Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen pracuje na levnějším Golfu Junior. A má k tomu dobrý důvod

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 7. 1. 2019
37
15
Zobrazit náhledy (37)
Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG Volkswagen Golf 2.0 TDI DSG
Jednou z nejočekávanějších novinek letošního roku je osmá generace modelu VW Golf. A podle posledních informací bychom se mohli dočkat i levnější a cenově dostupnější varianty.

S informací o levnější verzi nového Golfu přišel jako první německý Auto Bild. Golf Junior (nebo chcete-li Golf Light) by se mohl stát vstupní branou do světa ikonického modelu své třídy a být tak nepřímým nástupcem maličkého Upu.

Dávalo by to smysl. Vždyť právě Up! je často v hledáčku lidí poohlížejících se po prvním autě, případně starších párů. Ti si však stěžují na to, že i pro jejich nenáročné potřeby je tohle auto zkrátka příliš malé. Příjezd Golfu Light by tedy nasvědčoval faktu, že projekt Up! automobilka Volkswagen zcela ukončí.

Levnější Golf by se na rozdíl od plnohodnotného sourozence vyznačoval jednoduchým designem s retro nádechem po vzoru Hondy EV. A designéři Volkswagenu rozhodně mají s čím pracovat, vzpomeňme na roztomilý vzhled prvních dvou generací. O pohon by se staral přeplňovaný litrový tříválec spolupracující s pětistupňovou manuální převodovkou. Interiéru by kvůli úsporám dominovaly tvrdé plasty a minimum konektivity.

O konkrétní ceně zatím zmínka nepadla, ale německé zdroje hovoří o posazení mezi slušně vybavenou Dacií a základní Škodovkou. Auto by mohlo dostat základ v podobě platformy MQB A0, jíž by sdílelo třeba s menším Polem či mladoboleslavskou novinkou Škoda Scala.

Uvidíme, kolik je na příjezdu takového auta pravdy. Potvrzení, případně dalších podrobností bychom se měli dočkat nejpozději s příjezdem nové, již osmé generace Golfu.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

pridávam sa
cjoctavian
| 14. 1. 2019
To len na Silvestra dal nemecky autobild photoshop, ze co by si zelali...a niekto sa tu toho chytil a urobil k tomu clanok... >:D

[odkaz]
Avatar - Floyd
A co Polo?!
Floyd
| 7. 1. 2019
Autor neví, nezná a neumí. Bohužel pro čtenáře.
Avatar - Floyd
google translator co?
Floyd
| 7. 1. 2019
Pane Bože, ty to přece taky vidíš a čteš! Tak už zasáhni!
Avatar - Floyd
...
Floyd
| 7. 1. 2019
Kolmanovi nerozumí nikdo, ani sám Kolman. Toto je důkaz jeho naprostého neumětelstvi, opakuji to poněkolikáté! Informace o social verzi Junior je už hodně vousatá, jen tento rádoby pisálek bez elementárních znalostí novinařiny má pocit, že objevil Ameriku. Věru, že neobjevil...
Avatar - beibej
google translator co?
beibej
| 7. 1. 2019
Jinak si to nedovedu představit.
Jinak platforma NSF pro zaplacení stejně druhou generaci potřebuje. Je stále v dobré kondici. Druhá gen. UPu se technicky lišit nemusí. Bylo by blbost nepobouchat karosérii kladivem do jiného (stejného) tvaru a neprodávat dál.
Auto o kterém je (není) článek bude asi VW "Scala".

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku