Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW svolává čtyřválce a šestiválce kvůli zapalovacím cívkám

Jen v Německu musí do servisu asi 111 tisíc vozů bavorské značky.
Zpět na článek
27. 6. 2012 10:40
27. 6. 2012 12:48
27. 6. 2012 13:04
27. 6. 2012 17:40
27. 6. 2012 21:14
27. 6. 2012 20:17
27. 6. 2012 21:11
28. 6. 2012 21:17
27. 6. 2012 21:56
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 6. 2012 06:54
28. 6. 2012 10:47
27. 6. 2012 10:40
a yeaaaah
A yeaaah, povestna "kvalita" BMW...
Rozbalit vlákno
5
27. 6. 2012 11:08
Re: a yeaaaah
Minule tu byl článek o Toyotě, kdes byl?
Avatar - Dinar
27. 6. 2012 12:48
Re: a yeaaaah
Jo, je to otřesné, příště raději pro auto do Žiliny, tam je to bez poruch a mají seeduum. :-)
27. 6. 2012 13:04
Re: a yeaaaah
Nie, povestna serioznost BMW!
27. 6. 2012 17:40
Re: a yeaaaah
No nvm, o tomto problému (+ vadné vstřikovače) se ví roky, ale BMW začalo jednat až teď, kdy ty motory jsou už fakticky na sklonku svého životního cyklu. To mi tedy jako moc seriozní nepřijde, zvlášť když se předtím zoufalým majitelům namlouvalo, že je vše v naprostém pořádku a občasná jízda na tři válce je "Stand der Technik". 8-s
27. 6. 2012 21:14
Re: a yeaaaah
No, mně to naštěstí servis nenamlouval (tímto musím pochválit). Každopádně říct mi tohle někdo, tak bych udělal pěknej humbuk. V návodu k autu nic takového nepíšou a pokud mi BMW ukáže své interní specifikace, kde je chod na tři válce ze čtyř přípustný (třeba za určitých podmínek), tak se auta rychle zbavím :-).
Avatar - petrumr
27. 6. 2012 20:17
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
27. 6. 2012 21:11
Re: čína
Ano, obecně se dá s výkřikem "Čína" celkem souhlasit. Nicméně, na origoš cívkách BMW je napsáno "Made in Japan". Jak jsou na tom vstřikovače nevím, ale na Čínu bych to ještě netipoval.

Taky bych nestrácel čas v servisu, ale jak si mám být jistý, že jeden hrnek nejde zrovna kvůli cívce, he? ;-)

Obecně zařazuji tuto akci od BMW do kategorie "s křížkem po funuse", přesněji řečeno "* se zákazníkem". Proč se asi s akcí přišlo až teď? Nápověda je v záruční době...
Avatar - petrumr
28. 6. 2012 21:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - EauRouge
27. 6. 2012 20:27
Už přícházejí
Bože, to je zadostiučinění všem závistivým pitomcům. Těším se na ten průjem kvalitních názorů. A mimochodem dnes už snad není automobilka, která by v posledních několika letech neměla svolávačku. A je jedno jak prestižní ona značka je - vždyť nedávno svolával i Rolls Royce. Holt dnešní motory jsou čím dál složitější a tohle se občas prostě stavá.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 6. 2012 21:56
Re: Už přícházejí
No hej, ale nie je zvolavacka ako zvolavacka.

Toybaru bolo v USA zvolane ... kvoli chybe v manuale.

Moja auto bolo zvolane, lebo pri rychlej jazde po nespevnenom povrchu by mohlo dost k poskodeniu nejakej hadicky - oprava bola otazkou 2 minut - hadicky sa skracovali. Podotykam, ze moje auto je primarne stavane na jazdu po ceste, nie mimo nej.

Ide o to, ci ide o recall, ktory ma zasadny vplyv na chod komponentov a bezpecnost alebo hrozi pricviknutie palca do klucky na dverach v pripade, ze sa pred tebou zjavi modra vila.
Avatar - EauRouge
27. 6. 2012 22:19
Re: Už přícházejí
Jasně, svolávat auta kvůli chybě v manuálu a říkat tomu recall je k smíchu (v tomhle případě Toyota asi jen nechtěla riskovat pitomost amíků po zkušenostech z minulosti).
Ale šlo mi o to, že poslední dobou se objevují vážnější mechanické nebo systémové závady snad u všech značek a je jedno jestli jde o prémiové značky nebo o VW a Škodovky. Když daná automobilka vyrábí statisíce aut ročně, tak by bylo zvláštní kdyby se nic nepokazilo. Auto je stroj a stroje se prostě občas kazí.
Avatar - Slavek-TDM
28. 6. 2012 06:54
Stava se to
Na vlastni oci jsem na jare videl R6, kterej bezel na 5 valcu kvuli civce. Bohuzel se jednalo o prvni rok vyroby 2007, takze po zaruce a majitel s tim musel dojet asi 120km do Prahy. Snad mu je katalyzator lehkej, ale docela by me zajimalo, jak se k jiz zaplacene vymene civky ted postavi dealer...
Rozbalit vlákno
2
28. 6. 2012 10:47
Re: Stava se to
V mojom pripade som 1. chybnu cievku menil po 2r. a 2. po 3r. Dealer sa k tomu postavil tak, ze bohuzial mi ich nepreplati, a ani po kompletnej vymene nevrati.
Avatar - petrumr
28. 6. 2012 21:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2012 10:33
Řada 6 - to asi není správně
Pokud vím, tak do řady 6 (E63/E64) se motor N53 nemontoval. Šlo o motor N52B30 ve třech výkonových verzích.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2012 11:03
bmw som nikdy nemusel
nemecka kvalita je cim dalej tym lepsia :yes: ;-)

keby sa to stalo korejcom uz je tu 13456 prispevkov ake su to sunty - ked sa to stane baworaku kazdy si zrazu zatvara oci a tvari sa ze o nic nejde....klasika ;-) debilizmus vladne svetom

no nic, hosi nemecki maju v kvalite este co dohanat aby boli zajtra tam kde boli japonci uz vcera a kde su korejci dnes
Rozbalit vlákno
2
28. 6. 2012 11:47
Re: bmw som nikdy nemusel
Hmm, ty jsi teda inteligent. Korejce sis koupil určitě proto, že je kvalitnější než němec...určitě to nebylo z finančních důvodů >:D

Apropo, když už mluvíš o kvalitě japonských aut, tak pokud vím, nejvíce svolávaček má Honda.

A hlavně, žádná automobilka nevyrobí auto bez chyby, ale jen solventní automobilka aplikuje svolávačku. Ve všech 16V benzínových motorech odchází zapalovací cívky, u Renaultů po pár tisících km a nikdy na to nebyla svolávačka.
28. 6. 2012 17:08
Re: bmw som nikdy nemusel
kdyby se to stalo korejcům tak nikdo ani nepípne. články o korejcích nikdo nečte, nikoho nezajímají...