Takze majitelia BMW budu okupovat 2 pruhy aj na dialnici, nielen na okreskach, ktore sa im zdaju take uzke, ze zasadne jazdia s lavymi kolesami v protismere.
Mas recht vseznalku. Soferi X7 ze vsech silnic udelaj jednosmerku, pac proti nim slaby kusy v Aurisech a podobnejch bezcenejch nesmyslech neprojedou. Rekni nam jeste neco z budoucnosti. X7 rulez :yes:
podla mna uz vo firemnych premiovkach tieto 6 miestne autobusy moc nefrcia ... predaje velkeho mercedesu GL uz padaju tretim rokom v rade napriek tomu ze ostatne mensie SUV rady v portfoliu MB rastu ... som toho nazoru ze BMW nepotrebuje 6 miestnu 5 metrovu lod ( pre koho aj? .. pre firmy? lebo uprimne bmw dnes uz zije len z firem a pre firmy ) ... neviem ale neprekvapilo by ma keby predaj X7 bol este slabsi ako GL...
ved sucasna rada X5/X6 podla mna aj velkostne a imidzovo uz bohate potrebam zakaznikov bmw ( teda firmam ) postaci... no schvalne omrknite si tie "uzasne" predaje velkeho GL .... pride mi ze firmy uz o tieto auta dnes moc nestoja ... je to slepa ulica... a sam som zvedavy na buducnost velkeho GL ... ktore je podla mna predajne v eu sklamanim a velka mizeria ... tak aby to v BMW neprekaucovali.... lebo ziadny podobny autobus im k stastiu rozhodne nechyba ...
Vies Topper, ono nieje firma ako firma. To asi vysvetluje vsetko.
Proste su pravnicke osoby, teda "firmy", ktore proste taketo vozidla vyuzivaju a ich potreby a preferencie sa nejako extra v case nemenia. Je len vzdy otazka ktory model danej triedy, velkosti, technologii, imidzu zvolia. No a snazia sa ( vzhladom na svoje potreby ) zvolit si pre seba to najlepsie.
Preto sa nemozes cudovat ( resp. ty mozes :-) ), preco predaje GL / teda "noveho GLS" klesaju. No lebo je stary ! Je to len odvodenina ML / GLE a ten je len rozsiahlym FL 2. generacie ML. Teda secteno a podtrzeno cca 10 et+ rokov stary technicky zaklad, ktory len vdaka scojmu imidzu a hviezde na maske proste uz straca na najnovsich a teda lepsich hracov na trhu.
Ked vyjde uuuuplne nove GLE, GLS a dostane novu techniku a novy interier, potom sa predpokladam karta znovu obrati.
No a na toto chcu byt v Mnichove, ale aj Ingolstadte (Q8, uvazovana A9) pripraveni.
Proste D3-ke sa nepaci, ze v segmentoch, ktore oni standardne okupuju, zrazu ludia uprednostnuju RR a coskoro pribudne Jag, Masserati...
Preto potrebuju svoj imidz pozdvihnut este vysssie, do este väcsieho luxusu tak, aby v doterajsich luxusnych "maximach" mohli zase ponuknut to, co sa stalo zase len novou modou: Sportovnost. :-!
M7 ? RS8 ? - ze si ich doteraz nevidel ? No ale kedze existuje S63 AMG, S65 AMG a ma uspech, tak aj oni budu radi, ked si budu moct skusit ukrojit z potencialneho kolaca na trhu.
Pre skutocny a este väcsi luxus tu ma MB Maybach long verzie, a BMW a Audi pojdu o "cislo" vyssie.
Upřímně je GLS stejně děsný jako GL první generace. Houpavý tank, za který bych v případě potřeby velkýho SUV nedal o mnoho víc než za ceníkovou cenu max vybavenýho Santa Fe ;-)
Že jen inovace nestačí se přesvědčili Indové a řekl bych, že se investice vyplatila. Nesrovnatelně lepší než GLS :-)