Pojišťovací společnost Aviva angažovala do svých řad bývalého úspěšného závodníka F1, aby se stal hlavní tváří nové reklamy. Ta se bohužel u britských úřadů nesetkala s úspěchem.
Ako keby to ludia nemali kde inde vidieť, ako vyzera riskantna, rychla, športová ci závodná jazda. Kedykoľvek nezávisle od tejto ci inej reklamy to moze ktokolvek vidieť a moze ho napadnúť to napodobňovať. Totalnu cenzúru aj tak nezavedu, tak naco je toto dobré... Aby sme boli ako ovce držaní v atmosfére "velky Brat sa pozerá! Nemysli si že môžeš čokoľvek!"
Však to je jasne ze môžeme len to, co neublizuje...a jedinci, ktorym to jasne nie je, to budu skúšať aj tak...
Zkuste se zamyslet, zda když vyhraji Velkou cenu, zda je to Trumf, anebo triumf, protože význam těch slov je dost odlišný, ale to bych kvalitnímu novináři, jakým bezesporu jste, nemusím vysvětlovat.
Uvědomuješ si, že patetický znamená, když to řeknu jednoduše, emocionální, vášnivý (původem z řečtiny)? Na rozdíl od anglického pathetic, což je (mimo jiné) ubohý.
boze ale ho doriadili >:D ... ale tie oci... to nejde nespoznat .. spoznal by som ho.. aj alonsa.. aj miku... aj hilla ... verim ze ano ( ale ti "zakaznici" ho asi ani moc nevideli... len nastupili a zrazu sa nestacili divit... takze ich reakcii chapem :-) ) :yes: