdí šestiválce
- Dynamika neodpovídá požadavkům na palivo
- Myslím, že je možno dvojité dno
- Cena je taková, jakou snesou zákazníci

Ne, na 4,5* to není, ale obecnou optikou na pěkných 3,5* ano.
Avatar - _Karel_
10. 11. 2017 15:29
Re: Zhrnovacka...
-autobusácký posed? To máš odkud?
-spotřeba jako o dvě třídy větší auto? Město+dálnice ve svižném tempu za sedm??? Čekal bys 4l?

Jinak souhlas s prvními dvěma body, zejména s dveřmi - ty výplně, to je trága.
10. 11. 2017 18:40
Re: Zhrnovacka...
Autobusácký posez zrovna ne, ale je to prostě SUV. Sedí se v tom jinak než v placatým autě. Seděl jsi v tom vůbec někdy?
Avatar - Jaros71
12. 11. 2017 00:27
Re: Zhrnovacka...
V autě se sedí docela dobře , není ale nějak extra prostorné..prostě malé SUV.
CENA JE ZCELA MIMO REALITU.
Měla by být cca o 100-150 tis nižší..
2.0 TDI Style s 4*4 , s 9' displejem..ten je děsný , a panorama střechou s metalízou už jde na milion... 8-s
Navíc interier je takový průměr , ty plastové výplně dveří jsou možná dobré do Dacie za 200 tis..
Super je okopírovaná vychytávka z Mazdy CX5..roletka zavazadelníku , jenž se zdvíhá s otevřenými zadními dveři.. :yes:
Avatar - Floyd
12. 11. 2017 02:31
Re: Zhrnovacka...
No já v tom včera taky seděl a nesouhlasím. Posaz nízko, přední okno úzké jak kulometné hnízdo, volant úplně divně postavený, hodně nakolmo, já bych ho potřeboval víc našikmit. Výplň dveří laciná, plasty jakbysmet, všude černota. Image zlepšovala jen ta červená barva.
Pak jsem přesednul do Tiguanu a to byl o hodně lepší první pocit.
Avatar - Jaros71
13. 11. 2017 11:23
Re: Zhrnovacka...
Ano Tiguan lepší i hezčí je , taky je o něco větší a ještě dražší..
Interier Tiguanu je lepší o třídu.
Škoda cenu dost přepálila , podobně jako VW !
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2017 14:41
dostal som pozvanku
mailom na skusobnu jazdu Karoqu este tento pondelok ... bohuzial som bol v praci... kazdopadne asi to bude v kabine aj na ceste ako bezny osobak golfik octavka ( predosla yetina vyzerala uz na pohlad dobrodruznejsie a drsnejsie) .... takze asi nic prevratne co by clovek nejako musel skusat ... ale nam tych SUV pribuda ako hub po dazdi sila .. ale aspon su potom klasicke hatche uz zase o kusok "vzacnejsie" .. a popravde som fakt rad ze napriklad to auto ake mam ja nevidim na kazdom rohu.. pride mi ze aj sportagov a tucsonov a vitary uz vidim u nas viacej ako nejaku corsu polo alebo ibizu ...
Rozbalit vlákno
2
10. 11. 2017 14:50
Re: dostal som pozvanku
Jste bohatý kraj >:-[]

Ale u Optimy jsem jich vídával dost. Překvapilo mě, jak vepředu byla spousta SUV a prémie, pak mainstream a mezitím jemně poseto favority, feliciemi a nezřídka i stopětkami. ;-)
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2017 14:58
Re: dostal som pozvanku
u nas je to na parkovisku samy ceed yaris tucson... sem tam sviste... polo mam tu siroko daleko jediny.... sice este moj byvaly spoluziak ma cervene polo rocnik 2010 s 1,4 atmo.... ale uz par tyzdnov byvam inde takze uz neparkujeme "pri sebe" ...

u optimy najdes parkovat viac cayennov a X6-tiek ako nejake i10-tky alebo mazdy 2.. tak to proste je... mas tu velke vykyvy ... stredna vrstva celkovo tak nejak uz zanika ... a to vidno aj na autoparku
Avatar - praděda7
10. 11. 2017 14:49
Nejvyšší čas, aby
se ženským vysvětlilo, že až budou všichni jezdi v SUV, tak výhoda lepšího rozhledu a pocitu bezpečí zmizí jako loňský sníh. Co ale zůstane, jsou celkově vyšší náklady na zakoupení a provoz takového vozu. Vyhrají jen automobilky a ekofašisté si můžou jít hodit mašli... :-!
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2017 14:32
Re: Nejvyšší čas, aby
"Ekofašisté" však automobilkám limity na spotřebu nezvednou. Je nezajímá, jestli se lidé rozhodnou kupovat rozežranější auta. ;-) O to víc pak automobilka musí kouzlit, aby to nějak vyšlo.
10. 11. 2017 14:56
Spotreba
Pod sedem by to mohlo jit? No to by teda mohlo, mam o triedu vacssie SUV so 120 kW benzinom a dlhodobu mam 6,6 L. Aj keby palubak klamal o liter tak mi to pride dost dobre. Sedem L na nevelke SUV so 85kW dieslom a DSG mi pripada dost, viem celna plocha atd. ale zda sa mi to vela. Ak 1.5 TSI bude chodit za 7-8 L? tak mi nedava tento motor zmysel.
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2017 14:59
Muze sklamat?
No muze... uz len zvukom motora! ten 1,6 tdi je iny traktor oproti takej mazde ci hyundaiu !!! ale toto vas netrapi... zotrvacnik vytraseny po 100.000 km....
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2017 15:16
Ach jo
U auta za 900 tyček bych snad už přeci jen čekal a) aspoň 100kW b) (polo)kožený čalounění...
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2017 15:27
Ajaj
Vidím test, v něm škodovka. Pak přečtu nadpis, vidím hvězdy, z toho už se jen utvrdím v autorovi, a jdu rovnou na diskuzi.

Další z řady s názvem "Od Machaly po Mičku, testy stojej za pi.ku".

Nebo se pletu a mám si to přečíst?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
11. 11. 2017 00:16
Re: Ajaj
Ta hláška je fakt boží >:D >:D >:D Tu by sis měl vytesat do kamene >:D >:D >:D
Avatar - N6600
10. 11. 2017 15:29
Může vůbec zklamat?
Ne. Dle narizeni ze zhora nemuze >:D
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2017 15:38
Raději CNG
Proč místo slabých uprděných nafťáků nedát do tohodle auta CNG. Cenou to vyjde zhruba na stejno, CNG je tišší a vyjde na provoz levnějc. Byla by to mnohem rozumnější volba.
Rozbalit vlákno
7
10. 11. 2017 17:01
Re: Raději CNG
Protože jsem ještě neviděl spolehlivý systém od VW. Hnije to, je to samá porucha... Nepotřebuji auto pořád v servisu.
12. 11. 2017 07:59
Re: Raději CNG
Moje zkušenost je velmi odlišná ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2017 09:02
Re: Raději CNG
Tvá zkušenost má v 6 milionech ks ročně určitě svou váhu ale [odkaz]
12. 11. 2017 12:56
Re: Raději CNG
Zas nějakej infantilní blb*ček, kterej věří konspiračním teoriím o VW koncernu, nedokáže pochopit, že lidi mají právo na svůj názor. Ano mam rád Škodovky, můžeš nadávat, ponižovat a zesměšňovat, ale můj názor nezměníš.
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2017 13:34
Re: Raději CNG
Názor jedný šestimiliontiny za rok = ti nikdo neupírá = kde si přišel na to že jo? :-)

Kde si ze čtení statistickýho přehledu udělal nadávky, zesměšňování a ponižování = to asi nevymyslíš = ani ty. To tě ta realita tak ranila?

Tvuj příspěvek působí jako by ho napsal = někdo typu 3. a 4. slova tvýho příspěvku ;-)

Měj rád co chceš a klidně neměň názor = ale viz statistiky za hodně let dozadu = blíž skutečnosti má asi spíš sachs800 = než ty :-!
13. 11. 2017 23:59
Re: Raději CNG
No jo dostal si mě, jdu taky házet špínu na Škodovku a VW koncern a brečet do diskuzí, že maji největší prodeje. (Samozřejmě statistiky jsou ale zmanipulovaný ve prospěch VW group)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2017 00:23
Re: Raději CNG
Seš pomatenej? Dal sem odkaz na statistiku = tvý reakce sou hodně mimo realitu :-)
10. 11. 2017 15:49
Ovládání na volantu
Zdá se mi to nebo na volantu je tlačítko jenom pro přijmutí telefonu a pro zavěšení tam není? Je to u Škodovky pod jedním tlačítkem nebo se na volantu hovor ukončit nedá?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - holden2
12. 11. 2017 08:41
Re: Ovládání na volantu
on se hovor vetsinou neprijme takze neni co ukoncovat a kdyz se nahodou prijme tak stejne vypadne takze je to vlastne jedno ze tam neni
Avatar - habanero1
10. 11. 2017 16:45
Jaguar F-Pace
Jaguár (jel jsem s 20d a super, předpokládám, že 25d nebude horší) tady dostane 3 !!!! hvězdy a KAROQ (s 1600ccm) dostane téměř plnej počet. Hoši vy jste fakt silně pod vlivem, ale je to váš web no >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2017 21:08
Re: Jaguar F-Pace
hviezdy musis vzdy vztahovat k danej kategorii a cenovej relacii a zameraniu aut..... rovnako fiesta ST s 5 hviezdami asi tiez nebude lepsia ako S klada v 4 kolke so 4 a pol hviezdami no nie? ... tak vidis .... ale tak toto sa tu uz riesilo xy krat ...
Avatar - habanero1
14. 11. 2017 22:34
Re: Jaguar F-Pace
Ale kulové.... projeď se v jaguaru a jakékoliv škodovce a budeš vědět o čem mluvím. Tahle bizárnost za 900k a Jag za 1300k jsou dva zcela jiné světy a jak píšeš o dané kategorii a cenové relaci a zaměření - ty jsou jako zcela jiné jo? Bullshit a v čem? tohle je sra*ka a už se těším na srovnávačku kodiaqu s čímkoliv, protože ten to prostě vyhraje i když je to hnusné, tvrdé suv s nepovedenými motory / převodovkami....
Avatar - Katikakus
10. 11. 2017 16:46
Jen se chci zeptat...
...jelikoz clanek je o Skode a psal ho Machala, tak to opravdu nehodlam cist. Je to nejlepsi auto ve tride?
Rozbalit vlákno
4
10. 11. 2017 17:23
Re: Jen se chci zeptat...
samozrejme >:-[]
Avatar - holden2
10. 11. 2017 18:14
Re: Jen se chci zeptat...
ve vsech tridach
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2017 19:32
Re: Jen se chci zeptat...
Je to NEJlepší, a to nejen auto >:-[]
Avatar - Floyd
11. 11. 2017 00:18
Re: Jen se chci zeptat...
Přes všechny třídy >:D >:D >:D
10. 11. 2017 17:23
Precetl jsem jen nadpis a uz vim odpoved...
...a hned odpovim NEMUZE tvl. ;-\

Ale jnak, jsem v Karoq sedel ve Frankfurtu a nevypadalo to vubec zle, jen kdyby se ta Skoda furt tak netlacila.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2017 19:27
MŮŽE VŮBEC NEZKLAMAT?
Nejraději bych hltal řádek po řádku... Co ale k testu dodat? Snad jen to, že se mi už opravdu ani nechce test ACZ číst :-!

Může vůbec test Škody zde na ACZ NEzklamat??
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
10. 11. 2017 19:32
Re: MŮŽE VŮBEC NEZKLAMAT?
Tak já bych to testem ani nenazval, spíš skromné jízdní dojmy.
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2017 23:37
Re: MŮŽE VŮBEC NEZKLAMAT?
Hlavně že s nejblbějšim motorem = za 4,5 * :-|
10. 11. 2017 22:02
No nemuze!
Muze zklamat? No nemuze! Zadna nova skodovka proste nemuze na ACZ zklamat. To Prece da rozum.

No nic ted si to jdu teprve precist.

Ale odhaduju, ze 1.6 TDI jede jak z praku, 7DSG je suprova prevodovka a vlecena zadni naprava je uplna pecka!

Tak schvalne, co se doctu, jdu na to... :-)

Edit: Tak jsem si to precet a je to tak. Vsechno je super. Sice to moc nejede, trochu to zere a podvozek je trochu nestabilni, ale jinak 9/10.
Klasika na ACZ... :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
11. 11. 2017 00:21
Re: No nemuze!
Cos taky moh čekat od Mr. Machala? >:D >:D >:D Denní světlo nevidí, jak kouká do tý černý díry >:D >:D >:D
11. 11. 2017 08:17
Nechápem, prečo VW nevyrába 4-valcové atmosféry?!
Pre tých, čo nelietajú celé dni po nemeckých diaľniciach, stačí kalsický atmo.
Asi to bude v tom, že emisie sa na turbe ľahšie obchádzajú. :-(
Rozbalit vlákno
2
11. 11. 2017 10:55
Re: Nechápem, prečo VW nevyrába 4-valcové atmosféry?!
Co takhle pojem účinnost? A co s tím mají společného německé dálnice?
11. 11. 2017 14:41
Re: Nechápem, prečo VW nevyrába 4-valcové atmosféry?!
VW ale čtyřválcové atmosféry vyrábí. Dokonce nové konstrukce (stejně staré jako poslední 1,2/ 1,4 TSI), ne 30 let staré, oprašované vykopávky. Jen je tu nenabízí. :-) A malé přeplňované motory skutečně nejsou stavěné na létání po německých dálnicích.
Avatar - Jopino
11. 11. 2017 09:57
"Konkurence"
Lehce odbočím ke "konkurenci", test nové Mazdy CX-5 s 2.5 Skyactive G

[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
12. 11. 2017 10:51
Re: "Konkurence"
Mohl bys alespoň varovat, že je to polsky. A bez jakéhokoli překladu.
Avatar - Jopino
12. 11. 2017 11:27
Re: "Konkurence"
Omlouvám se, bydlím v přihraničí a polštinu beru skoro jako samozřejmost :-| Je to první test 2.5 (pro mě) ve srozumitelném jazyce, tak jsem chtěl dát info i pro ostatní. Jestli bude nějaké příště, budu varovat.
13. 11. 2017 10:33
Re: "Konkurence"
:yes: Také sem dám odkaz na anglické stránky s tím, že anglicky mluví kde kdo. U youtube holt není vidět, na co klikáš. Vím, že tu byl nedávno odkaz na test ze stejného zdroje. Podruhé v relativně krátké době; udělal jsem si čas, těšil jsem se na zajímavý test a pak polština. :-) Takže jsem byl trochu nabručený. Promiň ten tón.
Avatar - Jopino
13. 11. 2017 12:57
Re: "Konkurence"
Ten test jsem tady dal tehdy také já ;-) A v pohodě, chápu :yes:
Avatar - Jopino
12. 11. 2017 11:38
Re: "Konkurence"
Duplicita ;-\
11. 11. 2017 14:43
ten bílej plast
uvnitř ... to je ale hnus .. :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jopino
11. 11. 2017 15:54
"Konkurence 2"
Omlouvám se za off topic, ale zajimat by to mohlo. Lehce odbočím ke "konkurenci", tentokrát test Mitsubishi Eclipse Cross 1.5T AT 4x4

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - _Karel_
11. 11. 2017 16:24
Re: "Konkurence 2"
Povedenej interiér, obzvlášť na mitsu :yes:
Avatar - Jopino
11. 11. 2017 16:31
Re: "Konkurence 2"
Na to auto si člověk musí "zvyknout" . První i druhý pohled takové harakiri, nebo jak se to píše a po čase, už to neni takové šilené. Okolí kolem mě to většinou neustálo dodnes, ale myslím, že to půjde. Mě spíse zaráží to, co popisuje v testu, prostor u spolujezdce vpředu a kufřík. Na tak velké auto....
Avatar - _Karel_
11. 11. 2017 16:41
Re: "Konkurence 2"
Jsem myslel, že máš Hondu?! :-)
Avatar - Jopino
11. 11. 2017 16:57
Re: "Konkurence 2"
Mám, nestraš :-) Myslel jsem to tak, když se s chlapama z práce bavíme a diskutujeme o autech, tak tohle auto spíše vyvolává opačné reakce.
Ale jako vtip od Tebe, dobrý :-)
Já mám zatím jasno, zůstávám u H. 1.5T je už pro FL mého auta potvrzený, tak proč bych šel jinam.
Avatar - _Karel_
11. 11. 2017 17:12
Re: "Konkurence 2"
No za mě je to auto zvenku hodně přeplácaný, a to asi nespraví ani čas. Ale interiér vypadá fajn. :-)
Avatar - Jopino
11. 11. 2017 17:19
Re: "Konkurence 2"
Souhlas, uhlazeným dojmem exteriér nepůsobí ani po pěti pivech. Jestli bude cena nastavena jak v Polsku, tak si to své kupce i tak najde, ty expresivně a ekonomicky smýšlející. Interiér je fakt obrovský posun kupředu. Dobře jede, tlumí, co už, no.
11. 11. 2017 18:32
1,6 TDI
Za najhorsi koncernovy motor,aky kedy urobili (ved uz ho stahuju) povazujem 1,4 TDi v Rapide a F3, to je des, vykon ziadny, spodok mrtvy........................

1,6 TDI som mal na tyzde zapozicane v aute. Zo zaciatku som si myslel ako to bude lepsie tahat ako moja 1,2 TSI v Leone. No po 500m prejdenych zo salona som pochopil............

1,6 TDI nie je pruznejsia, vykonejsia oproti 1,2 TSI

1,6 TDI v Karoqu je len na pokojnu jazdu bez dynamiky nad 100km/h. Spokojny s nim bude iba (klobuckar), ze spotreba nebude nejako vysoka, to je cele.
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2017 20:12
Re: 1,6 TDI
Mam ten dojem, ze 1.4TDI sa do Rapidu nikdy nemontoval. Aspon nie v nasich koncinach (mozno na inych trhoch ano). Ale je to naozaj na ho... ehm, zly motor. Hned za nimi je 1.2HTP...
Avatar - Floyd
11. 11. 2017 19:18
OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017
Pánové, byl jsem dnes na jedné lokální automobilové výstavě, no řeknu vám lidí jako psů, hlava na hlavě, kam se na to hrabe Autoshow nebo Auta na náplavce, no a jak si tak procházím exponáty, ejhle, na Škodě Kodiag už jsou nálepky Auto roku 2017 v České republice. Žádný Kandidát či něco podobného, rovnou a natvrdo. Takže jak říká klasik: Modří už vědí >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2017 19:47
Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017
:yes: :-)
Avatar - _Karel_
11. 11. 2017 23:57
Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017
Modří jo, ty ne. Auto roku 2017 se volilo na začátku roku.Teď se bude volit Auto roku 2018.
Avatar - Floyd
12. 11. 2017 02:26
Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017
No právě proto mě to překvapilo. Já myslel, že už vybrali novinku na příští rok. Můj omyl.
Takže 2018 Karoq
Avatar - _Karel_
12. 11. 2017 07:45
Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017
Jo, vidím to jako pravděpodobné - že vyhraje Karoq. A popravdě - ani s jedním vítezstvím (Kodiaq, Karoq) nemám zásadní problém. Je fakt, že velké plastové plochy Karoqu působí dost lacině, ale třeba ve světlé kůži je to pěkný a obě auta podle mě nemají kromě ceny výraznou slabinu. Nečetl jsem test (a to jsem je docela hledal a četl), kde by je strhali. Za mě velice povedený auta a i když je za vítězstvím určitě i kousek nacionalismu, docela si ho zaslouží.
Avatar - white label
12. 11. 2017 00:27
Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017
Střelba od pasu... a zase úplně vedle! :-O :*)
[odkaz]
Avatar - Floyd
12. 11. 2017 02:27
Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017
To víš, koukám na Karoq v červené, vedle stojí Kodiaq v tý samý červený a navíc s nálepkama, tak mě to rozhodilo. Mea culpa
Avatar - Ada je zase tady
11. 11. 2017 20:03
asi takhle
Hodnocení auta je vždy širokým mixem subjektivních pocitů a zkušeností a jen malou špetkou technické objektivity.
Já proto zůstanu u toho subjektivního hodnocení, protože u auta, které nemá ruční brzdu, polovinu funkcí normálního auta má dostupných jen přes šmatlafoun a dokonce i tachometr s otáčkoměrem má jen ve formě multimediální iluze, už ani tu zbývající špetku technické objektivity hledat nehodlám.
A to ani nemluvím o tom hnusném předku s hmyzím ksichtem, násilně zkopírovaným od Kokodáka! Kdy konečně škodovka pochopí, že auto má mít jen dvě světla a mlhovky patří na spodní spoiler? :no:
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2017 12:50
Za tu cenu nesmysl
Vsechno ok az do doby, dokud se clovek nepodiva na cenu. Za testovaneho Karoqa by byl v pohode Superb se stejnou vybavou i motorem, a to je auto jizdne uplne jinde. A nejen jizdne.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - _Karel_
12. 11. 2017 15:36
Re: Za tu cenu nesmysl
Naftovej Superb s DSG začíná o 120t výš, i když - je to dvoulitr. Cenový rozdíl tam rozhodně je, a ne pár korun. A že jsou SUV dražší, než nízký auta - to snad není žádná novinka. Každopádně Karoq v nejvyšší výbavě je o 70t levnější, než Superb v základu.
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2017 15:58
Re: Za tu cenu nesmysl
Superb 2.0 TDI 110kW 7DSG Style 36.950€
Kodiaq to samý 36.690€

Pro srovnání 1.4 92kW Style 31.250 vs 31.150€ Superbu
Avatar - _Karel_
12. 11. 2017 16:24
Re: Za tu cenu nesmysl
To je docela zajímavá výjimka. Nic víc. Kodiaq Style má o něco chudší výbavu, ale i tak je to dost malý cenový rozdíl.
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2017 20:13
Re: Za tu cenu nesmysl
Já bych to jako zas takovou výjímku neviděl = s trochou nadsázky naopak = ceny mi přijdou víceméně stejný [odkaz] [odkaz]

Celkový provozní náklady bude mít nižší Sup = víceméně shodný pořizovací ceny sou maličko nezvyklý
Avatar - _Karel_
12. 11. 2017 20:22
Re: Za tu cenu nesmysl
O čem mluvíš? Ty, člověk, co pořád tvrdí, jak jsou SUV drahý proti nízkým autům???
Výjimkou jsem nemyslel výbavy Style, ale vůbec Superb/ Kodiaq oproti jiným vzájemně srovnatelným SUV/kombi (sedan).

Provozní náklady - nižší bude mít Sup spotřebu.A možná nějaký díl podvozku.
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2017 20:38
Re: Za tu cenu nesmysl
SUV sou hlavně blbý = proti normálnim autum ;-)

A v celkovejch nákladech snad bez výjímky = nejen horší ale nákladově = dražší

Což je mj daný právě tou nevhodnou konstrukcí = z principu je větší spotřeba, namahání brzd i dalších dílů podvozku jak správně zmiňuješ. Prostě těžiště je s.ině. Smysl maj i karbonový střechy a plastový díly karoserie = tak masově přecházíme na SUV >:-[]

Většinu srovnávaček kombi vs SUV provyhrál ve většině parametrů typ = kterej se šíří snad rychlejš než mor = a to v době kdy [odkaz] :-)
Avatar - Emel
12. 11. 2017 16:46
Re: Za tu cenu nesmysl
Řešíte Kodiaq nebo Karoq?
Avatar - _Karel_
12. 11. 2017 17:01
Re: Za tu cenu nesmysl
Správná poznámka, nicméně - je to zajímavé (ta shodná cena Superbu a Kodiaqa).
12. 11. 2017 18:03
Re: Za tu cenu nesmysl
Ta politika Skodovky je proste smiesna. Ak toto kupujuci nevidi tak ja uz neviem. Ako si moze niekto kupit Karoq za rovnaku cenu aku ma Superb? Tak ale Skodafan kupi vsetko co Skodovka vyrobi. Pritom Karoq by mal mat porovnatelnu cenu myslim s Octaviou a Kodiaq so Superbom. Co dodat?
Avatar - _Karel_
12. 11. 2017 18:07
Re: Za tu cenu nesmysl
Neumíš číst? Karoq nestojí zdaleka stejně jako Superb.
12. 11. 2017 21:44
Re: Za tu cenu nesmysl
Toto jsou kecy chudejch. Když ho chci,take si Karoqa koupím. Je na každém jaké auto si koupí a kolik je ochoten zaplatit. Každý preferujete nějakou značku a je jen na něm, co si vybere.
Avatar - Jaros71
13. 11. 2017 11:52
Re: Za tu cenu nesmysl
Auto je dost předražené..
Interier čpí laciností , ty dveře jsou ala Dacia..
Cena je mimo realitu.
Avatar - Jopino
12. 11. 2017 16:16
T-Roc
Ještě jeden testík, tentokrát VW T-Roc 2.0TSI DSG (v češtině)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
12. 11. 2017 22:16
Re: T-Roc
A další, kde Ondra (bývalý redaktor a.cz) na Krétě s obří stodolou, co umí i driftovat.
[odkaz]
13. 11. 2017 14:20
Re: T-Roc
Už mi došlo, co mi na jeho testech vadí. Mluví nespisovně. Já také. Ale ve videu mě to ruší. Možná to dělá ta kombinace spisovné a hovorové. Nemluví totiž hovorově stále.
Avatar - Jopino
13. 11. 2017 17:10
Re: T-Roc
V garáži mu to nejednou diváci vytýkali. Zvláštním způsobem to kombinuje dohromady. A co už, přes to se dá přenést, testů není nikdy dost.
Avatar - Beefcake
13. 11. 2017 12:45
nadpis
Ja by som to upravil na "Škoda – Může vůbec zklamat?"
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
13. 11. 2017 14:14
ach ty agregáty
No dejme tomu, ale chtělo by to pod kapotu OM656 a automat s měničem :-! takhle zase nic ;-\
Rozbalit vlákno
0
14. 11. 2017 13:34
ta vasa skodovka.....
myslim si,ze vas a celu redakciu skodovka nemoze nikdy sklamat.............
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2017 14:46
Cena pro UFOny :-)
Cena K s 1.6 TDI DSG je podobná jako nabušený Jeep Compass 2.0 diesel 4x4, tak nevím, já bych raději bral Jeep >:D
Rozbalit vlákno
0