Pokud jste si minulou generaci (3er kabrio) koupili v jedné ze základních motorizací - 320i nebo nedej bože na některých trzích dostupné 318i - tak jste si rvali vlasy. Prostě to nejelo. Ten rozdíl mezi lehčím kupé a těžším kabriem byl poznat i u 335i. Samozřejmě má pevná střecha spíše výhody a zrovna silueta mi u kabria trojky a čtyřky nepřijde špatná, ale chápu úvahy BMW (které však asi spíše opět směřují k úspoře nákladů a snížení emisí). Tohle je po dlouhé době rozhodnutí směrem k "zesportovnění" jejich vozů.
To nadšenec jistě ocení, ale prakticky založený člověk by možná spíš ocenil tu pevnou střechu. Také jí ocení člověk, který nemá kabriolet jen na letní víkendy, ale je to jeho jediné přibližovadlo.
Btw ten rozdíl v dynamice byl do jedné sekundy proti kupé. Takový rozdíl je např. mezi autem, ve kterém jede sám řidič vs. autem s posádkou. Zase taková hrůza to není. Zkoušel jsem to v minulém autě a 100 kg v kufru znamenalo cca půl sekundy na stovce...
Tak nám seberou i posledního mohykána, 4-místné cabrio s pevnou strechou :'-( Kdyz koncil letos Eos, tak jsem si rikal , ze alespon 4er BMW jeste zustane...a brzy uz ani to ne ;-\ Dnesní cabria muzou byt sebelepsi, ale strach, ze nekdo na parkovisti platenou strechu narizne, vam nikdo nesebere......
suhlasim.... v konecnom dosledku ide u cabria aj o vzhlad a vahu .... a uznajme ... akekolvek "platene kabrio" vyzera priodzenejsie ako tie cupe cabria megany focusy ci 307micky s tlustymi natiahnutymi zadnicami kde sofer sedi kdesi pomaly v prvej tretine auta... a za nim obrovitanska zadnica... to riesenie s pevnou strechou je podla mna nielen hmotnostne ale aj vizualne menej sikovne.... cest vynimkam ako SLK.... ale ani napriklad take volvo C70 kabrio s pevnou strechou nie je ziadny krasavec a s "natiahnutou" strechou posobi hodne neprirodzene [odkaz] raz darmo ... platena strecha je u cabria na nezaplatenie ( a to nielen z hladiska dizajnu ) ;-):yes:
tento krok od bmw je podla mna spravny a hodny pochvaly :yes: