Růst Ceedu moc velké překvapení není, prodává se nyní prakticky o 100tczk levněji než i30 nebo jiné kompakty. I30 se snaží držet cenovou hladinu konkurence. No a k tomu "kvalitní" reklamy Hyundai, takže mě ten vývoj moc nepřekvapuje.
Jako... se slevama se u Kie zase nepřetrhnou, ceny jsou +- stejné jako byly vždycky a nástupce je za dveřmi... pro mě ten výsledek Kie docela překvapení je.
Hyundai... samozřejmě je možné že se to taky ještě rozjede, klíčový je kombík a ten třeba taky ještě nabíhá... ale prostě jsem čekal víc.
Já s tebou souhlasím. Ale řada zákazníků to má dnes už (žel) naopak.
Maximálně budou pak hudrovat, že to tolik nejede nebo že čekali u malého motoru menší spotřebu (že žere hmotnost a jízdní odpory netechnický člověk netuší nebo neřeší).
Ta spotřeba zlá není na tak velké auto, ale pořád je na úrovni 6-válce, ale že to podvozkově je nic moc a nic moc ani nejede, to už je horší... Holt 2+ tuny a čtyřválce. Zajímavý může být jen ten 400k hybrid.
Vybraný vzorek reálných prům. spotřeb XC90 ze spritmonitor.de (xc90: 2014+)
ze v unoru si sakra polepsi i40ka, momentalne jsou na ni sleby az 330 tisic, sam zvazuju jestl nevymenit protiuctem s doplatkem par set tisic a mit plnou vybavu i40 kombi s benzinem
prozrad me prosim jake "nejaký auto?" za 300-400 tisic muzu koupit aby melo atmosfericky benzin 121kW, bylo to komby stredni tridy s takovou vybavou a bylo nove s komplet zarukou 5 let? a rekl bych ze skoncis jiz na prvnim parametru >:D
XC 90 je sice zajimavý auto, ale nemuseli kuli ní zakládat speciální kategorii aby neco vyhrála. Spolu s touaregem patří do stejný třídy co x5 nebo GLE. Tam fakt neni rozdíl.