Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektrický VW ID.4 prozrazuje české ceny. Připravte si alespoň 1,2 milionu Kč

Stanislav Kolman
Diskuze (16)

VW ID.4 krátce po své oficiální premiéře prozradil české ceny verzí 1st a 1st Max. Kdo si rád hraje s příplatky, ten se v konfigurátoru unudí.

České zastoupení prostřednictvím konfigurátoru zatím prozradilo ceny variant 1st a 1st Max. Jsou to ty úvodní, solidně vybavené verze, zpravidla omezené jen na několik tisíc kusů. Protože nabídka zatím není kompletní, nemusíte si na konfiguraci elektrického crossoveru vyhradit hodiny a hodiny času. Vlastně vám stačí pár minut.

Provedení 1st a 1st Max přijíždějí se shodnou technikou, jež zahrnuje elektromotor o síle 150 kW (204 k) roztáčející zadní kola a akumulátor s kapacitou 77 kWh. Ten by měl podle tabulek a metodiky WLTP vystačit na dojezd až 520 kilometrů. Na stovce je auto za 8,5 sekundy a pokračovat může na maximální rychlost 160 km/h.

Nás ale mnohem více zajímají ceny, respektive výbavy. Volkswagen ID.4 1st přijíždí za 1.224.900 Kč, přičemž jeho standardní výbava je hodně bohatá. Čítá například 20“ kola z lehkých slitin, LED světlomety vpředu a vzadu, desetipalcovou obrazovku multimediálního systému s navigací, adaptivní tempomat, dvouzónovou automatickou klimatizaci, zadní parkovací kameru, vyhřívaná přední sedadla či vyhřívaný multifunkční volant.

Video se připravuje ...

Verze 1st Max za 1.473.900 Kč má kromě výše zmíněného IQ. Light Matrix LED světlomety a 3D zadní svítilny, Travel Assist, 12“ multimediální obrazovku, bezklíčové odemykání a startování, třízónovou klimatizaci, head-up displej s rozšířenou realitou a třeba i komfortnější přední sedadla ergoActive.

Kdo si v konfigurátoru rád hraje, ten si ještě musí počkat. Nejenže jeho české provedení zatím nenabízí náhledy jednotlivých variant, ale ani seznam příplatkových položek pro 1st a 1st Max není kdovíjak bohatý. Rovných 22.990 Kč dáte za tažné zařízení, zbylé položky se týkají nabíjení. K mání je wallbox Moon Basic o výkonu 11 kW za 20.900 Kč, případně Moon Connect s dvojnásobným výkonem za 36.990 Kč. Kromě vyššího výkonu umí nabíjet dvě vozidla najednou a má online monitoring spotřeby. Připlatit si můžete ještě za kabel Moon2Go (22 kW) se sadou konektorů, který přijde na 31.990 Kč. Jen připomeňme, že na rychlonabíječkách umí ID.4 nabíjet výkonem až 125 kW.

Další verze Volkswagenu ID.4 (včetně těch cenově dostupnějších) očekáváme v konfigurátoru v horizontu několika příštích týdnů. V anketě níže nám můžete dát vědět, zdali je vám sympatičtější novinka z Wolfsburgu, nebo byste dali přednost elektrickému sourozenci Škodě Enyaq iV.

Které nové elektrické SUV je vám sympatičtější?
  • VW ID.4
    26,9%
  • Škoda Enyaq iV
    73,1%
Děkujeme za váš hlas.
Celkem hlasovalo 156 čtenářů.

Stanislav Kolman
Diskuze (16)

Doporučujeme

30. 9. 2020 00:02
Jen zcela zbytečně vyhozené peníze....
https://www.autoforum.cz/…lu-nic-nevyresi/
29. 9. 2020 21:46
Re: Tak za mega čtvrt dostaneš hračku
Za jak dlouho stihne normální automobil doplnit palivo na 500km? Kolik jich obslouží benzinka s 8 stojany za hodinu? A teď tedy stejná slovní úloha pro elektromobily a 8 dobíjecích stojanů..
29. 9. 2020 21:35
Re: Tak za mega čtvrt dostaneš hračku
No jasne.

Stejne jako se spalovakama.
Tech uz je tolik, ze porad stojim fronty na pumpe. :-)

https://fdrive.cz/…u-v-unicove-5892

Ne kazdy prejizdi ob den republiku. ;-)
29. 9. 2020 21:31
Re: ID4
No v tehle cenove jsou i Tiguany a Passaty s jednim turbem. :-O
Tak mi to zase tolik mimo neprijde.
Tim netvrdim, ze je to levnejsi.

Nedavno se diskutovalo, ze cena EV je dvojnasobna... :-)

Vzhledem k tomu, ze tohle ma na penize prepoctenou spotrebu tak 1-2litry na sto. :yes:

https://electrek.co/2020/09/26/tesla-model-3-high-mileage-extreme-low-cost-minimal-battery-degradation/

Kolik ze stoji rocne palivo pro (Bi)TDI?
Tak u id.4 si to vydel trema. :-!

PS Jo ale hatery EV vlastne nezajima za kolik to jezdi, ale o kolik prijde stat na danich.
:D :D :D
29. 9. 2020 19:07
Re: ID4
Za tu cenu mám BiTD Pašíka, ta cena je úplně mimo..