Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zastoupení Hyundai neuspělo ve sporu s bývalými dealery

Zastoupení automobilové značky Hyundai v ČR zřejmě definitivně prohrálo spor s částí svých bývalých prodejců. Vrchní soud v Praze minulý týden v odvolacím řízení rozhodl, že Hyundai po bývalých dealerech nemůže požadovat pokuty za odstoupení od smlouvy.
Zpět na článek
26. 1. 2017 12:00
26. 1. 2017 12:06
26. 1. 2017 12:34
26. 1. 2017 12:29
26. 1. 2017 12:36
26. 1. 2017 21:29
28. 1. 2017 06:10
26. 1. 2017 13:35
26. 1. 2017 14:20
27. 1. 2017 08:49
26. 1. 2017 13:16
26. 1. 2017 19:16
27. 1. 2017 08:53
Avatar - Floyd
26. 1. 2017 12:00
No twl
Páni redaktoři, toto je přece téma na román, a ne na jeden přiblblý článeček okopírovaný z Četky!!! Rozhovory zainteresovaných, názory obou stran i uživatelů H, čtenářská anketa, vlastní názor redaktora atd. atd. Ale radit nebudu, já vím, bylo by to pro Machala & Co. mooooc práce.

Za to, jak jste s tímto tématem naložili, respektive smetli ze stolu, :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
26. 1. 2017 12:06
Re: No twl
Zvláštní, že? A přitom si tady mohli krásně do Hyundai kopnout a hlavní sponzor Škodaauto pustit něco víc místním redaktorům >:-[]
Avatar - Floyd
26. 1. 2017 12:34
Re: No twl
Já to sice myslel spíše z jejich profesionálně-novinářského a našeho amatérsky čtenářského hlediska, ale uznávám, že i tak jak ty zmiňuješ se dá na danou věc pohlížet. Prostě cokoliv navíc, jen ne to odfláknout článkem z ČTK a honem rychle se věnovat článkům o Škodovce (Kodiaq virtuál, Kodiaq Scout atp).

Edit: Nebo že by to nesměli víc rozmáznout? Nebo že by si mysleli, že když v článku není slovo Škoda, viz předvčerejší debata o jednom idiotovi v RS, že to lidi číst nebudou, nebudou pod článkem diskutovat a článek nepřinese potřebné množství kliknutí a zobrazení inzerce? Pouhá konspirace >:D
Avatar - Uživatel_5340709
26. 1. 2017 12:11
Konečně
došlo na Vošického, .... aspoň trochu!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Iv8
26. 1. 2017 12:29
Re: Konečně
Jen tak dál, ten samolibý "člověk" potřebuje klepnout přes prsty.
Avatar - Floyd
26. 1. 2017 12:36
Re: Konečně
Souhlasím :yes:
Btw, co ta žaloba od jistého dealera, jak jim dokonce postavil billboard před centrálu, to už se taky vyřešilo?
Avatar - Uživatel_5340709
26. 1. 2017 13:19
Re: Konečně
Pokud vím, tak ten dealer co s ním začal bojovat první a začal se žalobami, tak dopadl neúspěšně.
26. 1. 2017 21:29
Re: Konečně
Jde o Antona Fischera z Č. Budějovic? Loni to celé prodal a investuje do turismu. Jestli máte FB, tak tady je jeho účet:
[odkaz]
Avatar - pallas
28. 1. 2017 06:10
Re: Konečně
a ja som počul, že práveže dopadol úspešne, že si aj trochu privyrobil.
Avatar - Cuba66
26. 1. 2017 13:35
Re: Konečně
Spíš si myslím, že by na něj platil Švejk se svým "...moc na nás neřvěte, nebo dostanete přes držku!" >:D
Avatar - vosicky.senior
26. 1. 2017 13:47
Re: Konečně
Z Fordu ho vyhodili, nyní zase toto. To zas bude doma atmosféra 8-s
Avatar - Uživatel_5340709
26. 1. 2017 14:44
Re: Konečně
Už jsem se lekl, že nick Gilgitův táta zanikl. >:D >:D >:D
Avatar - vosicky.senior
26. 1. 2017 19:58
Re: Konečně
Ahoj imperialisto, neboj. Viděl jsi někdy, žeby kominismus zanikl? Za pár týdnů 95 a zdraví je stále charašo. My se totiž nehoníme za pokemonama, my proháníme max studenty, vidím to jako včera. Kdyby se náš firemní elektrikář choval v tom Egyptě lépe, tak soudy nemusely být rozladěné a mohli jsme to vyhrát. No, když bude nejhůř tak má Vladimírek od paní Gottwaldové slíbenou výjezdní doložku na Balaton. Tak bude mít jedinečnou šanci vyhledat v regionu spousty nových zákazníků pro repasovaný Csepel D705, kdy vydláždíme svět auty, auty značky Csepel.
27. 1. 2017 08:49
Re: Konečně
Zapomněl jsi, že mezi Fordem a Hyudaiem ještě proletěl na pár týdnů Peugeotem! >:-[]
26. 1. 2017 13:16
Boura
Mám to "štěstí" že jsem si pořídil svojí rejži u Boury v Činěvsi, který celou kauzu odstartoval, a tak jsem o tom tehdy slyšel, něco málo, od prodejců... no, nevěřil jsem.

A nakonec se ukázalo, že podmínky opravdu růžové nebyly ;-\

Dnes prodávají Mišivbuši, tak snad jim to jde lépe... samozřejmě stěžejní je pro ně Škodovka.

Jinak reklamy od Hyu jsou povedené, nová i30 vypadá opravdu výborně... jen je potřeba vypnout zvuk a zapomenout na ten liftbek >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
26. 1. 2017 13:34
Hyundai výslovnost
No mě přijde vtipný, jak nejdřív říkali "Hyundai", pak "Hjondé" a teď je na konci reklamy něco jako "Šundai".

P.S.: Proti jejich autům nemám nic, ale když vidím přístup k dealerům, bál bych se přístupu k zákazníkovi, například při reklamacích. :-!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - removed
26. 1. 2017 14:28
Re: Hyundai výslovnost
Mrkni zpetne na uterni (nebo stredecni)Cerne ovce...
Vztahy mezi Hyundai a dealery jsou dlouhodobe problematicke a nejspis asi budou. Chapu, ze do businessu nelze plest demokracii, ale vse ma sve hranice. Osobne bych spolupraci s Hyundai jako dealer pravdepodobne neriskoval. To uz bych snad zacal radeji prodavat Ladu.
Avatar - _Karel_
26. 1. 2017 18:55
Re: Hyundai výslovnost
A nejhorší je, že korejci toho haj.zla podrželi.
Avatar - removed
26. 1. 2017 19:36
Re: Hyundai výslovnost
Ma vysledky. Zajimaji je cisla. Oni maji demokracii asijskeho typu - sice jsou pravnim statem, ale kult osobnosti je tam stale silny a respektovany.
Avatar - _Karel_
26. 1. 2017 19:39
Re: Hyundai výslovnost
Otázka zní- neměl by ještě lepší čísla někdo, kdo by dělal nedebilní reklamy a budoval pozitivní image značky?
Avatar - removed
26. 1. 2017 19:46
Re: Hyundai výslovnost
Tot otazka, na kterou budeme znat odpoved po odchodu pana Vosickeho. Ale ty vysledky zase tak spatne nema. Je to proste clovek z kamene, co se businessu tyka.
27. 1. 2017 08:50
Re: Hyundai výslovnost
No, každý tomu říká jinak... :-)
Avatar - removed
27. 1. 2017 10:28
Re: Hyundai výslovnost
Ja ho v zadnem pripade neobhajuju. Neboj ;-)
26. 1. 2017 16:49
Re: Hyundai výslovnost
Souhlasím, něco je v zastoupení určitě špatně. Nikdy nebylo tolik humbuku kolem sporů u jiných zastoupení jako H. Myslím, že ted v Brně skočilo C&K s prodejem těch báječných aut. Nic proti značce, ale nebudí to u mě velkou důvěru.
26. 1. 2017 14:19
Som zvedavý, ako by súd rozhodol ...
keby išlo o Škodu? Nedajbože o Hyundai, keby mal problém s podvádzaním ako VW? ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2017 16:13
Na každou * se vaří voda
Škoda povrchního článku, ale svým způsobem chápu... Nicméně milí hoši, i tak vám háčko Hyundae do testů nepůjčí... Nepoznali byste beztak, že i30 je liftback >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
5
26. 1. 2017 18:33
Re: Na každou * se vaří voda
>:D
Avatar - woody-alien
26. 1. 2017 21:12
Re: Na každou * se vaří voda
No ono identifikovat v i10 rodinný vůz* dá taky celkem dost práce. >:-[] ;-)

* pro neznalé - i10 patří podle hyundai.cz mezi Velkou troju rodinných vozů, společně s i20 a ix20.
Avatar - removed
26. 1. 2017 21:15
Re: Na každou * se vaří voda
Tisickrat opakovana lez... Konec koncu, sam jsi zde z nejslavnejsi knihy patologickych lzi citoval... A jak to panecku funguje ;-)
Avatar - Floyd
26. 1. 2017 23:30
Re: Na každou * se vaří voda
>:D >:D >:D
27. 1. 2017 08:52
Re: Na každou * se vaří voda
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
26. 1. 2017 19:16
Vosicky VEN
..kez by to byla konecna pro toho nicitele znacky Hyundai...nebyt neho, tak ty nenavistne reklamy v CR nejsou a taky by urcite byo vice dealeru.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
27. 1. 2017 01:21
Re: Vosicky VEN
Jen naprostý blb , může schválit reklamu na novou korejskou i30 - klasický hatchback , kde se tvrdí , že je to nejlepší český liftback >:D 8-s
To je fakt na Chocholouška...pane Vošický ! >:-[]
27. 1. 2017 08:53
Re: Vosicky VEN
No, tomu se prostě říká Goeblsovská propaganda... ;-\
27. 1. 2017 08:42
Slušnost a solidnost zvítězilo nad Vošického útiskem
"Zastoupení Hyundai odmítlo informaci komentovat." >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2017 08:44
Proč si tak škodí?
Tato kauza image značky Hyundai v ČR rozhodně nepomohla. :-!
Rozbalit vlákno
0