pokial ma pamat neklame tak podobnu sluzbu ma minimalne mercedes. dorazila ma cena repasovaneho alternatora, pretoze viem, ze alternator ti zrepasuju do 200E co obsahuje nove loziska, diody, regler, kruzky...ale radsej si kupim repasovany kus za 500.
U nekterych veci to smysl ma, u nekterych ale moc ne. Firem zabyvajich se repasem nebo neznackovymi odbornymi opravami sice moc neni, ale jsou. Zakladem je vyvarovat se problemovych verzi daneho modelu. Dokud automobilka dostatecne neodzkousi to, co prodava zakaznikovi, povazuji to za nefer hru. Stale vice lidi proto pocka, jake jsou s modelem zkusenosti a pote jej bud zakoupi nebo taky ne.
se na dvoře dealerů kupí vrácená auta z operativních leasingů, takže redakce dostala
za úkol přesvědčit stádo, jak je výhodné a levné koupit odlítaninu a provozovat jí....
nezjistíte, že za stejnou nebo i nižší cenu můžete mít značkové neoriginální díly ZCELA NOVÉ. Jediný rozdíl je ten, že na krabici nebude nápis Škoda, ale Valeo/Sachs/Bosch... >:-[] >:-[]
Ale ok, ať se klidně dál lidi nechají v autorizovaných servisech opíjet rohlíkem 8-s:-!
No nevím. Samozřejmě taky záleží o jak důležitý díl se jedná, ale já se třeba na naši Octavii snažím kupovat jen originální díly Škoda. Myslím si, že je to lepší, než nějaké neznačkové nebo repasované. Je to sice dražší, ale to mně osobně tak nevadí. Navíc některé originální díly se pořád dají sehnat relativně levně. Třeba tady odtud: https://www.cbdily.cz/