No teda nic moc..Já jsem ještě pořádně upravenou E90 neviděl...Všechy firmy z ní dělají poutové auto. Na tomto kousku od AC viz zadní rádoby difuzor. Ale na Hamann to nemá,to je nejošklivější BMW na světě. Kdybych měl tuto úpravu oznámkovat jako v moje.auto,tak bych dal 5b...
To vypadá moc pěkně. Ten výkon u 335d mluví za vše! A to nezveřejnili o kolik se zvýšil kroutící moment. A pak že diesel nemůže být sportovní... cha cha cha >:D:yes:
Americky institut IIHS spravil bezpecnostne testy 10 cabrioletov.
text [odkaz]
a s tabulkou tu [odkaz]
Prve miesta su viacmenej ocakavane Saab 9-3 a Volvo C70, vo vsetkych kategoriach (naraz spredu/zboku/zozadu) najvyssie hodnotenie.
BMW 3 sa schovava niekde na 8. mieste pred Audi A4 a pontiacom G6.
Zaujimave ze Saab 9-3 patri medzi auta ktorym sa vycita zastaralost a nedostatocne obmienanie modelovej rady. Aj tento model zacal v roku 2004. A dalsia zaujimavost je ze Pontiac G6 je na rovnakej podvozkovej platforme Epsilon a kde skoncil ...
Neda mi to a taky si rypnu... kabriolet je o pozitku z jizdy ne o bezpecnosti. Dovolim si tvrdit, ze az se ti povali na odkrytou strechu zelezne trubky z polskeho kamionu, tak ti bude jedno ve kterem z tech aut sedis. Akorat jedine v M3 sis tu jizdu pred tim poradne uzil ;-)
...pokud ti jde o bezpecnost, porid si RR
No neviem ako ty ale ja na pozitok z jazdy kabriom nepotrebujem motor z M3 (okrem toho clanok pojednava o vytunenych dieslakoch) a pretekanie. To skor plynulu jadzu aj v zatackovitom terene do cca 100-120km/h. Cokolvek nad 150km/h povazujem len za dokazovanie si co to dokaze aj ked je to kabrio a nie za pozitok z jazdy, take kupecko by to zvladlo v lepsej kvalite (pozor bavime sa o strednej triede a nie o Lambo roadsteri)
Pozitok z jazdy kabriom neni o max. vykone, skor o tom ci je ho dost na plynulu jazdu s rezervou po stlaceni plynoveho pedalu ... a v tom pripade je jedno ci tam je 2.8 V6, 2.5 T5 alebo 335d/i
Tak myslim, ze kdo nekdy sedel v M3 a ma moznost porovnat, tak vi o cem pisi. Nemluvim vubec o motoru, nevztahuju to na tento konkretni clanek, jako ty jsi nevztahoval bezpecnost kabrioletu na tento konkretni "vytuneny" model. Nemluvim ani o zavodeni. M3 neni jen o motoru. To auto dela to cim je celek jako takovy.
A k tomu umisteni se v testech IIHS... jo, asi maji pravdu. Jen je otazkou jestli hovorit u kabrioletu o bezpecnosti neni spise alibismus. Ale tohle asi plati obecne, v provozu mohou nastat ruzne situace a rozhodne to neni vzdy ukazkovy naraz z testcentra.
Auto hezký, teda před úpravou >:D No a motor...ehm, disel do kabria??? I když je to nejlepší disel současné produkce tak je to divná volba. Mírně řečeno. >:D