Holt, kdo nechce, nevidí. Narozdíl od "špičkování" Audi a BMW, Audi a Porsche (ano, ano, dokonce i v jednom koncernu si ze sebe střílejí) nebo MB s Jagem, které mají vtip a úroveň......tak takové to naše domácí vtipkování od pana V. žádnou úroveň nemá. Nebo aspoň nevím o tom, že by např. Audi oficiálně psalo svým dealerům, že produkty BMW už nikdo nechce ani za měsíční splátku ve výši podobné útratě za buřta u stánku. Ale co já vím, možná jenom němci nemají smysl pro tak jemný a vytříbený humor. ;-)
Come back. Baby, come back. :-) Mělo takovou hořkou příchuť, když vedení vlastně Audi zakázalo jít cestou, kterou ve WEC chtělo (vrátit se k zážehovým motorům, protože vznětový už nebyl optimální), a dalo prostor Porsche. Pamatuji si, jak se na to Baretzky těšil.
Ok, asi mam od toho prilis velky odstup a nemam doma plagat Skody nad postelou.
Maly sused je fakt "urazka"... Aj tie dalsie.
Problem je prave, ze vdaka "rodinnemu zlatu" sa na to nedokazete pozriet s nadhladom.
K tomu, abys to pochopil, nepotřebuješ odstup ani žádný plakát nad postelí, stačí jen trochu namáhat mozkové závity, ale kde není vůle, není ani pochopení...
Malý soused by mi až tolik nevadil, to by třebas i mohlo být vtipné. Ty ostatní věci ale ne a ve finále to vypadá tak, že Hyundai v ČR fakticky není schopný udělat reklamu jinak, než že okopává kotníky Škodovce. Nejlepší české SUV, nejspolehlivější české rodinné auto, nejlepší český liftback (z doby kdy ještě žádný liftback neměli). A k tomu se přidává i chování k vlastním dealerům, počínaje "velkým exodem" a konče dopisem [odkaz]
Každý si reklamou buduje svou image, na mě tohle celé působí strašně zoufale... ale pokud to u cílovky funguje, no tak budiž (sakra, nedávno jsem totéž psal u staronového prezidenta...).
Ano, z reklam pod kterými píšeme je cítiti vtip, nadhled a hlavně zdravé sebevědomí, kdežto z reklam českého zastoupení šikmého Háčka, je v prvé řadě cítit nepochopitelně obroVW/SKý komplex...
Neřekl bych úplně komplex, prostě jen chtějí z jejich koláče ukrojit co nejvíc pro sebe a za každou cenu.. Mě to nechává chladným nezajímá mě ani jedna firma ale když tu reklamu vidím tak se prostě usměju... Všechna čest že se škoda nenecha vyprovokovat ikdyž si myslím že by dokázala Hyundaii shodit hřebínek levou zadní
Hyundai je renomovaný výrobce, globální hráč... mohl by ukrajovat z koláče tím, že bude prostě tlačit svoje produkty bez nějakého trapného vymezování se. Jezdí WRC, mají i30N, můžou klidně ťuknout i Genesis... no ale dobře, mají svou cestu a asi jim to vcelku funguje... já osobně bych z toho měl morální dilema, kdybych měl třeba to eNko postavit do garáže.
[odkaz]
Ano máš to krásně černobílé.Ono "české" mohou i modelů vyráběných zde směle používat,protože to splňuje podmínky "Českého výrobku". "Nej", je subjektivní,pro někoho může být, za danou cenu může být, reklama takže trošku nadsázky.Žádný liftback neměli,no omyl.Měli IONIQ,stejná třída.Jinak i30 liftback nemají ani teď,nýbrž fastback,když tedy budeme naprosto striktní.
A že by se Škoda chovala k dealerům či k zákazníkům lépe?Nevím,nemohu posoudit.Nejbližší dealer Hyundae (už snad 25-26 let) má i skvělý servis,zato dealer Škody upadá a upadá stále hlouběji kvůli aroganci k zákazníkům a musí už nabízet více značek, v jedné a té samé budově,přestože nejbližší další dealer je minimálně dalších 35km daleko.
Bližší je zkušenost,než co si přečtu od novinářů.Ona i Škoda měla své maléry
[odkaz]
[odkaz]
Takže že je Vošický omezený arogantní zoufalec se shodneme,ale zásadně nevybírám auta dle ředitelů,nebo reklam.To bych asi nic nekoupil a chodil pěšky. ;-)
Vidíš Vošický? Takhle se to dělá - slusně, vtipně a s grácií. Možná bys místo trapného vychvalování, lhaní a běhání po soudech s dealery mohl zajet na marketingové školení do Mnichova nebo Ingolstadtu.
Navíc by to byl nesmysl, nikdo z D3 na tom aktuálně není designově tak dobře, aby mohl na ostatní (v tomto směru) posměšně ukazovat prstem, čest jednotlivým výjimkám.