Další pěkné auto z rodiny VW. Zvlášť s motorem TDI, pochopitelně. Již existující značný náskok koncernu VW před svými evropskými rádobykonkurenty, jako je francouzská státní automobilka Renault, se opět podstatně zvýšil.
"Již existující značný náskok koncernu VW před svými evropskými rádobykonkurenty" - Hele, Ado, že ty máš něco s Pischetsriederem? Nevěřím, že bys podobný nesmysl dokázal vydedukovat reálně přemýšlející hlavou.
Jako bych četl nějaký propagační leták z Ingolstadtu nebo Wolfsburgu. Jaké další krásné auto ještě vyrobili? Vždyť snad ani neplatí designéry. Nebo je autor prvního článku koncernovým zaměstnancem?
Je to ten isty podvozok co bude mat novy golf V a nova Ocatvia?
Nevie niekto kedy pride na trh novy golf V? a Octavia II? Existuju nejake obrazky noveho golfu V /myslim klasicku nizku verziu, nie Touran/? Zevraj sa uz vyraba.
V Autobildu nedávno porovnávali A3 versus BMW Compact a Mercedes C-Sportcoupé s dieseláky. Právě motor audiny 2.0 TDI si vysloužil chválu za nejnižší spotřebu, ani motoricky na tom nebyl špatně. Oba konkurenti ale vycházejí z vozů o jednu třídu výš, neboli BMW 3 a Mercedes C. Přesto A3 nemá nejmenší prostor uvnitř.
Možná že nemá nejmenší prostor uvnitř, ale myslím, že nová Octavia a Golf by mohly nabídnout ještě více prostoru vzadu než A3. Ten má rozvor náprav 2577 mm, VW Touran na shodném podvozku má více: 2677 mm. Jak na tom bude nová Octavia? Půjde přece o rodinný vůz a prostor vzadu si určitě zaslouží.
Rek bych ze jedina moznost pro octavku je ten vetsi rozvor, protoze nynejsi je uz od zacatku prodeje kvuli malemu mistu pro nohy vzadu kritizovana.. ma sice velkej kufr, ale toho mista vzadu je opravdu minimum- a to je duvod, proc si mnoho zakazniku vybere konkurenta.. podle me musi bejt aspon trochu levna, musi mit vetsi rozvor a kufr nejmin 500litru.. (mozna by tam mohli dat jako spickovej motor nakej sestihrnek, ale to uz sou spis sny..)