proc umistovat kamery na obvykle misto zpetnych zrcatek ? ze by to byla nejvyhodnejsi "pozorovatelna", se mi nezda ... to vypada na nejakou rychlovku :o)
jinak se mi to taky libi vic nez Accord - presne jak napsal Scenic
Acura z výše zmíněného článku je opravdu povedený kousek.Ale ze strany Japonců je tam toho k vidění více. Osobně mne zaujal nový model Mitsubishi Galant 2004.Vzhledem k jeho rozměrům (délka-4826mm,šířka-1839mm a rozvor 2751mm) si však nedovedu představit zda se bude také prodávat v Evropě nebo zda pro starý kontinent bude model Galant vypadat zcela jinak.Dalším zajímavým modelem je Toyota Camry Solara. Velké kupé určené výhradně pro Ameriku.Bohužel, Evropa je i nadále pro tyto modely zcela mimo.
Nevypada to spatne,ale tenhle sportovni styl bych prenechal spid Hondam.Stare TL-ko vypadalo "dustojneji",jak na luxusni odnoz prinalezi.Dost lidi,kdo si TL-ka kupoval bylo pokrocilejsiho veku(alespon co jsem si vsiml) a timhle typem asi tuto skupinu zakazniku ztrati ti zvoli radeji Lexus,pripadne Infinity.Jeste tady padla zminka o Solare.Jezdim s ni zhruba 2 roky a je to fajn svezenicko(mozna jen trochu moc mekke).V Evrope bych si obe auta dokazal predstavit uplne realne,urciteby si sve zakazniky nasla a konecne by to provetralo tu germanskou monotonnost v segmentu sportovne-luxusnich vozu...
Máš pravdu v tom,že v Evropě by si "pár zákazníků" našla. To je, bohužel, pro import málo a tak se musíme spokojit s omezenou evropskou nabídkou. Příkladem tuhého boje o konzervativní evropské zákazníky je Lexus. Znám tato auta velice dobře, ale protože míří na BMW a M-B, evropan raději sáhne po image a "kvalitě" německých značek. Nejsmutnější na tom je, že řada odpůrců nejen této japonské značky s nimi většinou nemá vůbec žádné zkušenosti. Osobně jsem zažil postaršího pána s BMW 735, který ze zvědavosti zastavil u né GS 300. Požádal mne zda bych ho mohl svézt. Vyhověl jsem mu a během asi 30 km jízdy jsem se dozvěděl, že má vozy BMW již od mládí. Po skončení jízdy byl chvíli poněkud zaražen a nakonec smutně konstatoval, že takovou pohodu jízdy a tah motoru vůbec nečekal.
Ach jo...Když si vezmu, že jsem já osobně vymyslel stejný způsob stírání okna je mi smutno. Žel bohu nemám takové developerské zázemí... Já už mohl být tak bohatý...
No v tom mém nápadu, který je mimochodem tak z 95... jsem stěrače záměrně nevypustil, ale nechal jsem je tam jako sekundární systém. Stěrač/e by byl schován pod hranou kapoty, tedy v závětrné straně pro odstranění aerodynamického hluku. Jinak ten proud vzduchu byl ještě ohříván teplem motoru (nebo chladící kapaliny) tak aby byla eliminace kapek učinější i když jsem počítal že určité procento kapek by nemělo na sklo ani dopadnout díky stržení proudem vzduchu mimo přední sklo. Nicméně jsem dospěl k názoru, že tento systém vysokotlakého proudění vzduchu byl byl jak technologicky drahý a složitý, což sice není nepřekonatelný problém, nakonec hi-tech technologie jsou poprvé použitý na luxusní (drahých) vozidlech, nicméně jsem nedokázal vyhodnotit životnost systému, silný tlak v tryskách vzduchu se žádá své a efektivnost v horní polovině okna. Též potencionální problém jsem viděl v hlučnosti. Ale to by mohlo být řešitelné. Takže tak nějak jsem to měl vymyšlený Stěračů v různé podobě se do doby než se vymyslí technologie deflektoru se holt nezbavíme :)
Jinak jsem taky vymyslel dveře u aut , které se nemusí primitivně a hlučně zabouchávat :) Jo jo stejně budu jednou bohatej :)))) já to vím, jenom si musím počkat. Ono to přijde :)