Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Z pólu rovnou na golf!

Polo existuje téměř stejně dlouho jako golf, avšak renomé většího sourozence nikdy nedosáhlo. V každé další generaci se však golfu přibližuje stále více a to nejen vzhledem, ale i jízdní projevem.
Zpět na článek
22. 11. 2017 12:55
22. 11. 2017 13:14
22. 11. 2017 13:20
22. 11. 2017 13:52
22. 11. 2017 14:21
22. 11. 2017 14:34
22. 11. 2017 15:12
23. 11. 2017 13:13
23. 11. 2017 01:55
24. 11. 2017 08:47
22. 11. 2017 13:16
22. 11. 2017 13:57
22. 11. 2017 14:59
22. 11. 2017 16:05
22. 11. 2017 16:12
22. 11. 2017 16:28
22. 11. 2017 18:58
23. 11. 2017 01:46
23. 11. 2017 06:50
22. 11. 2017 18:56
22. 11. 2017 18:59
22. 11. 2017 19:06
23. 11. 2017 06:51
22. 11. 2017 19:24
23. 11. 2017 06:55
22. 11. 2017 19:04
22. 11. 2017 19:20
22. 11. 2017 13:21
22. 11. 2017 13:48
23. 11. 2017 13:36
23. 11. 2017 13:54
24. 11. 2017 08:24
24. 11. 2017 09:04
24. 11. 2017 10:12
24. 11. 2017 10:43
24. 11. 2017 11:34
24. 11. 2017 11:37
22. 11. 2017 13:23
22. 11. 2017 13:28
22. 11. 2017 13:31
22. 11. 2017 13:34
22. 11. 2017 13:46
22. 11. 2017 19:10
22. 11. 2017 22:30
22. 11. 2017 13:35
22. 11. 2017 13:36
22. 11. 2017 13:49
22. 11. 2017 15:50
22. 11. 2017 19:15
23. 11. 2017 08:46
23. 11. 2017 08:49
23. 11. 2017 13:19
23. 11. 2017 18:44
22. 11. 2017 14:09
22. 11. 2017 14:23
22. 11. 2017 14:24
22. 11. 2017 14:27
22. 11. 2017 14:34
22. 11. 2017 14:36
22. 11. 2017 15:28
22. 11. 2017 16:02
22. 11. 2017 16:49
22. 11. 2017 17:01
22. 11. 2017 18:27
24. 11. 2017 08:04
22. 11. 2017 14:33
22. 11. 2017 15:22
22. 11. 2017 16:00
22. 11. 2017 19:32
22. 11. 2017 20:28
23. 11. 2017 08:14
22. 11. 2017 22:46
23. 11. 2017 07:00
23. 11. 2017 07:36
23. 11. 2017 08:16
23. 11. 2017 09:41
23. 11. 2017 13:22
23. 11. 2017 13:21
24. 11. 2017 08:10
24. 11. 2017 23:04
22. 11. 2017 14:25
22. 11. 2017 14:33
22. 11. 2017 15:06
23. 11. 2017 13:22
22. 11. 2017 15:29
22. 11. 2017 15:59
22. 11. 2017 17:18
22. 11. 2017 20:25
23. 11. 2017 00:23
23. 11. 2017 11:07
22. 11. 2017 14:26
22. 11. 2017 16:16
22. 11. 2017 16:43
22. 11. 2017 16:58
22. 11. 2017 17:28
22. 11. 2017 18:55
22. 11. 2017 19:47
22. 11. 2017 17:20
22. 11. 2017 18:56
22. 11. 2017 19:47
22. 11. 2017 19:28
22. 11. 2017 22:47
22. 11. 2017 15:06
22. 11. 2017 15:22
22. 11. 2017 17:21
22. 11. 2017 19:51
23. 11. 2017 10:03
22. 11. 2017 19:50
22. 11. 2017 15:57
23. 11. 2017 08:17
22. 11. 2017 18:47
22. 11. 2017 22:50
23. 11. 2017 09:58
23. 11. 2017 11:16
23. 11. 2017 17:05
22. 11. 2017 19:40
22. 11. 2017 20:15
22. 11. 2017 20:17
23. 11. 2017 08:23
23. 11. 2017 12:16
23. 11. 2017 17:23
22. 11. 2017 20:19
23. 11. 2017 12:17
22. 11. 2017 21:52
23. 11. 2017 02:11
23. 11. 2017 08:18
23. 11. 2017 10:16
23. 11. 2017 10:11
24. 11. 2017 08:02
24. 11. 2017 17:13
26. 11. 2017 11:20
26. 11. 2017 19:11
24. 11. 2017 08:54
24. 11. 2017 17:11
25. 11. 2017 15:58
24. 11. 2017 17:17
25. 11. 2017 09:40
26. 11. 2017 19:10
21. 12. 2017 21:22
15. 4. 2018 04:53
24. 8. 2018 18:35
22. 11. 2017 12:55
vw v krizi
auto pro plebs...děkuji raději dál budu jezdit v 10 let starém mercedesu...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - woody-alien
22. 11. 2017 13:06
Re: vw v krizi
Jistě, plebs si koupí nové Polo. Smetánka jezdí v deset let starém mercedesu. >:D
Avatar - Ozzman
22. 11. 2017 13:14
Re: vw v krizi
Tam u vás na severu je hodně takové smetánky, ne? Takové tmavší smetany... >:D
Avatar - woody-alien
22. 11. 2017 13:18
Re: vw v krizi
To jo, ale já nejsem závistivej člověk a úspěch jim přeju. Vždycky si řeknu, tak se holt chlapec vypracoval a už má medvěda. Akorát by si mohl koupit příčníky. Dávat to železo rovnou na střechu není nejšťastnější nápad. ;-\ >:-[]
Avatar - Ozzman
22. 11. 2017 13:20
Re: vw v krizi
>:-[] >:-[] Mám taky jednoho takového známého, který se propracoval po 20ti letech tvrdé dřiny, stovek tisíc na exekucích, s trvalým bydlištěm na úřadě ke krásné 124ce.... pak chodil v o 2 čísla větší košili a říkal nám, že je víc, protože má Mercedes >:D >:D Akorát nemá správnou barvu pleti a kradl v práci jen palety a né železo >:D
Avatar - Hittman
22. 11. 2017 13:52
Re: vw v krizi
A nebo to dobře umí s dávkami na úřadě.. >:D
22. 11. 2017 13:56
Re: vw v krizi
No tam to umí dobře skoro všichni a je jedno které etnikum. :no:
Avatar - lamal
22. 11. 2017 14:21
Re: vw v krizi
nevadi do romale sa da dobre navazat >:D ini kradnu a podvadzaju tak isto, akurat maju kravatu a tvaria sa strasne seriozne
Avatar - Hittman
22. 11. 2017 14:34
Re: vw v krizi
No alespoň neřvou, že jsou v této zemi diskriminováni.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 15:12
Re: vw v krizi
lol jasne, ze nie ked nie su potrestani za svoje podvody
Avatar - Blue Sun
23. 11. 2017 13:13
Re: vw v krizi
Ale jo, řvou. Jen trošku jinými, političtějšími slovy. Nebo plácáním o daních, které by nejradši neplatili vůbec.
Avatar - woody-alien
22. 11. 2017 20:04
Re: vw v krizi
Nechci být nuceně korektní, ale můžu ti říct, že ty 5GT pořízené z ROP Severozápad na mě působí úplně stejně. ;-)
23. 11. 2017 01:55
Re: vw v krizi
omlouvám se už je 11let starý..
24. 11. 2017 08:47
Re: vw v krizi
Za to, že se tu profiluješ jako pi.tomec se neomlouvej nám, ale sobě ;-)
22. 11. 2017 13:16
Polo
Aspoň to má pekný lak, tie biele, čierne a všetky možné odtiene šedej a striebornej mi už lezú krkom. ;-)
Ale interiér je hrozný, bez kúska fantázie. Toto Polo je zvonka veselé, ale vnútri ponuré.
Rozbalit vlákno
16
22. 11. 2017 13:57
Re: Polo
Ok, takže když si ho nekoupíš a budeš se jen na něj z venku dívat jak frčí kolem tebe, tak jsi vlastně vyhrál a budeš spokojený. >:D
22. 11. 2017 14:59
Re: Polo
Vpodstate si to vystihol. ;-)
Avatar - iudex
22. 11. 2017 16:05
Re: Polo
Ad interiér: každý má iný vkus, niekto uprednostňuje dospelý interiér Pola, iný francúzsku hračkárskosť: [odkaz]
22. 11. 2017 16:12
Re: Polo
No, odkaz si odkliknem doma, v práci mi to šialený IT-systém blokol.
Ono ani nejde tak o tvary, skôr o to, že ich bezduchou šedo-čiernou kombináciou proste zabijú. Farebnosť neznamená, že interiér musí byť jak harlekýn, odtieňov a materiálov je bezpočet. Aj farebne sviežejší interiér môže byť dospelý. Alebo dospelý = iba čierny?
Avatar - iudex
22. 11. 2017 16:28
Re: Polo
Ako tiež nie som úplne nadšený s čiernočiernej palubovky. Polo ale má aj možnosť farebných verzií, dokonca aj pomerne nápadných, napr. červenú alebo oranžovú: [odkaz] aj keď z môjho pohľadu to je už trochu cirkusové. Za ideál považujem interiér verzie GTI, ten je pre mňa top v triede a dá na frak aj viacerým autám segmentu C: [odkaz]
22. 11. 2017 18:58
Re: Polo
Francúzske interiéry, talianske [odkaz] japonské [odkaz]
Konkrétne ten C3 Picasso vyzerá v reáli lepšie ako na fotkách.

Na interiér som reagoval na tento konkrétny, proste na malé auto mi to prišlo príliš, ako keby si stretol školáka ako ide do školy, s oranžovou taškou na chrbte, ale oblečeného v čiernom smokingu...

Inak pravda, Polo môže byť vnútri aj farebné, tie fotky sú tu už všeobecne známe. Lepšie ako nič, ale veľké lesklé plochy tomu veľmi nepridávajú, to je fakt. Ale keď si predstavím tie plochy potiahnuté textilom alebo aspoň s nejakým reliéfom povrchu, bolo by to o inom. Samozrejme, nemusia to byť tak výrazné farby, ktoré z toho interiéru kričia na všetky strany.
Interiér GTI je o dve triedy inde, akurát to káro na sedákoch vyzerá ako keby ho prešili z mojej flanelovej košele čo nosím v zime pod monterky. Tam by skôr sadla nejaká svetlá šedá a hlavne by pomohlo červené prešívanie okrem volantu aj na sedadlách, to by bola pecka.
Avatar - white label
23. 11. 2017 01:46
Re: Polo
Tak jsem se těšil, že se obohatím (případně i pobavím), ale bohužel ani jeden z těch odkazů nefunguje.
Barva palubky je otázkou konfigurace, ale jinak ta palubka (opticky!) vypadá (na poměry třídy!) naopak příkladně.
23. 11. 2017 06:50
Re: Polo
Divné, ale máš pravdu. Tak ešte špeciál pre teba tie trošku príliš hračkárske interiéry:
[odkaz]
[odkaz]
S palubkou Pola súhlas, s dodatkom, že materiálovo a farebne by zniesla ešte pár hodín práce.
Avatar - pumpkin
22. 11. 2017 18:56
Re: Polo
Lenže toto je spolu s červenou asi jediná možnosť veselých farieb. Inak je to tak 50 odtieňov sivej. Ono všeobecne je celkom vtipné, ako si nemeckí suchári z koncernu predstavujú cool auto. Stačí sa pozrieť na "imidžovku" v podobe Audi Q2.
22. 11. 2017 18:59
Re: Polo
Máš žiaľ pravdu. Ale robí to väčšina značiek, nie len nemecké. Minule som si obzeral GrandScenic a výber lakov je teda núdza s biedou, interiéry tak podobne. Okrem jedného hnedého už len čierne, a ani ten jeden sa nedá skombinovať s každou výbavou.
Avatar - _Karel_
22. 11. 2017 19:06
Re: Polo
Copak Scénic nemá parádní oranžovou?
23. 11. 2017 06:51
Re: Polo
Iba krátky, Grand nemá.
Avatar - pumpkin
22. 11. 2017 19:24
Re: Polo
Je tam slabší výber ako pri krátkom Scénicu? Inak včera som išiel za novým žltým Espacom >:D Som myslel, že taxík a to si ho v Schachermayeri vydupali ako služobné. Asi sú dlhodobo spokojní s Renaultmi. :-)
23. 11. 2017 06:55
Re: Polo
Výber farieb pri krátkom je dosť slabý a pri dlhom ešte slabší. Inak ja som s Renaultom dlhodobo spokojný tiež, po 7 rokoch a 180 tis. km naň nemôžem povedať jediné krivé slovo. Len neviem, či by som si z aktuálnej ponuky Renaultu vedel vybrať nástupcu, je to bieda.
Avatar - _Karel_
22. 11. 2017 19:04
Re: Polo
Musíš se holt smířit s tím, že ne všichni mají stejný vkus jako ty. A zkus se na Q2 zeptat nějakých dam. Možná se budeš divit. ;-)
Avatar - pumpkin
22. 11. 2017 19:20
Re: Polo
Zbytočne sa budem pýtať, aj tak ho nikdy nevideli. >:D
Avatar - Uživatel_5340709
22. 11. 2017 13:20
Já se pose.......
testér píše, že měl problém udržet otáčky nad 1500 ot/min. , přitom koukám z fotek, že je to manuál. Svět se v pr.... obrací. Tome, čéče nauč se řadít!!! >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
4
22. 11. 2017 13:26
Re: Já se pose.......
No ono to bude spiše o tom, že nechápeš psaný text. >:-[]
22. 11. 2017 13:40
Re: Já se pose.......
mal problém, lebo na 4 tisíc sa tomu nechce a z 3 tisíc ti to po preradení padne na voľnobeh. Tu ti ani radenie nepomôže.
22. 11. 2017 13:45
Re: Já se pose.......
Neraď mu, už koume proč to nepochopil. >:D
Avatar - Uživatel_5340709
22. 11. 2017 17:42
Re: Já se pose.......
A co jsi pochopil ty? Že to má odstupnováno 6 stupňů, a mezi každými je 2250 ot. rozdíl, když to má padnout ze 3 tis. na volnoběh? To ani není k smíchu. >:-[]
22. 11. 2017 13:21
Za tu cenu to nedava smysl
Je fajn, ze to auto ma treba fronassist v zakladu coz kvituji. Nicmene za tu cenu to nedava absolutne smysl. Tady se blizime cene Golfu ci jinych aut, ktery vevnitr vypada opravdu kvalitneji.

Autor, zapomnel zminit, ze kdyz se zobrazuje mapa na navigaci, tak se nemuze zobrazit na tom displeji pred ridicem. Kdyz se zobrazuje na displeji pred ridicem, tak se zase nemuze zobrazovat na displeji uprostred. Nevim proc toto celkem dulezite info je vynechane. Zamerne?

To, ze konkurence uz nabizi delsi zaruku a polo ma jen 2 letou je taky vynechane z jakeho duvodu? Vidim to jako minus.

Naslo by se par dalsich veci, ale uz to nema smysl komentovat. Clanek takova klasika, nikdo nebude prekvapen z toho nadseni nad VW znackou :))
Rozbalit vlákno
7
22. 11. 2017 14:10
Re: Za tu cenu to nedava smysl
Veru veru, polo je inak vcelku podarene, ale stoji ako o triedu vacsie auta s rovnakou vybavou a motorizaciou, a to skutocne nedava zmysel. Ozaj usmevne je zasnutie nad niektorymi beznymi prvkami vybavy - wau, ono to ma dual digi klimu, tak ako punto pred 10 rokmi >:D
22. 11. 2017 15:29
Re: Za tu cenu to nedava smysl
Tak na druhou stranu ta záruka není takový problém, můžeš si připlatit za pětiletou a nějak drahý to není :-)
22. 11. 2017 16:29
Re: Za tu cenu to nedava smysl
Co když někdo prostě nechce auto velikost GOLFU ? Ale chce výbavu....i takový jsou :-) Takže smysl má.
Avatar - twistedTSD
22. 11. 2017 16:58
Re: Za tu cenu to nedava smysl
Jen by mohlo být více té výbavy. I když u VW jsme na "supermainstreamový" příplatek zvyklí, Ibiza je větší průšvih. Tam buď dáš čtyři kila nebo máš holobyt s wapkou omyvatelným interiérem.
22. 11. 2017 19:25
Re: Za tu cenu to nedava smysl
To tedy nevím. Shodou okolností jsem dneska okukoval kolegovu novu Ibizu. Má výbavu FR a říkal, že tam je právě 1,0 TSI 85kW a když jsem to teď dal do konfiguratoru vychazi mi 377.900,- ceníkovka. Mimochodem, v tom FR je to krasavec :-) a výbava je super :-)
Poslední dobou, cca 2 roky zpět mi přijde, že na tom je koncert s výbavou v "základu" dost dobře, jen ze setrvačnosti se jaksi kritizuje.... :-)
Avatar - twistedTSD
22. 11. 2017 20:15
Re: Za tu cenu to nedava smysl
To není setrvačností. Ve vrcholné výbavě nejsou ani takové věci jako autoklima.
Avatar - pumpkin
22. 11. 2017 19:10
Re: Za tu cenu to nedava smysl
Jazdil som s týmto Polom v strednej výbave Comfortline (dosť bieda, nechcem vidieť nižšiu Trendline) a všeobecne ma interiér sklamal. Sú v ňom síce o pol generácie lepšie riešenia, ako napr. tempomat na volante a nie už tá nešťastná páčka pod volantom, ale inak je všetko nemastné neslané. Polo má síce lepší podvozok aj odhlučnenie, ale inak nevidím dôvod si radšej kúpiť dobre vybavenú Fabiu.
22. 11. 2017 13:21
Podvozek
Sice nevím , zda to má souvislost, ale třeba takový Hyundai v posledních modelech, dělá podvozek podobně.Nic tam netluče, je to pohodlné,podvozek funguje a tak to má být.

Jasně , auto není toliko řidičské, ale pokud vezmu v potaz, kolik lidí to vlastně chce, t.j je jich málo, je to imho správná cesta.Od řidičkosti jsou tu jiné modely a na rovinu, ona ta řidičskost byla vždy v módu pseudo.Holt nejde se zavděčit všem, to je jasné.Pro velkou většinu, to je ale cajk. :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - wakantanka
22. 11. 2017 13:48
Re: Podvozek
Ale to ake ma Hyindai podvozky v redakcii nevedia, kedze im ich Vosicky odmieta pozicat. :-) preco asi? :-)
22. 11. 2017 13:53
Re: Podvozek
No veru hej....proto jsou kluci v redakci překvapený,jak je to vlastně super podvozek a až z diskuze se dovědí, že tohle už Hyundai vyrabí 4 roky. Pro ně je to fakt novinka. >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
23. 11. 2017 10:23
Re: Podvozek
Podvozky Hyu a Kia jsou v nových modelech opravdu působivé. Celkově Korejci zase skočili o takový kus dopředu, že by z toho měly mít mainstreamové značky pořádný vítr. Pro mě největší překvapení roku...
Avatar - woody-alien
23. 11. 2017 13:36
Re: Podvozek
To skoro vyznělo, jako by Hyundai ani nebyl mainstream. ;-) Nejsi první, kdo tohle píše, a taky jsem váš "autíčkářský" test i30 kombi nedávno tady dával jako protiváhu výplodu SM.
Avatar - white label
23. 11. 2017 13:54
Re: Podvozek
wawris má nový nick?
Avatar - Enthusiastic.driver
24. 11. 2017 06:59
Re: Podvozek
jo, ta dovjitá w mě vždycky štvala a až nedávno jsem zjistil, že se dá nick měnit >:D
Avatar - woody-alien
24. 11. 2017 08:24
Re: Podvozek
No vidíš, dokonce můžeš mít i dva nebo tři a diskutovat sám se sebou. Podpořit se v pravý čas, když na tebe ostatní nicky štěkají.....nebyl bys první ani poslední. >:D :yes:

Jj, z posledních počinů H/K hlavně i30N a Stinger vypadají zajímavě. A věřím, že i ty obyčejné modely se zlepšují.
24. 11. 2017 09:04
Re: Podvozek
Je super, ze sis vybral neco mnohem jednodussiho, vcetne malych/velkych pismen a interpunkce. Uroven zabezpeceni: 7 z 10 >:D
Avatar - woody-alien
24. 11. 2017 10:12
Re: Podvozek
>:D V jednoduchosti je síla.
Avatar - white label
24. 11. 2017 10:43
Re: Podvozek
A přitom by stačila drobná úpravwa na "vawris" a ještě by ti tady stoupla diskusní "popularita". >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
24. 11. 2017 11:34
Re: Podvozek
>:-[] Jj, tahle písmenka jsou tady natolik populární, že by zřejmě bouři nevole sklidila i jakákoliv zmínka o Osvobozeném divadle. ;-)
[odkaz]
Avatar - white label
24. 11. 2017 11:37
Re: Podvozek
Jj, další důkaz jejich neskutečného vwizionářstvwí... >:D ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
24. 11. 2017 06:59
Re: Podvozek
Ježiši, tak to vyznít nemělo. :-) Rozhodně ne u obyčejných modelů. Spíš vnímám, jak se u i30 nebo Ria čím dál víc projevuje "golfovitost" a pomalu vytrácí taková ta korejská "nijakost". Jak kluci šikmoocí dávají pozor, aby auto nemělo pro většinového uživatele slabin, jak se snaží dotáhnout ta poslední procenta a bez diskuze patřit k těm nejlepším... Ale možná jsem měl jen štěstí na modely...

Pravda, při lehkém nasátí Stingeru jsem si v duchu pomyslel, že evropský mainstream se může jít klouzat a trochu mi spadla huba.. ale byl jsem v tom jen deset minut, takže to bude potřebovat hlubší verifikaci a s ohledem k ceně je ten dojem více než nutný.
Avatar - Missouri
22. 11. 2017 13:23
Pěkné
a určitě i kvalitně udělané malé auto. Jenže za 401 000,- Kč v základu. Za ty peníze mám Corollu. Neméně kvalitní, jenže velké auto. A při průměru 70 km/h má její 1.6 Valvematic se čtyřmi válci bez turba stejnou průměrnou spotřebu. Polo by dle mého mělo začínat na základní ceně kolem 280 000,- Kč. Pak by šlo o lidový vůz a dal by se vzít na milost i ten tříválec. Ale takhle? 8-s
Rozbalit vlákno
7
22. 11. 2017 13:31
Re: Pěkné
Naopak zepředu je to neuvěřitelně hnusný .....
22. 11. 2017 13:34
Re: Pěkné
Kup si něco, co je ze předu pěkný. ;-)
22. 11. 2017 13:46
Re: Pěkné
On už dopředu počítá s tím, že jeden "vstřik" nebude fungovat. ;-)
22. 11. 2017 19:10
Re: Pěkné
Nj, ale ta 1.6 je oproti tomuhle preplnovanemu litru poradna zdechlina...
Avatar - idam.i
22. 11. 2017 22:30
Re: Pěkné
Ako si na to prišiel? :-O
Avatar - Auto CZ
22. 11. 2017 13:28
Postavte vedľa C3 Aircross a máte orgazmus
>:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Re: Postavte vedľa C3 Aircross a máte orgazmus
To je fakt, ta C3 je opravdu hnusná
Avatar - nolinek
22. 11. 2017 13:35
cena
Z Golfu rovnou do póvlu >:-[] Za ty prachy ne-e :-|
Rozbalit vlákno
1
22. 11. 2017 13:36
Re: cena
Hurá, zjištění že to nemusíš koupit, je skvělá věc. ;-)
Pěkné, jen...
...opravdu tam musí být ten tablet? :no:
...rozumná motorizace je jen 1,6TDI
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
22. 11. 2017 13:51
Re: Pěkné, jen...
Nekecej ! :-) aj napriek tomu ze za tym neodtiahnes 2t vlek?
22. 11. 2017 13:49
ani zlé, ani zázrak
trojvalce sú vraj stále populárnejšie, ale nič iné nie je. Ani u pola. Ja by som do plusov nedal priestor na predných, keď vzadu je menej miesta ako u predchodcu alebo potom do mínusov miesto vzadu. Na to, že je to veľké skoro ako golf, je priestor vzadu malý. Za mňa v použiteľnej verzii pridrahý. Jeho dizajnová strohosť mi neva, kto je nevyhraný, šup do francúzska.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
22. 11. 2017 15:49
Re: ani zlé, ani zázrak
No s informáciou, že Polo je vzadu menšie ako predchodca sa stretávam prvýkrát, všade sa píše presný opak. Otázka je, či to nie je tým väčším rozsahom posuvu predného sedadla, teda pri max. posunutí vzad je vzadu menej miesta. Polo som zatiaľ pozrel iba zvonka, ale od pohľadu to miesto vzadu vyzeralo ako v nižšej strednej triede, na úrovni trebárs Meganu.
22. 11. 2017 17:05
Re: ani zlé, ani zázrak
ja som to už niekde čítal, možno aj na tomto webe, že je veľké, ale na zadných sa to neprejavilo, niečo podobné má aj nová mikra, ale tiež som videl len zvonka a keďže som béčko už poriešil, tak sa do pola možno ani nedostanem :-)
23. 11. 2017 07:51
Re: ani zlé, ani zázrak
V aktuálnom Pole som ešte nesedel, ale predošle bolo priestorom aj vpredu auto pre ženy a baleťákov.
No a ak je ten motor vyvážený ako MPI, tak tak to nie je hodné ani polovičnej ceny. Ten motor vedel rozvibrovať celé auto.
Avatar - Hittman
22. 11. 2017 13:49
Tříválce
jsou stále populárnější z toho důvodu, že k nim není nabízena čtyřválcová varianta, např. Fabia. Kdyby ano, možná by tak populární nebyli.. ;-)
PS. Jsem zvědavý, jak se bude kazit složitý motor 1,5 TSI >:-[]
Rozbalit vlákno
10
22. 11. 2017 13:55
Re: Tříválce
Nebude....to už si hlídají více.Nakonec je to stojí pak peníze....
Avatar - iudex
22. 11. 2017 15:50
Re: Tříválce
1,5TSI sa bude kaziť asi rovnako, ako 1,4TSI. Ak narážaš na vypínanie valcov, to má aj 1,4TSI, takže si môžeš pozrieť štatistiky. A ak narážaš na Millerov cyklus, to má len slabšia 96 kW verzia, ktorá v Pole nie je/nebude.
Avatar - pumpkin
22. 11. 2017 19:15
Re: Tříválce
Štvorvalcovú Fabiu už novú nekúpiš. :-|
23. 11. 2017 08:46
Re: Tříválce
Ano, ano, 4-válcová Fabia se už koupit nedá, ale taky se podívej, jak klesají modelové řadě Fabia prodeje...
22. 11. 2017 19:27
Re: Tříválce
Jenže čtyřválce neplní emise, takže co. Nemá smysl brečet......
23. 11. 2017 08:49
Re: Tříválce
Neplní emise pouze papírově, nikoli v reálném provozu, je třeba dodat.
Avatar - Blue Sun
23. 11. 2017 13:19
Re: Tříválce
Neplní? A proč tedy automobilky vrací čtyřválce zpět do oběhu a do vývoje? Že by ta tříválcová sázka byla chyba,
Re: Tříválce
Chyba je sázka na muzeální zážehový motor s malou kompresí. Pod kapotu auta patří diesel!
Avatar - Blue Sun
23. 11. 2017 18:44
Re: Tříválce
Už jsi fakt trapný, neandrtálče.
22. 11. 2017 14:09
1.6 TDI
V konfigurátoru se už objevil i 4-válcový motor 1.6 TDI. Není (naštěstí) nutné vybírat jen z 3-válců. 1.0 TSI byl poslední produkt přehnaného downsizingu a doufám, že časem bude nahrazen něčím rozumnějším... Litrové tříválce jsou totiž nekomfortní i pro běžné městské přesouvadlo, protože jsou v nízkých otáčkách úplně mrtvé, což je pro popojíždění ve městě spojené s neustálým rozjížděním velmi uživatelsky nepřívětivé a nekomfortní.
Rozbalit vlákno
38
22. 11. 2017 14:23
Re: 1.6 TDI
Já to spiše vidím tak, že většině lidí to stačí a ve finale to vůbec neřeší, jede to, funguje to a to jim stačí.Že by to šlo udělat lépe, o tom žádná.Ber to ve stylu, že s jakýmkoli motorem prostě někam dojedeš.V zásadě se už tady drahně mele, že auta jsou horší a horší a přitom je to naopak.Pravda, nebýt emisí, bylo by "lépe".Ty trojhrny nejedou zase tak špatně, jak se zde neustále "švitoří", to je holý a neodiskutovatelný fakt.
22. 11. 2017 14:24
Re: 1.6 TDI
Znám 1.0 MPI 44 kW a ten má dost síly i kultivovanosti již při 1 300 otáčkách. Nevím, odkud máte takovou zkušenost.
22. 11. 2017 14:27
Re: 1.6 TDI
44KW a dost sily? vzdyt to bude mit tocivy moment 100Nm max a to je tragicke.
22. 11. 2017 14:34
Re: 1.6 TDI
Viditelně mu to stačí a je spokojený, tak to laskavě nerozporuj.
Avatar - rokyta.p
22. 11. 2017 14:36
Re: 1.6 TDI
44kW :-! ... to je nějaký malý motocykl ? ;-)
22. 11. 2017 15:28
Re: 1.6 TDI
To bude mít spíš tak 70 Nm. Ale v Citigo zvládne v těch 1 300 otáčkách i lehké stoupání.
Avatar - iudex
22. 11. 2017 16:02
Re: 1.6 TDI
Nezvládne. Už pri jemnučkom, párpercentnom stúpaní treba dať za 4, pri prudšom za 3.
Btw. má to 95 Nm.
22. 11. 2017 16:49
Re: 1.6 TDI
95 Nm je maximum (při 3 000 - 4 300 otáčkách) a řídil jsem takto Citigo, měl jsem spolujezdce, a v pohodě 50kou při 1 300 otáčkách v lehkém táhlém stoupání.
Avatar - twistedTSD
22. 11. 2017 17:01
Re: 1.6 TDI
Tak to musel být pro to nešťastné MPI pěkný mordor.
Avatar - Ada je zase tady
22. 11. 2017 17:10
Re: 1.6 TDI
Do Cíga patří diesel!
22. 11. 2017 18:27
Re: 1.6 TDI
nějak sis poplet diesel a GTec.
24. 11. 2017 08:04
Re: 1.6 TDI
To si mal este mierne stupania, ja som bezne jazdil na 1 a 2. Trojka bola do kopca pouzitelna tak od 60 a 4 bola urcena pre dialnicne stupania >:D Ak to nebolo v otackach, tak sa dusilo. Kedze som nemal otackomer, tak netusim vlastne od akych otacok to ako tak slo, ale odhadom tak okolo 4000.

Ale uznavam, ze nebola nudza o stupania v rozsahu 10 - 20%.

To Citigo/Up! je vlastne take Felicia, len so slabsim motorom a rovnako dlhou prevodovkou.
Avatar - Hittman
22. 11. 2017 14:33
Re: 1.6 TDI
Je otázka, jakou váhu tahá, podle toho se odvíjí "má dost síly a kultivovanosti"
Avatar - Bazalt
22. 11. 2017 15:22
Re: 1.6 TDI
O víkendu jsem z půjčovny dostal CitiGo s 55kw MPI a myslel jsem že z toho vyskočím z kůže. Výkon mizivý, v sebemenším stoupání chcíplotina, při předjíždění raději rozjezd na dvojku, pak trojku, otáčky někde daleko, vysoko aby to vůbec vyrazilo. Auto za 300 tisíc..
Avatar - iudex
22. 11. 2017 16:00
Re: 1.6 TDI
To si si ešte užil dynamiky. Ja som mal požičaný sesterský Up! so slabším 44 kW litrom a to len bola lemra. Bežné cesty len pri úplnej rovine dovolili 5ku, sebemenšie stúpanie bolo treba zúrivo radiť, pri jednom prudkom stúpaní sme sa museli rozsadiť rovnomerne do 2 áut, lebo 4 ľudí by liter nezvládol. Čo by som dal vtedy za 55 kW. >:D
Avatar - speedfred
22. 11. 2017 19:32
Re: 1.6 TDI
páni sú tu troška rozmaznaný !! >:D
Avatar - woody-alien
22. 11. 2017 20:28
Re: 1.6 TDI
A to přitom ani nemuseli tlačit, jen si přesednout. >:D
Avatar - iudex
23. 11. 2017 08:14
Re: 1.6 TDI
Jj, pri pondelkovej 600km štreke som si povedal, že 169 kW je také minimum na bezpečné predbiehanie kamiónov na zakrútených okreskách. ;-) Chcelo by to niečo viac. >:D
22. 11. 2017 22:46
Re: 1.6 TDI
Ale no, toť nedávno v tom išli 5ti chlapi na Ješted :-) >:-[] >:D :-!
23. 11. 2017 07:00
Re: 1.6 TDI
A nebudú tie kilowatty nejaké slabšie ako kedysi? Fávo mal 46 kW a šiel jak ďábel. Jak je možné, že Up! netrhá asfalt? >:D
23. 11. 2017 07:36
Re: 1.6 TDI
To asi nie, ale autá boli ľahšie a zrovna ten favorit / forman mal o 3 deci väčší motor, nebojoval s eko dlhými prevodmi a emisnou normou EU 6 ;) . Otcov forman mal 50kW, voči predchodcovi v podobe Š105 to bola raketa >:D
Avatar - iudex
23. 11. 2017 08:16
Re: 1.6 TDI
Presne tak, Favorit mal tuším niečo cez 800 kg, Up má tonu, 1,3 vs. 1,0, Euro 6 vs. Euro nič... skrátka 44 kW voľakedy a 44 kW dnes je iný svet.
23. 11. 2017 09:41
Re: 1.6 TDI
K tomu ešte komfortná výbava ako kdeaké vyhrievanie sedačiek, klíma a podobne
Avatar - Blue Sun
23. 11. 2017 13:22
Re: 1.6 TDI
Spíš bych se podíval na odstupňování převodovek. Ani lehká auta dnes nedosahují schopností dřívějších aut.
Avatar - Blue Sun
23. 11. 2017 13:21
Re: 1.6 TDI
Když si vzpomenu na 44 kW v dvěstěšestce, a poté si přečtu tohle, pak si říkám, kde udělali motoráři a eurokomisaři chybu... Ta tyhle problémy ani zdaleka neměla.
24. 11. 2017 08:10
Re: 1.6 TDI
Este v autoskole som mal na chvilu P 206 1.1 (to je ten so 44kw, nie?) a bola to uplna hroza v porovnani so Svistom druhej generiacie so zakladnou 1.3. Takze ten vykon nestal nic ani niekede, len teraz je to este horsie. Aj ked mozno za to mohli sialene dlhe prevody a celkova obezita P206
Avatar - Ada je zase tady
22. 11. 2017 17:12
Re: 1.6 TDI
Tak už to u zážehového motoru bývá... :no:
Avatar - Bazalt
24. 11. 2017 23:04
Re: 1.6 TDI
Jak už jsem ti jednou psal, 1,6 tdi se 66kw je raketa co :-)
22. 11. 2017 14:25
Re: 1.6 TDI
Jezdil si nekdy s nejakym trivalcem po meste nez jedno odpoledne? U tech malych aut to vubec nevadi, jede to i tak dobre.
Tady to bohuzel zkazili spatnym sprevodovanim, jako by tim vsichni meli jezdit po okreskach a dalnicich. To je auto do mesta.
22. 11. 2017 14:33
Re: 1.6 TDI
Nerozporuji... holt po městě se bude muset jezdit na nižší stupně.Chce to jen změnu přístupu k řízení, což chápu je někdy problém.
Možná by byla cesta u těchto aut mít hodně stupňové automatické převodovky.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 15:06
Re: 1.6 TDI
to je uz fakt smutne aby aj 6 kvalt bol v malom aute malo...
Avatar - Blue Sun
23. 11. 2017 13:22
Re: 1.6 TDI
Není místo hodně stupňů už lepší variátor?
22. 11. 2017 15:29
Re: 1.6 TDI
Myslím, že to bude to isté ako vo Fabii, ktoré máme vo firme ako služobné. Ostatne, už som to tu v nejakej diskusii spomínal. Dlhé prevody môžu byť nepríjemné aj pri samotnom rozbehu, dvojku skrátka musíš riadne vytočiť, aby následne trojka potiahla, lebo otáčky spadnú o celú tisícku dole. Autorovi špecifikácie zlámať ruky...
22. 11. 2017 15:59
Re: 1.6 TDI
Právě že v nízkých otáčkách 3-válec stejně dobře jako 4-válec nefunguje. Kdo není úplný poleno, tak to pochopí velmi rychle, když přesedne třeba z nejčastěji srovnávaných malých motorů 1.2 TSI do 1.0 TSI. Tříválec zkrátka potřebuje vyšší otáčky... tam kde to čtyřválec ještě zvládne na dvojku už musí mít tříválec jedničku: najedu do křižovatky, dám přednost protijedoucím, auto se ještě pohybuje tak chci na dvojku (přes spojku) pokračovat - s 1.2 TSI žádný problém, 1.0 TSI začne cukat.
Avatar - twistedTSD
22. 11. 2017 17:18
Re: 1.6 TDI
Nemohu srovnávat s 1.2 TSI, ale jinak dle dosavadních zkušeností souhlas. 1.0 TSI vyžaduje, aby si člověk otáčky hlídal, tedy žádné rozjíždění na dvojku, jak jsem byl zvyklý u 60koňového čtyřhrnku. A to nevidím jako vzor uživatelské přívětivosti v městském provozu. Je to prostě vlastnost tříválcové koncepce, kterou člověk při jízdě musí brát v úvahu.
22. 11. 2017 20:25
Re: 1.6 TDI
Asi zalezi. Treba HTP se na dvojku rozjizdelo lepe, nez 1.6 MPI.
Avatar - twistedTSD
23. 11. 2017 00:23
Re: 1.6 TDI
HTP se na dvojku rozjíždí pořád hůře než můj bývalý čtyřváleček o stejném objemu. A že mám co srovnávat.
23. 11. 2017 11:07
Re: 1.6 TDI
Také záleží na spojce. Třeba neznám auto, které by na dvojku při prokluzu bylo tak nepoužitelné jako můj dvoulitr. Prokluz je tu skoro mission impossible, ale jak člověk dá plný záběr spojky bez plynu, a až pak začne zrychlovat, tak se na dvojku posbírá i z otáček lehce 1000.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 14:26
testik
P. Dusil asi treba skorigovat - ´´přeplňovaný čtyřválcová dvoulitr TSI´´
Inak pobavilo - ´´myslel jsem, že mám v některém z podběhů díru´´ U Mazdy to tak nerealne zas nemuselo byt >:D
Rozbalit vlákno
12
22. 11. 2017 16:16
Re: testik
Ani u iných áut nie. Pamätám sa, kedysi v BAZ-ke prišiel dopyt na lisovací nástroj na vnútorný blatník na prvý Superb. Vtedy sa to ešte zvlášť telefonicky overovalo, či v zadaní nie je chyba, lisovať sa mal ťažný plech s hrúbkou 0,6 mm! Vtedy sme sa smiali, že každý nový Superb musia na skúšobnej dráhe prehnať po drobnom štrku - aby lietajúce kamienky v podblatníku vytlačili malé preliačinky, ktoré ten plech spevnia...
Avatar - lamal
22. 11. 2017 16:43
Re: testik
mne skor islo o tu koroziu... ta sa masovo tykala hlavne 1 gen 3ky a 6ky...
22. 11. 2017 16:58
Re: testik
Mazda reznou porad bohuzel. Stale bez pozinkovani (nechapu to)
Kdyz se podivas do doplnkoveho ceniku mazdy, tak tam lze antikorozni ochrana dodatecne udelat. Tady u Mazdy nove to nekdo psal moje,. auto i 3 kove mazdy, ze si to nechal udelat.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 17:28
Re: testik
myslis ze VW ma pozink ? na 12r zaruku proti prehrzdaveniu ho nepotrebujes, nie ze by som chcel zhadzovat antikor ochranu VW, no ide to aj bez pozinku myslim...
Avatar - wakantanka
22. 11. 2017 18:55
Re: testik
Fiat Brava bol tusim komplet pozink a prahy zhnili tak ci tak. :-) ale okrem nich nic ani stopa po hrdzi.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 19:47
Re: testik
antikor mali dobru, kamos ma mareu weekend 1.6 16V a karoseria i motor ako lusk
Avatar - Ada je zase tady
22. 11. 2017 17:15
Re: testik
Kdysi jsem koupil Passata made by BAZ. Furt v něm něco klepalo. Konečně se podařilo objevit zapomenutý šroubovák v opěradle pravého předního sedadla. Pokud v BAZce někomu chybí v inventuře, jsem ochoten ho vrátit. :-)
Avatar - lamal
22. 11. 2017 17:20
Re: testik
Simply clever v cene a este sa stazuj... skontroluj späťáky, ci tam nestrngaju kluce >:D
Avatar - wakantanka
22. 11. 2017 18:56
Re: testik
A doklady v prednej hmlovke. :-)
Avatar - lamal
22. 11. 2017 19:47
Re: testik
to jako miesto ziarofky ?
22. 11. 2017 22:47
Re: testik
Oni tušil že sa pokazí. To si mal na opravu >:D
22. 11. 2017 15:06
Torzní tuhost
Nové polo tak nabízí ještě tužší skelet než předchůdce, což vyjadřuje hodnota torzní tuhosti karoserie 18.000 N.m na stupeň, což je o 4000 newtonmetrů na stupeň více než u předchozí generace.
To se mi nějak nechce věřit, 18000 Nm je hodnota, který dosahujou kabria anebo auta konstrukčně z 90.let - stejné tuhosti dosahuje třeba E46 sedan a to je při vší úctě docela veterán. Dnešní auta mají mezi 25k a 30k.
Rozbalit vlákno
10
22. 11. 2017 15:10
Re: Torzní tuhost
Jeslti je to jak pises, tak je to klasicka VW "kvalita"
Avatar - lamal
22. 11. 2017 15:22
Re: Torzní tuhost
bang ! >:D ...
22. 11. 2017 16:03
Re: Torzní tuhost
To se takto jednoduše nedá paušalizovat. Torzní tuhost musí reflektovat celkovou hmotnost auta. Čím těžší je auto, tím větším silám v krutu musí odolávat a naopak. Takže velké SUV musí mít dvojnásobnou torzní tuhost v krutu aby se při vymetení kanálu kroutilo stejně jako to Polo. 30 000 je hodnota Passatu v sedanu a to je daleko těžší auto, dtto Touareg 36 000, přesto se to Polo bude kroutit stejně, protože má také výrazně menší hmotnost. A dodnes jsou ve střední třídě auta, která nedosahují na hodnotu 20 000 Nm/deg (třeba Mondeo). Konec konců Passat v kombajnu má jen 25 000 a Sup v liftu má jen lehce přes 20 000.
BMW E46 Sedan se sklopnými zadními sedačkami mělo 13,000, 18 000 jenom s pevnou zadní lavicí a to je auto o dvě třídy výš než Polo a s takovým šestiválcem daleko těžší než subkompakt, tedy na nerovnostech evidentně daleko větší "hrča".
[odkaz]
Avatar - lamal
22. 11. 2017 17:21
Re: Torzní tuhost
ze marea na tom bola este horsie nez lanos, to ma dostalo... i ked o bravo/brava/marea bolo zname, ze su moc makke...
Avatar - wakantanka
22. 11. 2017 18:58
Re: Torzní tuhost
Bravu som mal a aby bola makka som si nevsimol. Dodnes vsetko drzi, nic nevrzga v interieri.
22. 11. 2017 19:05
Re: Torzní tuhost
V "mäkkosti" bol preborník Favorit/Forman. Keď maník menil predné koleso, dal to na zdvihák a manželka vtedy šla niečo do auta hľadať. Otvorila dvere - a prasklo čelné sklo.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 19:51
Re: Torzní tuhost
to asi len dakym prvym seriam, favo je stare velmo a navrhnute bolo este ovela skorej... aj octaviam 1 gen praskali zadne skla v prvych kusoch
22. 11. 2017 23:29
Re: Torzní tuhost
To bylo ale kvůli tomu rámečku u těch octavii. Na zadním skle byl rámeček, který byl z plastu a na dně byl kovový proužek po celém obvodu. Jak ten plast pracoval na sluníčku, tak se to celé pnulo a kroutilo se to a pak to ruplo.
Těm dalším octaviím, co už neměli rámeček se to nestávalo.
Avatar - lamal
23. 11. 2017 10:03
Re: Torzní tuhost
je to mozne, no ten zadok ja na liftabcku octe 1 makky to citis pri jazde na rozbitej okreske jak sa to kruti a zadna naprava odskakuje, vlni a žvýka sa... chyba jej opora
Avatar - lamal
22. 11. 2017 19:50
Re: Torzní tuhost
boli fakt makke, preto to ani nikdy dobre nejazdilo... v zasade to este klepat uplne vo vnutri nemusi, ale kruti sa to sialene... detto aj fiat coupe R5turbo... to povrzavali obklady stlpikov stacilo to skrizit medzi napravami
Avatar - iudex
22. 11. 2017 15:57
Dobrý test
Na rozdiel od väčšiny ja som s testom spokojný, javí sa mi objektívny a na tunajšie pomery aj informačne obsiahly. Autor sa nevyhýba aj pomenovaniu negatív (menej záživná jazda, nudný interiér, dynamiku tlmiace prevody...), ale v celkovom súčte bude Polo zrejme najlepším autom segmentu. Takto od stola sa mi javí, že nové Polo má len jednu zásadnejšiu chybu: je dosť drahé a za jeho cenu sa dá kúpiť už nižšia stredná trieda.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Verny_2013
22. 11. 2017 16:13
Re: Dobrý test
Jo souhlasím s tebou. taky se mi jeví test jako objektivní. Nové Polo se mi musím říct velmi líbí, skoro až jako nejlepší designový počin VW v posledních 5 letech. Na rozdíl od mnoha diskutujících je podle mě skvěle zvládnutý nejen exteriér ale i interiér.
Laděním na komfort se přesně trefili do potřeb běžných uživatelů. v tomto segmentu nikdo nechce závodit ale pohodlně jistě a bezpečně se přemístit z A do B. A kdo chce víc koupí si GT. Osobně se těším na kombinaci s 1,5 TSi. Ta bude pro mě dost zajímavá. Až bude určitě vyzkouším.
Avatar - Ada je zase tady
22. 11. 2017 18:29
Re: Dobrý test
"Laděním na komfort se přesně trefili do potřeb běžných uživatelů. v tomto
segmentu nikdo nechce závodit ale pohodlně jistě a bezpečně se přemístit z A do
B."

To přece platí pro všechna auta. Je to podmínka # 1
Avatar - Verny_2013
22. 11. 2017 20:10
Re: Dobrý test
Jistě je to podmínka pro všechna běžná auta, které nemají sportovní ambice. Ale v reálu se to fakt neděje. Ty rozdíly ve vyladěnosti podvozků jsou propastné. S těmi co v komfortu aspoň u mě propadly namátkou - Octavia 3 gen a speciálně 1,6 TDi, Mitsu ASX BMW X1, Kia Sportage, atd.
Avatar - iudex
23. 11. 2017 08:17
Re: Dobrý test
Ako píše Verny, nájsť naozaj komfortný podvozok nie je také ľahké, keďže dnes všetko musí byť športové, od miniauta po MPV.
Avatar - woody-alien
23. 11. 2017 08:31
Re: Dobrý test
Hlavně se to "sportovno" zjednodušilo na tvrdost podvozku. Auto může být klidně v zatáčkách úplně na nic, ale pokud ti na prvním kanálu zpřehází obratle, je to ten správnej "sportlajn". ;-)
Re: Dobrý test
Souvisí to i s těmi obludnými koly a nizoučkými pneumatikami, které jsou dnes v módě :no:
22. 11. 2017 17:10
Srovnání s Golfem??? Až bude nový Golf, tak se nic srovnávat
Seděl jsem v nové Ibize i v tomto Polu teď v listopadu.
Ibiza se mně více líbí a pro mě 182 cm byla i prostornější.

Průser Seatu je v tom, že v Showroomech ( v Brně prodejny ROS, Porsche) se prodává společně Audi, VW, Škoda, ale Seat se prodává samostatně. Kdyby se Seat neprodával samostatně, tak bych o něm i uvažoval.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Verny_2013
22. 11. 2017 17:16
Re: Srovnání s Golfem??? Až bude nový Golf, tak se nic srovn
zajeď si do Plzně, tam se u Šmuclera prodává Seat společně s VW a Škodou a mají stejný servis. zatím jsem s nima spokojen.
Avatar - woody-alien
22. 11. 2017 20:21
Re: Srovnání s Golfem??? Až bude nový Golf, tak se nic srovn
Tak tohle mě zaujalo. A v čem je pro tebe problém, že se Seat prodává samostatně a ne v showroomu s ostatními koncerny ? Ono to tak sice není všude, ale i kdyby bylo, proč by tě mělo odradit, že nejsou všechny značky pod jednou střechou ?
Avatar - miromen
22. 11. 2017 18:26
Stejna písnička
Byt zajemcemo B segmentu a přečist si tento test, tak na salon VW ani nedojdu, protože tohle je stejna pisnička jako u předchudce a tedy nic co by mě lakalo. Design je pro mě docela zklamani, interier taky žadna slava, předchudce po FL byl v obou směrech povedenějši. A napsat, že nove Polo je nejlepši auto co se tyče kvality jizdy a pak se dočist docela něco jineho je vcelku zajimave. Myslim si, že zde bude opět sazka na jistotu u Fiesty, ktera navic ma šmrcovnějši vzhled a povedenějši interier a snad i u Ibizy. Par postřehu o fiestě už je a ta je podle všeho jak velice komfortni tak dokaže i vyborně jezdit a k tomu ma povedene řizeni. Hlavni benefit noveho Pola zde nějak postradam a to velikost interieru předevšim v zadni časti. Zde se zřejmě tester sekl, protože mi nepřijde, že by nove Polo mělo vzadu nabidnou meně mista než předchudce, ktery na tom nebyl zrovna nejlepe ani v době uvedeni na trh. Naopak bych věřil minimalně nadpruměrne prostornosti v danem segmentu. Bidnějšimu kufru i přes pěkne papirove udaje bych docela věřil, protože zde koncern, už několik let docela nadhodnocuje.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
22. 11. 2017 18:47
Váha?
Spotřeba při sedmdesátce 5l mi nepřišla nijak rekordní. Ale jen do chvíle, než jsem se koukl na pod článkem přidaný seznam výbavy. S prvkem výbavy "dvoutunový klakson" je to spotřeba přímo fantastická. Jen asi bude problém s řidičským oprávněním "B", při plně naloženém autě zřejmě přesáhne váha 3,5tuny. ;-\
Rozbalit vlákno
4
23. 11. 2017 09:58
Re: Váha?
Tiež som sa pozastavil nad spotrebou, no ak zaregistruješ aj to, že išlo o rýchlosť priemernú, tak tá spotreba zas tak zlá nie je. Ak teda naozaj nejde o priemer na pár km pri rýchlosti 60 až 80 km/h :-)
23. 11. 2017 11:16
Re: Váha?
Toť otázkou, protože např. průměrná rychlost 70 km/h na okreskách znamená to držet tak okolo 110+, je-li to možné.
23. 11. 2017 17:05
Re: Váha?
Chápu to stejně, 70 je průměrná rychlost celýho testu a to pak spotřeba benzínovýho motoru mezi 5- 6 l na 100 je super.
Avatar - Jaros71
22. 11. 2017 19:40
1.5 TSI ?
Šílená je cena s TŘÍVÁLCOVÝM PIDIMOTŮRKEM 1,0 TSI přes 500 tis v Higline??

Jaká je cena s normálním čtyřválcem , tedy 1.5 TSI ?

Ten tříválec je snad na pojíždění po městě , ale i tam by byla lepší atmosfera..krátké jízdy TSI nemá rádo.

Nové Polo vypadá jinak pěkně , včetně interieru..
SEAT Ibiza se mi líbí ale víc.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Verny_2013
22. 11. 2017 20:15
Re: 1.5 TSI ?
Sorry ale ten interiér nové Ibizy je strašně laciný a fádní. Jednoznačně nejhorší z celé VW group. Ale to není nic nového, Seat interiéry nikdy neuměl. Minulá generace Leonů Toled a Alteí je toho důkazem.
Avatar - speedfred
22. 11. 2017 20:17
Re: 1.5 TSI ?
to už sa viac vyplatí GTI ;-)
Avatar - woody-alien
22. 11. 2017 20:27
Re: 1.5 TSI ?
Což koneckonců platilo (a možná ještě platí) i pro většího bratříčka Golfa a sestřenici Octavii.
Avatar - iudex
23. 11. 2017 08:23
Re: 1.5 TSI ?
Presne tak, ten cenový rozdiel bude tak malý, že komu nebude stačiť najsilnejší liter a bude chcieť štvorvalec, to už rovno GTI. Cena 1,5TSI ešte nie je, ale tipujem, že keď 1,0TSI DSG je 441t a GTI s DSG je 569t, jedna-päťka bude niekde blízko pol milióna. A dať pol mega za malé auto v stále normálnej verzii, to už prihodiť tých 70t a mať hotheč.
Avatar - Sumi2000
23. 11. 2017 12:16
Re: 1.5 TSI ?
Takové ceny jsou blbost..
Za to máte nyní Golfa !
A když sportovního tak s multilinkem..
Malé auto by mělo mít na výběr atmosferu..viz Toyota a Yaris s 1.5 !! :yes:
Třílitr je vražda na opravy a peněženku majitele , nehledě na děsný zvuk toho motůrku.
Avatar - white label
23. 11. 2017 13:37
Re: 1.5 TSI ?
Co máš proti zvuku "třílitrového motůrku"? ;-) >:-[]
Avatar - woody-alien
23. 11. 2017 13:58
Re: 1.5 TSI ?
Tak třílitry tady obecně nemají na růžích ustláno...to už je taková tradice. >:-[]
[odkaz]
Avatar - white label
23. 11. 2017 14:08
Re: 1.5 TSI ?
Jj, pro jednoho je to hrozně málo a pro druhého zase "zbytečně moc", tak si pak vyber... >:-[]
Avatar - iudex
23. 11. 2017 17:23
Re: 1.5 TSI ?
No keď spomínaš tie ceny a Toyotu Yaris, zaregistroval si toto? [odkaz] Ale podľa Teba sú blbosť ceny Pola... ;-)
Avatar - white label
23. 11. 2017 17:26
Re: 1.5 TSI ?
A to ten Yaris ani nemá třílitr... >:-[] ;-)
Avatar - twistedTSD
22. 11. 2017 20:19
Re: 1.5 TSI ?
Proč po městě? Mimo něj pojede pěkně, ne-li lépe.
Avatar - Sumi2000
23. 11. 2017 12:17
Re: 1.5 TSI ?
Já to chápu tak , že litrový malinký motor se moc namáhá , a dlouho nevydrží..
Objem se nahradit nedá.
Osobně bych žádný tříválec nikdy nechtěl!
Avatar - 3_diamanty
22. 11. 2017 21:52
farba a kola
v cervenej a na 16tkach by to bola este vacsia parada.... prekvapil ma hlavne priestor nad hlavou vpredu.... kedze je od predoslej generacie auto vyssie cakal by som vacsi priestor... tie 4cm menej voci predchodcovi musi byt ale citelnych.... sam nie som moc vysoky ale zeby som mal nad hlavou nejaku brutalnu fugu vo svojom pole nemozem povedat... takze v tom novom pole je dost mozne ze 2m vysoki dlhani budu hlavou uz pomaly suchat o strechu... rovnako zadny sedak mi pride fakt kratky.... a to aj ten moj "vacsi" je v reale fakt kratky ... tak to ani nechcem vediet ako sa tam musi vzadu sedsiet... k comu potom taky megarazvor ked vzadu je doslova trestna lavica? .. ach jo... ale tak je jasne ze je to hlavne auto pre dvoch.. kto hlada pohodlie ja vzadu kupi uz rovno passata.... ale inak je nove polo paradne ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
23. 11. 2017 07:03
Re: farba a kola
Ty už sa konečne nauč písať ucelené vety jak normálny človek, kto má to tvoje lečo lúštiť?
Avatar - Sumi2000
23. 11. 2017 12:18
Re: farba a kola
Auto je pěkné až na ty motory! :-!
Avatar - Googlit
23. 11. 2017 02:11
No to teda
No to teda žasnu kolik chlapů se zajímá o auta velikosti nákupní tašky, primárně zaměřeného na dámskou klientelu do 30 let věku. Je vidět, že některým už auto.cz dokonale vwymylo poslední zbytky testosteronu z hlavy. 8-s
Rozbalit vlákno
18
23. 11. 2017 07:05
Re: No to teda
Vážne, ty svoj testosterón vyvažuješ autom? Potom sa nedivím, že to na cestách vyzerá v kovbojkách. A ja som si, blázon, myslel, že auto sa kupuje okrem iného aj podľa potreby a účelu, ktorému má slúžiť. Ty by si si v Pole pripadal ako menejcenný alebo teplý?
Avatar - iudex
23. 11. 2017 08:18
Re: No to teda
:yes: Ale bavíš sa s Gilgitom, to je zbytočné vysvetľovanie.
Avatar - Googlit
23. 11. 2017 10:16
Re: No to teda
Nevím kdo je Gilgit, ale uráží mě to.
Avatar - Googlit
23. 11. 2017 10:11
Re: No to teda
No jasně, že se auto kupuje podle potřeby a účelu. A co by měl jako chlap potřebovat a jaký by měl být podle tebe způsob využití téhle nákupní tašky? Pokud pominu to, že se do něj se skoro 2m výšky budu jako lépe rostlých chlap jen horko těžko soukat, tak si za mě už nikdo nemá šanci sednout. Tahle kategorie pidi aut je pro chlapa v roce 2017 opravdový nonsense. Nebo to je nějaký nový trend, po obrovských, nevyužitých zavazadelnících za sebou vozit řadu sedadel a dveře navíc abych jako vypadal že mám pětidvéřový hatch? O to víc mě překvapuje jak se nad Polem někteří v diskuzi rozvášnili i když to jediné o čem jde diskutovat je nabídka barev a čalounění..
Avatar - twistedTSD
23. 11. 2017 20:34
Re: No to teda
Mám si koupit pětimetrové, neohrabané a těžké Mondeo, vozit v něm vzduch a při parkování kroužit hodiny po městě, jen abych někomu něco dokazoval?
Avatar - Blue Sun
24. 11. 2017 08:02
Re: No to teda
Samozřejmě, jinak nebudeš dost cool pro dnešní dobu.
Avatar - Googlit
24. 11. 2017 17:13
Re: No to teda
Tak pokud nepotřebuješ za sebou nikoho vozit tak ne. Jinak ti ale asi nic jiného nezbude, protože v nákupní tašce velikosti Pola si za tebe určitě nikdo nesedne (pokud máš aspoň průměrnou výšku).
Avatar - twistedTSD
24. 11. 2017 22:00
Re: No to teda
Většinou nepotřebuji, průměrnou ano, vždy si za mě sedli. Ideál to není, ale nejezdím pro Uber, aby mě to trápilo.

Před pár měsíci jsem málem koupil ovci v kombíku a jak jsem rád, že z toho sešlo.
Avatar - Emel
26. 11. 2017 11:20
Re: No to teda
Hele a seděl jsi někdy v nějakém takovém autě? Ono tě to asi překvapí, ale i v takovém Swiftu, který obecně platí za jedno z nejmenších béčkových aut, si za sebe chlap sedne. Samozřejmě se pak sedí víc na výšku, ale do nějakých 185 to není problém... na kratší vzdálenosti. Na delší se to auto nehodí (z mnoha důvodů).
Avatar - Googlit
26. 11. 2017 19:11
Re: No to teda
Seděl jsem zrovna v tomhle Polu.
24. 11. 2017 08:54
Re: No to teda
A to si neprej vedet, jak malo se vleze za dvoumetroveho macha tveho typu do tak extremne nechlapske nakupni tasky jako je 911... Nechapu jak si to muze nejaky chlap koupit.
Avatar - Googlit
24. 11. 2017 17:11
Re: No to teda
Až bude mít 911 5 dveří jako tady to polo tak ti dám lajk, jinak nechápu souvislost. Polo je 5dv hatch. Využití má ale pouze pokud v ho řídí žena páč jinak se za řidiče nikdo nevleze.
25. 11. 2017 15:58
Re: No to teda
Asi te to prekvapi, ale vic jak 60 procent aut jezdi obsazeno mene nez tremi osobami. Jinymi slovy ne kazdy pase po nekonecnem prostoru pro nohy vzadu. Pokud touzis po limuzine, tak nechapu proc se z toho vypisujes pod Polem.
Avatar - white label
23. 11. 2017 13:48
Re: No to teda
Zajímat se o auta logicky neznamená, že si každé auto o které se zajímáš, musíš chtít koupit, vážně máš problém to pochopit?
Avatar - Googlit
24. 11. 2017 17:17
Re: No to teda
Máš pravdu, bychařů je tady většina. Tak já si to teda taky přečtu, třeba informacemi o polu ohromím naší sekretářku a už příští týden mi dá.
Avatar - white label
24. 11. 2017 18:25
Re: No to teda
Pokud máš problém s bychařením typu, co bys rád dělal (a nemůžeš) se sekretářkou apod., tak pak zkus chodit na úplně jiné weby...
Avatar - Googlit
26. 11. 2017 19:10
Re: No to teda
Čemu se hyhňáš? Využil si radu toho obdivovatele vozidel pro holky? >:D
24. 11. 2017 09:00
Pozde ale prece...
...chvalim VW, zenepodlehlo de.mentni mode hruzostrasne prilepenych tabletu a zakomponovali displej pekne do palubni desky.
Zbytek testu nema cenu komentovat - ...je to jako Golf bla bla bla - aneb copy/paste z recenzi posledniho faceliftu, stejne jako v predchozich pripadech, tady se redaktori moc nenadrou >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2017 21:22
Polo
To tady nikdo nechce vidět, že nakonec je nejdůležitější, jestli se hodí k mému černému kostýmku?
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2018 04:53
vw polo
Musím uznat, že zevnitř vypadá hezky, ale navenek se mi teda moc nelíbí. Tu starší generaci mám mnohem radši. Sám mám starší Polo z [odkaz] a nedal bych na něj dopustit. Je to prostě skvělé auto. Ještě nikdy mě nenechalo na holičkách a za to palec nahoru. :-)
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2018 18:35
Chyby
Mám pár postřehů:
1. V žádné verzi, ani za příplatek, nejsou k dispozici madla nad dveřmi, a to ani jedno např. u spolujezdce. Přitom předchůdce měl všechna 4 madla. Je sice fajn, že auto má osvětlená kosmetická zrcátka, ale pokud se nemáte v zatáčce čeho chytit, je to na h, na nic.
2. V žádné verzi, a to ani za příplatek nelze přední loketní opěrku nastavit výškově, jen podélně. Opět škoda, předchůdce měl možnost výškového nastavení.
3. Co ta škaredá anténa? To je problém tam dát "žraločí ploutev" místo toho hnusného prutu?
4. Multimédium Composition Colour, byť má v názvu "Colour", tak nezobrazuje loga rádií. Přitom obrázek obalu přehrávaného alba uloženého na paměťové kartě zobrazí. Proč tam potom jsou jen šedé prázdné čveřečky a nad nimi názvy stanic? Trochu hloupé.

Takže bych rozhodně netvrdil, jako autor, že je interiér bez chyby.
Rozbalit vlákno
0