Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bugatti Veyron pokořil 400 km/h

Na konci dubna proběhlo na trati Ehra-Lessien v Německu pod dohledem Volkswagenu a TÜV testování 1000koňového veyronu. Podle vyjádření Bugatti projel vůz několikrát rychlostí převyšující 400 km/h.
Zpět na článek
20. 5. 2005 11:10
neregistrovaný "Jozki."
20. 5. 2005 11:16
neregistrovaný "Mikulas"
20. 5. 2005 15:32
neregistrovaný "GTR"
20. 5. 2005 16:41
neregistrovaný "jerevan"
21. 5. 2005 01:34
neregistrovaný "jan"
21. 5. 2005 01:35
neregistrovaný "jan"
21. 5. 2005 09:20
neregistrovaný "anonym"
21. 5. 2005 15:43
neregistrovaný "jerevan"
21. 5. 2005 15:39
neregistrovaný "jerevan"
25. 8. 2005 10:14
neregistrovaný "Sepulpsycho"
20. 5. 2005 11:13
neregistrovaný "Mikulas"
20. 5. 2005 11:21
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 5. 2005 11:29
neregistrovaný "Mikulas"
20. 5. 2005 12:38
neregistrovaný "Marko"
20. 5. 2005 13:17
neregistrovaný "Jozef"
20. 5. 2005 13:33
neregistrovaný "Marko"
20. 5. 2005 15:43
neregistrovaný "Jozef"
20. 5. 2005 15:52
neregistrovaný "Marko"
20. 5. 2005 13:04
neregistrovaný "Magor"
20. 5. 2005 14:52
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 5. 2005 13:42
neregistrovaný "nikdo"
20. 5. 2005 11:33
neregistrovaný "Jozki."
20. 5. 2005 16:30
neregistrovaný "Don"
23. 5. 2005 08:41
neregistrovaný "Baldi"
20. 5. 2005 13:24
neregistrovaný "Yellow"
20. 5. 2005 14:10
neregistrovaný "negramot"
27. 5. 2005 00:29
neregistrovaný "hattori_hanzo"
20. 5. 2005 13:43
neregistrovaný "Tempesti"
20. 5. 2005 15:55
neregistrovaný "Yenkee"
20. 5. 2005 16:15
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 5. 2005 16:21
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 5. 2005 11:19
neregistrovaný "Yenkee"
23. 5. 2005 08:37
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 5. 2005 20:28
neregistrovaný "Jozki."
20. 5. 2005 18:18
neregistrovaný "neran"
20. 5. 2005 18:43
neregistrovaný "Marko"
20. 5. 2005 22:59
neregistrovaný "neran"
20. 5. 2005 23:30
neregistrovaný "Marko"
21. 5. 2005 08:31
neregistrovaný "neran"
21. 5. 2005 01:30
neregistrovaný "jan"
21. 5. 2005 08:32
neregistrovaný "neran"
21. 5. 2005 10:38
neregistrovaný "Stoupa"
21. 5. 2005 12:39
neregistrovaný "Mech13"
22. 5. 2005 14:37
neregistrovaný "anonym"
23. 5. 2005 14:25
neregistrovaný "P"
24. 5. 2005 15:07
neregistrovaný "Stoupa"
21. 5. 2005 18:27
neregistrovaný "JP"
22. 5. 2005 12:04
neregistrovaný "Albiman"
22. 5. 2005 19:24
neregistrovaný "Ronald"
23. 5. 2005 12:37
neregistrovaný "Jura z Brna"
23. 5. 2005 15:10
neregistrovaný "ondro"
24. 5. 2005 22:16
neregistrovaný "Montoyka"
26. 5. 2005 09:40
neregistrovaný "jipoid"
26. 5. 2005 12:58
neregistrovaný "Manga"
11. 1. 2006 22:41
neregistrovaný "Dominic"
26. 8. 2007 20:36
anonym
neregistrovaný "Jozki."
20. 5. 2005 11:10
Priemer 406.
Bolo to vraj 405 a potom 407 km/hod. Vraj sa pokusia dosiahnut este vyssiu rychlost. Ta ista trat kvoli tomu ze je len malo trati na ktorych sa to da.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Mikulas"
20. 5. 2005 11:16
Re: Priemer 406.
Nechapu teda cloveka,ktery si to koupi, kdyz teoreticky nema kde jet 400.Investoval bych radsi do Porsche GT. Neni tak rychle,ale jeho vlastnosti a prestige mi to budou bohate kompenzovat..
neregistrovaný "GTR"
20. 5. 2005 15:32
Re: Priemer 406.
No ty si teda odbornik,podla mna ma nazov Bugatti omnoho lepsi zvuk ako nejake blbe Porsche, a navyse m8 za sebou skoro 100 rokov historie, co Porsche urcite nie!!!
neregistrovaný "jerevan"
20. 5. 2005 16:41
Re: Priemer 406.
Uplne s tebou suhlasim.. Bugatti znie omnoho lepsie ako Porshe.. A urcite by som chcel mat pod kapotou racej 16valec... Okrem toho,ak sa toto dostane do vyroby,urcite to bude maloseriovka,nie jak Carrera GT,ktoru moze mat hocikdo s tucnou penazenkou
neregistrovaný "jan"
21. 5. 2005 01:34
Re: Priemer 406.
bugatti zni krasne ale i krasne nespolehlive na beznou jizdu. Porsche muzes vzit bez problemu na sluzebni cestu u bugattiho bych mel strach ze se rozpadne (myslim stare modely) staci mi ferrari ktery pri odtimer zavodech v alpach stoji na kazdem rohu z otevrenou kapotou ) to jsou vsechno vystavni auta z kteryma nemuzes jak u porsche bezproblemu najet vic jak 10tisic
neregistrovaný "jan"
21. 5. 2005 01:35
Re: Priemer 406.
carrera gt je omezena na 1000kusu a uz davno vyprodana
neregistrovaný "anonym"
21. 5. 2005 09:20
Re: Priemer 406.
presne tak. A ak si sledoval uvedenie veyrona trh(uz mal byt na trhu asi 2 roky)my nemozes povedat ze slovo bugatti dobre znie. a po tolkych konstrukcnych problemoch(2-krat ho chcely zrusit) tomu autu nemozes verit.
neregistrovaný "jerevan"
21. 5. 2005 15:43
Re: Priemer 406.
Ano neveril by som mu az tolko jak napriklad Subaru... Ale toto nieje auto na dlhe trate,von koncom nie na sluzobne jazdy (ako napisal jan). Ale keby sadnem do toho Veyronu,tak by to bol asi vacsi zazitok ako v Carrere
neregistrovaný "jerevan"
21. 5. 2005 15:39
Re: Priemer 406.
ak budu robit to bugatti tak to odhadujem tak na 100 kusov a nie 1000
neregistrovaný "Sepulpsycho"
25. 8. 2005 10:14
Re: Priemer 406.
Jozki a jak si to zjistil???
neregistrovaný "Mikulas"
20. 5. 2005 11:13
Jak dlouho???
Chci znat vas nazor na to jak dlouho si myslite ze Bugatti bude nelrychlejsim seriovim vozem sveta??? Jelikoz VW prodelal vic penez nez nas stat diky grossovi, nejspis se ted modli,aby neprisel chrysler se svym ME Four-Twelve, ktery by mel podle predpokladu take dosahovat 400 za hodinu. Bugatti mi bohuzel nedava jinou sanci,nez byt skepticky...Takze tak 5let a neli min
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 5. 2005 11:21
Re: Jak dlouho???
nemyslim si, ze by u VW meli mit strach o zakazniky, ktere by mohli ztratit v souboji (jmen) Bugatti vs. Chrysler; jak dlouho zustane Bugatti nejrychlejsim seriovym vozem nezalezi jen na Bugatti (spis nez na nejaky Chrysler bych hadal, ze dalsi pokus prijde od Koenigseggu)
neregistrovaný "Mikulas"
20. 5. 2005 11:29
Re: Jak dlouho???
Je fakt ze tech automobilek se na bugatti zbiha dost. A je taky fakt ze lidi co maj prachy je jeste vic. Veyron ma ale jednu slusnou nevyhodu...zestarl. Budis. Kdyz prisel, byla to bomba,ale po tech letech??? Je to hodne sporny a o nakem retro-stylu nemuze byt rec.Sem zvedav jak to zvladne
neregistrovaný "Marko"
20. 5. 2005 12:38
Re: Jak dlouho???
Mam podobny nazor ako Ty, a zcasti aj ako Yaroukh. Auto bolo vyvijane zbytocne dlho, za tu dobu minimalne moralne zostarlo. Tiez si myslim, ze ta rychlost je absurdna. V realy nepouzitelna a naviac 99% majitelov to auto ani nebude v takej rychlosti zvladat. Budu mat iba nieco, co moze tak rychlo jazdit. Predaj auta tiez poskodilo prve ohlasenie problemov so stabilitou - vtedy sa vazne uvazovalo o znizeni rychlosti na 370Km/H. A to im vela kupcov odhlasilo objednavky - a uz sa nevratili. Ale zas si myslim, ze ini sa najdu. A tiez si nemyslim, ze je dolezite, kedy bude auto prekonane - taka rychlost je hlupost. Chrysler ME4-12 stavat nebude, uz to potvrdil. To skor ten Koenigsegg - ten si na tom ako mal firma este moze budovat imidz. VW uz prisiel na to, ze Veyron je blbost a pripravuje na rok 2008 mensi "Vimille" na platforme Murcielaga. Al, ja by som zacal sttavat radsej velke cestovne limuziny, tak ako som to napisal v prispevku pod Audi Q7. Alebo zakazkove coupe v style Weismann GT. Teda tak ako to Bugatti robilo za starych dobrych cias.
neregistrovaný "Jozef"
20. 5. 2005 13:17
Re: Jak dlouho???
Pokial viem,Koenigsegg dosiahol rychlostny rekord na okruhu Nardo,kym Bugatti na rovine (aspon som to niekde cital).Som presvedceny,ze na dlhej rovinke by dosiahol vyssiu rychlost.Existuju vobec nejake pravidla pre taketo rekordy,alebo je jedno,kde bola rychlost dosiahnuta?
neregistrovaný "Marko"
20. 5. 2005 13:33
Re: Jak dlouho???
Vies, ze toto neviem! Ale zda sa mi, ze ak robis oficialnu jazdu pod FIA robi sa to vzdy na klopenom okruhu. Ale v pripade Koengseggu ani Bugatti (ani Mclarenu) sa nerobilo auto so zamerom postavit to za kazdu cenu najrychlejsie, naviac to podporit oficialnym zapisom. Vsetky tie projekty boli same pre seba a nie primarne proti niekomu.
neregistrovaný "Jozef"
20. 5. 2005 15:43
Re: Jak dlouho???
Ja len,ze aj Mclaren aj Koenigsegg boli alebo su uvedeni ako drzitelia rekordu v Guinessovej knihe,pricom Mclaren dosiahol rekord na rovinke kym Koenigsegg na klopenom okruhu a Bugatti zase na rovinke. Pride mi to trochu nefer. Viem,ze tieto auta neboli robene kvoli rychlostnemu rekordu,ale ked uz sa bavime o oficialnom zapise,mali by byt podmienky rovnake pre vsetkych.Ved aj z clanku nepriamo vyplyva,ze VW asi poziada o zapis. Avizovana maximalka Koenigseggu bola tusim 395 km/h a myslim,ze by ju v pohode na rovnej trati dosiahol,aj ked na Veyron by to uz nestacilo. Nema ohladom toho nejake informacie redakcia auto.cz
neregistrovaný "Marko"
20. 5. 2005 15:52
Re: Jak dlouho???
Guinessova kniha zapisuje vsetko mozne. Oni nemaju nejake pravidla typu: musi to byt za rovnakych podmienok, atd... Takze aj zapis Bugatti bude taka komercne ludova zalezitost (myslim v style Guinessovskych "rekordov")
neregistrovaný "Magor"
20. 5. 2005 13:04
Re: Jak dlouho???
Súhlas, a to nehovorím o tom že Koenigsegg spravil takmer to isté za polovičnú cenu s polovicou válcov čo má Bugatti... Ale na svete je dosž snobov ktorý si to Bugatti kúpia už len preto že je najdrahšie, najazdia s ním tak 1000km za rok. Bude z neho zberateľská rarita.
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 5. 2005 14:52
Re: Jak dlouho???
"Takmer to iste." Toe silny kafe. Jak dlouho se Koenigsegg pachtil za rekordem McLarenu, aby ho nakonec prekonal o mizerne 2kmph. A ty tu budes petinasobnemu rozdilu rikat "takmer to iste"? Clovece neblbni ...
neregistrovaný "nikdo"
22. 5. 2005 13:42
Re: Jak dlouho???
neregistrovaný "Jozki."
20. 5. 2005 11:33
Re: Jak dlouho???
Na VW vidno ze vyvoj stoji obrovske peniaze takze ziadna normalna znacka sa do toho nebude pustat. Skusi to asi Koenigsegg nie preto ze nie je normalny ale kvoli image (ved preto isli porazit McLaren). Co sa tyka predaja Veyronu par sejkov si ich kupi ved co je to pre nich 1,2 mega v euracoch.
neregistrovaný "Don"
20. 5. 2005 16:30
Re: Jak dlouho???
no a krome sejku se o nej zajimali i cesi. Jeden zaplatil aji zalohu a pokud vim, tak si to jeste nerozmyslel (ma aji Porsche 911, Ferrari 550M, tri Mercedesy, Bentley Continental GT a Land Rover), ma tady v Hodnine totiz tovarnu na ryby. Az nekdy budete jist rybi salat, vsimnete si jmena Jan Varmuza na obalu, to je ten kluk. No a ten druhy dela bramburky "Hobzovky". Takze pokud chcete Bugatti, jdete do potravin a bojujte !!!!!!
neregistrovaný "Baldi"
23. 5. 2005 08:41
Re: Jak dlouho???
Nezdá sa mi že by bolo potravinárstvo so svojou 5% rentabilitou tržieb také výnosné . Veď tých 30 melónov je ročný zisk slušne fungujúcej stredne veľkej firmy, takže na takéto Bugatti je podľa mňa potrebné vlastniť aspoň 3 podobné firmy .
neregistrovaný "Yellow"
20. 5. 2005 13:24
kde se da jet 400??
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "negramot"
20. 5. 2005 14:10
Re: kde se da jet 400??
na Německejch dálnicích se dá se současnejma supersportama jet 350 uvydíme kam to dotáhne Bugaty
neregistrovaný "hattori_hanzo"
27. 5. 2005 00:29
Re: kde se da jet 400??
Třeba na jihu Afriky se dají najít v pohodě rovinky co mají 22km a široko daleko nic a nikdo není...
neregistrovaný "Tempesti"
20. 5. 2005 13:43
No vida!
Konečně pořádnej bourák....to budou chlupatý koukat až prosviští okolo upadnou jim u mondea poklice..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yenkee"
20. 5. 2005 15:55
Foto
Ma niekto z tohoto rekordu foto, bo by som rad videl ako vizeralo to Bugatti... Inak Koenigsegg isiel 395 km/h a McLaren 391km/h, cize 395-391=4 km/h nie 2!!! A inak Nardo je klopeny okruh: [odkaz]%20nardň.jpg [odkaz] [odkaz] - myslim ze dostatok dokazov, ze Koenigsegg by isiel aj cez 400!! Lenze chlapci z Wolfsburgu a Stuttgartu nedovoli testovat nikomu inemu predsa na svojej trati, este ked moze ohrozit ich vlastny rekord.... BTW: Aky sklon ma Nardo... (Bo by sa to dalo teoreticky vypocitat...)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 5. 2005 16:15
Re: Foto
[odkaz] (395 jsem v souvislosti s Koenigseggem cetl drive, o dost drive nez vysel ten clanek, ale az tech 387.87 je uznany zapis (tedy pokud je tech 395 starsi udaj nez ten z clanku, pak se nejedna o uznany rekord))
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 5. 2005 16:21
Re: Foto
a BTW co ze to ma byt tim "dostatkem dukazu"? :o) mejte trochu soudnosti a nevydavejte tady vase prani za skutecnost; nemyslite, ze kdyby Koenigsegg na tech 400kmph _uz_ mel, tak je proste da? ted nejspis zase zamakaj, neco pozmenej, doladej a treba je daj; ale tohle "kdyby Rambo chtel, ale von zrovna nechtel" se hodi do druhy tridy ZS
neregistrovaný "Yenkee"
21. 5. 2005 11:19
Re: Foto
Cize foto asi neexistuje(preco asi... )
Mylsim ze na 400 ma a aj by dal, ale nema kde... Jediny rychlostny okruh si starzi Volkswagen & Porsche... Na tejto adrese

[odkaz]

Je myslim dostatocne vidno sklon trate (porovnaj s vnutornou cestou), cize vysledna sila nieje priama ako u McLarenu alebo pri Bugatke, ale sikma... Skus vybavit Ehru pre Koenigsegg, zavolaj ma a porovname
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 5. 2005 08:37
Re: Foto
Foto ceho neexistuje? A odkud mas informaci, ze Nardo je jedinej okruh svyho druhu na svete?
neregistrovaný "Jozki."
23. 5. 2005 20:28
Re: Foto
McLaren urobil rychlostny rekord na trati VW teda tam kde aj Veyron takze nejako nesedi ze VW tam nikoho nepusti.
neregistrovaný "neran"
20. 5. 2005 18:18
hmm
at si jede kolik chce.pro me je zatim nejvetsi supersport McLaren F1 nikdo na nej nema.ani Carrera GT,Enzo,Koenigsegg,Murcielago,M-B SLR ani Veyron.ikdyby byly seberychlejsi,proste zatim jeho nastupce neprisel...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Marko"
20. 5. 2005 18:43
Re: hmm
Cau, skenujem Ti ten prospekt k SLR McLaren, ale ide to pomaly, a co je este horsie, ide to dost ztuha. Ma to totiz pevnu vazbu, a bez prelomenia (rozsah knihy,cca 120 stran) to nejde pekne. Tie casti stran, ktore su blizko vazby su deformovane. Naviac, niektore strany su potiahnute niecim ako gumovymi pasikmi, ktore sa po osvieteni skenerom zobrazuju v compe cierne (narusaju obrazok) Takze kvalita skenu je dost desna . Inak, mam aj ten Aston DB9, ale to uz mas jednoduchsie stiahnut si v PDFku ten prospekt (je to to iste co mam ja doma, akurat, tam nebudes mat prelomenia dvoj/stvorstran), ale aj V12 Vanquish a V8 Vantage odtialto: [odkaz]
neregistrovaný "neran"
20. 5. 2005 22:59
Re: hmm
ahojky.abych pravdu rekl,uz sem myslel,zes na me zapomnel.budu rad,kdyz mi to SLR posles,idkyz je spatna kvalita.nejak to preziju.toho Astona uz mam,docela good.videls V8? je fakt cool... uz abych zacal setrit,ale takovejch aut,co bych chtel je... urcite budu moc rad,kdyz mi to posles.mail snad uz mas.dik moc.
neregistrovaný "Marko"
20. 5. 2005 23:30
Re: hmm
Mail mam. A nezabudol som. Len mi to ide pomaly, lebo nemam cas. Teraz budem musiet na tyzden prec a vratim sa az dalsi pondelok, takze budes musiet este vydrzat, ale poslem Ti to hned ako to dokoncim. Ale fakt necakaj nic extra. Kvoli tej vazbe je to des. A Aston V8? Jasne ze videl, ale moje jedine vysnivane auto je prave DB9. Inak sportaky moc nemusim (no, mozno este trochu ten SLR McLaren). Ale keby mi niekto dal V8 Vantage, tak to bude vzdy lepsie ako dratom do oka.
neregistrovaný "neran"
21. 5. 2005 08:31
Re: hmm
OK.ja pockam,diky.
neregistrovaný "jan"
21. 5. 2005 01:30
Re: hmm
minule jsem se dival na DSF na sejchy, kteri maji vsechny tyto sportovni auta a jedine Enzo oznacili za nejlepsi na svete co se tyce zabavy a jizdy uz jen proto ze je nastavane na sportovni jizdu osobne od schumachera. Na DSF davali taky boj gigantu, vyvojari (ing.) enza, gt, mclarenu a lamba bojovali proti sobe vsichni typovali ENzo a prekvapive na zavodni trati z hodne zatackami se prosadilo porsche GT
neregistrovaný "neran"
21. 5. 2005 08:32
Re: hmm
to asi proto,ze GT je tvrdy jak prkno.
neregistrovaný "Stoupa"
21. 5. 2005 10:38
bez titulku
No a co,já jel s Favoritem 180km/h a nikdo mě do Guinessovky dát nechce.A myslim že je to mnohem větší odvaz...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Mech13"
21. 5. 2005 12:39
Re: bez titulku
to mas dobry. Ja znam typka co valil polakem (pislki fiat 125p) 1,3l 160km/h - to musel byt odvaz. To auto se totiz uz v 80 neda ridit a je pres celou cestu. Navic predjizdel policajty...
neregistrovaný "anonym"
22. 5. 2005 14:37
Re: bez titulku
hmmm,tak to je síla Myslim že takový řidiči,jako jsme my umí daleko víc,než ty testovací jezdci(dneska celý auto hlídá elektronika a takový ty kraviny).Zajímalo by mě,jak by dopadl takovej testovací jezdec,kterej jel s tim Veyronem,kdybys ho posadil do Favorita,nebo do toho Fiátka.Myslim,že by byl v první zatáčce mrtvej...
neregistrovaný "P"
23. 5. 2005 14:25
Re: bez titulku
Chtěl jsem se jen zeptat, jestli byl upravenej, jak starej, která verze atd. A taky počítám, že tachometrových 180? Moje fávo šlapalo 160, šlo by ještě víc, ale už vydávalo zvláštní zvuky, tak jsem ho netrápil. BTW byl to kombík, GLX, 50 kW karbec r.v. 92 nebo 93 a na střeše lyžiny pro montáž zahrádky....dik
neregistrovaný "Stoupa"
24. 5. 2005 15:07
Re: bez titulku
Je to normální sériovka,rok výroby 91 s karburátorem...Jel jsem s tim z pořádnýho kopce u Českých Budějovic. Je jasný že to zrovna příjemný zvuky nevydává.Jestli z toho chceš dostat maximálku,tak musíš zatnout zuby a chvíli to brutální klepání a zvuky překonat.To auto to vydrží v pohodě.Vim to protože jsem to zkoušel víckrát...
neregistrovaný "JP"
21. 5. 2005 18:27
Drobne prihozeni na druhou misku vah ...
Nevim, jestli to prevazi ten spatny dojem, ktery si tohle auto nadelalo pri svem vyvoji. Na muj vkus az moc se psalo o tom, kolik ma tohle auto problemu, takze kdybych byl tim milionarem, ktery si ma tohle auto koupit, tak bych stejne dost vahal, at uz to jede, kolik chce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Albiman"
22. 5. 2005 12:04
Poměr váhy a výkonu:(
no jo přes 400 za hodinu to zní sice pěkně ale je to vlastně z hlediska jízdních výkonů jediná věc včem nějak vyniká..... má sice 1001 koní ale váží zkoro 2000kylo!! to je 500koní na tunu a tím je oproti jinejm superautům celkem pozadu..... třeba kdyby zbytečně nejezdilo 400za hodku mohlo by bejt lehčí a to by pak byl pan sporťák!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ronald"
22. 5. 2005 19:24
Doporučuji
Také vím o něčem co je sympatické: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jura z Brna"
23. 5. 2005 12:37
Nepodcenovat
Veyron se mi zdal taky jako monstrum bez duse s 1001 hp, ale podivejte se na nejaky novy fotky:[odkaz] musim rict, ze se me zacina libit, zacinam ho chapat-treba to bocni okno, nebo ty nadechy na strese, obrovsky vyfuk, spoiler zadnim pod nazaznikem. Luxus na dlouhe cesty... Myslim ze si zakazniky najde, neni to enzo (radej bych si koupil ariel atom, nebo nejakou motorku), je to neco jako GT. K tomu Koenigu, treba ceka na konecnou verzi Veyrona a pak prubne znovu a ono se to povede-VW masinerie neni tak flexibilni jako malovyrobce, ktery muze vyvinout spec. verzi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ondro"
23. 5. 2005 15:10
super speed
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Montoyka"
24. 5. 2005 22:16
Pre koho...
Je diskutabilné pre koho je Bugatti EB 16.4 Veyron určené,
keď max. speed limit pri ktorom odchádza ľudský mozog do
bezváhového stavu je 406 km/h
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jipoid"
26. 5. 2005 09:40
Re: Pre koho...
a na to jsi prisel kde? kdyt co to je 400,to s trochou nadsazky da i praskovaci letadlo kdyz ma dobry vitr a mirne klouza dolu)) vrtulaky za druhe svetove bezne litali rovne 800,nevim proc jste z tech 400 na silnici tak odvazani,kdyz odmyslim to ze je to prakticky nevyuzitelne tak ono zas takovy odvaz to neni,mimochodem treba takove ty ruzne predelavky americkych kutilu na solnych jezerech jezdi daleko vic,tim nemyslim raketova auta samozrejme
neregistrovaný "Manga"
26. 5. 2005 12:58
Re: Pre koho...
400 km/h je sakra hodně. Když jedeš 300 km/h tak z dálnice se ti stane úzká okreska - sebemenší pohyb volantu tě švihne na druhou stranu dálnice. To, že letadla létají a létala víc než 400 km/h ví přeci každý a že na solných jezerech jezdí také rychleji ví také každý. Jde o to, že na solných jezerech. Na silnici je to trochu o něčem jiném. Jak říkám - 400 km/h je sakra hodně.
neregistrovaný "Dominic"
11. 1. 2006 22:41
McLaren je King
Pre mna bude aj tak vzdy najlepsim autom a jedinym sampionom McLaren F1
pretoze stvarnuje eleganciu a staru skolu vykonu.
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 8. 2007 20:36
walley larson
Rychlejší je Walley larson le1 grounfighter.Udaje
0-100 2,2s
0-160 3,5s
0-200 4,3s
0-250 5,7s
0-300 7,6s
max.490km
výkon 2000k
Rozbalit vlákno
0