Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A6 Avant: Nové fotografie, video, wallpapers

V Berlíně se dnes večer představila nová generace velkých kombi. A6 Avant dostal zavazadelník s 565 až 1680 l a nový superdiesel 3,0 TDI s 230 kW a dvoustupňovým přeplňováním.
Zpět na článek
18. 5. 2011 22:05
18. 5. 2011 23:16
19. 5. 2011 21:41
18. 5. 2011 22:20
18. 5. 2011 23:16
19. 5. 2011 00:41
19. 5. 2011 12:02
19. 5. 2011 12:53
19. 5. 2011 13:37
19. 5. 2011 14:45
19. 5. 2011 15:14
20. 5. 2011 07:52
19. 5. 2011 17:21
19. 5. 2011 22:09
20. 5. 2011 07:14
19. 5. 2011 10:19
19. 5. 2011 08:19
neregistrovaný "MZednicek"
19. 5. 2011 00:19
19. 5. 2011 09:14
19. 5. 2011 09:35
19. 5. 2011 09:54
19. 5. 2011 10:16
19. 5. 2011 10:53
19. 5. 2011 11:24
19. 5. 2011 09:52
19. 5. 2011 09:59
19. 5. 2011 10:14
19. 5. 2011 10:30
19. 5. 2011 10:58
19. 5. 2011 12:45
19. 5. 2011 13:06
19. 5. 2011 11:19
19. 5. 2011 12:43
19. 5. 2011 10:05
19. 5. 2011 12:40
19. 5. 2011 14:15
19. 5. 2011 16:55
19. 5. 2011 23:01
20. 5. 2011 02:20
19. 5. 2011 23:11
19. 5. 2011 23:31
20. 5. 2011 01:22
19. 5. 2011 23:18
19. 5. 2011 13:27
19. 5. 2011 14:06
19. 5. 2011 16:03
19. 5. 2011 16:28
19. 5. 2011 16:47
20. 5. 2011 00:24
19. 5. 2011 16:54
19. 5. 2011 17:07
19. 5. 2011 17:49
20. 5. 2011 07:29
18. 5. 2011 22:05
Allroad?
Bude? Kdy?
Rozbalit vlákno
2
18. 5. 2011 23:16
Re: Allroad?
Myslím že na 99.99 % bude, kdy to nevím, podle některých zdrojů měl být Allroad dřív než klasický Avant, no to už se asi nestihne :-) , tak zatím jen [odkaz]

edit: Tak podle posledního Světa Motorů by se Allroad měl představit ve Frankfurtu spolu s Avantem.
18. 5. 2011 22:20
IMPOZANTNÍ
Všechno funguje, a doufám, že naživo bude ten nekonečně dlouhý boční pohled jemně redukován přirozenou "oční" optikou. Pod kůži ti zaleze až zítra. Znak mistrovských děl.

Já vím, když dnes už ta včerejší ášestka byla snad vůbec nejkrásnějším kombíkem našeho světa. Jenže donekonečna se to vyrábět nedá. Mám to tedy přesně stejně jako u modelu A8, také se otáčím ještě za tou minulou...

Neznamená to však, že to co máme před sebou je snad něco méně. To jistě ne, neboť AUDI, na rozdíl od jiných, má před námi vždy programový estetický náskok.

No... [odkaz] babo, raď.
Rozbalit vlákno
46
Avatar - da_b0mb
18. 5. 2011 22:27
Re: IMPOZANTNÍ
není o čem...impozantní "pětka" může zůstat v klidu, snad jen uvnitř bych váhal
Avatar - Subaru4ever
18. 5. 2011 22:53
Re: IMPOZANTNÍ
Přestože nejsem úplně přesvědčen z té římsy, respektive převisu nad SPZkou, musím uznat, že se líbí. A hodně. Poté, co jsem novou 6ku (a 8ku) uzřel několikrát v provozu, se můj názor na Audi oproti minulosti radikálně změnil :-) :yes: :yes: :yes:

Platí u mě dokonale nepřímá úměra: o co víc se líbí Audi, o to víc klesá do hlubin BMW 8-s

Škoda, že Infinity M není v kombíku, takhle si musím (plakátově) vystačit jen s Ečkem a 6kou :-(
Avatar - white label
18. 5. 2011 23:34
Re: IMPOZANTNÍ
Zrovna u tebe jsem pevně věřil , že si těch nových Audi "jednou" prostě sám "všimneš"... ;-)

P.S. Třeba zrovna u té nové A8 je to tak, že nejlíp vypadá naživo za jízdy, pak naživo staticky a nejméně dobře staticky na fotce...
A až naživo, fyzicky vedle předchozí A8, si člověk uvědomí o kolik vypadá celkově lépe, než ta předchozí...
Avatar - Andromeda
19. 5. 2011 01:40
Re: IMPOZANTNÍ
A já čekal, že v odstavci PS bude tato formulace:"Nejlíp vypadá ve vlastní garáži" ... >:-[]
Avatar - white label
19. 5. 2011 09:16
Re: IMPOZANTNÍ
To je prabvda, ale to platí u většiny aut s podobnou cenovkou... >:-[]
Avatar - roman.rs
18. 5. 2011 23:01
Re: IMPOZANTNÍ
V posledních 5 letech je AUDI nejnudnější značkou co znám :no: Stále stejný okoukaný design co se může líbit jen snobům a hlavně se tam platí za ty kroužky a né skutečnou kvalitu, přiznávám, že motory mají OK. Ať se na mě nikdo nezlobí ale ten design je stále stejný jen se mění posazení a tvar led pásku ve světlech, spíš bych to přirovnal k menšímu faceliftu. Osobně mě to neurazí ale také nenadchne. :no:
19. 5. 2011 01:01
Re: IMPOZANTNÍ
Když něco neurazí, ale také nenadchne, tak to nebude asi pro snoby, kteří dávají okatě najevo okázalost. ;-)
Avatar - kari.laz
19. 5. 2011 08:50
Re: IMPOZANTNÍ
Pro snoby je tohle

[odkaz]
19. 5. 2011 10:07
Re: IMPOZANTNÍ
podobná zrůda jezdí v praze uhříněvsi:)
Akorát ta fólie je 3d:)
Avatar - kari.laz
19. 5. 2011 10:22
Re: IMPOZANTNÍ
Já často potkávám Q7 takhle zlatou a vždycky se divím, co za tragéda si tohle může dobrovolně pořídit. Je to jak pěst na oko, když to potkám.
Avatar - Andromeda
19. 5. 2011 12:11
Re: IMPOZANTNÍ
Ve 3D má ona krasavice "další rozměr" ...Šmarjá panno >:-[] ...
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2011 00:42
Re: IMPOZANTNÍ
Nu, zrovna s těmi motory jste to až tak NE"trefil" - v britských srovnávacích testech A6 NEuspěla (ani s 3.0 TDi ani s 2.0 TDi - tam dokonce "výrazně" ne, tímhle motorem BMW 520d a MERCEDESu 220CDi konkurovat NEmůže), v německém AutoBild(u) zas neuspělo Audi A6 se slabší verzí 3.0 TDi proti BMW 525d a MB 250CDi - to už jsou "tři ze tří" ...
(snad ten nejsilnější diesel, tam sice auto skončilo v porovnání také poslední, ale "bez ostudy", ty slabší motorizace už tak dobře NEdopadly, jeden z nejrozšířenějších motorů v česku 2.0 TDi je dokonce skoro "nekonkurenceschopný" :no: ;-\
Pěkný den (když s Audi motorem, tak možná raději s nějakým BENZíNovým :-)
18. 5. 2011 23:16
Re: IMPOZANTNÍ
Opravdu pěkné. Mně se na té minulé generaci nelíbila taková těžkopádnost přední části. Toto se jeví krásně vyvážené. Po trochu tápání se zadníma svítilnama se zdá, že zvítězil jednoduchý hranatý tvar podtrhující sportovnost vozu. Vzhledem k tomu, že poslední audiny mě mnohem víc oslovili až při živém setkání se mám opravdu na co těšit.
Srovnání v aktuální BMW 5 je ted víc aktuální než kdy jindy. Zatím co dříve BMW představovalo sportovnější variantu s výjimečnými jízdními vlastnostmi tak nyní už hlavně rozhoduje design a preference k určité značce (no a cena).
Mít ho v 230kw tdi a k tomu caymana, tak jsem, co se týče vozového parku maximálně spokojen :-)
Avatar - positivemind
18. 5. 2011 23:27
Re: IMPOZANTNÍ
Podle fotek mi ten kombík vážně nesedí, 5 Touring je úplně jiná liga. Ale uvidíme v reálu, třeba to nebude tak hrozné...

Každopádně souhlasím, že včerejší A6 byla nejhezčím kombíkem :yes:
Avatar - white label
18. 5. 2011 23:37
Re: IMPOZANTNÍ
Prezentaci nové A6 Avant zrovna v bílé barvě nevidím jako nejšťastnější volbu..., v tmavé barvě to bude podstatně lepší i na fotce, ideálně pak v tmavé, v pohybu a naživo...
Avatar - Pekelná Micinka
19. 5. 2011 01:20
Re: IMPOZANTNÍ
Klid, k dispozici bude i jiná barva, třeba bílá. >:-[] >:-[] Ta stříbrná má nějaký sport paket?
Avatar - white label
19. 5. 2011 09:24
Re: IMPOZANTNÍ
K dispozici budou, ale ne na prezentaci...
Jo, ta stříbrná je v S-linu a už i ta vypadá líp, než ta bílá...
19. 5. 2011 00:41
Re: IMPOZANTNÍ
Z môjho pohľadu ostáva 5er v klídku... Audi má krajší interiér, ale živý dotyk môže zmeniť aj to. Zatiaľ som však nemal možnosť si reálne chytiť. Preto som zdržanlivý.

Každopádne, človek loviac vo vodách A6, E a 5er má z čoho vyberať a ani jedna z volieb pre neho nebude zlá. Vždy dostane to najlepšie čo sa v tejto kategórii vyrába vo svete vôbec. Ja by som však asi najradšej parkoval tú 5-ku...
Avatar - white label
19. 5. 2011 09:28
Re: IMPOZANTNÍ
Živý dotyk v interiéru na tom nic nezmění, spíš naopak (vlastní zkušenost).
Ale jinak je nový kombík 5er mimořádně povedený, nejhezčí 5er kombi v historii značky...
19. 5. 2011 12:02
Re: IMPOZANTNÍ
Beru to jako člověk, který reálně zvažuje nákup 5er s tím, že jejím největším soupeřem u mě je A7. Pětka se mi hodně líbí, ale pořád mi v hlavě zní fráze mého kamaráda "sedíš uvnitř, ne venku" a hlodá mě, jestli bych přeci jen neměl dát přednost chladné technicistní kráse. V interiéru A7 se cítím líp, moc se mi líbí display v přístrojovce, konečně Audi nabízí HUD. Také řada palubních systémů mi připadá v Audi dotaženějších než v BMW. A v BMW mi chybí prémiová audio soustava. Neměl jsem možnost přímého srovnání, ale u Audi je rozdíl mezi BOSE a B&O citelný.

Zkrátka BMW mi hraje na city, Audi zase na mojí chladnost. A nemám ponětí, kdo vyhraje (i kdybych z rovnice vytáhl praktičnost).
Avatar - white label
19. 5. 2011 12:35
Re: IMPOZANTNÍ
Taky bych se (i dnes) rozhodoval právě mezi AUDI/BMW...
19. 5. 2011 12:53
Re: IMPOZANTNÍ
Těžké rozhodování. Dneska mám zrovna takový impulzivní den, takže kdybych se měl právě teď rozhodnout, beru 550xi. Asi bych si za týden dal pár facek, ale pochybuji, že bych toho litoval. Člověk v téhle společnosti nepochybí.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 13:07
Re: IMPOZANTNÍ
550xi? DOBRÝ vkus :yes: :-)
PS: A kdo četl nedávný test nového Audi A6 3.0 TDi a jeho 4 potencionálních soupeřů (BMW, Mercedes, Jaguar), tak to má s rozhodováním snazší - A6 je povedené auto a svým starším zaběhlým rivalům se vyrovná, přesto skončilo POSLEDNí ... ;-)
Pěkný den (s BMW 550 xi takový URČITĚ je :-)
19. 5. 2011 13:37
Re: IMPOZANTNÍ
V Německu zas vyhrává jeden test za druhým...
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 13:47
Re: IMPOZANTNÍ
Holt záleží jak testujete a co hodnotíte, jestli pocity za volantem nebo .... :-)
PS: Ale je fakt že jak v němčině tak angličtině se dočtete že Audi stále dotahuje styl a jízdní vlastnosti BMW a že "už už" ;-)
PPS: Ne VÁŽNĚ: Opravdu je důležité CO hodnotíme, že? :-)
Pěkný den (i s Audi A6 - i když asi NEní nejleplší ve své třídě ;-)
Avatar - Dinar
19. 5. 2011 14:45
Re: IMPOZANTNÍ
Tak v německém časopise vyhraje německé auto, v britském britské, pokud je to jen trochu možné. Je to celkem přirozené, otázka volby modelových variant k testu, nastavení kriterií, schopnosti udělat závěr který chci.

Situace je taková, že nikdy (v žádné předchozí modelové generaci) si nebyla auta německé trojky a jaguaru tak blízko svým pojetím, motory, jízdními vlastnostmi, vlastně vším. Pro audi to minimálně znamená, že s novou generací A6 mizí argument jeho jízdní nedostatečnosti, stačí se projet. Teď se hraje o design, HUDy a všelijaké fičůrky, v tom základním, jízda, motory, jsou rozdíly naprosto marginální.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 14:51
Re: IMPOZANTNÍ
Ano - váš druhý odstavec je málem citace z testu AUTOCARu ;-)
PS: A Audi (konečně) reálně dohnalo konkurenci (v jízdních vlastnostech)
PPS: A trochu i v motorech - viz nový 3.0 TDi - asi je načase aby BMW vytáhlo roky připravený motor triturbo :-)
Avatar - Dinar
19. 5. 2011 15:14
Re: IMPOZANTNÍ
No, pokud je můj druhý odstavec shodný s autocarem, pak by nemohl vyhrát XF, protože v ergonomii sedačkách a těch fičůrkách na němce zatím nestačí. ;-)

Dýzlové triturbo není a nebude. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 15:24
Re: IMPOZANTNÍ
Bude jenom benzínové? Škoda ;-\
Váš odstavec (víceméně) platí, nicméně Audi se konkurenci PŘIBLÍŽILO - to neznámená že vyrovnalo nebo dokonce přeběhlo - ale situace v podvozcích, řízení/ovládání, vůbec "pocitu" z vozu je určitě "nejshodnější/nejpodobnější" co kdy byla - byť je Audi stále poslední, tak již jen "o kousíček"
Pěkný den (s nejlepším vozem této kategorie - Alpina B5 :-)
Avatar - Dinar
20. 5. 2011 07:52
Re: IMPOZANTNÍ
Tak jsem si ten test přečetl. Je to klasika, už výběr motorizací je špatně, za bmw tam neměla být 535d ale 530d za jaguar to samé 30d žádné esko. Navíc, bmw klasicky autokarovsky s empaketem, abychom mohli ukázat, jak to na britských silnicích nefunguje. :-)
A vůbec ta argumentace... prostě test v Autocaru. ;-) Neměla by ses na to tolik vázat, raději si ta auta projeď.
A k té alpině, rozhodně to není nejlepší auto v segmentu, nejde o to, že by alpina neuměla, jenže bmw samo "zalpinovatělo" 550i je v podstatě tím, čím byly dřív alpiny. Cesta ke lepšímu jízdnímu projevu už vede jen "zpět" nižší váha větší obratnost, tj. snad M5, uvidíme.
19. 5. 2011 17:21
Re: IMPOZANTNÍ
Opravdu záleží na tom, co se hodnotí. Podle mě může vyhrát z téhle čtyřky (D3 + Jaguar) kdokoli, stačí vhodně zvolit priority. Když to vezmu čistě racionálně, tak by u mě vyhrála Audi s BMW na druhém místě. Reálnou volbu u mě ovlivní, jestli dám víc na rozum, nebo na city.
Avatar - white label
19. 5. 2011 13:40
Re: IMPOZANTNÍ
Nazdar, ztracená dcero auto.cz... >:-[]
To by mě zajímalo, jaký test máš na mysli, já viděl už dva větší německé srovnávací testy A6 3,0 TDI qattro / 530d x -drive / E 350 CDI 4 matic a v obou těsně zvítězila právě nová A6... Jeden byl v Autozeitungu, nebo v AMuS a druhý v AutoBildu...
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 13:42
Re: IMPOZANTNÍ
Ale takový malý nedůležitý magazínek - mysím že AUTOCAR se jmenuje.. ;-)
Avatar - kari.laz
19. 5. 2011 14:56
Re: IMPOZANTNÍ
Jeden z těch testů jsem četl taky a vyznělo z něj i jedna podstatná věc, že Audi s motorem 3,0 TDI 180 KW 500 Nm, měla lepší zrychlení, lepší pružnost a menší spotřebu než BMW 530xd se 190KW a 560 Nm. Takže i po motorové stránce se potvrzuje, že není jen náhodným vítězem testu.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 15:17
Re: IMPOZANTNÍ
Zrychlení na 100 km/h ano - to je dáno trakcí všech 4 kol, na 160 km/h už je to trochu jinak, na 200 km/h už zcela jinak (tam už rozhoduje opradu motor a auto - na těch prvních 100 km/h má 4kolka ve zrychlení smysl - pak už je spíše zátěží ... řekla bych já ;-)
Něco jiného je elasticita - tam bylo myslím lepší BMW a ne Audi - a co se týče motorů celkově, zatímco v řízení Audi A6 pomalu BMW dohání (jak bylo ve VÍCE testech napsáno), v motorech je náskok díky technice posledních hodně (desítek) let na straně mnichovanů - i když i tam se audi zlepšuje a dohání...
PS: Vítězem testu britského AUTOCARu nebyl vyzivatel Audi A6 - překvapivě skončilo až poslední (4té)
Avatar - white label
19. 5. 2011 18:02
Re: IMPOZANTNÍ
Zrychlení 0-100 je dáno i trakcí 4 kol, ovšem 4x4 mělo i srovnávané 530d xdrive, stejně jako E 350 CDI 4matic... ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 23:57
Re: IMPOZANTNÍ
Jen chudáček Jaguar ne - a přesto je (v testu byl) nejlepší :yes: :-)
PS: Tak je to dáno zpřevodováním - lepší zrychlení z 0 na 100 km/h horší elasticita (co si vyberete vy?) ;-)
Avatar - AUDIRS6
19. 5. 2011 22:09
Re: A DOST !!!
Dlho som tu nebol, ale vidim, ze Kylie asi zaspala dobu :-! Precitaj si hore ake
auta sa porovnavali - je tam napisany 530 xd !!! XD kkuuaa!!!
Takze ziadna vyhoda Quattra proti zadohrabu! ten test som cital, A6ka zabila v tom teste Bava aj v case dosiahnutom na okruhu / asi o 2 sek. / a asi o 1km/h vaccsou prejazdovou rychlostou medzi kuzelmi s rozostupmi 18m...
Nehovoriac o interieri :yes: Takze mila moja: nauc sa poriadne citat, a nielen autocar, lebo, povedzme si to na rovinu - tam ma vzdy navrch auto made in GB... To ze maju podobne hrbolate cesty ako my, a ze koli tomu tam vacsina automobiliek, ktorim zalezi na naladeni podvozku testuju svoje auta, to viem...To ake zavery si z toho urobia a ako oni ten svoj podvozok naladia, je len vysledok toho - ako moc povazuju GB trh za dolezity.Teda ak vedia ze odbyt v GB je nic moc, tak si podvozok naladia podla svojich a Americkych ciest, a na nejakych Anglicanov, Cechov a Slovakov sa tam moc nehladi...
Ale, ALE vsetci musite uznat, teda po takej osobnej skusenosti, aku mam uz ja za sebou - testovacia jazda A6 3,0TDi Quattro S-Line Paket, S LINE!!! - teda aj "tvrdsi" podvozok, ze Audine sa aj podvozok vydaril: pri Ziline nie su cesty zrkadlovo rovne ani nahodou...a to co podvozok predvadzal na 19" a v rezime "Auto"...Klobuk dole :yes: :yes: :yes: Takze tak, Vela zdaru, zajtra sa ozvem aj ostatnim.
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2011 00:01
Re: A DOST !!!
Kylie v tom testu "fandila" JAGUARu - a ten je zadokolka :yes: :-)
PS: A Audi bylo dle testu nejhorší i z těch 4kolek - jen tak mimochodem ;-)
PPS: Ale A6 s třílitrem v zásadě dopadlo (dle textu) DOBŘE - horší je to s verzí A6 2.0 TDi - to je dle testu opravdu "slabší" auto, na konkurenci NEmá - kvalitativně je někde v úrovni SUPERBu = žádná tragedie, ale důvod pro oslavu to opravdu NEní
Pěkný den :-)
Avatar - AUDIRS6
20. 5. 2011 07:14
Re: A DOST !!!
OK, ale kto si kupi 2,0 TDi?! iba nejaky skrblik ;-\ , ved sa na to pozri takto:
aky je pomer 520d 530d 530xd a 535d ktore "stretavas".Ja myslim, ze tich 520d je do 10%...pokrok je pokrok - downsizing, 184PS a 380 Nm je viac nez mala kedysi 525 tds...ale do vyssej strednej tak-nejak patri viac nez 4-hrnek...
A vobec, preco jednoducho ma niekto furt problem priznat, ze to co je vo vyssej strednej najpredavanejsie - A6 3,0TDi Quattro - je aj to najlepsie?!?!?!
Jaguar ma styl...a podvozok...ale tod vsio, majitel vacsinou sedi za volantom: a vies aky je rozdiel sediet za volantom A6 a XF...ta kvalita je niekde inde - je v Ingolstadte!
Avatar - Pekelná Micinka
19. 5. 2011 01:25
Re: A DOST !!!
Je to divný, třídně nepatřičný, ale z estetickýho hlediska bych hned za ně postavil kombi Supa.
19. 5. 2011 07:18
Re: A DOST !!!
Ja (ne-baba) teda jednoznacne radim to BMW :yes:

Navic se mi v interieru Audi nelibi ta vysunovaci obrazovka, je pro mne moc nasilna a rozbiji jinak do-ko-na-ly interier...

Nicmene projet to proti BMW rozhodne neni neuspech :yes:
19. 5. 2011 10:19
Re: A DOST !!!
Mě osobně ta hlavní obrazovka celkem vyhovuje. Podobný systém měla předchozí A8 a mají ho i některé BMW. Audi má 3 informační systémy - HUD, display v přístrojové desce a hlavní display. Ten display v přístrojovce je podle mě famózní. Hlavní výhoda je podle mě v tom, že člověk po nastartování nastaví navigaci, vybere si hudbu, nastaví podvozek atd. a zasune hlavní display. Veškeré informace, které potřebuješ po cestě, ti poskytne HUD a přístrojovka. I taková věc jako noční vidění se zobrazuje v přístrojovce. Hlavní panel využiješ hlavně při stání na nastavování, za jízdy je zbytečný. Stejně je hraní si s MMI za jízdy pěkná hloupost. Snad ještě horší než hraní si s telefonem.
19. 5. 2011 12:23
Re: A DOST !!!
No ja A8 ani A6 nejezdim, tak to neznam.

Takze dik za vyjasneni! :yes:
Avatar - zdravy rozum
18. 5. 2011 23:22
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - zdravy rozum
18. 5. 2011 23:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
19. 5. 2011 02:05
Re: Proc jenom udelali impozantni nebezpecny krap uz Duster
Tygře, ty jsi všude - bojím se otevřít konzervu... >:-[]
19. 5. 2011 07:19
Re: Proc jenom udelali impozantni nebezpecny krap uz Duster
Hustej, co?

Vyrazis ho dverma a vrati se oknem >:D
Avatar - Pekelná Micinka
19. 5. 2011 13:58
Re: Proc jenom udelali impozantni nebezpecny krap uz Duster
Něco jako Telefónica O2? >:D >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
19. 5. 2011 13:59
Re: Proc jenom udelali impozantni nebezpecny krap uz Duster
.
19. 5. 2011 07:42
Re: Proc jenom udelali impozantni nebezpecny krap uz Duster
>:-[] :yes:
19. 5. 2011 07:43
Re: Proc jenom udelali impozantni nebezpecny krap uz Duster
Po tobě by měli pojmenovat ulici (uličku)...někde na zahrádce....třeba v Beřkovicích :-)
Avatar - kari.laz
19. 5. 2011 08:53
Re: Proc jenom udelali impozantni nebezpecny krap uz Duster
Tebe by měli izolovat mimo dosah ostatních lidí. Věřím, že se svými představami by jsi si vystačil sám.
Avatar - Falco
18. 5. 2011 23:47
FUNKČNÍ DOKONALOST
Naprostý respekt k ergonomii zaručující dokonalou spolupráci člověk-stroj. Znovu bez chyby!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
19. 5. 2011 00:05
OT "Superdiesel"...
Jen aby bylo jasno, tento "superdiesel," který už dávno BMW má s 225kW (240kW) bude figurovat v novém Audi S6 a S7. Tzn. nové "eska" budou v těchto kategoriích šlapat na dieselu. RS bude pro V8 kopresor 4.0.

Jako co se týká mě, nemám problem s pojmem "sportovnost" a "diesel" dohromady, takže za mě palec nahoru.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Mireon
19. 5. 2011 07:52
Re: OT "Superdiesel"...
3.0 TFSI opravdu není diesel ;-) Takže S6 i S7 i RS6 bude jezdit na benzín. I když RS6 bude mít 4.0 TFSI škoda že jen V8 :-(
neregistrovaný "MZednicek"
19. 5. 2011 08:19
Re: OT "Superdiesel"...
Ten 225kW diesel sice BMW má , ale těch 225kW reálně nedosahuje. Měl jsem X5 na brzdě a naměřený výkon byl cca. 286 koní /místo 306/ . Člověk který to chipoval a měřil mi potvrdil že už měl dost těchto 4.0D BMW aut a žádné nedalo přes 290 koní. Takže je otázka jak na tom bude reálně ta audina. Každopádně zrychlení na 100 km/h za 5,4s je teda brutal na které zatím žádný diesel nemá.
19. 5. 2011 10:51
Re: OT "Superdiesel"...
Jestli nebude chyba spis v te brzde... ;-)
19. 5. 2011 12:48
Re: OT "Superdiesel"...
No jo - stal na brzde!

A pak to ma davat kone, kdyz stoji na brzde >:D
Avatar - AUDIRS6
20. 5. 2011 07:33
Re: OT "Superdiesel"...
S6 a S7 bude mat AJ Diesel, nie IBA Diesel, a asi to bude viac ako 230Kw, lebo ten uz bude mat aj "obycajna" A6...
Benzin je jasny: 4,0 TFSI - ale nie kompresor / to bol len 3,0 /, ale turbo a RS6, RS7 4,0 TFSI ale riadne BiTurbo,
...aj ked povodne plany z roku 2009 este hovorili o RS7 V10 5,0 Biturbo 600 PS...
dnes je to mozne aj zo 4,0 litru...
Avatar - Righ
19. 5. 2011 00:19
Tezka pozice
Latka byla minulou generaci nastavena nebezpecne vysoko, ale stejne nam nakonec nezbude nez uznat, ze Audi se opet prekonalo. Jak pise GTI - dejme tomu nejaky cas a A6 Avant znovu opanuje svoji kategorii. Uz dnes nalezneme pohledy, ktery nas nemuzou nechat na pochybach - [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
4
19. 5. 2011 08:09
Re: Tezka pozice
Přesně z tohoto pohledu je vidět zřejmě jediná slabina aktuální řady 6. Zadní lampy bez nápadu a tvaru.
19. 5. 2011 09:14
Re: Tezka pozice
Tak někdy lepší než s nápadem a tvarem ;-) [odkaz]
Avatar - white label
19. 5. 2011 09:17
Re: Tezka pozice
Je vidět, že jsou i špatné nápady a tvary..., ale to jsme se posunuli hodně jinam :-)
19. 5. 2011 09:50
Re: Tezka pozice
Myslel jsem, že diskutujeme kulturně ;-) Předchozí zadní lampy se mi líbily prostě víc.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 5. 2011 01:15
Nová vlna se starým obsahem
Doufám, že také bude vyrobena z ocele, hliníku a Bartošky. >:D ;-) Jinak je přesně taková, jaká se dala očekávat.
Rozbalit vlákno
0
19. 5. 2011 07:45
Čistá a předvídatelná
Jinak není co dodat, velké kombi aktuálně rejduje spolu s mnichovskou vrtulí a hvězda poklesle kouká zpoza rohu parkování u smuteční síně.
Rozbalit vlákno
6
19. 5. 2011 09:50
Re: Čistá a předvídatelná
ale ty brepto ;-) ja tam žiadne E-čko nevidím, práve naopak, sebavedomo sa prechádza po korze a tá vrtulka sa nevie rozhodnúť či má zostať alebo ísť za ten roh.... Momentálne (dizajnovo) je na tom (pre moje oči) najhoršie BMW, Audi a MB si delia prvú priečku podľa nálady (hranatejšia klasika/oblejšia moderna).
19. 5. 2011 10:10
Re: Čistá a předvídatelná
Nech si brepty na doma ;-) . Tvůj názor ti neberu, ale esteticky měly vždy třídy E laděny zadní partie spíše směrem k užitku než designu, to se nezměnilo.

BMW a Audi naopak více lifestylově a mě vyhovuje o nepatrný kousek víc vrtule a to nejen designem, ale i celkovými vlastnostmi.
Avatar - white label
19. 5. 2011 10:17
Re: Čistá a předvídatelná
Jasně, Ečkove kombíky jsou mnohem víc (a tradičně) praktické "krabice" (v dobrém slova smyslu), na rozdíl od touringů BMW a avantů Audi, se všemi logickými důsledky, a to i v designu...
Takové Volvo se od "krabicově" podobné filosofie Ečka-kombi, také posunulo směrem ke kombi-stylu BMW/Audi...
19. 5. 2011 10:20
Re: Čistá a předvídatelná
jj, to viem pochopit. bežný život si žiada svoje... U sedanov ale s tebou nesúhlasím, tam má E oveľa krajší zadok ako BMW a Audi.
19. 5. 2011 12:47
Re: Čistá a předvídatelná
ano...čistá a předvídatelná...a to je ten největší problém...
Avatar - white label
19. 5. 2011 12:50
Re: Čistá a předvídatelná
Jak pro koho, viz i prodeje Audi...
Avatar - kari.laz
19. 5. 2011 08:44
Naprosto Úžasné
Audi v mých očích představuje absolutní špičku v Německé premiové produkci. Nové Audi jsou naprosto úžasné. Dokonalé tvary, dokonalý interier. A6 Avant to všechno jen podrthuje. Vypadá naprosto úžasně. Kombinuje v sobě veškeré možné emoce. Sportovnos, dravost, luxus, pohodlí, techniku... Nemůžu jinak než :yes: :yes: :yes:
Hodně mě potěšila zpráva o nasazení silnějšího 3,0 TDI s 230 KW. To byl asi jediný mínus, kterým Audi na konkurenci ztrácelo. Nutno ale podotknout, že toto značně kompenzovalo motorem 4,2 TDI na který nemá konkurence odpověď. Takže pokud se podívám na součastnou prodkci, tak od A4 až po A8 jedna dokonalost za druhou. A1 je spíše takový doplněk k součastné produkci, něco jako kabelka od prady, co nosí nóbl paničky, ale pokud opravdu přijde S1 nebo RS1 s pohonem 4x4 tak bude opět ve třídě bezkonkurenční. Na A3 je znát zub času, ale i tak je stále přitažlivá a ve verzi RS3 je to dokonalost sama. Vědel jsem, že Audi A6 Avant bude ztělesnění dokonalosti ve svém segmentu, ale až ted je vidět jak moc se jim povedla. Už se nemůžu dočkat Allroada. Ten byl v každé své generaci totální pecka na silnici nepřehlédnutelná, takže se dá předpokládat, že i ve třetím vydání bude zase TOP.
Nechal jsem se unést, ale při pohledu na tot mistrovské dílo jsem nemohl jinak.
Rozbalit vlákno
3
19. 5. 2011 10:27
Re: Naprosto Úžasné
mě se líbí ten interiér, ale za naprosto úžasné považuju co se exteriéru týče audi A5 sportback, to auto má tak neuvěřitelný šmrnc, je to sen >:D :-)
Avatar - kari.laz
19. 5. 2011 11:10
Re: Naprosto Úžasné
Mě se líbí A7 sportback, ta je taky naprosto neodolatelná. Ale v posledí doby u Audi nejde vybrat šptné auto.
Často u nás potkávám zaparkovanou novou A8L. Je to neskutečný koráb.
19. 5. 2011 12:01
Re: Naprosto Úžasné
přitom stačilo udělat hatchback a je to, ono ještě A5 a A7 maj takové přifouklé blatníky, celý je to taková šelma, to A4 a A6 nepůsobí tolik svalnatě a proto nepatří do mojí první ligy oblíbenců... ;-)
19. 5. 2011 09:35
nevyrazne
Opäť klasika, ktorá mňa ako majiteľa dvoch minulých modelov A6 začína naozaj nudiť. Nezachráni to ani špičkový interiér. Zaujímalo by ma koľko ludí čo malo Audi prejde ku konkurencii. Ja osobne volím CLS.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - white label
19. 5. 2011 09:52
Re: nevyrazne
Určitě jich nebude víc, než těch, kteří v poslední delší době naopak přešli od konkurence k Audi... ;-)
Ale jinak nové CLS je určitě moc dobrá volba, takže gratulace k výběru (věřím, že nejen virtuálnímu)... :-)
19. 5. 2011 09:54
Re: nevyrazne
Zatial virtualny kedze cakam na 4matic. 4x4 sa vzdat nechcem. :-)
Avatar - white label
19. 5. 2011 10:02
Re: nevyrazne
To chápu...
Jinak u A6 avant/allroad si myslím, že odcházející generace byla designově tak mimořádně povedená (sedan až tak ne), že bylo opravdu lepší zůstat designově "při starém", než chtít za každou cenu (a s velkým rizikem něčeho méně povedeného) něco výrazně nového..., navíc z toho budou "těžit" spokojení majitelé předchozí generace...
19. 5. 2011 10:16
Re: nevyrazne
Mozno si spominas, uz som tu pisal ze mam zalusk na Allroad a to je asi jedine co by ma odhovorilo od CLS kedze by bolo aj praktickejsie. Pride ale az dalsi rok a ja uz nemam co odpisovat a darmozracov vo vlade podporujem uz dostatocne aj tak.

Ale k autam. CLS som mal pozicane v matnom zlatistom laku a bola to naozaj krasa. Jedine minus bol pre mna o nieco vyssi hluk od podvozku. Dane to bolo asi sirkou gum. Vzadu boli az 285ky a ja na svojom mam 235. Pocit z jazdy skvely a Airmatic odviedol vybornu pracu za nasich cestarov.
Roky som cakal na A7, ktore je taktiez pekne no chyba mi tam ten wau efekt.
Avatar - white label
19. 5. 2011 10:30
Re: nevyrazne
Osobně by jsem počkal právě na nový A6 allroad s 3.0 TDI 230kW (teď mám současnou generaci), ale pokud nemůžeš čekat a nevadí ti méně praktičtější CLS, žádnou chybu tím určitě neuděláš a ten "wau" efekt bude určitě větší...
Na A7 mi ani tak nechybí wau efekt, jako spíš více sportovně-jízdního charakteru, vzhledem k dynamičtější karoserii. Ale to je současný obecnější rys (více značek) v těchto vyšších třídách... Zrovna to CLS na tom bude (v tomto ohledu!) o něco lépe (než A7), ale nebude to rozdíl zásadnějšího charakteru, viz srovnávací testy...
19. 5. 2011 10:53
Re: nevyrazne
Vychadzaju z toho kto si tie auta kupuje. Ja od CLS alebo A7 ocakavam pohodlne a bezpecne premiestnenie sa z bodu A do bodu B. Zaujimavy sportovy dizajn je v tomto pripade skor len pre potesenie oci a ak by som mal potrebu sa vyblbnut siahnem po niecom uplne inom.
Avatar - white label
19. 5. 2011 11:03
Re: nevyrazne
Jasně, ale myslel jsem rozumné odlišení jizdního charakteru u A7 vs A6 sedan, protože rozdíl je zcela minimální! Charakter "HH", ani sportovního kupé střední třídy od A7/CLS logicky opravdu nečekám... ;-)
19. 5. 2011 11:24
Re: nevyrazne
Navnadil si ma otestovat tie rozdiely a namiesto obedu asi vybehnem k dealerovi dohodnut predvadzacku. :-)
Avatar - white label
19. 5. 2011 12:19
Re: nevyrazne
To určitě udělej, já jsem "testoval" novou A8, A7 i A6 (A7 a A6 se stejnou konfigurací motoru/pohonu/převodovky) a rozdíl jízdy mezi A7 a A6 byl opravdu docela minimální...
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 13:55
Re: nevyrazne
Se srovnávacími testy pozor - CLS na to možná nevypadá, ale s A7 si (hravě) poradí! ;-)
19. 5. 2011 09:52
Re: nevyrazne
alebo Jaguar XF po FL :yes:
Avatar - white label
19. 5. 2011 09:56
Re: nevyrazne
To taky není vůbec špatná alternativa, až na absenci 4x4, kombi a znatelně nejmenší prostor ve třídě...
19. 5. 2011 09:59
Re: nevyrazne
v porovnaní s CLS asi len to 4x4.
ak má ale IceDrive vatu a preferencie na CLS, tak asi hľadá niečo s espritom (k tej kvalite na ktoru je zvyknutý).

EDIT: aha tak to 4x4 bude problem, pozerám
Avatar - white label
19. 5. 2011 10:05
Re: nevyrazne
Já jsem spíš porovnával XF s D3, jako případnou alternativu k nim...
19. 5. 2011 10:14
Re: nevyrazne
chápem....ale myslím že sa to dá vnímať v 2 rovinách, to čo si mal na mysli ty je tá rovina "praktická" t.j. kvalita, image, trieda, dizajn atď. Tá druhá rovina "citová" je asi viac osobná a závisí možno aj od backroundu, na čom si vyrastal (plagátovo samozrejme), uvedomenie si historických súvislostí, umiestnenie značky a jej kvality v čase a priestore a tam by sa už asi vyberalo medzi Porsche, Jaguárom, Maserati, možno nejaké britské garážovky....
Avatar - white label
19. 5. 2011 10:22
Re: nevyrazne
Diskutujeme pod A6 Avant, takže se podvědomě držím tématu, Porsche, Maserati apod. už vidím spíš na trochu jinou debatu...a zrovna o zmiňovaném XF bych logicky diskutoval spíš u D3 (5er/MB E/A6), než u Porsche/Maserati ... ;-)
19. 5. 2011 10:30
Re: nevyrazne
odbočka vznikla pri CLS, ja som sa po nej len zviezol ;-)
Avatar - white label
19. 5. 2011 10:34
Re: nevyrazne
Ta odbočka k XF od CLS byla ještě celkem logická, ale já teď reagoval na odbočku od XF k Porsche/Maserati...
19. 5. 2011 10:58
Re: nevyrazne
ja som len rozvinul tému prechodu od A6 k CLS do dvoch rovín, lebo myslím, že zhruba o to ide IceDrivovi keď spomína wau efekt na jednej strane a nudu na druhej. Zbaviť sa nudy a prežiť wau efekt v D3 vyššej strednej je asi nemožné (pre neho, kedže sa vozil v 2 gen. A6). tzn. hľadá niečo viac....
Avatar - white label
19. 5. 2011 11:06
Re: nevyrazne
Dobře, ale wau efekt bych zrovna hledal spíš u toho CLS, než u XF...
19. 5. 2011 12:45
Re: nevyrazne
Kdybych chtěl 4 dveře a wow efekt, tak sáhnu po Quattroporte. Mě osobně tolik nesedí, ale (podle mě) v téhle cenové kategorii to už moc víc "wow" nepůjde...
Avatar - white label
19. 5. 2011 12:49
Re: nevyrazne
Ale tam je ten wau efekt z velké části způsobený i značkou a nejen celkovým designem..., navíc to už jsme o celou třídu výš, než je třeba to XF...
19. 5. 2011 13:06
Re: nevyrazne
Značka, motor, design. A cenově nejsme zase tak daleko. Navíc díky koncepci mi Quattroporte nikdy nepřipadalo jako skutečný konkurent F segmentu D3. Nejvíc se mu asi blíží 7er. Když to řeknu znovu, wow efekt se 4 dveřmi, zhruba za cenu osmiválcové německé vyšší střední? Určitě Quattroporte.
19. 5. 2011 11:19
Re: nevyrazne
Ani mi nejde tak o ten wau efekt ale skor o vacsie generacne odlisenie. Ked si zoberieme posledne dva modely MB E a porovname s A6 tak pri A6 niesom tak presvedceny ze otvaram dvere od noveho auta tak ako pri MB.
Druha vec je unifikacia kompletneho portfolia. A3 a A4 by podla mna naozaj mali priniest certvy vietor do dizajnu Audi.
Avatar - white label
19. 5. 2011 12:31
Re: nevyrazne
Mě jde zase spíš o výsledek jako takový, pouze změna pro změnu nestačí, důležité je, co ta změna přinese designu celkově a jestli to nové dokáže celkově nahradit, nebo ještě lépe převýšit, to původní...
Ečko šlo celkově spíš k lepšímu, ale s tím důrazem na hranatost to místy příliš přehnali/uspěchali, navíc třeba zadní lampy jsou až nepřiměřeně velké...
19. 5. 2011 12:43
Re: nevyrazne
Designový "vítr" u Audi vždy (v posledních letech) nosí (často sportovní) koncepty. Designový směr Audi je na příštích několik let prakticky daný. Jde o evoluci designu nastartovaného RSQ a následně rozvinutého R8. Představu o tom, jak bude vypadat další generace Audin, získáme podle mě někde kolem let 2014-16. Žádnou revoluci však nečekám.
19. 5. 2011 10:05
podla chuti
Pre niekoho nuda,šed,stale to iste téma dookola,pre mna nadčasovosť,vyzretosť.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
19. 5. 2011 10:09
Re: podla chuti
To je přesně vystižený kontrast dvou různých pohledů/názorů na filosofii Audi. Naštěstí mají obě protichůdné skupiny respondentů z čeho na trhu vybírat... ;-)
Avatar - jazva
19. 5. 2011 10:42
OT: Motor roku 2011
Takže je to tu - to čo všetci podvedome čakali! Motorom roku 2011 je dvojvalec Fiat 0,9 TwinAir :yes: :yes: :yes:

Bravó Fiat!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dinar
19. 5. 2011 11:02
Re: OT: Motor roku 2011
Gratulace Fiatu. :-) :yes:

Přesto si dovolím povzdech, motorem roku dvouválec, za ním něco s názvem, který bych tipoval jako pohon el. lokomotivy (Nisan), na akt. stránce Auto.cz tři články o elektromobilech... :'-( Německé, a jiným vládám, bych jen vzkázal, vynechme fázi elektromobilů a přejděme rovnou ke koňům... živým. Je to jediná cesta do ekologického nebe. :-!
Avatar - jazva
19. 5. 2011 11:15
Re: OT: Motor roku 2011
Ty mi takto pokazíš pokus o flame... To mi robíš hádam naschvál! >:D
Avatar - Dinar
19. 5. 2011 12:50
Re: OT: Motor roku 2011
Sorry, ale teď jsem si ještě všiml toho "zeleného" mugenu... proboha. :-O
19. 5. 2011 11:24
Re: OT: Motor roku 2011
Že vyfasuješ lopatu na exhalace! :-)
Avatar - Dinar
19. 5. 2011 13:03
Re: OT: Motor roku 2011
Já vím, je to zbytečný pláč, ale mě se po těch všech řepkách, fotovoltaikách, větrnících apod. jen opět připomene, kdo to všechno zaplatí. Vývoj v bateriích nula, přenosové sítě už teď na hranici kapacity, a já tu čtu proklamace o vládních podporách elektrických aut. Výsledkem bude litr benzinu za pade, to co strčí do podpory elektriky ti seberou v benzinu, dtto plyn, cena elektriky pro průmysl i domácnosti dvojnásobná, daně a odvody větší... a skončí to kilem za amalgámovou plombu. Aspoň vím, že co mě učili ve škole, je pravda, socialismus nakonec zvítězí na celém světě. :-!
19. 5. 2011 14:07
Re: OT: Motor roku 2011
Garážový stání mi budou dělat letos, tak tam v budoucnu dám dvě příčky a nechám místo na seno ;-)
19. 5. 2011 14:33
Re: OT: Motor roku 2011
Souhlasím s tím, že auta na nabíječku nejsou cestou. Elektromotory možná, ale s palivovými články. Ale má to řešení - kup si starý mlýn na slušném vodním toku a dej si do něj turbínu nebo dvě. Elektřiny vyrobíš pro celou obec a jezdit budeš zadarmo.
19. 5. 2011 11:36
Re: OT: Motor roku 2011
Určitě je to úspěch, ale trvalý a dlouhodobý propad prodejů Fiatu vypadá natolik hrozivě, že to o ničem nevypovídá.
19. 5. 2011 12:40
"flame" start
Neda mi to, ale tie medove reci v tejto diskusii musim vyvazit opacnym nazorom.

Design, neurazi, ale nenadchne. Za tuto cenu by uz ale nadchynat mal. Schvalne, zavrite oci, otocte sa a nakreslite predok A6. ... mate tam aj nieco ine ako obriu nozdru tahanu od kapoty po spojler? Asi tazko.. tak asi tolko k chytlavosti designu.

Nova ryba v premiovom rybniku? No ako quattro, mozno hej...ale aj tak ta cast z Vas, co si to auto naozaj kupite ho asi budete mat vo verzii s prednym nahonom. Vpredu motor, pozdlzne namontovany a prehnany cez kuzelove sukolesie na diferak... krok vpred-dva kroky vzad. Predokolka a premiova znacka len preto ze do nej niekto dal viac kaucuku a imitaciu dreva? :no: "no way"
Quattro je pre hlbsie penazenky a vacsie motory a ked mam na Quattro, mam na CSL alebo 535d. To uz je ale ina liga ako A6 2,8 FSI. Takze nie je A6 ako A6.

S6 a RS6 bude fajn, ale velmi zvedavy budem na celkovu hmotnost tychto kolosov, lebo ten pretiahnuty kufor nieco vazi.

Inak ale nechapte ma zle, netvrdim ze je to zle auto, ale v ramci konkurencie kam sa tlaci taha za kratsi koniec. Totiz, ako napisal niekto vyssie, len 4 kruzky na kapote a cenovka premiovku nerobia.
Rozbalit vlákno
39
Avatar - white label
19. 5. 2011 12:46
Re: "flame" start
Píšeme pod A6kou a u ní si quattro rozhodně bere většina zákazníků, a to včetně českého trhu, viz prodeje...
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 13:53
Re: "flame" start
Opravdu? Myslela jsem že Audi je stále jediný světový výrobce "prémiových" PŘEDOkolek - s tím že se nějakých 35% prodá ve verzi 4x4? ;-)
Pěkný den :-)
19. 5. 2011 14:04
Re: "flame" start
Ve vyšší střední? To asi bude jinak ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 14:08
Re: "flame" start
Čistě jen ve vyšší střední bude ten poměr o něco lepší - jinak to ale samozřejmě platí (jak obecně tak ve vyšší střední ;-)
Pěkný den :-)
19. 5. 2011 14:14
Re: "flame" start
Čistě ve vyšší střední odhaduji Quattro v nadpoloviční většině.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 14:58
Re: "flame" start
To (asi) ano - ve vyšší střední ten poměr bude určitě spíš naopak - i tak je to ale spíš smutné. A to nezmiňuji to že i v této třídě je až příliš častou motorizací 2.0 TDi - a to věru NEní kombinace (pohon i motor z Octavie) která by pro mne byla synonymem VYŠŠí STŘEDNí třídy ;-\
Pěkný den :-)
19. 5. 2011 15:18
Re: "flame" start
Také je však potřeba napsat, že páteř prodejů čtyřválcové verze je v západní části Evropy a ne u nás
Avatar - AUDIRS6
20. 5. 2011 08:11
Re: "flame" start
Citas ty vobec sama posebe?!?! pohon z Octavie - priecne ulozeny motor,prevodovka - Audi A6 - pozdlzne!....Octavia synonymom Vyssej strednej triedy?!?!?!? a casta volba A6 2,0 TDi? to snad nie, v Ziline autorizovany predajca Audi mne potvrdil ze viac nez 90%!!! predanych A6, Allroadov bolo konkretne 3,0TDi QUATTRO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ty - co tak strasne obhajujes Zadohraby mi vysvetli len jedno:
Preco BMW planuje vraj koli "Americkemu trhu" - ale ja viem ze je to somarina, predavat novu M5 aj v X-Drive?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Nepoznam inu automobilku, ktora by tak casto krok za krokom menila svoje zakladne presvedcenie ako robit auta...
Hold smula, maju co dobiehat, musia dohnat VORSPRUNG DURCH TECHNIK.
A uz tu fakt nikoho nebalamut, ved to sa uz fakt neda, aby si v clanku o Novom A6 Avante tu vytahovala pohon z Coctavie a podobne nezmysli!!! :-!
19. 5. 2011 14:15
Re: "flame" start
Teď si nejsem jistý, ale myslím, že to bylo lehce nad 80% - tedy zhruba 80% zákazníků kupujících A6 předchozí generace volilo quattro. Do celkových průměrů velkou díru udělají A1/3 a určitě citelně přispěje i A4. Kolem 50% se ve vyšší střední pohybuje MB a BMW.

Nicméně, za sebe mohu říci, že nekupovat čtyřkolku, Audi bych si nevzal. Na předohrab by mě neutáhli.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 14:53
Re: "flame" start
Současný celkový poměr předokolky - 4kolky se u Audi dlouhodobě pohybuje někde v kategorii 65% ve prospěch předního pohonu - je opravdu možné že s nástupem A1 se poměr ještě nepatrně zhorší...
19. 5. 2011 16:55
Re: "flame" start
Já s tím číslem jako takový problém nemám. Stačí uvážit A3 a fleetové A4. Tahle dvě auta budou tvořit značnou část prodejů a budou to v drtivé většině předokolky. Ale neuráží mě to o nic víc než "holobyty". Taková auta generují značnou část zisků, takže je nesnášet nemohu. Ale rozhodně je nemám v lásce. Pro mě je pohon všech kol jednoznačnou charakteristikou Audi. Předokolky a Haldexy jsou pro mě doplněk nabídky.

Jak jsem řekl. Kdybych nechtěl čtyřkolku, tak po Audi nesáhnu. Ale to v mých očích nijak nedevalvuje značku samotnou. Mají auta, která bych chtěl, a mají auta, která bych nechtěl.
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 17:46
Re: "flame" start
Jestli je pro vás i přes (celkem jednoznačn) poměr 65 : 35 ve prospěch předokolek "jednoznačnou charakteristikou Audi pohon všech kol" chtělo by to možná dovolenou, nebo alespoň volný prodloužený víkend.. :-)
.. resp. zaslat gratulaci marketingovému odd. automobilky ;-)
PS: Pohon všech kol je "jednoznačně charakteristický" asi pouze pro SUBARU - tak to bylo (než se většina místních diskutéru i autorů narodila), je a asi i zůstane ..
Pěkný den :-)
19. 5. 2011 23:01
Re: "flame" start
Tak vezmeme to jinak. Představte si, že jste výrobce luxusních hodinek. Proslavíte se skvělým strojkem, jehož deriváty později dáváte do svých lepších modelů, které prodáváte za 200 tisíc a více. Logicky máte relativně málo zákazníků, tak se rozhodnete, že uvedete doplňkový model, quartz za 50 tisíc, pro vylepšení zisků. Myslíte si, že Vašim zákazníkům kupujícím hodinky s mechanickými strojky za stovky tisíc bude vadit, že 90% vašich prodejů je "obyčejný" quartz?

Doplňková nabídka nutně neznamená málo prodávaná. Chudších lidí bývá více než bohatých. Doplněk směrem dolu bývá prodávaný hodně a bývá na něm větší marže.

Audi udělalo tu věc, že strčilo pohon všech kol do závodního auta. Tím se pohon všech kol stal symbolem Audi, minimálně pro mě. Ve světě dražších aut to byla Audi, kdo (úspěšně) tlačil pohon všech kol. Stejně tak je pro mě řadový atmosférický šestiválec symbolem BMW. To neznamená, že většina BMW ho má.

Neříkám, že je to poznávací prvek. Říkám, že je to charakteristický rys. Byl to jeden z prvků, pravděpodobně ten nejvýraznější, který Audi mělo a MB s BMW neměli. Charakterizoval, odlišoval Audi. Myslíte si, že MB s BMW začali zavádět pohony všech kol kvůli Subaru?

PS: Nic proti Subaru, mám je rád.
Avatar - white label
19. 5. 2011 23:20
Re: "flame" start
Přesně tak...
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2011 00:13
Re: "flame" start
ad PS: Fajn, kdysi jsem jedno měla a ke značce též chovám sympatie..
Může být charakteristický rys něco, co VĚTŠINA výrobků firmy NEmá? ;-)
Jinak viz výše má věta: Doporučuji zaslat gratulaci marketingovému odd. Audi :-)
Ne vážně - pohon všech kol v prémiové třídě NEtlačilo a popravdě ani v něm nijak zvlášť NEdominovalo Audi - tohle je převážně jen dílo toho marketingového odd. firmy ;-)
Prvním kdo v prémiové kategorii dělal a dělá pohon 4x4 byl Mercedes - s tím rozdílem že ho netlačil do každého vozu co to šlo (ono to také nemá až tak smysl) a od těch 80tých let o kterých se asi zmiňujete v souvislosti se závodními auty ho dělá i BMW - a PŘEKVAPENÍ, podíl prodaných vozů zadokolka x 4kolka se až tak moc NEliší od Audi - pravda, to mluvím o REÁLNÝCH prodejních číslech, NE o "představách" :-)
Prostě Audi MUSí nabízet pokud možno "ve velkém" pohon 4x4, neb "jen" pohon přední nápravy ve vyšších kategoriích přece jen není to pravé ořechové.
FAKTem prostě je, že naprostá většina produkce firmy audi vždy byla a je koncepce PŘEDNí náhon (a to se asi jen tak nezmění.. ;-)
PS: S tím řadovým 6ti válce od BMW to alespoň trochu smysl dává - to opravdu JE symbol (no spíš byl - ta éra bohužel asi pomalu končí) a jejich konstrukce byly a jsou ojedinělé, konstrukce pohonu 4x4 od Audi zvaná univerzálně quattro - pod čímž se ale skrývá docela DOST různých pohonů! - narozdíl od řadových 6tiválců NEní ve všech variantách zrovna konstrukční špička - ostatně britský Autocar to u poslední verze Audi A6 popsal relativně detailně - verze 3.0 TDi nedopadla špatně, ale se soupeři nedokázala úplně udržet krok, verze A6 2.0 TDi dopadla (skoro by šlo říci) ŠPATNĚ
Pěkný den :-)
20. 5. 2011 02:20
Re: "flame" start
Charakteristickým rysem značky? Podle mě ano. Podle mě to není otázka faktických prodejů (které určují zákazníci), ale přístupu (nabídky). Pohon všech čtyř kol a Audi jsou pro mě naprosto spjaté pojmy. Zkrátka typické BMW je pro mě zadokolka s řadovým atmosférickým šestiválcem a typické Audi je pro mě přeplňovaná čtyřkolka. Audi Quattro je ikonou značky, patřili mezi pionýry osobních aut s pohonem všech kol, dosáhli s ním závodních úspěchů, tak proč by to neměl být charakteristický znak? Něco, co Audi dělalo jinak než ostatní?

Pohon všech kol je stará známá věc, nicméně podíval jsem se na historická data a Audi uvedla osobní automobil s pohonem čtyř kol jako čtvrtá na světě - pět let před BMW a sedm let před Mercedesem. I v motorsportu to byla stará známá věc, první sporťák s pohonem všech kol je Spyker z roku 1903. Avšak tyhle sporťáky byly považovány za podřadné, neuchytili se, ať už to byl Spyker, Bugatti, Lotus, nebo další. V rallye byli první. A vedlo se jim. Pohon všech kol nasadili i v jiných soutěžích, kde se jim taktéž vedlo, což vedlo k zákazům pohonů všech kol. Asi to nebylo nic revolučního, ale dařilo se jim tam, kde ostatní před nimi pohořeli.

Ano, quattro je obchodní označení všech pohonů všech kol u Audi. Nicméně většinou lidé myslí to "generační". Nikoli Borg Warnera (Q7), viskózní spojku (R8), nebo Haldex (A3/TT).

Mě tak nějak připadá, že tu řešíme naprostou blbost. Názor máme podobný. A6 quattro dobrý. A6 bez quattra špatný. Také se nesnažím porovnávat čtyřkolku se zadokolkou, ale jen čtyřkolky navzájem. Pro mě v téhle třídě připadá v úvahu pouze čtyřkolka, byť k zadokolkám chovám úctu a mám k nim citovou vazbu. Vám možná záleží na tom, kolik lidí quattro má, ale mě je to upřímně šumák. Klidně ať si tam lidi kupují místo motoru křečka v běhacím kole. Mě pouze zajímá, jak je quattro dobré, jestli si ho mohu koupit do modelu, o který mám zájem, a kolik mě ta sranda bude stát. Nic víc.
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2011 10:34
Re: "flame" start
Jen drobnost: Mercedes představil svůj pohon všech kol zvaný 4Matic na výstavě ve FRANKFURTu roku 1985 v tehdejší E-Klasse W124 (4kolka se nabízela v kombinaci s dvěma motorizacemi) - OPRAVDU mělo Audi sériový vůz 7 let před MERCEDESem, bylo by to roku 1978 (tedy 7 po Subaru ;-) )?
Avatar - AUDIRS6
20. 5. 2011 08:18
Re: "flame" start
Aleluja!!! konecne niekto, kto ma tie nervy, snazit sa slecne "najmudrejsej", slusne a velmi kvalifikovane napisat-vysvetlit o com to cele s AUDI je...
Chlape drzim palce, ale asi to casom zhodnotis ako ja - marna snaha...
Ja uz len ked ma fakt nieco z jej vyjadreni uraza, tak reagujem, a reagujem o dost "Ostrejsie". Ale ja uz nevladzem...Takze vela zdaru! :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2011 10:16
Re: "flame" start
Milý AUDIRS6 - existuje (možná i docela reálná) možnost, že jsem s vozem Audi jezdila DŘÍVE, než všichni místní diskutující (takže "vysvětlování" až tak úplně nutné NEní ;-)
PS: Ale díky za tu "najmudrejsu" - sice to tak (určitě) NEní, ale PĚKNĚ se to poslouchá ;-)
PPS: Já bych dala na svůj instinkt (a maličko na ten britský AUTOCAR :-) ) a zůstanu u toho že v současnosti je 4ce Jaguar, Mercedes, BMW a Audi velmi vyrovnaná - ale audi se svým soupeřům ještě ne zcela vyrovná a právem skončilo (byť o fous) poslední (nebo jim do britského AUTOCARu můžete napsat, že jsou ... a vysvětlit jim jak to /podle vás/ ve skutečnosti je ;-)
Pěkný den
Avatar - AUDIRS6
20. 5. 2011 10:40
Re: "flame" start
Kylie, preboha! Ved si vsimni co tam vlastne oni porovnavali - ved to bolo skoro jablka proti hruskam! 535d v M pakete ako to uz niekto napisal...
Porovnavajme porovnatelne: to ze Jag nema 4x4 je ich chyba.ANO CHYBA, cela "nemecka svata trojica" vie, cely svet to vie, ze 4x4 je fajn, celosvetovo sa podiel aut 4x4 predanych zvysuje, Merc, Bawo to vedia, ale Ty hovoris nie... :-! , zoberme to aj z pohladu BMW, este pred 5 rokmi sa dusovali, ze do limuziny patri zadny nahon, ze motory musia"volne dychat", ze M-kove auta musia byt vrcholne ovladatelne a nie zbytocne tazke, toboz nie 4x4...
A dnes tu mame BMW 7 - X drive, M-4,4 twinTurbo, X5/X6 M - X-drive, a coskoro M5 - X-drive - vraj koli US-trhu, ale je nad slnko jasne ze im ide o lepsi sprint 0-100, kde je 4x4 vyhoda, a konkurencie schopnost proti RS6, lebo uz aj oni zistili, aky problem je preniest tie 100vky Nm na 1 napravu...
Takze kasli na to, dufam ze vies trosku "sprechovat D" kup si obcas nejaky ten AutoZeitung, alebo Autobild D, a pozri sa na vec aj z druhej strany... ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2011 11:36
Re: "flame" start
AudiRS6(ko) proboha (neberte to tak "dramaticky" vážně)! ;-)
Porovnávali vozy s nej třílitrem v naftě - cenově docela dost vyrovnané (jinak já bych se asi také obešla bez "M-paketu", ale to není až tak důležité..).
Jinak porovnávali (jindy) též dvoulitrové (naftové) verze a tam se pořadí maličko změnilo - byť i tam je Audi poslední (skončilo mezi Superbem a Saabem 9-5) - opět s komentářem že to není snad ŠPATNÉ auto, ale nedosahuje jemné sofistikované vytříbenosti ovládání svých německých soupeřů a motorově nestačí na VELMi povedený motor v 520d.
K 4x4: Považuji to za důležitý doplněk nabídky, ale POPRAVDĚ - ve VĚTŠINĚ případů NEmá moc smysl, prostě je to momentálně docela "móda", lidé si to kupují = většina automobilek se jim snaží vyjít vstříc.
Argumenty o lepším čase 0-100 km/h jsou samozřejmě pravdivé, jinak je to ale "totální bubost" - nevím jakou a jestli máte zkušenost se "silnějšími" vozy, ale KDY a KOLIKRÁT tak za dobu co vůz máte jedete "nadoraz" 0-100 km/h? :-)
Tahle číslíčka jsou "hezká" (zajíjmavá) když vozy porovnáváte v katalogu, časopise nebo dnes na obrazovce počítače - v REÁLu, REÁLném ježdění o ně vpodstatě VŮBEC NEjde (jestli zrychlíte o 4 desetiny sekundy rychleji například - byť v onom "teoretickém" porovnávání to působí ... :-)
PS: U vozů typu RS6 pohon 4x4 určitý smysl má, přenést dnešní vpravdě "obrovské" porce Nm na vozovku jen pomocí jedné nápravy je trochu problém, nicméně opravdu jen trochu - platí to vpodstatě JEN pro rozjezd.
No a MÁLOkdy se to zmiňuje, ale pohon 4x4 NEmá jen klad(y), že? ;-)
PPS: Můj názor už se asi nezmění - nejlepší nejpohodovější nejpříjemnější je pohon zadních kol, s kterým si hravě vystačíte v 99,9% situací a případů. Vozit s sebou navíc pohon 4x4 kvůli těm 0,1% určitý smysl má, ale je to s opravdovým "ale"
(ale Audi vlastně nic jiného "nezbývá" - narozdíl od ostatních má k dispozici jen levnější "obyčejnější" přední pohon = MUSí "tlačit" na 4x4 a zdůrazňovat jeho klady atd. - byť je to opradu HLAVNĚ výrobce předokolek, prodeje verzí 4x4 se pohybují celkově někde okolo výše zmíněných 35% - a teď možná VELKÉ překvapení, v tom se až tak moc NEliší od prodejů u BMW a MERCEDESu - byť "představy" lidí jsou evidentně HODNĚ "odlišné" ;-)
AutoZeitung? AutoBild? - existuje možnost že i ty jsem četla o maličko dříve než vy - Pěkný den :-)
(popravdě když jsem poprvé jela do česka bylo to vozem Audi 80 ;-)
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2011 10:28
Re: "flame" start
Preboha, Kylie, ved sa tu uz nejaky ten piatok pozname, vies ze nie som ani teenager, ani sa moj vek nezacina 2kou...takze o tom kto kedy cital AutoZeitung... :no: :-! , na to proste KASLI ! OK!?...noooo, a Ty sa tu snazis niekomu - teda aj mne nahovorit, ze zadohrab je na 99,9% jazdnych situacii v poho?!, to Ty zijes V Californii alebo kde?, ved takmer hocijaka / teda aj Haldexova 4kolka / ma uz aj na MOKRE a toboz NA SNEHU take vyhody, ze zadohraby, mozu len ticho zavidiet...vyssia spotreba - +-5-7%Navyse - kaslat na ne, za bezpecnost sa casto oplati priplatit si aj ovela viac... :-! A este k tvojmu celkovo proklamovanemu podielu 35/65 predohrab/Quattro : Jasne A1,A3,A4 - v zmesi tychto je to asi 80/20 v prospech predohrabu, ale A6,A8, Q-čka, R8... - 5/95... >:D :yes: , -Problematicka z mojho pohladu je prave A4 - Prave AUDI - motor pozdlzne, ked Quattro tak Torsen / v buducnosti Korunove sukolie ako uz v A6/.
Tam je to cca tych priemernych 35/65 ako hovoris Ty.Ale je to prave tim, ze niekto zaujemcom namluvi Tvoje dovody a oni ich akceptuju, preto si vystacia s 2,0TDi-slabsim, bez Quattra...
A1,A3 - priecne uloz.motor - Haldex - kto by to chcel?! ale ludia chcu mensie, pekne Audi! tak si to kupia! Tak isto : Je A-klasse, B - klasse Pravy Medved?!?:!?!?!?!? - PREDOHRAB?!?!?-HHHAAA - asi nie podla TEBA, a co BMW s modelmi "i" - to budu Predohrabi s pomocou Peugeotu, u Medveda s pomocou Renaultu. ...Pani - keby som si mal vybrat medzi spolupracou s tymito "automobilkami" a krachom, tak asi volim to druhe... :-!
A este jednou vetou k sprintu 0-100.: Ja si tuto disciplinu uzivam rad >:-[]
a to uz mam cez 30... :-! , a vobec mi to nevadi ;-)
Kylie na zaver: NEHAN / nepomlouvej / AUDI !!! Nezasluzi si to ! A toboz nie nova A6, je jasne ze sa jej konkurencia boji, ze bude zase najpredavanejsia, a ze Quattro tam bude mat zdrvujucu prevahu, ale HOLD ! TAK TO JE !
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2011 10:50
Re: "flame" start
Už zase začínáte slovem "preboha"? To nevíte že se nemá používat "nadarmo"? ;-)
No a můj věk bude již "navěky" začínat 2kou - na to jakým číslem začíná doopravdy ODMÍTÁM myslet (si připustit) :-) To k tomu AutoZeitung (které jsem stejně spíš četla dříve ;-) ).
Aby nebylo nějakých pochyb, KDYBYCH si zítra kupovala Audi, tak to bude URČITĚ 4x4! Že v kategorii A6 či A8 je poměr předo-/4-kolek příznivější je logické, skoro nechápu proč tam vůbec Audi pohon předních kol nabízí. Je to opravdu "ojedinělý" přístup a NE v dobrém ;-\
Když MERCEDES přišel s (předokolkou) A - pro mne to už nebyl mercedes ale na druhou stranu je to logické a tento trend bude bohužel jen pokračovat. BMW vždy drží "klasické" standardy nejdéle, že v "pidivozech" příjde (stejně jako Mercedes s A-Klasse) s předním pohonem je logické (cena, náročnost/náklady na výrobu - tady prostě "NEní co řešit") - ale "mne to NEbere" ... byť i onu snahu těchto "prémiových" automobilek prosadit se v čím dál nižších segmentech CHÁPU, tak to že někdo jede např. v MERCEDESu A či Audi A1 a myslí si že jede v "prémiovém" voze .. mu nebudu vymlouvat, ale myslím si o tom své ;-)
Opravdu "používáte" 0-100 km/h?? Já se třeba RÁDA "odpíchnu" na dálnici pří odjezdu od Tankstelle (ale to není 0-100), zrovna tak ráda občas někoho (kdo na červené vedle mne v pruhu "poposkakuje" netrpělivostí) maličko "spláchnu" (to je ale 0-50, případně 0-70 - ale 0-100 km/h?? - to v praxi opradu NEprovozuji...
K vašemu poslednímu odstavci - opravdu si myslíte že jak velký srovnávací test, tak hlavní několikastránkový "sólový" test AUTOCARu jsou "tak mimo"? ;-)
PS: O prodejích se NEbavím, to s kvalitou NEmá co společného (viz prodeje hudby které se věnuji trochu více než autíčkům a které ráda dávám za příklad - že nejprodávanější opradu NEbývá/NEní to nejlepší, na tom se spíše SHODNEME, ne? ;-)
Pěkný den (s těmi cca 35% Audi s pohonem všech kol :-)
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2011 11:12
Re: "flame" start
Hmmm, - to akoze hmm - zamyslenie...
dlhaaaaa, pauza - tak 5 min. kym budu nasledovat dalsie riadky:
Pripada mi to tak, ze obidvaja vieme ako to v reale je, ale ty sa snazis menej informovanim namluvit, ze Audi neni tak dobre, a ja zase opak...
:-! ja sa mozem vykaslat na to kolko tupcov si kupi Audi bez Quattra, mne staci vediet fakt, ze vsetky moje Audi boli a su Quattro / 2x8/3,7 a 4,2,.,1x6 /4,2Q/,.,1xS6/4,2Q/ / a reci o tazkom predku - nedotacavosti a podobne zvasty absolutne nemusim - este aj ta u mna najstarsia S6 /c4/ 4,2 Q.bola TAKA HRAVA!!!, ze uz mam zase usmev na tvari ?!?! :-! >:-[] Jaaaj - spomienky - nostalgia / ako jedina bola manual... :-( /
No nic, nechal som sa uniest...Ale toto: 4,6,8 a Qcka a R - to su PRAVE AUDI !
u nich /okrem tej "smolnej" 4ky/ je dominancia Quattra jasna, OK? A ti ostatni - hold smula...vidim ze uz je pridany clanok o novej S1/RS1 - pojdem sa pozriet tam - tam mi to mozes nandat... ;-) lebo bohuzial Haldex aj 4.Gen. pri standardnom nastaveni pusta dozadu len zanedbatelnych 10%...
Zatima pa-pa
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2011 15:48
Re: "flame" start
Hmmm ... ehmmm ... ano ;-)
PS: Ale všimněte si, že zatimco mé "práce" JE třeba, té vaší moc NEee. Ti méně znalí/méně informovaní/méně zkušení se totiž celkem "masově" DOMNÍVAJí, že "Audi je vždy nejlepší" ... když si uvědomíte co jste "stokrát" mohl číst/četl v různých časopisech, tak již desetiletí v textu/testu "pokaždé" najdete formulaci typu: "Audi se v jízdních vlastnostech .. řízení opět/už/tentokrát přiblížilo jízdním vlastnostem/ovládání BMW" ...
... a řekněte že ne ;-)
Ale na druhou stranu i s Audi MŮŽE být zábava - nedávno byl v jednom automagazínu při testu Audi Q5 2.0 TDi titulek: PRO NÁROČNÉ - to jsme se doma pak nasmáli.. :-)
PPS: Ok, chápu (a "beru") že je pro vás quattro symbolel Audi, popravdě hydropneumatické odpružení je také symbolem pro Citroën a dnes ho má jen C6 a dokonce ani ne všechny C5 ;-\
(jsem docela zvědavá na DS9)
Tak S1? No to nemusí být špatné ... uvidíme jestli bude hezčí lepší zábavnější než Citroën DS3 Racing ;-)
Pěkný den :-)
20. 5. 2011 13:21
Re: "flame" start
Mluvíš tady o značce jako celku a odkazuješ se na 1 model.
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2011 13:39
Re: "flame" start
Ok - podobně dopadlo třeba R8. CHVÁLENÉ, nicméně v přímém srovnání bylo nejdražší a soupeři dopadli o fous LÉPE ;-)
A jinak je samozřejmě nutné rozebírat konkrétní modely (a dokonce motorizace), nicméně tak trochu (si myslím já) to co jsem napsala platí o značce obecně..
Pěkný den (i s Audi takový může být, ale EXISTUJí varianty - a někdy i LEPŠí varianty :-)
20. 5. 2011 14:19
Re: "flame" start
To, že existují lepší varianty než zrovna Audi je nesporné. Vše záleží na úhlu pohledu a konkretizování parametrů porovnávání/výběru. ;-)
S R8 je situace ošidnější a velmi se zamotává. Z pohledu dostupnosti "placky" s motorem uprostřed (tedy té "závodní" konfigurace) je to velmi zajímavá nabídka (i co do jízdy). Z pohledu prestiže jména ve třídě nemá Audi proti zavedeným jménům šanci. No a v poměru cena/výkon na tom není špatně, ale z pohledu pouhých čísel můžeme vždy sáhnout po GT-R a je vymalováno.
20. 5. 2011 09:27
Re: "flame" start
Jen pro doplnění, Subaru začínalo s předokolkami i zadokolkami s motory vpředu i vzadu. První 4x4 bylo Leone z roku 1971.
K Audi bych jen doplnil, že v diskuzi pod A6 by bylo záhodno rozlišovat celkový poměr FWD a AWD od poměru u řady A6.
Ve finále to nejvíce řešíme stejně jen tady, viz. anketa, kdy (tuším) 80% majitelů 1er žije v domění, že mají předokolku, tzn. jde více o auto jako celek než o to zda hrabou přední, zadní, nebo všechny čtyři.
Avatar - white label
19. 5. 2011 17:52
Re: "flame" start
Píšeme pod A6, proto logicky řešíme vyšší střední, a u A6ky je převaha qauttra někde kolem 80:20. Co si lidi berou do A1, A3, A4... kupce A6ky logicky vůbec nezajímá, viz i MT... ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 17:57
Re: "flame" start
80 : 20? To máte (vycucané) z kterého prstu? ;-)
PS: Ne vážně - ten poměr máte ODKUD (nebo myslíte že to platí pro A6 celkově?)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
19. 5. 2011 18:05
Re: "flame" start
Jsou to údaje importéra Audi pro český trh, evropská čísla se můžou o něco lišit, ale myslím. že nijak zásadně. Pokud nevěříš, zeptej se kteréhokoli prodejce Audi, v jakém poměru se u nich A6 prodává, nebo se podívej na novější A6ky na českých značkách, bez quattra je tu A6tek (a výš) opravdu minimum...
19. 5. 2011 23:11
Re: "flame" start
Tak tak, nevím kolik to bylo přesně, ale bylo to nějak 84, možná 86%. Nechce se mi to hledat. Když to člověk vezme pesimisticky, tak těch 80% to bude určitě. Západoevropská čísla by měla být ještě lepší. Jde o to, že u A6 berou quattra i fleety. Ty předohraby jsou, řekl bych, spíš soukromé. Pro firmu, když nakupuje ve vyšší střední, je příplatek za quattro marginální. Typická motorizace byla 3.0 TDI, která se myslím bez quattra ani nenabízela.
Avatar - white label
19. 5. 2011 23:24
Re: "flame" start
Ano 3,0 TDI se u odcházející generace A6 nabízelo jen s quattrem, pro předokolky byla V6 TDI motorizace s objemem 2,7 litru. Nová A6 má přední pohon jen se slabší verzí 3,0 TDI, která vlastně nahradila verzi 2,7 TDI.
19. 5. 2011 23:31
Re: "flame" start
Vím, ale nebyl jsem si jist, jestli v, přeci jen nekrátké, historii předchozí generace nebyla doba, kdy se 3.0 TDI nabízel i jako předohrab. Ale to je asi jen únavou. Jak nad tím přemýšlím, byla to zcestná myšlenka :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2011 00:21
Re: "flame" start
Nu, o něco výše mne webpaja přesvědčoval že v česku se prodávají hlavně dražší verze (2.0 TDi kterých se prodá docela DOST prý v česku NE"frčí"), tak je to možné že KDYŽ už se v česku prodává A6 jsou to hlavně "vyšší" verze - celosvětově to ale 80:20 NEní - i když to fandové NEpříliš rádi slyší, Audi je výrobce vozů s (jednoznačně převažujícím) předním náhonem ;-)
20. 5. 2011 01:22
Re: "flame" start
Přístup k celosvětovým podrobným statistikám nemám, takže tahle diskuze je bezpředmětná. Je možné, že je vyšší. Je možné, že je nižší. Po pravdě, není to pro mě tak důležité.
19. 5. 2011 23:18
Re: "flame" start
Mě po pravdě nezajímá ani co si kupují ostatní majitelé A6. Je to jejich hloupost, když si za quattro nepřiplatí :-! Říkám to už roky, quattro je u Audi povinnost. Ty tratíš, když si za něj nepřiplatíš. Na druhou stranu respektuji, že jsou lidé, kteří Audi chtějí, ale quattro nepotřebují, nechtějí atd. Je to jejich volba.
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2011 00:22
Re: "flame" start
To mi příjde až jako "chybná" volba - tedy "vyšší" model Audi jen jako předokolka
Avatar - delphino
19. 5. 2011 13:18
velké bravo za...
... snížení váhy. V dnešní době je to jako zázrak shodit 70 kg proti předchozí generaci. Zvykem je spíš těch 70 kg nabrat... takže proti konkurenci vyrážím Audi i nižší váhou, která se projeví na dynamice i spotřebě.
Víc nemusím zmiňovat. .design se tu propral vrchem spodem. Já jsem na stráně :yes: ;-) Je to design ze kterýho si možná nesednu na *, ale až za 5 let bude někdo prodávat jetou tuhle A6, tak se vsadím, že lidi po ní půjdou jak včeli na med, protože bude vypadat dobře i v té době a i za 10 let. To BMW na to mtak dobře není, protože to bude prostě jen starší BMW, který teda dobře jede, vypadá sportovně, ale za zenitem... Medvěd je na tom o něco líp.
Techniku posuzovaz nemůžu vůbec.
Rozbalit vlákno
11
19. 5. 2011 13:26
Re: velké bravo za...
S tym BMW to myslis vazne..?? :-)
19. 5. 2011 14:58
Re: velké bravo za...
myslím, že to muselo být bráno s vtipem :-)
Avatar - delphino
19. 5. 2011 16:22
Re: velké bravo za...
Ne s BMW to je bráno zcela vážně... Podle mého pohledu na věc jsou banglovská BMW dobrá pro to čím jsou, ne pro to jak vypadají. Když kouknu na starý bávo, tak vidím jen dobrý jízdní náčiní který si lidi kupují právě pro to že dobře jezdí, dá se s ním užít zábava, je německý, takže kvalitní i po letech, ale ne protože je pěkný a evergreen... povětšinou do rukou mladších "cool" mládenců kteří se chtějí vytáhnout že maj bávo, zadokolku takže jsou fakt dobří (i když jen v sešlápnutí plynu a pak brzdy, ale točení volantem jim taky mnohdy nejde)
19. 5. 2011 16:38
Re: velké bravo za...
Víš, že je na trhu rok nová generace? ;-)
19. 5. 2011 16:49
Re: velké bravo za...
a ze Bangle je uz nejaku dobu prec z BMW? ;-)
Avatar - delphino
19. 5. 2011 18:03
Re: velké bravo za...
Ano to vím, chtěl jsem tím hlavně říct, že se to netýká veškeré minulosti. Ale Design BMW se při odchodu Bangla zas tolik nezměnil...
20. 5. 2011 11:32
Re: velké bravo za...
Tak si kup brejle!!! >:D
Avatar - delphino
20. 5. 2011 12:12
Re: velké bravo za...
ty mám, neboj. BMW ve svém tvarosloví prochází spíše evolucí, než revolucí, kterou by podle mě potřebovalo. Ano současná 5 se proti předchozí liší poměrně výrazně, ale to hlavně kvůli světlometům, ale méně výrazným líniím, ale ruku na srdce, pořád je to to samí... Audi i Mercedes prošli výraznou obměnou a BMW ji potřebuje taky....
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2011 13:40
Re: velké bravo za...
Revolucí BMW prošlo (co se týče designu) za Chris(e) Bangle(a) - je v tomto směru "o pětiletku" PŘED MERCEDESem a Audi ... by mohl někdo říct ;-)
Avatar - delphino
20. 5. 2011 13:58
Re: velké bravo za...
No tak to sice prošlo, ale Audi je na tom dost podobně. Nová A8 je v podstatě 3 generací toto rozvíjející.. zbytek má zatím jen 2 generace tohoto designu, ale prostě v evolucích pořád jdoucí správným směrem. Možná BMW taky projde evolucemi k něčemu co bude úžasné, ale momentálně mám dojem že prostě z těchto 3 hráčů jsou na tom nejhůř a můžou si gratulovat že Lexus vypadá ještě hůř..
19. 5. 2011 16:52
Re: velké bravo za...
To klasifikovanie vodicov podla typu auta je uz tak ohrate, ze to uz snad nikto nebere ako relevantny nazor...a rozpravat sa o tom, ktore auto bude o par rokov viac moralne zastarale by sa dalo, ak by bol medzi nimi nejaky vacsi generacny rozdiel a nie ten jeden rok...
19. 5. 2011 13:27
onanie
to, co nekteri predvadeji nahore v diskusi, se neda nazvat jinak nez verejna onanie nad plakaty a cislicemi
chlapci, ja vam to neberu, ale namet k zamysleni, az dostrikate, by to urcite byl

p.s. auto jeste nazivo nikdo z vas nevidel, natoz aby ho jel...
Rozbalit vlákno
1
19. 5. 2011 14:06
Re: onanie
Sedan projel už každý, kdo měl zájem. Jinak jsem si nevšiml, že by někdo hodnotilo jízdní vlastnosti a co se týká tvých praktik při sledování plakátů, pak se snad ani nemůžeš domnívat, že je vás takových víc, natož si myslet, že to tak dělají všichni.
19. 5. 2011 16:03
AAA
Tak ji tu máme. Ono to ani jinak (líp) dopadnout nemohlo, těším se na setkání na živo. :yes:

Co mě ale spát nenechá, je ten den, až se na scéně objeví AAA. No jasný, je snad lepší způsob jak roztočit svoje těžce vydělaný peníze? Spolu s AAA jedoduše dokážeš, že tys v tom životě přeci jen vybudoval víc než jiní. Nezbývá než vyhlížet ten den, kdy se ti do světa AAA otevřou dveře.

Audi
A6
Allroad

Očekávej událost roku.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 16:28
Re: AAA
Venku je doce teplo - žeby úžeh? :-)
PS: Jestli je pro vás A6 opravdu "UDÁLOST ROKU" tak snad jen: "Upřímnou soustrast" ;-)
Pěkný den (když už AUTOudálost roku - tak snad možná třeba Ferrari FF - když už :-)
19. 5. 2011 16:47
Re: AAA
Asi mi nějak unikla souvislost mezi Ferrari FF a Audi A6? Počasím to doufám není.
Avatar - Hammunasakra
20. 5. 2011 00:24
Re: AAA
Souvislostí se mi pohon všech 4 kol jeví ... ;-)
PS: A když AUTOudálost roku - tak snad raději to Ferrari FF (než Audi A6 :-)
19. 5. 2011 16:54
Re: AAA
akoze cakas kym bude A6 v AAAauto na predaj? No fajn, aj to su pre niekoho dvere do sveta, no... >:D

PS- ten prispevok mi pride ako parafraza na GTI, ale slabaaaaaa :no:
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2011 17:49
Re: AAA
Pohon 4x4? :-)
PS: A hlavně (o TOM byla řeč) - "Událost roku" - když už jako událost roku zvolit nový model auta - tak než A6 (allroad), tak třeba možná právě FF ;-)
Pěkný den (s možná NEJzajímavější 4kolkou planety Ferrari FF :yes: :-)
Avatar - KANKUNEN
20. 5. 2011 07:29
Zadní část
Tak mám dojem, že Audi místo toho, aby design rozvíjeli tak minimalizují. Zadní část mi připomíná jak VW tak Seat, chtělo by to nějak vyprémiit.
Rozbalit vlákno
0