Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Car of The Year 2011: 41 kandidátů (konečná nominace)

Mezinárodní porota ankety Car of the Year (Auto roku) schválila definitivní seznam kandidátů pro rok 2011.
Zpět na článek
26. 9. 2010 12:26
neregistrovaný "honza1212"
28. 9. 2010 22:53
neregistrovaný "Kajfik"
28. 9. 2010 22:54
neregistrovaný "Kajfik"
26. 9. 2010 16:13
26. 9. 2010 16:54
26. 9. 2010 18:26
27. 9. 2010 08:58
neregistrovaný "_pavel_"
27. 9. 2010 09:34
27. 9. 2010 09:45
27. 9. 2010 10:46
27. 9. 2010 18:34
Avatar - iudex
26. 9. 2010 10:13
Neskoro, ale predsa
Síce táto informácia je známa už od utorka, ale lepšie neskoro, ako nikdy. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "honza1212"
26. 9. 2010 12:26
Ono je jedno kdo je favorit
Koncernové peníze stejně jako vždy vyhrají...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - miromen
26. 9. 2010 12:43
Re: Ono je jedno kdo je favorit
No uvidime ktery koncern vice namasti.
Avatar - white label
26. 9. 2010 13:02
Re: Ono je jedno kdo je favorit
Tak to si docela mimo, pokud by to bylo především o penězích, pak nejvíc tuto soutěž sponzorují italové a francouzi...
Avatar - miromen
26. 9. 2010 13:07
Re: Ono je jedno kdo je favorit
Třeba měl na mysli zrovna tyto koncerny tak ho nepodceňuj. :-)
Avatar - white label
26. 9. 2010 13:29
Re: Ono je jedno kdo je favorit
Tady si pod slovem koncern (bez "přívlastku") představují všichni jen jeden..., ten který vyhrál (poměrně vyjímečně) i minulé kolo... ;-)
Avatar - miromen
26. 9. 2010 13:44
Re: Ono je jedno kdo je favorit
Neboj to je mi jasne. :-)
26. 9. 2010 14:50
Re: Ono je jedno kdo je favorit
...to je jasne co se mini, koncer je prece Dacia >:D
neregistrovaný "Kajfik"
28. 9. 2010 22:53
Re: Ono je jedno kdo je favorit
jj jde vidět že nejméně 10% uživatelů je postiženo těžce... nazval bych to diagnózou "dosucha vytřeno".... Pěkná reklama pro koncern fans jen co je pravda.... Je li jich tady rekneme 30-50 procent. znamena to ze každý 3tí až 5tý fanda má těžkou mozkovou poruchu....
neregistrovaný "Kajfik"
28. 9. 2010 22:54
Re: Ono je jedno kdo je favorit
ti ostatní jen lehčí... :-)
26. 9. 2010 16:13
KÁRA ROKU
Osobně chápu těžkosti nominací COTY. Jako pomocník předsednictva obdobné ankety legend, legendy anket, totiž ZLATÉHO VENTILKU vím, že výběr je mnohdy velmi zapeklitý. V jednom ovšem má COTY oproti ZV jednu velkou výhodu, vybírá z poměrně malého počtu nominantů. Například ZV 2011 vybíral užší kruh nominantů ze sto padesáti osmi tisíc příspěvků, a to, vzhledem k jejich mnohdy až imperiální razanci, dokáže zanechat stopy na charakterech jinak velmi odolných členů předsednictva. Ale i tak, letošní úroda je skvělá. Budou žně...

Ale zpět ke COTY. Čas od času se sice zdaří dostat na první místo toho, kdo si své prvenství oprávněně zaslouží, jen namátkou vyberme - VOLKSWAGEN POLO (úřadující vítěz) či , GOLF. Většinou však je výsledkem klání než velmi silný až slepý kompromis, zde uveďme například... ale, vždyť ty víš sám, takže jak z toho ven, no domnívám se, že by stálo za to vytvořit nějakou festovní, chlapskou federální anketu. Mohla by se nazývat:

K Á R A - - R O K U.

Vybírám tedy z horních nominantů a volím káru roku - BMW 5. Mohl bych tu na obhajobu bavoráka napsat kratší novelu, leč myslím, že to není zapotřebí. Tak tedy jen kráce - vklad této generace bavorské pětky do světa aut spatřuji především v tom, že se vůz posunul z prioritně sportovního charakteru velmi zřetelně směrem ke komfortu. Současně pak zůstaly zachovány sportovní geny vozidla. Kabina je opět tím, čím má kabina takového auta být - bezpříkladný luxus, bezpříkladná ergonomie a bezpříkladné materiály. Nezanedbatelný je rovněž akcent na pokrytí výkonového motorového spektra, a to i směrem dolů, což samozřejmě nachází odraz v příznivém dopadu do životního prostředí.

Závěrem snad jen ještě krátkou zmíňku o designu vozu. Hochu, můžeš si vohryzat i všechny nehty u prstů na noze, tenhle pětkovej bavorák je dokonalá esence, dokonalý mix bestiálního dravce v dokonale padnoucím obleku na ručních stezích. Styl karoserie ikonozní, jedinečný a nedostižný. Jednotlivé poměry karosářských dílů v dokonalé harmonii, vůz jako celek absolutně přesně odráží svůj charakter, a to jak zvenku tak zevnitř. V podstatě se jedná (spolu s E-klasse) při rozumném pohledu na rozměry karoserie o nejlepší vůz planety. To by bylo, aby se tedy BMW 5 nestal károu roku i v naší lehce zapařené kotlině.

BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2010 16:48
Re: KÁRA ROKU
Musím se opakovat, ale GTI, pod tohle se znova podepisuju >:D Pro měje BMW 5 F10/F11 jasným favoritem a pokud to vyhraje něco jiného (snad ne Gulietta), tak v Evropě není něco v pořádku.

Mimochodem celkem mě v nominaci zaujla VW Passat >:D Pokud vím, tak podoba nové generace ještě není známá a už je v užší nominaci na Auto Roku ;-)
26. 9. 2010 17:30
Re: KÁRA ROKU
Pokud vim tak Novy Passat by mel byt v prodeji od listopadu. Nejde o nic jineho nez prebouchany predek a zadek a ucelena podoba do VW-keho haremu.

Tak do nominace uplne v pohode!

;-)
Avatar - white label
26. 9. 2010 18:00
Re: KÁRA ROKU
U výrazné změny Passatu zatím hlavně není zcela jasné, jestli VW zůstane jen u označení facelift, nebo půjde úspěšnou "cestou" G VI a nazve tuto zásadnější změnu jako novou generací...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2010 18:49
Re: KÁRA ROKU
No necháme se překvapit...
Avatar - twistedTSD
27. 9. 2010 07:58
Re: KÁRA ROKU
mně hlavně zaujalo, kolik už dostal hlasů v místní anketě :-)
Avatar - Katikakus
27. 9. 2010 11:00
Re: KÁRA ROKU
Jo, tak to se opravdu povedlo. Holt, jsou tady taci, kteri bez jakychkoli blizsich informaci vedi, ze si to Passat zaslouzi 8-s
Avatar - Parda71 (BMWfans)
27. 9. 2010 16:22
Re: KÁRA ROKU
Nominaci si zaslouží určitě, bylo by divné, že by taková velká novinka chyběla v takové soutěži. Jenom jsem se trochu podivoval nad tím, že ještě není jeho podoba známá a už tam je, nic víc, nic míň. Vyhrát si zaslouží jasně 5er ;-)
28. 9. 2010 20:25
Re: KÁRA ROKU
Pro ty nektere je totiz hlavni znak na kapote... a uz je jedno co konkretne... ;-)
26. 9. 2010 16:54
Re: KÁRA ROKU
Sázím na A1
26. 9. 2010 18:26
Fandím
Tak máme tam dva modely vyráběné u nás v ČR, tak držím palce. A pak vlastně ix35, která bude příští rok už taky naše domácí. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "_pavel_"
27. 9. 2010 08:58
Alfa a Audi?
No podla mna to vizera na A1 v triede kompaktov, Alfu v nizsej strednej a A8 ako limuzinu
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
27. 9. 2010 09:34
tipovačka
už byla, výběr smysluplných kandidátů je letos opravdu široký, dle zvyklostí a úhlů pohledu COTY se jako obvykle dá očekávat vítězství auta z nižšího segmentu, vzhledem k tomu, že vloni to byl Bsegment, letos bych sázel na kompakt. Tedy julča má velké šance.

Dívat se na anketu způsobem "kára roku" musel bych na vrchol postavit novou pětku následovanou A8kou, protože ve střední ani třídách níže nevidím auto, které by v daném segmentu dokázalo svým příchodem zamíchat kartami díky svým kvalitám. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
27. 9. 2010 09:45
Re: tipovačka
Ano, pri tipovaní človek bohužiaľ musí rozlišovať najlepšie autá a autá so šancami na víťazstvo v COTY.
Pri voľbe najlepšieho auta by bodovali samozrejme 5er, A7/A8, Cayenne/Touareg, S60.
Pri zohľadnení špecifických kritérií COTY by šance mali mať: Giulietta, CR-Z, DS3 či Meriva.
Môj tajný tip je CR-Z.
Avatar - kari.laz
27. 9. 2010 10:46
A7
Já by jsem dal hlas A7 :yes:
Bohužel auta této kategorie v této anketě nevyhrávají. :no:
Rozbalit vlákno
1