Německý šéf firmy Aston Martin, Ulrich Bez v rozhovoru pro Bild Am Sonntag uvedl, že automobilka do roku 2008 zvýší odbyt o 50 %. Nyní vyrábí luxusní divize koncernu Ford pět tisíc vozů ročně, v roce 2008 to má být až 7500 automobilů.
Je jasné, že pokud chce Aston přežít, musí tvořit zisk. 7500 ročně není špatné číslo. Malý Vantage a větší DB9 budou asi tvořit největší podíl. Vanquish přes své kvality přeci jen stárne a ti, kteří ho chtěli, už si ho nejspíš pořídili. Budoucí model vycházející ze studie Rapid bude jistě spíše menší procento prodeje, aspoň z dlouhodobějšího hlediska. Aston bude stále kořením na automobilovém trhu. Tak jdi a přečti si, co napsal náš ctěný kolega Marko. :-):yes:
7500 je rozumný číslo, žádná marketingová křeč. Aston Martin si finančně polepší, ale přesto se nestane žádnou tuctovkou. A tak to musí zůstat. Jsem rád, že alespoň někde jsou ti správný lidi na tom správným místě... :yes:
Naopak - zavedli jasná pravidla ve výrobě a vývoji a nebojí se velkých investic. Svoje troníčky si vždycky uměli spočítat na výbornou. Za odměnu dostanou styl a šarm, o kterém doma v Tyrolích jen sní. Skoro to vypadá jako ideální spojení. Trošku smrdí... Ale zatím funguje. ;-)
Velmi vtipne. Nahodou zavedenie PAG bolo velmi rozumne zo strany Fordovcov. Sice si Lincoln a Jagaer trocha konkuruju, alebo aj ine znacky, ale je pozitivne co zrobili s Astonom. Ponuka supersporty za rovnaku cenu ako Ferarri, ale na rozdiel od tych Talianskych fuserov Astony maju skvele interiery(kadejake debaty o kvalite su pri pohlade na tieto auta bezpredmetne- lepsia ani byt nemoze). A ten V8 je sice konkurent Porsche 911, ale stoji 100,000 a ma zalkad odvodeny od Astonu DB9 a svoj vlastny motor, nie z Fordu Focus, ako je tomu u nadchadzajuceho Bugatti. A Aston na kazdom rohu nebude nikdy... mozno v Dubai alebo Mote Carle, ale urcite nie v Prahe, alebo okoli(ci Bratislave).Patri vsetka moja ucta tymto ludom ze to nevzdavaju a vyrabaju tieto fantasticke vozy. :yes: