Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zisk automobilky Tata díky značkám Jaguar a Land Rover vzrostl

Indická automobilka Tata Motors více než ztrojnásobila čtvrtletní zisk, který se tak vyšplhal na 54 miliard rupií, v přepočtu tedy přes 18 miliard korun.
Zpět na článek
12. 8. 2014 19:50
12. 8. 2014 21:30
13. 8. 2014 04:21
13. 8. 2014 08:30
13. 8. 2014 09:41
13. 8. 2014 11:04
13. 8. 2014 11:23
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 19:50
po smrti
sefa tata motors ...... toho pana ( neviem ako sa vola ) co spadol v malajzii z toho hotela z okna.... tu boli famy ze kto tatu povedie a ako sa tomuto "koncernu" zadari dalej.... zda sa ze jaguar s land roverom sa o to postarali a dari sa jej zatial dobre.... mam z toho radost.... kedze znacke jaguar aj land rover fandim skutocne zo srdca uz roky rokuce... uz od cias kedy kie ani "neboli" ;-)

len ma mrzi ze v europe tata nadalej pada ku dnu a predava len par kusov v italii a kdesi na juhu europy.... a ani v indii to zrovna tata nema prave ruzove.... chce to nove modely.... a aobavam sa ze po prichode indickej verzie novej i20tky od hyundaia to tata bude mat zase o kusok tazsie ... nuz co narobime... neuspech jedneho znamena uspech toho druheho
Rozbalit vlákno
7
Avatar - dolfi
12. 8. 2014 21:30
Re: po smrti
Je otázka, zda-li se TATA vůbec chce prosazovat se svou vlastní značkou jinde než na domácím trhu (a podobných nenáročných trzích)... ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 22:05
Re: po smrti
to je pravda.... ;-) ...

ale taka tata bolt vyzera dobre [odkaz] [odkaz] a pri pohlade na nu uz aj viem odkoho okopcila nova i20 ten zatmaveny zadny C stlpik ;-) .. ku.vy sikmooke >:D nedam im ani cihlu
13. 8. 2014 04:21
Re: po smrti
Ty nerob nič :-) . Znáš cenovou politiku Tata a Hyu v Indii? Jdou vůbec proti sobě? Jel jsi už v i20 a porovnal s konkurencí, když ji tu neustále vyzdvihuješ na pedestal?
13. 8. 2014 08:30
Re: po smrti
Nikoliv Jaguar a Land Rover se o to nepostaraly, postaral se o to Land Rover. Tata neustale zverejnuje v PR clancich vysledky zasadne dohromady, aby to vypadalo ze vlastni dve uspesne automobilky, ale fakticky je to tak, ze Land Rover vydelava, zatimco Jaguar se veze jako cerny pasazer. Uvidime co XE a nove XF, ale aktualni cisla prodeju Jaguaru jsou hodne slaba. Tata Motors zije z uspechu Land Roveru.
13. 8. 2014 09:41
Re: po smrti
Už jsem ti doporučoval, ať si nejdřív zjistíš realitu ;-) . Za první půlku 2014 zvedl Jag prodeje o 16 a LR o 14% :-)
13. 8. 2014 11:04
Re: po smrti
Tak se zkus na ty cisla podivat z dlouhodobejsi perspektivy nez je pololeti. :-! Faktem je, ze Tata Motors se nepodarilo dostat ze zony naprosto minimalnich prodeju ve kterych byla automobilka v dobe jejich nakupu. Automobilka stale nevyrabi ani zdaleka tolik co v prvni polovine minule dekady, kdy pritom byla jeji situace uz oznacovana za hlubokou krizi a Ford planoval zbaveni se znacky kvuli mizernym prodejum.
13. 8. 2014 11:23
Re: po smrti
Oprosti se od prodejů a věnuj se tomu důležitýmu. Evidentně je nyní produkce soustředěna na modely s vyšším ziskem. Připravený XE, crossover na přísští rok, stejně jako nový XF. Ještě letos revidovaný XJ.
Pak ty počty nejsou vůbec špatný...pořád se bavíme o automobilce, která ještě v roce 2007 neměla žádnej reálně uplatnitelnej model.
Jestli v tuto chvíli dokáží vrážet peníze do vývoje, připravovat nový modely, mít novou motorárnu a zároveň to vytahat ze dvou modelových řad (asi je fakt, že F-Type jim plní kasu velmi dobře taky), tak je to správná cesta.
LR se samosebou veze na vlně zájmu o SUV...tam to byla trefa výtečná.

Pokud porovnáš ceny JLR vůči přímý konkurenci, tak mě až zaráží jejich seběvědomí. Přesto to leze nahoru a to v žádným případě nemůžou konkurovat šířkou nabídky D3.