Vzhledove pekny, pristrojovka zajimava, rozmery optimalni. Jak auto jezdi nebo se bude kazit popravde netusim, ale prvni dojem i pres maly motor zatim dobry :yes:
v koloně se popojíždí pokud ti neuniklo a ty kolony sou v jistých městech obden....A jak se to 2 a víctunové monstrum rozjídždí, tak to baští.... obvykle poněkud víc než udává výrobce, že.
Německo už plánuje zakázat i benzíny, všechny starší EURO 2....za pár let to bude, euro 3,4, a pak zakážou vše a řeknou kupte si elektromobil nebo hybrid.
Dočkej času, tahle pomatená země, která způsobila všechny prů*ery Evropy za 150 let je schopná všeho.
Já bych zavedl normu EU, že každej kdo má SUV větší než X5, Q7, tak musí mít v kufru Smarta, ten v koloně vytáhne, suv odstaví, odjede si tím kolonu a pak se pro svůj mastodont vrátí. :-) A ti co budou mít diesel, tak místo Smarta budou muset mít skládačku. ;-)
Ne, já bych zavedl, že každej, kdo má takhle velké SUV a je jedno, jestli je to diesel, hybrid, nebo benzín, by na každou 1 jízdu do města měl jet 5 dalších MHD... >:-[] Hned by to prospělo ekologii :-)
někdy mám pocit, že nejsi hoden občanského průkazu. kolega mluvil o průměrné kombinované spotřebě. a ty začneš o kolonách... tvl co to má spolu společného? ještě jsem nikde neviděl, aby se udávala spotřeba v kolonách...
A v tom to práve je. Vo veľkých mestách si v kolóne v zásade permanentne. Tieto autá (najmä vzhľadom na ich cenu) si kupujú zákazníci z "vyspelej" časti sveta, kde štatisticky viac ako 60-70% obyvateľstva žije v mestách. A teda sa dostávame k tomu, že mi je úplne zbytočný údaj o spotrebe, ktorú by som som dosiahol v optimálnych podmienkach (bezvetrie, suchá cesta, rovina a dodržiavať 100km/h), keď 70% času jazdím v kolónach. Ale tam by už tie jednociferné čísielka a energetické štítky až také veselé neboli. Takže kolega nad tebou má pravdu, a ty sa naďalej vytešuj nad "reklamnou spotrebou" uvedenou v TP. A hlavne ak to máš na firmu a účtuješ reálnu spotrebu vs. udávanú... 8-s
Protože místo spotřeby ve městě by se dnes měla udávat spotřeba v koloně. Ono pak z tabulkového 6,5 naftičky ve městě je reálných 9,1 >:D Místo tabulkových 9 je reálných 13naftičky.
A u benzínu kde je město 12 je realita 16-18 >:D
Jezdím denně Prahou, tak vím. Ostatní města jako Brno, Ostrava, Plzen resp. kamarádi z nich hlásí to samé - denně kolony a poposkakování.
Jezdil sem tou prahou vším od litrového Smartu po 3,6 V6 v Camaru či cadillacu tak vím kolik to žere. A kolik žere nafta vím taky - XF 3,0 D >:D
9 je hodně, to strašně záleží, jak se rozjíždíš, když jedeš jen na volnoběh, tak z 6,5 na 9 zas tak neskočíš. Když jsem před nedávnem zkoušel ekorun, což zahrnovalo i ty kolony po Praze a fakt jsem se hlídal, tak jsem nad kombinovaný průměr vůbec nevylezl. Horší je, že v té koloně prostě tu a tam přišlápneš plyn, vystřelíš z křižovatky a tam už lezeš výš a výš...
Mne spíš udivuje ta diskotéka uvnitř auta, interiér slušný, ale jak se to rozsvítí + všude neony, to je maso >:D
9 normální spotřeba 3,0 naftového šetiválce v Praze. Pod méně jezdí jen ten, co vyjede v 5 ráno a domů jede 22 večer enbo jezdí jen víkendy.
Jinak unreal....
U tohohle motoru, s výkonovým upgradem na 405 hp mám za posledních 20 tis. km hodnotu spotřeby na 10,4 - auto váží 1800 kg a jezdím asi v trochu jiném režimu, než bude jezdit X5. Kolon je dost a dost po Brně. Nemyslím si, že by to bylo u X7 o moc víc.
Kdo tohle auto pořídí na čistě městský provoz je blázen.
Nicméně, ten motor, je v současnosti podle mého nejlepší benzín u BMW a 50d nebude o moc úspornější.
mali byt za mna kusok mensie a mohlo to byt nakoniec aj kukatelne auto.... ale je mi na druhej strane jasne ze tie obrovske ladviny tu nie su celkom nahodou .... proste byt co najvacsi vo vsetkom za kazdu cenu aj na ukor krasy tu bola zda sa jasna priorita .... a za mna osobne moc taketo mastodonty dnes uz stejne nefrcia ... aj predaje velkych inych SUV obecne klesaju ...skor sa dari mensim kuskom ( max. do tych 4,7-4,8m ).. ale ved uvidime.... nakoniec nebolo by to prve bmw ktore by v poslednych rokoch skoncilo bez nastupcu
PS: ono uz aj sucasna X5 a X6 su cez zdravy limit a obrovske .... o to viac sa ale aspon ujde zakaznikov modelom X3 a X4 ktore este da sa povedat davaju zmysel :yes:
Ten čumák připomínající otisk mého spoceneho zadku na kožené sedačce má beztak na svědomí ten Slovák co si ho tam naverbovali že škodovky a dobře jim tak. Čekal jsem sice něco jako jeden světlomet uprostřed těch ledvin, ale tohleje taky dobrý průjem.
Mám interní informace z BMW. Vedení je zhnuseno tím, kolik lidí kupuje SUV a proto se rozhodlo, že je začne dělat ošklivější, a v mezičase dává na trh takové designové lahůdky jako třída osm. Což se logicky projeví na prodejích:)
Mě nějak přijde, že oproti GLS a Range Roveru se vydali cestou Audi Q7. Vypadá to jako vyšší kombík sprcnutý s SUV 7-er, stejně jako to udělali X. Přitom X5 a X3 jsou nějak ještě pořád SUV.
Ahojte, za mě je to moc pěkné auto, viděl jsem ho už naživo v BMW kavárně v Mnichově a myslím, že až jej uvidíte naživo , nekteří kterým se zdá že je to hnus, pozmění názor. Dokonce bych řekl, že to má ten správný wou efekt, když to auto vidíte. Myslím , že má daleko blíž k Range Roveru, než ke GLS, ale za podstatně jinou cenu Range rover za ty peníze nekoupíte.
Já do něj určitě jdu ,jen mě mrzí , že v německu je na výběr víc barev karoserie a obložení interiéru (zrovna barva Vermontbronze kterou bych chtěl, je dostupná jen v německém konfigurátoru), a české ceny taky trošičku natáhli, oproti německým. Ale jinak jsem zrušil objednávku X5 a čekám na X7.