..kdy praskne ta bublina s hodnotou akcii Tesla.
To přece není normální, aby ta firma dělala z majitelů Tesla aut pokusné králíky a stále jí to procházelo. "Autopilot" průser. Vývoj a ladění vozů nedostatečné. Dílenské zpracování a kontrola kvality 0. Spolehlivost podle očekávání nic moc. Servis 0. Akorát machr-index vlastníka vozu je 100bodů ze 100 a vypadá to, že to v dnešní době k úspěchu stačí.
osobně znám jednoho španěla trvale žijícího v čr který se jim upsal, má jen byt takže by byl závislý na veřejných dobíjecích stanicíh ... pioneering měl vždy své kouzlo, mít něco jiného než co mají ostatní ...
není mi líto dárců orgánů, horolezců a podobných na společnosti přisátých parazitů, nebude mi líto ani těchto akcionářů a údajně 500 000 kteří poslali zálohu
Celé to však zachraňuje bezpochyby mimoriadne schopný a geniálny Musk ....
Ale predstava, že génius se nemôže mýliť je komická ...i on je len človek.
Tesla je firma s najhorším pomerom kvality a ceny v histórii automobilizmu ... keby také predražené zmätky vyrábala Škoda, či Kia tak sú už dávno v krachu.
V Toyotě i Daimleru maj dnes protažený xichty až na zem.
Pakliže Mercedes vydělal předloni na prodeji svých pěti procent akcií Tesly 0,75 miliardy USD, můžeme předpokládat, že Toyota vydělala za stejně velký podíl na konci roku 2016 asi jednu miliardu. To můžou obě tyhle automobilky Elonovi líbat ruce.
Mám však škodolibou radost, že si jejich ekonomové dneska rvou vlasy, protože kdyby pár měsíců počkali, zkasírovali by každý další miliardu dolarů navíc.
Tyhle strašný prachy spadly do investorů, kteří Elonovi fandí a tak je to úplně v pořádku.