Bílá místa v servisním plánu Škody Octavia II: Záměr, nebo omyl?
1
/
10
Prohlédnout znovu
Bílá místa v servisním plánu Škody Octavia II: Záměr, nebo omyl?
Chladící systém nikdy není naprosto těsný a časem dochází k oxidaci kapaliny.
|
acz
Pokud nevyměníte chladící kapalinu, zaděláte si na selhání těsnění pod hlavou.
|
acz
Rozvodový řemen stárne, i když nejezdí. napínací kladky jej šponují stále.
|
acz
Plastová vodní pumpa nevydrží věčně.
|
acz
Převodovka má odvětrání, kterým proniká vzdušná vlhkost.
|
acz
Když chladicí kapalina zkysne, dochází mezi kovovým těsněním a hliníkovou hlavou válců k chemickým reakcím. U nových aut s dokonale těsným chlazením se kapalina kazí pomaleji, nikoliv však vůbec.
|
acz
Na rozvodovém řemenu bývá uvedeno datum výroby. Tento je z 24. června 2008.
|
acz
Výměnu oleje v zadním diferenciálu (na snímku) automobilky ještě občas předepisují. U převodovek se však tvářívají, že je doživotní.
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Když chladicí kapalina zkysne, dochází mezi kovovým těsněním a hliníkovou hlavou válců k chemickým reakcím. U nových aut s dokonale těsným chlazením se kapalina kazí pomaleji, nikoliv však vůbec.
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?