supersportovni trivalec na baterky .... >:D
ja se asi smichy po.... >:D
a kvuli tehle radobyekoplecky BMW zarizla pokus o novodobou benzinovou M1 cku, ktera se jim nehodi do kramu, protoze by deklasoval I8 jako detskou hracku.
Vůz co reálně zrychluje 0-100 km/h za 4.6 sportovní určitě JE (a elasticita díky famóznímu záběru/točivému momentu "od nuly") právě těch baterií je LEPŠí než ve většině aut ... "co většina lidí/diskutujících kdy řídila" :yes::-)
PS: Ode mne BMW za skvělou progresivní vizi budoucnosti (uvedenou v realitu) dostává :yes::yes::yes:;-)
famozni zaber , elasticita... vis, nechci se te dotknout, ale nevis o cem mluvis. Nadseni je krasna vec, za to mas plus, ale jinak bych ti nejradeji poslal balicek zrni k zobani... neber to prosim osobne.
Muj nazor je, ze BMW se s timhle modelem (pokud ho vubec prdne do vyroby) seredne spali a ze srdce jim to preju. Proti takove 5 roku stare Audi R8 s motorem z Gallarda nemaji nejmensi sanci a to je ta Audi model, ktery rozhodne nesaha ani po kotniky charismatu puvodni BMW M1 z 80tych let, coz byl (na tu dobu) opravdovy SUPERSPORT s velkym S.
A tech par ekoteroristickych blaznu kteri chteji moci mermo balit nejakou ekoslepici na elektricky sportak si mohou koupit u Audi chystany E-tron. Tipl bych, ze nejaka serie 100 kusu rocne by se celosvetove mohla prodat.
Svet se ve psa obraci. Usedla Audi nam nabizi opravdove supersporty, zatimco kdysi sportovni BMW si hraje na ekolimity, hybridni technologie a downsizing. U me jednoznacne :no:
Osobně to (samozřejmě) NEberu - ale (ať "se to líbí" nebo ne) TOHLE JE budoucnost (a E-tron je maličko něco JINÉHO). Já bych zase "tipla", že BMW i8 je vůz kterého se 100 ks ročně prodá možná jen v München a okolí ;-)
PS: Audi se design R8 moc povedl (a teď po "důkladnějším faceliftu" až se KONEČNĚ dočká "normální" převodovky to bude asi i FAJN/"příjemná" atd. verze starého dobrého Lamborghini Gallardo :-)