Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota plánuje výkonnější GT86

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 10. 9. 2014 • 05:48
89
15
Zobrazit náhledy (89)
Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86 Toyota GT86
Japonské sportovní kupé se připravuje na modernizaci a následný nástup ostřejšího provedení s přeplňováním a pohonem všech kol.

Na podzim roku 2011 jsme se dočkali netrpělivě očekávané dvojice sportovních kupé Toyota GT86 a Subaru BRZ, které na severoamerickém trhu doplňuje jejich trojče v podobě Scionu FR-S.

Nyní mají všechny tři verze za sebou několik let na trhu a čeká je první důkladnější modernizace, jejíž podoba se má údajně odhalit ještě před koncem letošního roku a například severoamerický trh se jí pak má dočkat v podobě modelového roku 2016 v prodeji již v průběhu příštího roku.

Vedle modernizované standardní Toyoty GT86 s dvoulitrem a pohonem zadních kol se ovšem máme podle informací japonského magazínu Best Car dočkat i výrazně ostřejší verze, jejíž testovací prototypy krouží i na Nürburgringu.

Tato nová verze Toyoty GT86 má mít pod kapotou přeplňovaný plochý čtyřválec o objemu 2,5 litru s výkonem okolo 221 kW (300 k), u nějž se předpokládá, že bude pocházet ze současného Subaru WRX STI.

S touto novou pohonnou jednotkou má být spojena osmistupňová manuální převodovka, s možností řazení pádly pod volantem a pohon všech kol.

Dalšími novinkami mají být úpravy zavěšení kol, související s jejich pohonem, výfukový systém od Gazoo Racing a nové karosářské díly. Přepracován má být přední nárazník se spoilerem, kapota motoru, blatníky, prahy i zadní nárazník. Dominantním prvkem zadních partií se má stát velký spoiler.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Bully_
Osmistupňová...
| 11. 9. 2014
Problemem je, ze lidi chteji tu levnou, lehkou a hravou zadokolku jak pises. GT86 je hrava a zadokolka, se kterou (navic ekologicky umravnenych) 200k moc nehybe. To nema nic spolecneho s radobypetrolheady, ti jenom plkaji na internetu a nic podobneho si stejne nekoupi.
Avatar - Bully_
japonský jackass...
| 11. 9. 2014
Asi tak. O zadny lightweight zazrak nejde ani dneska. Potom 300k pro 4x4 s tezkou prevodovou skrini k lepsi dynamice prispeje jenom trochu, zato celkem vyrazne zmeni charakter vozu.
I s dnesnimi kompresorovymi kity (bezne 280-285k) to jede docela solidne a pritom auto neztraci nic z toho, cim je tak dobre. Problem je "jenom" ten, ze se k tomu musi dodat odpovidajici podvozek, kola, pneu a poradne brzdy (a vyfuk >:-[] ). Jenomze to potom s patricnymi homologacemi- teda pokud chcete v zapadni Evrope projit STK- vyjde na cenu daleko nadupanejsiho sportovniho coupe.
Avatar - JDM
RIP
| 11. 9. 2014
osumdesátšestko :-(
skor by som uvital kabrio
| 11. 9. 2014
Že o přemotorovaných kupátkách neplácáš u RCZ-R. Ten má navíc motor vpředu podélně a hnaný předek.
Avatar - woody-alien
Osmistupňová...
| 11. 9. 2014
Jistě, já tady taky koneckonců jenom "bychařím", ačkoliv časem snad... ;-) S prodejním potenciálem se to ovšem má tak, že jen na nadšence a puristy se spoléhat nemůžeš. A pro větší okruh zákazníků bude prostě problém v tom, že si sice užijí v zatáčkách, ale na první rovince je "sejme" kdejakej turbo hot-hatch s taťkou jedoucím z nákupu za volantem. V podstatě všichni se shodují, že technicky/podvozkově má GT-86 na o dost vyšší výkon. Nějak zázračně levná taky není, takže proč hned vymýšlet kombinaci turbo, AWD plus 8-kvalt, která (když pominu změnu charakteru) ji dostane cenově úplně jinam, a nedat prostě silnější atmosféru za mírnější příplatek ? Možná to vidím moc jednoduše, ale takhle by se mi to líbilo.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku