Ze dizajnove inspiracie tohto sedanu brali skor u MB a nie u Holdenu? To je trochu smiesne, lebo tento sedan nie ze je inspirovany Holdenom, ale to priamo Holden je!!! >:D ????
Máš pravdu, uniklo mi to logo, Holden Caprice, prohlédl jsem si celou produkci Holdenu, tohle auto se designově celkem vymyká, velmi povedené a porovnej základní linie s novým céčkem, hlavně přední část mají ve stejném stylu.
Erich už automobilka byl! V 70. a 80. letech malosériově vyráběl coupé na bázi techniky Opelu. Protože už ale Opel v nabídce nemá velký motor porozhlédl se v rámci koncernu jinde. V Německu je Bitter legendou, už jenom proto že jako self made man dokázal postavit na naohy vlastní miniautomobilku ještě na začátku 70. let. Pro ostatní trhy včetně toho našeho nebude mít Bitter absolutně žádný význam. Otázkou také zůstává jestli ze studie opravdu vzejde výroba, kupátko před pár lety bylo hezké ale tím to také skončilo. Ostatně Erichovi je už taky přes 70.
jj, znám, myslel jsem to spíše jako že se chce stát seriozní automobilkou, protože tentokrát bude dělat sedan, to není pro malovýrobce obvyklé, vždy je to nějaké kupé nebo supersport, sedan malé firmy bude unikum. ;-)
V prvej polovici 90-tych rokov prisiel Bitter so sedanom na baze Opelu Omega. Na meno si nespomeniem, ale bolo to nieco podobne ako napr. "CD", proste meno, ake zapada medzi ostatne Bitterove vozy.
.... je to nezmar. Ale poslední léta se mu moc nedařilo, většina aut skončila ve stadiu prototypu... Jojo, kupé a kabrio (tuším řady SC?) je klasika, ceny byť unavených exemplářů z počátku výroby to jen dokládají... Nedávno jsem objevil na webu jeden exemplář před renovací za čtvrtmilion....Celkem pálka :o)
Ty jo sem jen pro doufám ,že ten svůj sedan vydá co vy víte dokážete si představit ,že by to byl trhák a rozhodil by MB AUDI a BMW . Nevíte co se stane ale fandím mu >:D
Nerád ti beriem vietor z plachiet no austrálsky Holden (hoc aj ponemčený Erichom) s V8 jednoducho nemôže konkurovať nemeckej produkcii, vidím to skôr ako volbu pre individualistov... :-)