Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi A5 Cabriolet nemá daleko k dokonalosti. S5 jede skvěle, ale co diesel? (+videa)

Nová generace oblíbeného kabrioletu od audi vstoupila před pár dny na český trh. Vůz jsme poprvé otestovali v okolí španělského Jerezu a nemohli si jej vynachválit!
Zpět na článek
5. 3. 2017 19:10
6. 3. 2017 07:08
5. 3. 2017 21:39
6. 3. 2017 09:25
6. 3. 2017 10:17
6. 3. 2017 10:57
6. 3. 2017 11:29
6. 3. 2017 10:34
6. 3. 2017 11:03
6. 3. 2017 21:45
6. 3. 2017 22:01
6. 3. 2017 22:00
6. 3. 2017 10:11
6. 3. 2017 10:24
6. 3. 2017 10:46
6. 3. 2017 11:29
6. 3. 2017 20:04
6. 3. 2017 21:42
6. 3. 2017 22:05
5. 3. 2017 23:15
6. 3. 2017 10:54
6. 3. 2017 11:10
6. 3. 2017 11:32
6. 3. 2017 11:37
7. 3. 2017 09:24
6. 3. 2017 21:42
5. 3. 2017 19:10
Kabriolet?
Dle mých kritérií by takto kabriolet vypadat neměl. Má to být lehká zadokolka s benzínovým motorem. Tyto ohavné a tlusté obludy neeee.
Rozbalit vlákno
3
5. 3. 2017 20:17
Re: Kabriolet?
koho to zajímá >:D
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2017 21:25
Re: Kabriolet?
Každýho s mozkem? ;-)
Avatar - maxi!
6. 3. 2017 07:08
Re: Kabriolet?
RADEK1
kabriolet nie je iba lahke a obratne auto, ide skor o stvormiestne otvorene vozidla - myslim, ze co ty by si uznaval ( lahka zadokolka, dvojmiestne sportove auto bez strechy ) patri do kategorie roadster :-!
Avatar - CHerokee
5. 3. 2017 21:39
Kolik že?
1.264.900 za slabý 4 hrnek? Vždyť za to může být cabrio Camaro nebo Mustang s 8 válcem...
Rozbalit vlákno
65
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2017 21:50
Re: Kolik že?
To víš tomu se řiká Vorsprung Durch Technik >:-[]
Avatar - _Karel_
5. 3. 2017 21:54
Re: Kolik že?
Od kdy o ceně auta rozhoduje jen motor? Mustang čtyřvál za 1,165m je ok? ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 3. 2017 22:48
Re: Kolik že?
Ne jen ale cena je často docela dost o motoru žejo

V8 je jasně lepší = ale jo 1 065 000 kč za 317 koní je lepší než 1 375 t. za 140 kW 2.0 TDI
Avatar - _Karel_
6. 3. 2017 06:14
Re: Kolik že?
Abys ty nebyl jako vždy za vosla. Aspoň se nauč číst. Mustang cabrio nestojí 1,065m a benzínová A5 cabrio s manuálem nestojí 1,375m. To aby to byly hrušky s hruškama.
Jak moc je cena o motoru vypovídá cena třeba Golfa se stejným 2,0TSI nebo TDI.

Jo, A5 není levná. Stejně jako není levné třeba BMW 420i cabrio se 132kw.
Stal se z tebe jen obyčejnej okopávač kotníků. Nové auto stojí to co přímá konkurence a až tu máme odborníka s řečmi "Vorsprung Durch Technik".
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 07:45
Re: Kolik že?
Od tý doby co prasklo to s tou whisky a dozvěděl ses že boční náraz Q5 stál za prd i v minulý generaci si pěkně přitrvrdil :yes: >:-[]

Argumenty typu von měl taky 4ku = BMW 420i = miluju :-)

Vorsprung durch Technik s 2.0 TDI za milion 400 v základu je sen = dobrý? ;-)
6. 3. 2017 09:25
Re: Kolik že?
Brilantní argumentace, jako vždy. Deeeerrrr, Audi, blbý protože proto, deeeerrrrp..
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 09:59
Re: Kolik že?
Jo 2.0 TDI a kabrio je blbý navíc pěkně drahý = podle každýho včetně autora článku = podle tebe ne? :-)
Avatar - Emel
6. 3. 2017 10:17
Re: Kolik že?
Podle autora nemá A5 Cabrio daleko k dokonalosti. Nafta v cabriu je pochybná volba, ale nakonec "šlo o příjemné překvapení" - dle autora, když už se na něj odvoláváš.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 10:52
Re: Kolik že?
Klidně to vezmu na sebe = 4válcová nafta v kabriu je tupost :-)

V tomhle případě i předražená ;-)
Avatar - Emel
6. 3. 2017 10:57
Re: Kolik že?
Klidně s tebou souhlasím - do cabria bych si naftu prostě nepořídil a tím to končí. Ale taky mě nikdo nenutí. 2.0TSI je asi fakt nejlepší kompromis... pro někoho, kdo má peněz dost a není vyloženě petrolhead.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 11:03
Re: Kolik že?
S tim kompromisem nevim musel bych vyzkoušet. Já to obecně spíš vidim na poslední šance pořídit si větší motory = měli bysme je využít
Avatar - Emel
6. 3. 2017 11:29
Re: Kolik že?
Jenže v tom je Audi typický zástupce dnešní doby - "velký motor" = luxus, pouze jako S5 za fůru peněz.

Jezdil jsem A4 2.0TFSI Cabrio a ten motor se k tomu celkem hodí, až na průměrnou (a neobtěžující) zvukovou kulisu je to k tomu autu tak akorát... na kochačku, s nějakým výkonem pro radost navíc... s tím autem se ti stejně nechce jet žádnou pilu.
6. 3. 2017 10:34
Re: Kolik že?
Dobře, tak pokud teda víš, že si to nikdy nikdo nekoupí, máš samozřejmě pravdu. Protože je to podle každýho blbý a drahý a totální dementi na to auto nejspíš nemaj.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 10:59
Re: Kolik že?
Eště že tvou logiku nechápu >:D

Ale pro jistotu: kabrio v naftě = správná volba? ;-)
6. 3. 2017 11:03
Re: Kolik že?
Já bych si kabrio v naftě nekoupil, ale někdo očividně jo a myslim, že tu volbu asi třeba má dobře zdůvodněnou. Ale je mi jasný, že pro tebe je kdokoli, kdo má jiný preference a jehož volbě nerozumíš, automaticky tupec, viz výše.
Vlastně nemusí bejt tendle přístup v životě úplně špatnej:)
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 11:04
Re: Kolik že?
Je ti to jasný blbě = zase

Ale jo kdo do kabria preferuje naftu = trochu tupec fakt je ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:22
Re: Kolik že?
:no: :-|

Zajímavý že mě obviňujete z toho co děláte vy ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:36
Re: Kolik že?
A sice to čemus dal >:-[] :yes:
Avatar - _Karel_
6. 3. 2017 17:14
Re: Kolik že?
Nebuď trapnej. Nevím, kolik lidí by tu za prohranou sázku na netu poslalo někomu cizímu flašku za 3 litry. Jestli ti nechutnala jsem nemohl nijak ovlivnit ani dopředu poznat. Seš totální ubožák. Příště leda *.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:20
Re: Kolik že?
A já to opakovaně ocenil = i tady veřejně

Jestli to fakt nevíš tak tam už nekupuj = jak sem ti napsal

Ale pravá fakt neni = nekecám :-|

Nebyl v tom čaj = nejsem odborník ale na degustaci whisky sem byl a naše soukromá dopadla jednoznačně. Podle mě v tom je ne špatná whiska tak kategorie 500 kč? Prostě zlatej Gold Label jí sfouknul naprosto jednoznačně. Modrýho sem si už jednou dopřál a je to světová extratřída = pil sem už i dražší ale ne lepší. To tahle nebyla

Jestli si nalít = ber to jen jako informaci

Co řikáš na crash test C-HR? Volvo tvrdí že ho překoná s novou XC60 = to sem fakt zvědavej
6. 3. 2017 10:27
Re: Kolik že?
Jde především o celkovou harmonii auta. Motor může být sebe silnější, ale kdyz zbytek auta nestíhá, viz. Mustang-> podvozek, převodovka...


Je to o preferencích
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 10:59
Re: Kolik že?
Camaro i Mustang mají vzadu nově vyvinuté víceprvkové zavěšení IntegralLink, které používá Jaguar nebo Mercedes.

Co se převodovky týká, jo, s manuálem na 1. a 2. rychlostní stupeň u svého Stangu (výkon necelých 500 koní) nestíhám. Automat jsem zkoušel jen kousek a 6 stupňový je dobrý. Co ten nový desetistupňový nebo 8 stupňový v případě Camara, netuším.

Preference jistě, kdo ale dá přednost dieselu v kabrioletu a oturbenému 4 hrnku před plnokrevníkem....převážně ten kdo o plnokrevnících neví nebo mu nejsou dostupné. Tady by mohla ještě více zapůsobit globalizace, aby se trochu srovnaly podmínky, to by ale srovnání možností nesměla v Evropě vládnout ekofašistická klaka. Vůbec nepochybuju, že by Audi neumělo udělat pořádný kabriolet s atmo V8 (ještě nedávno jej měli 4,2 litru) za slušnější cenu, ale mají svázané ruce a částěčně zblnutou hlavu.
6. 3. 2017 11:28
Re: Kolik že?
Naprosto souhlasím. Najezdeno moc nemám, dělám pravě autoskolu. Časem se mi tvá slova potvrdí
6. 3. 2017 21:45
Re: Kolik že?
ježíš ty seš trošku blázen. co tétéčko? neměl by tam taky přijít osmiválec? já bych ho dal úplně všude, přece jen, pořádnej motor je základ. až budu mít osmnáctiletou dceru a ona bude chtít kabriolet, nedám jí tam nic pod 500 kobyl. to dá přece rozum! pořádnýho plnokrevníka. pasivní a aktivní bezpečnost mně nemusí zajímat, stačí mi dvě hvězdy:)))
6. 3. 2017 22:01
Re: Kolik že?
:yes: >:-[] hlavne že to má zvuk a poriadne stádo plnokrvníkov
6. 3. 2017 22:00
Re: Kolik že?
Ak si si nevšimol, tak si v európe a pozri si nezmyselné zdanenie podľa co2, cenu phm vrátane daní, registračné poplatky. Teraz sa skús zamyslieť, prečo sú asi tieto veľké motory na okraji záujmu a prečo ich asi automobilky prestali ponúkať. S tou adoráciou na 8 valec to už tiež prestáva byť zábavné, si ako pokazený gramofón
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 10:06
Re: Kolik že?
Motorizace téměř vždy rozhodují o ceně. Čím větší/silnější tím dražší vůz, obvykle to bývá tak i v cenících seřazeno. Ceny tohoto Audi neodpovídají použité technice. Je to předražený německý vůz, který nabízí málo muziky za hodně peněz. A to ve srovnání s cabiriem od Camara a Mustangu není výbava, kde v základu téměř vše je a to 140 kW Audi bude mít holou prdlačku.

O dieselovém 4 válcovém kabrioletu vůbec raději nepíšu, protože to je oxymóron.
6. 3. 2017 10:11
Re: Kolik že?
No tak ale těžko můžeš porovnávat low cost v podobě US studentskýho auta s EU prémií, žejo. A pokud by tudle kombinaci nikdo nechtěl, asi jí nedělaj. Nebo jsou všichni kupci *? Že na to my dva nemáme, neznamená, že na to nemá nikdo a nikdo nemůže ocenit tuhle konkrétní specifikaci, žejo.
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 10:14
Re: Kolik že?
A proč bych nemohl? Kolik se prodá těch Audin a kolik Mustangů a Camar? Není to jen předražená evropská bublina? Já na to mám, víc jak deset let jsem jezdil v Mercedesech.
6. 3. 2017 10:24
Re: Kolik že?
No protože je to jako porovnávat Ladu s Passatem, pokud to je takhle líp pochopitelný.
Jasně že na to máš, já taky! Kdybych chtěl, klidně si pořídim GTC4. Ale nechci. Jako koneckonců každej tady, hehe..
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 10:40
Re: Kolik že?
Tak to je hloupé přirovnání. Teď se budu opakovat. V čem je prémiovější to Audi? Předpokládám, že v základu, o kterém mluvím nemá ani kožené sedačky, ani pořádnou muziku či parkovací kameru a dost možná je osazeno halogeny a beztak falešným zvukem z výfuků, co nahráli právě u těch 8 válců. Tak možná je prémiový jízdní projev těch 4 válců za 1,2 mega v benzínu či dieselu, ale já bych vsadil na poctivou atmosféricou V8, ty ne?

Pak už zbývá jen otřepané, ty Ameriky jezdí jen rovně. No nevím obě mají vzadu nově vyvinuté víceprvkové zavěšení IntegralLink, které používá Jaguar nebo Mercedes.
6. 3. 2017 10:46
Re: Kolik že?
Jasně že to nemá v základu (teda ty xenony asi jo), ale proč by mělo? Prostě cílí na jinou klientelu. Mustang je pro ty, co potřebujou mít co nejvíc auta (vč. motoru) za co nejmíň peněz, nepotřebujou žádnou velkou osobní konfiguraci, nestyděj se před známejma za auto z US a dělá jim dobře zvuk V8.
No a Audi pro ty, co chtěj kvalitnější interiér, míň komiksovej vzhled, lepší odhlučnění a celkově dospělejší konstrukci, prémiovej status..
Můj hlavní argument je též opakovanej, reálnej kupec neni nejspíš úplnej vůl a pokud chce čtyřválcový Audi za dvě mega, asi ví, za co ty peníze dává. Až se neprodá jedinej kus, uznám, že máte pravdu.
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 11:09
Re: Kolik že?
To je mi jasné. Myslím, že si rozumíme. Co se osobní konfigurace týká, v Americe je jiná filozofie....na srazu Stangů dva stejné mustangy člověk nepotká, ale je to tím, že se jim věnují desítky firem a poměrně levně. A to včetně forda (racing a performance díly).

Nemám nic proti Audi, spíše mě štve, proč do toho nedají levnější 4,2 V8, který měli, a za lepší cenu. Mohli by, uměli by to. A věřím, že by to dost zákazníků ocenilo...což dokládají prodeje prvního globálního ponny caru. Jenže my v Evropě automobilkám nesmyslně svážeme ruce, šíříme eco propagandu a z hlediska milovníků aut se připravujeme o to nejlepší. Není to jen otázak tohoto Audi, ale i jiných značek. Nejvíce to řve u Porsche, kdy pro VIP vznikne pár 911R a Caymanů GT4, ale ostatním už mnohem více "eco" produkci s malými turbovanými motory.

Mimochodem vloni se u nás prodaly snad pouze dvě Audi TT.
6. 3. 2017 11:29
Re: Kolik že?
To není jen o nějakém svazování rukou. Realita je, že lidé dávali přednost menším přeplňovaným motorům i tam, kde byly v nabídce porovnatelné motorizace a z hlediska poplatků to bylo prakticky jedno. Přijde mi celkem zřejmé, že preferují větší točivý moment, neboli výkon v nižších otáčkách, kde auto normálně tráví hodně času. Šestilitrové osmiválce zkrátka nejsou evropskou doménou, nikdy nebyly a čtyřlitrový motor tu prostě nebude celkem běžnou motorizací. Smůla. Automobilky se vydaly tímhle směrem kvůli normované spotřebě, ale lidé to kupují. Přijde mi, že si stěžují akorát nadšenci a lidé citliví na cenu.

I u Porsche je to tak. U slabších modelů si běžní zákazníci stěžovali, že to moc nejede, vzhledem k cenovce a značce. Není se čemu divit, když celkem obyčejný Golf GTI má 350 Nm. U atmosférických motorů má pak zůstat i GT3 a Spyder.
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 11:45
Re: Kolik že?
Ale my tady nemluvíme o autě na běžné denní ježdění, ale o větším kabrioletu za 1,2 milionu korun. Což je okrajový segment pro řidiče, kteří rádi řídí. Je to hračka. A asi nechceš tvrdit, že ten 140kW 4 hrnek pojede lépe než atmo V8 v nižších otáčkách. A lidé to moc nekupují, kupují mustangy po celém světě, protože konečně porvé můžou oficiálně. A to je to auto u nás stále nadceněné.

U Porsche by stačilo zvednout objem a zachovat charakter a ne ubrat válce. Cayman byl už tak nejméně prodávaným modelem. Nemyslím, že to teď bude lepší.
6. 3. 2017 20:04
Re: Kolik že?
Jsou lidé, pro které je kabriolet auto pro každodenní použití a je to kolikrát i jejich jediné auto. Není to hračka na víkendy. Proto se v tom prodávají i vznětové motory.

Moc nekupují? >:D Viděl jsi vůbec prodeje domácích kupé a kabrioletů? Samozřejmě to není vůči Mustangu úplně fér, protože domácí hráči mají širší nabídku, včetně těch zatracovaných dieselů. Ale prodávají násobky toho, co Ford.

Nějaké výraznější zvětšení objemů by podle mne nepřišlo ani bez regulace spotřeby.
6. 3. 2017 15:20
Re: Kolik že?
v Americe je nejen jina filozofie, ale i ceny Mustangu a predevsim cena benzinu.
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 15:47
Re: Kolik že?
Ta cena benzínu je diskutabilní, protože oni najedou mnohokrát v průměru více kilometrů než my. I z toho důvodu nemůžou mít malé turbované motory, protože by to zkrátka nevydržely.

Ale zase mluvíme tady o sportovně laděných kabrioletech, to nejsou ani v Evropě a ani USA (možná na Floridě) auta na každý den. Takže spotřeba nehraje zas až takovou roli.
6. 3. 2017 21:42
Re: Kolik že?
Nehraje. Voni s tím v té Americe můžou jet maximálně stovkou, takže je to určitě nesežere.
6. 3. 2017 22:05
Re: Kolik že?
Asi tak a spotrebu pri ustálenej 90- 100km/h má veľmi dobre odmeranú náš druhý USA guru (ten čo to dáva so 6 valcom za 8 a s 8 valcom za 10) . Ale on sa neponáhľa, rozumej tomu ak viac pridám, zožerie ma to aj s botami :-)
6. 3. 2017 15:18
Re: Kolik že?
Myslim, ze jsi to presne trefil :yes:
5. 3. 2017 23:15
Re: Kolik že?
Můj nebohý strýc přepočítával všechno na piva. A ty všechno přepočítáváš na Mustangy:)
souvisí to nějak s tím, že ti jeden ten adrenalinový vůz stojí v garáži?
Já si na enduro beru takový brnění a helmu a ortézy na kolena a když spadnu, tak by se mi nemělo nic stát. Možná by sis to měl vzít do tvého amerického vozu pro sekretářky:)
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 10:08
Re: Kolik že?
Psal jsem o Camaru nebo Mustangu. Ale tvůj příspěvek je argument jak noha. Aneb nemám k tomu co říct, tak odvedu pozornost. Nejsi ty náhodou politik?
6. 3. 2017 08:13
Re: Kolik že?
Jenomže ty srovnáváš mainstream s prémií, tam si připlatíš vždycky :-)
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 10:10
Re: Kolik že?
V čem je prémiovější to Audi? Předpokládám, že v základu, o kterém mluvím nemá ani kožené sedačky, ani pořádná muzika či parkovací kamera a dost možná je osazeno halogeny a beztak falešným zvukem z výfuků, co nahráli právě u těch 8 válců. Tak možná je prémiový jízdní projev těch 4 válců za 1,2 mega v benzínu či dieselu, ale já bych vsadil na poctivou atmosféricou V8, ty ne?
Avatar - Emel
6. 3. 2017 10:54
Re: Kolik že?
Dovolím si tipnout - světla lépe svítí, stěrače lépe stírají, asistenční systémy méně otravují, palubní systémy jsou intuitivnější, převodovka sametovější... atd.

Samozřejmě se nad tím dá mávnout rukou a raději vzít tu V8 - já osobně jsem pro! :-)

PS: V základu jsou xenony (nebo LED, teď nevím) i u "běžné" A4.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 11:02
Re: Kolik že?
Vzpomínám si na poslední test světel = velmi smutnej >:-[]

Celý je to o tom že zákazník se chová jako ty = automaticky předpokládá.. ;-)
6. 3. 2017 11:10
Re: Kolik že?
Xenony v základu, LED za příplatek.
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 11:17
Re: Kolik že?
Nejsem si jistý tím, že pro nadšené řidiče sportovně orientovaných aut je důležitější, že hypoteticky stěrače lépe stírají, když je pod kapotou za 1,2 milionu 4 hrnek místo atmo V8.... přičemž jak jsme výše psal, Audi ji mělo, umělo a byla by skvělá - 4,2 litru. A byla už vyvinuta nebyla by tak drahá.

Co se převodovky týká, u Camara i Stangu máš na výběr - manuál či automat (8/10 stupňový), což beru jako plus...myslím, ten svobodný výběr. Ono je dobré otevřít oči, méně předpokládat a vyzkoušet. Bylo by fajn, kdyby navzdory eco propagandě byl svět aut více globální, možnost srovnat a vybrat vozy co jsou v USA, Austrálii a u nás a vybrat. Mustang je jen první rybička...a vyvolala docela tsunami.
Avatar - Emel
6. 3. 2017 11:32
Re: Kolik že?
No a jsme u toho - A5 není sportovní auto pro nadšené řidiče a A5 kabriolet už vůbec ne. Jeho klientela víc ocení ta světla a sedačky... a čtyři kroužky vpředu. Konstatuju, nehodnotím, moje zásada... ;-)

PS: poslední věta je narážka na jednu dávnou bloggerskou story... jen pro zasvěcené :-)
6. 3. 2017 11:37
Re: Kolik že?
Ano, mělo, dokonce dvě vedle sebe, ale ani náhodnou to nebylo za 1,2 milionu. A i tam byly stížnosti, že to prostě nejede. Já si nestěžoval. Sice "jen" 430 Nm (respektive 440 v S5), ale na běžnou jízdu to stačilo a rád jsem mu šlápl na krk.
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 11:50
Re: Kolik že?
Kdyby ho používali déle, méně vývoje, vyšel by levněji. A taky kdyby v té době byl větší konkurenční boj....to u nás nebyl ani ten mustang oficiálně.
7. 3. 2017 09:24
Re: Kolik že?
Třeba by mohli, ale otázka je, proč by to dělali, když si za to můžou říct víc.
Avatar - _Karel_
6. 3. 2017 17:25
Re: Kolik že?
Jen mi nedochází - proč kabrio musí být sportovní? Já bych si klidně dovedl představit kabrio spíš na kochací jízdu při krásném počasí. Naftu bych do něj opravdu nechtěl, ale 2,0i 180kw jako cenový kompromis si představit dovedu.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:29
Re: Kolik že?
Však to taky existuje [odkaz] = krom ceny je prej dokonalý :yes: :-)

Dokud to jde měli bysme jít aspoń po šestiválcích = víš jak nedostatečně jezdí 180 kW = když sou od Lexusu, si řikal ;-)

I když od Audi to bude určitě dalekoooo dalekoooo lepší :-)
Avatar - _Karel_
6. 3. 2017 17:36
Re: Kolik že?
Od Audi byl dynamicky jen o kousek lepší, od BMW o dost.
Kritika Audi mi nevadí, bývá i za co kritizovat (spolehlivost třeba). Ale ta tvoje je téměř vždy tupá a neobjektivní, jenom proto, že Audi. :no:
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:40
Re: Kolik že?
Tak to je jasný že ty si objektivnost sama a já tupej a neobjektivní = teda je jasný že to tak vidíš ty >:-[]

Si představ že já to vidim jinak :-)
Avatar - _Karel_
6. 3. 2017 17:43
Re: Kolik že?
Jo, tebe tu každej vidí jako ztělesnění objektivity.........
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:44
Re: Kolik že?
Jj většinovej názor je vždy ten správnej ;-)

Podívej se třeba na volby >:-[]
Avatar - _Karel_
6. 3. 2017 17:55
Re: Kolik že?
Máš recht. Nejde ani tak o to kolik, jako spíš kdo.
6. 3. 2017 12:19
Re: Kolik že?
Kdyby ta auta neměla nějakou cílovou skupinu kupců, asi se nebudou vyvíjet. Určitě uznáš sám, že Camaro nebo Mustang není zdaleka auto pro každého.
6. 3. 2017 21:42
Re: Kolik že?
jak říkám, porovnává optikou svojí garáže všechny auta na světě.
Že si pro A5 cabrio půjde spíš starší pár nebo bude pro mladou ženu už neřeší... prostě je to tak, že kupce kabrioletu od Audi nejvíc zajímá čtyřistakoňový motor >:-[]
6. 3. 2017 12:17
Neustále se tu řeší...
...různá SUV, jejich smysl atp.

Pro mě třeba nedává naftové kabrio ani zlomek smyslu SUV. Takže pokud snad, pak nejhůře s benzínovým R4, ale nejlíp s V6.

Jen když čtu o dokonalosti, vždy se vě mě všechno svírá a je jedno jestli to jsou čtyři kroužky nebo Dacia. ;-\
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 14:56
Re: Neustále se tu řeší...
Tak nejlíp s B a pak asi R ale nepřeme se o písmenka = nejlíp s 6ti ;-)

A prej i s osmi to docela de :-)
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 14:58
Re: Neustále se tu řeší...
Určitě to jde s 8....a měl jsme možnost jet kousek s kabriem s dvanácti a to byla symfonie. Tam už pak nejde o nějakou rychlost, váhové rozložení, ale je to technický skvost.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2017 17:07
Re: Neustále se tu řeší...
Nic proti symfonii [odkaz] :-)
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 14:57
Re: Neustále se tu řeší...
V tom se naprosto shodneme, dávat do kupátek nebo kabrioletů diesely, to je opravdu zvláštní. A ano dokonalost je zvláštní v hodnocení a už jsme se nejednou setkal s ím, že někdy méně tédokonalosti je vlastně více.
6. 3. 2017 15:16
Re: Neustále se tu řeší...
Ac jsem to jeste nikdy neudelal a ani to nemam v planu, na jednu stranu tu naftu do kabria i chapu.
Treba pro me je to asi tak, ze kdyz jedu s naftakem, jedu v klidu, spise si "hraju na spotrebu", koukam okolo sebe na prirodu, proste cruising.
S benzinem to neumim, jakmile jsou tam kone, otacky, zvuk, tak neumim jezdit 'normalne'. Potrebuju slyset ten zvuk, chci to odpalit, uzit si tu rychlost. Tohle mi proste nafta neda.

Pokud to prirovnam k motorkam, tak nafta = chopper, benzin = silnice.
Avatar - CHerokee
6. 3. 2017 15:51
Re: Neustále se tu řeší...
Jo, z podobného důvodu po jednom pádu (varování shora) před 3 lety přesedl na chopper. Podruhé by to už nemuselo dopadnout tak dobře.

Co se aut týká, život je krátký, tam u mě v posledních letech vyhrává benzín směrem k radosti, naštěstí mě manželka ještě z baráku nevyhodila. >:D
6. 3. 2017 22:39
Re: Neustále se tu řeší...
Tak dávej pozor. V Mustangu druhou šanci nedostaneš:)