Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X5 M a BMW X6 M: Mnichovská M&M's dostala osmiválec 4,4 TwinTurbo (408 kW, 680 Nm)

BMW M GmbH odolávalo tlaku konkurenčních SUV-produktů ze Stuttgartu (Mercedes-Benz, Porsche) poměrně dlouho, ale nakonec přeci jen přichází se svými sportovními SUV. Na výběr jsou rovnou dvě - X5 M a X6 M - se shodnými dynamickými parametry.
Zpět na článek
5. 4. 2009 16:33
neregistrovaný "maxo"
5. 4. 2009 20:31
neregistrovaný "maxo"
5. 4. 2009 21:17
neregistrovaný "maxo"
7. 4. 2009 23:51
neregistrovaný "Phileas"
5. 4. 2009 13:20
5. 4. 2009 13:23
5. 4. 2009 13:49
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 13:35
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 14:12
5. 4. 2009 16:17
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 15:53
5. 4. 2009 16:29
neregistrovaný "dCi"
5. 4. 2009 16:38
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 16:43
5. 4. 2009 17:16
5. 4. 2009 18:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 4. 2009 19:01
5. 4. 2009 19:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 4. 2009 20:10
6. 4. 2009 14:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 4. 2009 21:13
7. 4. 2009 08:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 4. 2009 19:28
neregistrovaný "dCi"
5. 4. 2009 17:52
5. 4. 2009 18:04
5. 4. 2009 22:24
neregistrovaný "RayBan"
5. 4. 2009 18:29
5. 4. 2009 18:36
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 19:00
5. 4. 2009 19:12
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 19:02
neregistrovaný "Horways"
5. 4. 2009 18:39
6. 4. 2009 00:25
8. 4. 2009 00:46
neregistrovaný "babo"
5. 4. 2009 22:25
6. 4. 2009 08:08
neregistrovaný "Horways"
6. 4. 2009 13:36
neregistrovaný "Donovan"
6. 4. 2009 20:47
neregistrovaný "Horways"
7. 4. 2009 00:03
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2009 00:43
neregistrovaný "babo"
7. 4. 2009 21:49
neregistrovaný "baschwek"
8. 4. 2009 00:45
neregistrovaný "babo"
18. 4. 2009 22:02
neregistrovaný "SR20"
Avatar - T613
5. 4. 2009 13:12
stíhačka silnic
X6 nepřijdu na chuť nikdy. Taková X5 je jiný šálek kávy :yes:

Nicméně, kdo má vstupní otvory větší? BMW X5/6M nebo F/A-18E/F? [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - skejpa
5. 4. 2009 13:19
Re: stíhačka silnic
je nikdy neprijdu na chut ani jednomu z techhle dvou. nepobiram smysl tech aut... delaj zavodak z trakaře. vysoke teziste, tezky jako prase ale hlavne ze to ma hodne poniku. 8-s
neregistrovaný "maxo"
5. 4. 2009 16:33
Re: stíhačka silnic
tu nie je podstatny zmysel tychto aut a nas nazor na ne, ale tu ide hlavne o boj automobiliek ohladne vykonu, prestize, cisielok a myslim, ze so zakaznikmi to nema nic spolocne
5. 4. 2009 18:54
Re: stíhačka silnic
Zákazníci to především kupujou, takže z podstaty to s nima má společnýho hodně. A kupujou to nad očekávání hodně a rádi. O zbytečnosti a smysluplnosti bych se bavil především před nákupem podobný kategorie a ne zpoza volantu Ceeda na stoletý splátky, jak je tady obecně zvykem.
neregistrovaný "maxo"
5. 4. 2009 20:31
Re: stíhačka silnic
Navtech bolo to myslene tak, ze tieto modely nie su pre vyrobcu z hladiska predajnosti dolezite, stojim si za tym, ze je to hlavne boj medzi vyrobcami, kto koho predbehne a kto bude mat lepsi image.
A mrzi ma, ze hodnotis ludi podla toho v akych autach jazdia a nevies pripustit aj iny nazor.
Mrzi ma este jedno, ze ja som si prave teba zastal na nemenovanej diskusii a dost som s tebou diskutoval na temu dlhe cesty a MB, neviem ci si zabudol na diskusia zo vcerajska, alebo predvcerajska, alebo Ti uz pamat nesluzi.
5. 4. 2009 20:43
Re: stíhačka silnic
Že se vrcholných modifikací prodá nejmíň je sice jasný, ale přesto si to lidi kupujou a právě to soupeření mezi třeba X5 vs. ML vytváří to image a určuje i prodejnost ostatních modelů.

Hodnotim názory lidí. Nic jinýho. Pokud se majitel Punta pouští do odborných tezí ve smyslu, že je to auto na ho.no a co by on kdyby, tak je to myslim špatně. Pokud zůstane u líbí/nelíbí, tak mu to těžko bude někdo vyvracet. Ale i tak se mě nemusíš zastávat a zvláště ne před galinou holinou.
neregistrovaný "maxo"
5. 4. 2009 21:17
Re: stíhačka silnic
ja som si nezastal teba, ako osobu, len som poukazal na to co uznavas a co si napisal, aby to bolo fer, vies.
Urcite to vytvara konkurenciu, ale je to hra na to, kto bude mat najvyzsi vykon a najvacsiu prestiz, az potom je zakaznik.
Chapem, ze je to pre zakaznikov hlavne v triedach sportovejsich, ako napr. M3,M5,C63AMG, E63AMG atd.ale aj tu sa vyrobcovia predbiehaju, kto bude na vrchole vo vykone a image a ano potom ma z toho urcite plus zakaznik, alebo lepsie povedana uzska skupina zakaznikov.
Ale ja tieto auta neodsudzujem a chapem, ze niekto moze mat o ne zaujem, ale ja si myslim, ze silny motor patri do sportoveho auta, kde je radost z jazdy, ale je to, len moj nazor a vela ludi moze mat iny nazor, dolezite je, ale prijat aj iny nazor, pokial nie je uplne od veci a nie je prilis subjektivny.
Avatar - skejpa
5. 4. 2009 23:43
Re: stíhačka silnic
mam na to stejny nazor. SUV maji sve vyuziti. jako sportovni nacini bych to ale nevidel. kdokoliv, kdo ma rad rizeni a sedel nekdy ve vykonejsim sedanu/sportaku, nemuze mit radost z jizdnich vlastnosti SUV, jakozto sportovniho auta.
6. 4. 2009 08:32
Re: stíhačka silnic
Jak to víš?
Avatar - skejpa
6. 4. 2009 11:26
Re: stíhačka silnic
protoze mame X5 a meli sme Eckovej mercedes. a ackoliv Eckovej medved neni zadnej supersport, to svezeni bylo uplne nekde jinde nez v X5. bawo je pohodlne (to ostatne byl i medved) ale na okresce si s nim teda fakt neuzijes takovou srandu jako v medvedovi... a to je obecne. stejne jako kdyby si srovnaal BMW X5M a medved E63 AMG...
6. 4. 2009 13:04
Re: stíhačka silnic
ROFL >:D >:D >:D
6. 4. 2009 14:01
Re: stíhačka silnic
Koukám, že jsi novodobý Kolumbus. Naopak člověk, kterej si kupuje auto za 4 mega, určitě neví jakej je rozdíl v jízdních vlastnostech třeba M5 a X6M, ale rozhodně tady nejsi sám.
Avatar - skejpa
6. 4. 2009 14:28
Re: stíhačka silnic
zase sme u GTI principu. nebavim se o tom, jak mysli ten kdo to kupuje. bavim se o tom, ze je PODLE ME, takto premotorovana X5 (X6) zbytecna a nikdo to vlastne poradne ani nevyuzije. leda na dalnici. a ze se to bude prodavat s tim vubec nesouvisi. a to cely je muj nazor. nerikam nejaky dogma, chapes ?
6. 4. 2009 14:32
Re: stíhačka silnic
Nechápu, ale brnknu do Mnichova, snad mi to vysvětlí.
Avatar - skejpa
6. 4. 2009 14:42
Re: stíhačka silnic
brnkni psychiatrovi...
neregistrovaný "Phileas"
7. 4. 2009 23:51
Re: stíhačka silnic
Ja nevim proc, v Cesku, vsechny diskuze okolo aut konci vzdy urazlivymi prestrelkami. At si kazdy mysli a vlastni co chce, kazdy ma sve potreby a moznosti. At nekdo ma auto male, velke, slabe ci vykonne, je to prece jedno. Na stesti je trh tak rozmanity, ze si kazdy muze vybrat temer cokoli, chybi uz jen trida SuvCabrio...
Avatar - hedvin
5. 4. 2009 13:20
už dost
lidi kdo z vas si něco takovyho koupí?to ma zrychlení jak M5 a to je co řict
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Loptos
5. 4. 2009 13:23
Masaker
Jasne, supervykonne SUV su v dnesnej dobe asi trochu zbytocne. Niekto je pre a niekto proti takymto autam. Kazdopadne modra farba na X5M je uzasna :yes:
Este by ma zaujimalo kto by vyhral pomyselny "boj" Q7W12 ML63 X5M...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 13:49
Re: Masaker
Vyhralo by ho X5 Sport(nie, M nie, toto nie je M. Len v tupých hlavách ľudí z BMW)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2009 14:15
Re: Milý Loptos(i)!
Záleží v ČEM by "soutěžili" ;-)
NEJpohodovější je (z těchto "oblud") ML 63 AMG (to prý i "muňavá" blondýna zvládne "hravě" řídit)
NEJlepší je (z těchto "oblud") X6 (asi ve verzi M) - neb ta "muňavá" blondýna si myslí, že i "obyč" verze 35d je "famózní"
NEJvětší "autobus" (s pohonem "všech") je (z těchto "oblud") Q7 a "monstrózní" W12 to NEzachrání
TO si alespoň myslím já ;-) (a to X5 jsem za "6" vyměnila ÚMYSLNĚ, neb je prostě LEPŠí)
Pěkný den (a na ježdění je mnohem Mnohem MNOHEM lepší/příjemnější/zábavnější nějaká "cupka" ... než se "prát" s fyzikou - třeba SL, nebo klidně i "levné" Z4 35i a ... a možná i "muňavé" TT s R5 motorem - to jsem RÁDA, že se k tomu PO LETECH u audi "vrátili") - tak asi TAK (to "vidím" já ;-) )
6. 4. 2009 07:21
Re: Milý Loptos(i)!
Copak je "muňavá" blondýna ??? není to bloncka s muňkama ?? >:D Tu bych do AMGéčka nepustil. Ještě by mi zamuňovala větranou sedačku >:-[]
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 13:35
STRČTE SI TO DO R|T|
Rada M dostala TURBO. Posielám *** do Mnícohva. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2009 14:08
Re: Ale 507čko!
Já tedy TAKÉ raději VíCEválců a VíCEobjemu, ale "trh" a "doba" si tá ŽÁDÁ ;-\
VZPOMíNÁM, vzpomínám KDO, KTERÁ značka "přišla" s tímt(to) TRENDem snižování počtu válců a pomocí turb(o) "dohánění" výkonu? Au au AU DIv mi hlava nepraskne jak si VZPOMENOUT snažím, ale NEvím/NEvzpomínám - asi nějaká NEvýrazná BEZvýznamná značka to byla... :no:
PS: Už se "těšíte" na nový Passat se základním motorem 1.2?
Tak se TĚŠTE - německem jezdí již testovací "golfkopie" (to píši, neb příští passat je konstrukčně už TOTÁLNĚ a "jen" prodlouženým GOLFem ... a ty "boční" strany těch zadních světlometů - no to zas Galina BÁJiT bude ... :-) )
Pvwěkný den (a já bych v garáži BMW X6M "ustála" - já ANO ;-) )
Avatar - T613
5. 4. 2009 14:12
Re: Ale 507čko!
turbo sem, turbo tam, život jde dál :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2009 14:16
Re: Milý T613!
DVĚ turba sem/tam a život "půjde" JEŠTĚ "dál" :-)
Avatar - wikinko
5. 4. 2009 16:15
Re: Milý T613!
ty 12rocny maly d3ment. este riadne dlho potrva, kym ty urcite veci pochopis...
tak chod pekne na diskusiu pod golfa gti pchat sa GTImu do zadku a podobne hluposti tu uz nepis.
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 16:17
Re: Milý T613!
Aj o dva roky budem ma 12 rokov? >:D Ach jaj. Ty si taký, malý, chlapček, kĺaun na pobavenie. :yes:
Avatar - wikinko
5. 4. 2009 16:50
Re: Milý T613!
cele auto.cz sa bavi na tebe a na tom komu sa pchas do zadku, ak si si nevsimol.
5. 4. 2009 19:21
Re: Milý T613!
>:D kamarade ty se v tomhle v zivote nesvezes, muzes tu jen psat takovedle kydy >:-[]
6. 4. 2009 07:24
Re: Milý T613!
Ty tam pojedeš ??? Tak to je tam pozdravuj a přivez nějaké fotky tohodle krasavce 8-s
5. 4. 2009 15:53
WoW!
Aspoň jednóoóó! Kurnik BESTak je BMW BEST!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dCi"
5. 4. 2009 16:29
huhu
Pojede to jako raketa, ale že je druhá generace X5 a její kolegyně X6 vizuální humus, to tvrdím už od začátku. Vedle jedničkové X5 (před faceliftem, posléze měla výraz jako čuník) vypadají obě jako namočené houby.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 16:38
Re: huhu
Ak by si to nebol ty, určite to GTI dá do ventilku. A myslím to vážne.
Avatar - T613
5. 4. 2009 16:43
Re: huhu
klidně mi ten výrok můžeš přiřknout. O X6 si myslím to samé a X5 1generace byla mnohem hezčí :-!
5. 4. 2009 17:16
Re: huhu
Myslim si to samy. Korunu tomu davaji predni narazniky, ty jsou jak z uplne jinyho auta.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 4. 2009 18:41
Re: huhu
Podle mě bude větší humus 5 GT, než X6, uvidíme...
5. 4. 2009 19:01
Re: huhu
Jasně... za pět let tady budeš básnit, že přesně tuhle cestu nastolil Renault.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 4. 2009 19:44
Re: huhu
Co má Rencek společnýho s tím hnusem od BMW?...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 4. 2009 14:40
Re: huhu
U tohoto BMW asi nic >:D
6. 4. 2009 21:13
Re: huhu
To je fakt, na tebe moc velký sousto. Zůstaň u nedoceněných mrtvol. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 4. 2009 08:47
Re: huhu
Staly se z nich mrtvoly kvůli takovým konzervatistům, jako jsi ty ;-)
neregistrovaný "dCi"
5. 4. 2009 19:28
Re: huhu
Ještě něco?
Avatar - Dylan McKay
5. 4. 2009 17:52
bulvár
Já nevím, že takový auta pomlouvají jen ti, kteří ještě neměli možnost se v něčem takovém svést...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - positivemind
5. 4. 2009 18:56
Re: bulvár
Přesně tak, jednou by se svezli a v pamětech by jim to utkvělo zatraceně dlouho
5. 4. 2009 18:04
Radši M5...
Já bych se v takovém autě styděl!!! je to jako řvát na plný pecky,že ho mám malýho a nemocnýho. soudnej člověk radši zvolí M5!!! P.s. a když už tak bomba by byla X5(1gen.) le mans s V12 McLaren >:-[]
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Dylan McKay
5. 4. 2009 18:16
Re: Radši M5...
Ty se v těch malejch pinďourech nějak vyznáš... >:D

PS: a čím jezdí tihle? [odkaz] >:D
neregistrovaný "RayBan"
5. 4. 2009 22:24
Re: Radši M5...
Stojí frontu na nové Polo ... >:D
5. 4. 2009 18:20
Re: Radši M5...
Jsi soudný a máš tu M5, nebo to jsou jen takový ty fiaťácký výkřiky "coby kdyby byly ryby"?
5. 4. 2009 18:29
Re: Radši M5...
To je známá věc, čím dražší auto, tím menší přirození. Například bylo zjištěno, že ti vůbec nejvýkonější hřebci, takříkajíc choboti, sedlaj zásadně Logany.

P.S. 30. Čísel. Jo, přesně, nezapomeň se večer ve vaně poměřit. A jestli nemáš ani na dýlku ixšestky od Burago 1:24, nech se převorat na ženskou, v tomhle tě nezachrání ani ten Logan... >:D :yes:
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 18:36
Re: Radši M5...
Nemám rád toto vtipkovanie, ale Aby to nepochpil tak, že hrebci v Indii sú výkonnejší než Nano. 8-s :-O
5. 4. 2009 19:00
Re: Radši M5...
:-) To o těch malých přirozeních píší zmindrákovaní lidé, kteří potřebují nějaký hromosvod na svě malosti, tak ho najdou mezi těmi úspěšnými, kteří si nic nepoměřují, jen holt mají dost peněz, aby si mohli koupit auta, jakými chtějí jezdit.
neregistrovaný "507--"
5. 4. 2009 19:12
Re: Radši M5...
Alebo mladí a neznalí, ktorí z toho raz vyrastú.
Avatar - wikinko
5. 4. 2009 19:17
Re: Radši M5...
tak to znie od teba velmi zaujimavo >:D >:D >:D
Avatar - Pierro
7. 4. 2009 11:55
Re: Radši M5...
>:D >:D >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2009 18:57
Re: My Galino VÍME (tedy "tušíme") ....
... PROČ hledáte chlapy co s vw lupo a C1 či Smart jezdí ... prostě jste tak "(u)rostlá" Galino - škoda jen že TAK "ROZMĚRNí" ... "chlapi" se NEvyrábějí ...
PS: Mně by to TAKÉ "chybělo" (MÁM pro vás POCHOPENí ... ale že ani bateriové "VÝROBKY" se VAŠICH rozměrů NEdělají - TO mne ZKLAMALO - ale NE tak jako vás... "chápu" ;-\ :no: 8-s )
Pvwěkný den
Avatar - positivemind
5. 4. 2009 19:00
Re: My Galino VÍME (tedy "tušíme") ....
Ach Kylie, vím že vám to píšu pořád, ale tohle vaše vtipkování a styl psaní je prostě neúnosný :-( nejhorší je že to prostě nedokážu přehlížet, doufám že administrátoři přidají funkci ignorace - ne kvůli kvalitě, ale stylu příspěvku :-(
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2009 19:12
Re: Milý Jakube!
Já už jsem prostě TAKová ;-)
A Galina Tatjana ivanovna na mne OPAKOVANĚ a VELMi "ošklivá" byla a NEchtěla a ODMÍTALA "mírová jednání" ... takže asi TAK (sama si "žádanku" VYPSALA :no: )
PS: A když tu autoNESMYSL vidím - já "reagovat" musím :-)
PPS: Já VELMi "pravdomluvná" (tady možná málem NEJvíc), takže PROČ bych o své služebné POPRAVDĚ NEmohla/NEsměla mluvit?
A navíc: Kdyby jste jí VIDĚL jak ten svůj Golf I. řídí - NEříkal byste tomu "vtipkování", ale ZA BŘICHO BYSTE SE doslova POPADAL :-)
Avatar - positivemind
5. 4. 2009 19:17
Re: Milý Jakube!
JÁ vím, ale LIBÍ se vám snad TENhle styl psaní? ... neMŮŽU to vySTÁT ... i když je to jen blbost, PROstě mě to doVÁDÍ k ŠÍLENSTVÍ ...
Avatar - Dylan McKay
5. 4. 2009 19:19
Re: Milý Jakube!
Jakube ONA je prostě TAKOVÁ, a NEJlepší je ji asi NEčíst, protože ne OBSAH, ale ten STYL je na BLITÍ... ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2009 19:23
Re: Milý šviháku (lázeňský)!
Díky za "respektování" toho OBSAHu ;-)
PS: Ale jinak PRAVDU máte - se mnou asi NIC NEnaděláte - já jsem opravdu "taková" .... "jiná"
Pěkný den :-)
Avatar - Dylan McKay
5. 4. 2009 19:28
Re: Milý šviháku (lázeňský)!
Prostě taková "JINÁ Kylie"... ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2009 19:31
Re: Milý šviháku (lázeňský)!
Ano, ano ;-)
TAKová co místo "I Should Be So Lucky" raději Lindsay Buckingham(a) poslouchá ;-)
PS: A jestli NEznáte "Under The Skin" (na hifi-voice.com je na něj PĚKNÁ recenze!) a "Gift of Screws" tak to HONEM rychle NAPRAVTE! - TO vám "doporučuji" já :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2009 19:21
Re: Milý šviháku (lázeňský)!
Tak TAK NEpište, NE? :-)
PS: NEbo TAKto psané "textíky" alespoň NEčtěte - TO se "zvládnout" DÁ ;-)
Pěkný den (a NE"šilte" - NEvím co je HORŠí, já zas "šílím" z některých NEsmyslů co se tady "dočítám" :-) )
Avatar - rarsch
6. 4. 2009 10:45
Re: Milý šviháku (lázeňský)!
Kylie, nezbývá mi než se přidat k názoru, že píšeš vskutku otřesně.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2009 21:30
Re: Milý rarsch(i)!
Já i u autíček dám spíše na "obsah" (a to POD kapotou ;-) ), než na tvary vnějších plechů nebo plasty palubky (a mně se TYTO "tvary písmenek" prostě zrovna "líbí" a "vyhovují" Mi :-)
Pěkný den
Avatar - skejpa
5. 4. 2009 20:52
Re: Milý rarsch(i)!
koukam, ze nejsem jediny, kdo by tenhle styl psani odmenoval nejakym krasnym banem...
Avatar - Dylan McKay
5. 4. 2009 19:17
Re: Milý rarsch(i)!
Navtech a GTI, díky! >:D :yes:
Neměli bysme tolerovat bulvární týpky na stránkách o autech.
Člověk tu žasne nad tou technikou, a pak nějakej slinta dopředu ví, co má majitel v trenkách... >:D
5. 4. 2009 19:23
Re: Milý rarsch(i)!
Tak tihle tíípci vetsinou cisti boty pred obchodem takze maji o pindourech prehled hezky odspodu >:-[]
6. 4. 2009 07:28
Re: Milý rarsch(i)!
Chudák Passer (ová) 8-s :*) >:D
6. 4. 2009 08:57
Re: Milý rarsch(i)!
Ten taky ještě neprozřel a má auta úplně na nic. To já kdybych... ;-)
6. 4. 2009 13:56
Re: Milý rarsch(i)!
No tak 30 tam není. Ale jinak se cejtim vpoho. Narozdíl od okolí který nedokáže přijmout jinej názor na X5,6M. A na ženskou se nech předělat radši ty, mě by to asi nesedlo. >:-[]
neregistrovaný "Horways"
5. 4. 2009 19:02
Re: Milý rarsch(i)!
>:D >:D
5. 4. 2009 18:39
řidičák C
takhle to pujde ještě 4 roky, a budeme potřebovat na řízení těchto mastodontu řidičák C. Může mi někdo vyjmenovat, co je v tom autě tak těžkého, když autobus o hmnotnosti 5ti těchto aut převeze 45 sedících a 120 stojících lidí? [odkaz] fuj, já to nechci. a nebo jinak: muj kchár má 1/4 hmotnost zmíněných bwm. nelétám letadlem, neplavím se po lodi, abych potkával v provozu mnohem jiné ráže, než mám já.
Rozbalit vlákno
2
5. 4. 2009 18:41
Re: řidičák C
vyhlašuju soutěž: kdo dosáhne první v sériové výrobě (min. 5000 vozidel ročně) pohotovostní hmotnosti 3000 kg?
6. 4. 2009 00:25
Re: řidičák C
A co bude hlavni cena? Ja jen, ze GM docela potrebuje pomoc. PS: Hummer H1.
Avatar - jurajos
5. 4. 2009 19:29
Kdyby ,ryby...
...polovica z tých čo sa tu ostentatívne striasa hnusom by dala aj obličku s ľadvinou grátis, za hoc aj tretinu z tohto auta.
Mne by stačil aj ten fantastický modrý lak, ktorý je na tej X5 M tak nevhodný, až si tam neviem ani iný predstaviť.
Rozbalit vlákno
8
5. 4. 2009 20:04
Re: Kdyby ,ryby...
Hlavně tatrovák, ten by za tu obličku vylízal všechny kopřivnický komunikace a tady machruje!
Avatar - T613
5. 4. 2009 20:09
Re: Kdyby ,ryby...
Beru, ale musíš mi tu X6M koupit! ;-)
P.S: modely neberu ;-)
5. 4. 2009 20:12
Re: Kdyby ,ryby...
Jo, tak tohle je všeříkající věta pro všechny odpůrce >:D
Avatar - T613
5. 4. 2009 20:14
Re: Kdyby ,ryby...
samozřejmě jak jinak. Odpůrci mají malí páky >:-[]
5. 4. 2009 20:24
Re: Kdyby ,ryby...
Tak to maj na všechny SUV a nedostupnej svět všeobecně. ;-)
Avatar - T613
5. 4. 2009 20:27
Re: Kdyby ,ryby...
Proti SUV nic nemám, proti X6 jo ;-)
5. 4. 2009 20:44
Re: Kdyby ,ryby...
Však ty si celej zvrácenej! >:D
Avatar - T613
5. 4. 2009 20:19
Nominace na zlatý ventilek
X6 je krásné auto :-! >:D ;-)
Rozbalit vlákno
2
5. 4. 2009 20:22
Re: Nominace na zlatý ventilek
Hlavně ty si krásnej ventil! >:D
Avatar - T613
5. 4. 2009 20:26
Re: Nominace na zlatý ventilek
jáá jsem vypouštěcí ventil!
mým snem je být napouštěcí ventil!
ale hlavně nechci býti dematelkobil!!
5. 4. 2009 21:19
BMW a jeho zákazníci
Nedivím se BMW, že taková auta navrhlo a vyrábí. Předpokládají, že se budou slušně prodávat a přinášet zisk. Obávám se, že se nemýlí.

Divím se zákazníkům BMW, že taková auta chtějí a kupují, resp. nejspíš budou kupovat. Nekomentuji vzhled, někomu se líbí, jinému ne. Ale nechápu, co auta podobné kategorie přináší za výhody, a to jsem jich už pár řídil. Na silnici jsou ve všem horší než srovnatelný kombík (řekněme M5 Touring), prostoru uvnitř je stejně (X5) nebo míň (X6), aktivní bezpečnost a pohodlí je horší. Do terénu jsou ta auta naprosto nevhodná a nikdo tam s nimi nikdy nepojede, na zasněženou silnici pohodlně stačí pohon xDrive v normálním kombi. Jediná plus mohou být teoreticky vyšší pasivní bezpečnost a zvýšená pozice za volantem, což ovšem rozhodně neznamená jednodušší parkování.

Za ty peníze mi mnohem větší smysl dává kombinace dvou aut - kdybychom měli zůstat u BMW, tak třeba 530ix Touring a 130i, nebo třeba 325ix Touring a M3, popř. dokonce M5 Touring a MINI... No schválně, co byste si vybrali?
Rozbalit vlákno
6
5. 4. 2009 21:32
Re: BMW a jeho zákazníci
Já rád takhle fantazíruju v realitě a ne v tom, co bych. Každopádně někomu třeba u ML63 stačí přidání plynu na rovině, což je doslova extáze. Jsou lidi, co jsou ochotni za to i zaplatit a netrápí je nějakej smysl. Už před 17 lety jsem zažil podobnou extázi v GMC Typhoon a vůbec jsem neřešil, jestli to má smysl, nebo ne.
5. 4. 2009 21:37
Re: BMW a jeho zákazníci
Ale to pořád nevysvětluje, proč by to v ML63 měl být nějak větší zážitek než v E63, která s tím samým motorem líp zrychluje, líp brzdí a líp zatáčí (čert vem, že i trochu míň žere a stojí, to je v téhle kategorii jedno). O C63 ani nemluvě...
6. 4. 2009 08:49
Re: BMW a jeho zákazníci
Zážitek podobný, ale v jiném autě - možnost volby.
Avatar - T613
5. 4. 2009 21:34
Re: BMW a jeho zákazníci
Hledat smysl v autech, tak jezdíme všichni v unifikovaných krabicích podobných wartburgu 353. Nehledej tedy v jednotlivých modelech smysl, ale jen to jestli tě osloví nebo ne.
6. 4. 2009 08:50
Re: BMW a jeho zákazníci
:yes:
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2009 00:46
Re: BMW a jeho zákazníci
a mozno skoncime ako obete znacky, zly zart z mnichova prejde a vsetci len kvoli znacke uznanlivo kvaju hlavou :-O BMW nemoze urobit nic zle predsa, nie?
Avatar - salamoon
5. 4. 2009 22:25
Megahlupost
:no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Horways"
6. 4. 2009 08:08
Re: Megahlupost
Ano, to seš. ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
5. 4. 2009 23:33
Hezké...
...kola. Ne tak jako ja proti nemůžu nic vytkhnout, ale zvolil bych raději nějaky M paket pro normalni X6, X5 třebas... Umim si představiv naši 35 D s nějakym doplnkem. Ohledně motorizace...Najdou se lidi co si to radi koupi a nebude jich zas tak málo...ono se to nezda ale prodavat se to bude. Každého věc jak uváží. Ja zastavam nazor stači 300 koni v dieslu a pokud mam nutkani blbnout přiberu M3...

Mnozí X6 odsuzuji za jeji nevyužitelnost, ja to vidim jako prvni správně vystižene auto z těch všech SUV....Prostě vím že 95% se jezdi po cestě (ano jsou jedinci co jezdi teren) a proto si myslim že tohle byla dobra volba. Navic designově působí na všechny a uvnitř se citite jako opravdu v nějakem coupé protože toho mista neni na zbyt....at každy uvaži po svém.

Za co bych je odsoudil jsou gumy...Tento tyden to šlo na letni (275/40 R20 a 315/35 R20 RunFlat) a na některych typech vozovek to při 80 v zatačce snad začina poskakovat, takovy divny pocit ale ne že by to bylo nestabilni...akorat si při tomhle neumim představit cvaknout na SPORT....

Osobně bmw fandim at vyvijeji konkurenci schopna auta, každy tomu musi odolavat...Osobně řikam silne motory za pomoci turba klidně protože emise jsou emise a jsou na ně přísní a spotřeba taky hraje na naše oči(ikdyž stejně moje osobni hymna je zvuk nynějši M5 a jeji nástroj)....Osobně řikam proč ne vykon do velkych aut, je to zas jiny rozměr....Ale TO Mko jakož pro celý vůz se mi prostě nezdá...Ještě M sport paket...ale v Mku celé...nevim nevim. Pro mně to hraje roli označeni pro jiná vozidla...

edit: Lituju jestli tohle někdo četl :-D je pozdě a ja se nějak rozepsal :-D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donovan"
6. 4. 2009 13:36
Parádní káry
Ještě větší frajeřina, než Humr na blyštivě stříbrných dvaadvacítkách. Hlavně ten sportovní podvozek, to musí být svezeníčko :yes:

8-s Ještě donedávna znamenalo označní BMW //M záruku špočkového sportovního vozu :-( Dejte světu další Z4 M, dinosauři už vymřeli. Nepochybuji, že tato auta se budou prodávat výborně, mám ovšem obavu, že dojde k inflaci značky. Nebo přinejmenším k inflaci "M" badge.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Horways"
6. 4. 2009 20:47
Re: Parádní káry
Schyzofrenik?
neregistrovaný "babo"
7. 4. 2009 00:03
ako ma vyzerat M?
Bol som jazdit v Brne na okruhu na Renocar. Paradne to tam daval manik na M3 E46 CSL, myslim, ze o nom prave bol aj clankok v AUTOCAR ceskej verzii. Parada.
Ale toto? X5M a X6M? X6 samo o sebe je dost nepochopitelne, ze zatial jazdi lepsie ako X6 ako X5 je len tym, ze ma akritvny zadny diferencial, inak ak by dostali rovnaku technologiu, ta by bol rozdiel zanedbatelny. X6 ma cele jediny zmysel - aby majitel ukazal svetu kolko ma prachov.
Samotne X5M este chapem ako odpoved neskoru na CAYENNE, ci ML AMG, ale...
O co smutnejsie este bude M5 s tym fukanym motorom (aj ked je to softurbo)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
7. 4. 2009 12:35
Re: ako ma vyzerat M?
Plačky naší kačky, nepochopitelné, jediný zmysel... Babo, prostě nemusíš všechno chápat, přesto věz, že smysl může mít ledasco. Jinak nářky nad smutnou M5 s fukanym motorom, to je k smíchu, X5M jsi nejel, nevíš, co to umí, ale k obyč. 4,4 turbo se dostat můžeš, tak to projeď, ať si zbytečně necintáš pentli. M5ka dnes začíná zastarávat z pohledu přicházející přeplňované konkurence viz. jag právě proto, že ten desetiválec je úžasný motor, ale tak do supersportu, M5ka má být supersedan a tam je dnes jen točivý motor málo, protože dostat z něj to nejlepší dokážou v praxi možná tak řidiči ringtaxi, pro cílovou skupinu dálničních jezdců je z hlediska motoru ten vypiplaný desetivál horší než kompresorová nebo turbená konkurence. Osobně vůbec nemám strach, že by emková inkarnace turbeného osmiválce měla nějak přijít o charakter nebo že by to měl být krok zpět. Měl bych se tím co nevidět svézt v X6M tak doufám, že se nepletu. ;-)
Avatar - Pierro
7. 4. 2009 12:42
Re: ako ma vyzerat M?
Bude článek kámo?? ;-)
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2009 00:43
Re: ako ma vyzerat M?
jasne, ze je to krok spat, cele fukanie. Pred par rokmi este BMW tvrdilo, ze fukane motory robit nebude.

M5 - ten motor tam je malo? 520Nm??? OK, RS6 a jag budu mat vyzehlenejsiu krivku tociveho momentu, no a? Na dialnici je aj M5 pekelne. Aj tak je momenatlne M5 najsportovejsi supersedan, ide o to, ze take auta by si nemali kupovat dialnicni zavodnici, ti nech lietaju na 535d... Snad ale aspon raz zobrat take nieco na okruh by bolo slusne a netreba tam driftovat, ako chlapci vo Fifth Gear, staci stopa...
Britske slinty na jag. mi pridu smiesne. Sutcliffov IS-F bolo skoro najlepsie M3, ale zrazu je JAG este uzasnejsi... A bude uzasny aj TATA NANO, Briti budu tlacit snad aj to.

Rozdiel medzi X5 a X6 keby BMW naozaj chcelo je smiesny a zanedbatelny. X6 su proste cisarove nove saty, ktore pochvali kazdy len kvoli vrtulkovemu odznaciku, Actyon ale Ti isti vysmiali (co i len z hladiska dizajnu, iste, ze v ostatnom je velky rozdiel).
Ten by nebol mendzi M3 a M3 CSL. A na co by nam bola Z4M, ze? (1ka by nieco tiez take mohla mat, coupe urcite) No ano, ta predchadzajuca Z4M sa az tak nepodarila, riadenie bez citu (slaby prehlad o diani pod kolami) a totalna zakernost, ked auto avizuje problem, je uz casto neskoro...
Preco automobilky, ktorym fandim zacali mat divnu politiku, to fakt nechapem :no:
neregistrovaný "baschwek"
7. 4. 2009 21:49
cocks
To vypadá že Clarkson má podle všeho pravdu, když tvrdí že "cocks" opouštějí bmw a začínají si kupovat audiny, tohle vypadá jako poslední zoufalý pokus jak je udržet :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2009 00:45
Re: cocks
:-) >:-[]

jo, ked fakt vypada, ze 335i je horsia ako S4 nova... Hm, BMW ma problem.
neregistrovaný "SR20"
18. 4. 2009 22:02
fuj
zopakujem svoj udiv nad tym, ze produkty M-GmbH su ohavne tlste preplnane terenne stvorkolky. No nic, manzelky futbalistov sa tiez nejako potrebuju prepravovat. A ja idem zvracat ... .
Rozbalit vlákno
0
14. 7. 2009 22:10
4,4 twin turbo??
To bude zase hadic a trubek pod plastem...:D ale jinak moc hezký...
Rozbalit vlákno
0