Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

V Nošovicích začala výroba nového Hyundai i30

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 16. 12. 2016 • 13:06
18
22
Zobrazit náhledy (18)
hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni hyundai ceniky ceskytrh novemodely nizsistredni
V automobilce Hyundai v Nošovicích na Frýdecko-Místecku začala sériová výroba modelu Hyundai i30 třetí generace. Ze 350.000 automobilů, které chce slezská továrna v příštím roce vyrobit, bude nového modelu více než 100.000 kusů.

"Pětidveřový hatchback je první verzí nové generace i-třicítky, v průběhu příštího roku přijde postupně kombi, motoricky nabušená N-verze a v závěru roku i sportovně střižený fastback," uvedl mluvčí automobilky Petr Vaněk.

Pětidveřového modelu Hyundai i30 druhé generace vyprodukovala automobilka od ledna 2012 více než 373.000 kusů a jeho výrobu ukončila poslední listopadový den. První generace vozu se v Nošovicích vyráběla od zahájení sériové výroby v listopadu 2008 do prosince 2011.

Hyundai i30 třetí generace se od předešlého modelu liší designem, má jiný podvozek a jízdní vlastnosti a například také větší a jinak umístěný displej. "Počet objednávek nové generace i30 je již nyní na hranici výrobní kapacity závodu HMMC a prodeje ve všech evropských zemích budou zahájeny v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku," uvedl Vaněk. Cena vozu ještě nebyla určena.

"Nový Hyundai i30 se stane pilířem našich evropských prodejů, přičemž právě tento evropský trh je nesmírně náročný a konkurence v segmentu nižší střední třídy nebývale tvrdá," uvedl viceprezident společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech Čong Hun-I.

Nošovická továrna Hyundai má 3400 zaměstnanců, dalších 7000 lidí pracuje pro její subdodavatele. Loni automobilce klesl zisk o 3,47 miliardy korun na 5,5 miliardy korun, tržby jí ale vzrostly, a to o 19,3 miliardy korun na 125,7 miliardy korun.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - cheetos
Hyundai
| 18. 12. 2016
Chápu, že někdo může vidět podobnost mezi Ceratem a novou I30, já osobně ji tam teda nevidím ale budiž. Je jisté, že se nová generace modelu I30 bude dobře prodávat jak pro fleetové zákazníky tak i pro běžné lidi. Jen se nesmí Hyundai moc unést a nasadit obrovskou cenu. Jako třeba škodovka s novou Octávii. Za 407 000 dostat holé auto s motorem 1.0 Tsi a k tomu ještě tříválec. Je to ostuda. Taková Octavia už dávno není masová pro normální lidi. Octavii kupují lidé až jako ojetou. Nyní pracuji ve Škodovce a musím říct, že běžný člověk Octavii novou nekupuje. 90% prodaných Octávek putuje do firem. Jinak jestli někdo píše že VW a Škoda jsou navrhnuty na evropském desingu, tak to jako evropané jsme hodně nudní a nekreativní. Nová I30 se mi moc líbí. Jen aby zapracovali na kolísající kvalitě v Nošovicích. Často se stane, že spotřební díly odcházejí dřív než je zdrávo. A klika od dveří by po půl roce taky nemusela zůstat v ruce. Ale což i věčně vyvyšovaná Škoda má své problémy a když k nám chodí lidé, že po 90 tis km, začínají slavné Tsi motory zlobit jen se směju... :yes:
Cerato ?
| 17. 12. 2016
No když se kouknu na tohle:
[odkaz]

A pak na tohle:
[odkaz]

Tak fakt moc rozdílů nevidim. Snad jenom průhlednější světla a menší mřížku chladiče na Ceratu. Ale zadek je takhle zboku úplně stejnej. Interiér se mi na nový I30 ale líbí asi víc než ten současnej. Snad se zbavěji toho pouťovýho podsvětlení.
Hyundai
| 17. 12. 2016
Pokud z toho nevyrosteš zůstaneš naivní až do smrti.
Hyundai
| 17. 12. 2016
Vadí oboje, proto nic z těchto značek nebrat ;-)
Hyundai
| 17. 12. 2016
Běžná věc, jak pro koho. Ale vidím, že pro některé je už normální naprosto vše a jsou zvyklí baštit výrobcům doslova všechno, zvláště fan club koncernu a také Hyundai. Jim lze prodat naprosto vše a ještě budou ty konstrukční vady a nedostatky rádi opravovat za své. Pak se už vážně nedivím, že si výrobci dovolí v rámci úspor, co si dovolí.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku