Vydali jsme se do Slovinska vyzkoušet dva nové sportovní modely automobilky BMW. Zatímco jeden hraje hlavně na efekt, ten druhý kombinuje praktičnost s drtivou silou osmiválce.
Takova soukroma anketa, je tu nekdo kdo touzi mit auto s drtivou silou osmivalce?
Ano palec dolu, ne palec nahoru.
Ja bych tedy takove auto nechtel ani zadarmo a tech duvodu je vic, ne jen jeden.
Tak blbá otázka, blbá odpoveď. ;-)
Alebo vážne čakáš, že niekto, kto chodí na stránky o autách a teda auto pre neho nie je len premiestňovadlo z A do B, netúži po silnom motore? Každý by prijal silnejší motor; aj tí, čo majú napr. M2, by chceli M2 Competition. Druhá vec sú už praktické aspekty, ako je spotreba, prevádzkové náklady a samozrejme hlavne cena. Ak by ale išlo čisto o silu (výkon), na čo sa pýtaš, tak drvivá väčšina by to chcela.
Tady si kdekdo hraje na znalce a kdyz jsem prodaval petilete Mitsibishi evo X s 50000km, ktere sem kupoval funglovku , tak z Cech se neozval nikdo. Nakonec odjelo na Slovensko. Tedy komunita ktera vyznava jenom Octavie (RS) me nemuze nijak rozhazet.
Mimochodem to auto jede pekne, ale za drtive ho rozhodne nepovazuju
Šak jasně - tříválec do každé rodiny:
- socky atmo
- střední třída s turbem
- prémiovka s turbem, baterkama a elektromotorem >:D:-!:yes:
A tak je to spravne a tak to ma byt!!!
Obecně... toužím po silném autě. Jestli to po čem toužím je konkrétně přesně "drtivá síla osmiválce", to asi ne... ale na mém seznamu bys našel třeba F458 nebo F-Type V8, takže myslím, že se to počítá.
Navíc pokud se jedná o atmo nebo sof-turbo osmiválec, tak vůbec nemá drtivou sílu, zvláště ty evropské. Tam se spíš můžeme bavit o pružné lineární neústupné síle, a ve spodu o hladké přívětivé síle. Drtivou sílu může mít klidně přeturbovaný čtyř nebo šestiválec.
Outlander je nejake moje 40te auto, kdekdo se muze docist ze pred nim jsem najel 50000 km s Mitsubishi Evo X, takze mam ponekud jine jasno, nez spousta lidi s detskymi sny. Pokud bych mel takovy vlhky sen, tak si to auto koupim.
Tedy jen jsem se zeptal jestli to tu ma nekdo jako ja. To snad proboha neni trestny cin.
Outlander je sqele auto, pohodlne tiche, zive a navic ma ted otevrene modre zony v cele Praze. Pekac s nadupanym motorem musis nechat na P+R a pokracovat metrem.
Přesně! A můžeš strouhat mrkvičku na ty blbečky v silnejch autech. Ale kdybys chtěl, tak si takovejch koupíš klidně dvacet!
Todle mě vždy parádně pobaví:)
Ale houby, po Praze jezdim vsude autem a s parkovanim zadny problemy nemam. Na P+R jsem auto nechal mozna 2x za zivot. Takze to jsou jen zastupny duvody, aby sis obhajil vlastni garaz.
A odpoved na tvou otazku: jasne ze touzim, jeden uz mi v garazi stoji a nestaci mi to, chci dalsi a dalsi. Ale protoze nemam na zahrade ten strom porad, tak jen touzim.
40te auto? Takže třeba tak, že je ti šedesát a od dvaceti kupuješ každý rok nové? Nebo, jak si to mám vysvětlit, že máš pět aut současně a měníš je vždycky všechna najednou?
na modrych zonach se neda parkovat s nadupanym motorem? jako je pravda ze v Praze jsem asi 3 tydny nebil, tak nevim jak to tam ted maj na modrych zonach, jak poznaj ze v aute je nabusenej motor?
Moc se na jízdu s ní těším, do 14-ti dní ji mám na část dne jen pro sebe. Po tolika pochvalných testech se na ni těším. Předchozí generace byla až moc tankem a strašně málo "emkem". Ne, že by jí scházela rychlost, ale aspoň náznak hbitosti, rychlejší řízení a vyšší komfort při běžné jízdě byl velký problém.
Dala se utrhnout, ale vzhledem k těžkopádnosti to šlo na běžných silnicích jen v nízkých rychlostech, ve vyšších to bylo tak na okruh nebo letiště. Hodně výkonu, málo zábavy a plomby na výměnu...to vše u nové M5 vypadá zatím na papíře neporovnatelně lépe.
V Bmw i8 k moři bych jel s nějakým pěkným děvčetem. Třeba v blahé paměti slečna Míša by byla pro ten účel jako stvořená. Na videu jsou ale dva chlapi! Jste proboha normální?