Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
1
/
13
Prohlédnout znovu
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
Standard tvoří uzávěrky všech diferenciálů. Jsou chráněné proti poškození automatickým vypnutím
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Trakker s denní budkou Hi-land nabízí maximum místa pro nástavbu při zachování komfortu řidiče
|
acz
Eurocargo 4x4 se značnou světlou výškou dosahuje maximální hmotnosti 15 tun
|
acz
Trakker se dvěma řiditelnými nápravami vykazuje mimočádnou robustnost
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Trakker s denní budkou Hi-land nabízí maximum místa pro nástavbu při zachování komfortu řidičev
|
acz
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
Eurocargo s pohonem všech kol má světlou výšku až 41 cm
|
acz
Ochrana světlometů patří k žádané výbavě
|
acz
Vyvedení výfuku nad budku uvolňuje místo pro začlenění velkokapacitní nástavby
|
acz
Vozidla Iveco pro stavbu: Dvojice
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz