Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v prvním pololetí 2012: Nejprodávanější minivozy

O půlročním lídrovi segmentu na českém trhu nemůže být pochyb: stala se jím Škoda Citigo. Jen v červnu navíc překročila hranici 300 registrací.
Zpět na článek
8. 7. 2012 17:30
8. 7. 2012 17:56
8. 7. 2012 18:23
9. 7. 2012 16:23
8. 7. 2012 18:37
8. 7. 2012 18:58
8. 7. 2012 19:31
8. 7. 2012 20:15
8. 7. 2012 22:28
8. 7. 2012 18:42
8. 7. 2012 18:46
8. 7. 2012 18:54
8. 7. 2012 18:59
8. 7. 2012 19:08
8. 7. 2012 19:53
8. 7. 2012 20:11
8. 7. 2012 20:42
8. 7. 2012 23:00
8. 7. 2012 22:30
9. 7. 2012 00:59
9. 7. 2012 01:03
9. 7. 2012 16:14
8. 7. 2012 19:29
8. 7. 2012 20:09
9. 7. 2012 15:38
9. 7. 2012 17:00
8. 7. 2012 17:30
King Citigo...
...stanovuje nová měřítka ve třídě. Upřímně-čekal někdo něco jiného? Ok,snad jen zdejší pobláznění fanoušci jižní koreje,ale z těch soudných věřím,že nikdo :-! :yes:

No a na evropském trhu,budou koncernová trojčata do roka dominovat úplně stejně! Chce se někdo vsadit? ;-)
Rozbalit vlákno
78
Avatar - jazva
8. 7. 2012 17:37
Re: King Citigo...
Na to nemajú výrobné kapacity, tak tu nerob zo seba ... >:-[]
8. 7. 2012 17:42
Re: King Citigo...
Tak v druhém bodu nesouhlasím a klidně se vsadím. Ale ujasněme si jednu věc.... budeš brát Seat Škodu i VW sčítat co? Vychcané jak díra do sněhu. :no: I tak to na první platz nevidím.
8. 7. 2012 17:53
Re: King Citigo...
Sčítat lze....jinak ale kapacitu mají tuším tak 180 000 kusů za rok....to moc není, ale konkurence o tohle přijde, koncern zde dříve "nebyl".Holt tohle se dalo čekat.....
8. 7. 2012 18:07
Re: King Citigo...
Sčítat to budou především koncern fans, ale to je blbost. Protože prodejní čísla odrážejí schopnost prodejce prodat daný vůz. Ač jsou tyto vozy prakticky stejné podobně jako kolínská trojčata tak je nelze sčítat. Podivej se na prodejní čísla kolínských trojčat.... to je rozptyl co? A přitom jsou praticky stejné. Pokud se tu máme vsázet o prodejní čísla jednotlivých modelů, tak se rád zapojím, ale pokud to někdo hodlá sčítat tak toho se účastnit nehodlám, protože to není fér.
Z koncernové trojice na tom bude určitě nejlíp UP který myslím vypadá nejlíp a nejhůř asi dopadne Mii.
Twingo už nemá navzdory faceliftu čím překvapit a myslím že Twingo bude v prodejních číslech poraženo UP-em.
Pandu asi těžko někdoporazí pokud nabídne tolik verzí jako ta předchozí tak je to prakticky nemožné.
Pokud jde o korejce tak tady tápu, ale asi se najde dost lidí kterým se Spark nebo Picanto líbí. I tak korejci budou hrát druhé housle.
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 18:20
Re: King Citigo...
Twingo má stále co nabídnout, dle různých srovnávacícj testů poráží i novou trojku z Blavy.
Jediné, co mu chybí, je pětidvéřová karoserie.
8. 7. 2012 18:26
Re: King Citigo...
Ač fanda Renaultu tak nesouhlasím ;-\ Twingo už oslovuje tak jedině cenou. RS určitě táhne pořád stejně, ale prodejní čísla RS to nevytrhnou.
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 18:35
Re: King Citigo...
Přečti si pár testů, stačí tady i tady na auto.cz, kde třeba p. Jungmann Twingo považuje za nejlepší auto třídy. A totéž jsem se dočetl ve dvou časopisech, kde bylo srovnání s Cígem.
8. 7. 2012 18:40
Re: King Citigo...
Já to četl, ale ve výsledku to kazí absence zadního páru dveří :-( To by ty prodejní čísla vypadaly hned jinak.
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 18:43
Re: King Citigo...
To si až tak nemyslím, stačí se podívat jak válí F500 nebo Ford Ka, ke kterému má Twingo asi nejblíže.
8. 7. 2012 20:22
Re: King Citigo...
řekni mi, jak můžeš porovnávat Twingo s F500, to je jako jablka a hrušky, každý míří jinam, ačkoliv jsou v jedné třídě... Fiat je rozhodně daleko víc "in".
Nicméně oba jsou dost zazdění, Renault jedním párem dveří a Fiat šíleným 2hrnkem - lidi mu prostě nevěří, asi jim připomíná Trabant >:D
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 22:23
Re: King Citigo...
Tak se jdi trochu rozhlédnout mimo ČR, tam Twingo a Ka hraje trochu jiné housle než třeba kolínská trojčata. A taky se twingem svez.

Neříkám, že F500 je stejná stylovka jako Twingo, ale twingo cílí jinam než praktická Panda.

A do F500 přece můžeš mít i čtyřválcovou 1,2 Fire, což je osvědčený motor. Mimochodem, ten dvouválec jsem nejel, ale pokaždé, když jej slyším kolem sebe jet, tak se nemůžu jinak, než usmívat. Je to malé auto do města, nějaké dálniční přesuny bych od něj neočekával.
8. 7. 2012 22:34
Re: King Citigo...
No spíš bych si vzal starší kousek F500 ještě s 1.4 než základní 1.2 nebo nedejbože 2hrnek, nějak na mě nepůsobí dobře :no: Twingo fakt ne, možná RS, jenže mě se prostě moc nelíbí ...
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 22:36
Re: King Citigo...
Před faceliftem jsem měl taky výhrady, ale po faceliftu se Twingu sekne... a pár doplňky vypadá parádně a hlavně dobře jede.

K F500 by mi bohatě stačila 1,2. Jak píšu, nikam jinam než do města to není a ze semaforů se ta 1,2 rozjede bez problémů, navíc starý dobrý fire, který se nepotká...
8. 7. 2012 22:42
Re: King Citigo...
No jo asi jsem moc vybíravý :-) Pokud bych měl vybírat mini, tak bych si to jel všechno nejdřív okouknout a projet. Tahle třída už pro mě moc neni ;-)
8. 7. 2012 22:54
Re: King Citigo...
Pozor! Nepotkání se u motoru řady Fire platí jen pro 0,9 1,0 a 1,1... aktuálně tedy jen 1,1 která se prodává v Pandě Classic.... jestli ji cpou eště jinam netuším ale myslím že ne. Nicméně ta 1,2 je taky perfektní pracant.
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 22:56
Re: King Citigo...
No tak to jsem netušil... škoda, ale jak píšeš, i tak je to dobrý motor ;-)
8. 7. 2012 18:33
Re: King Citigo...
Já to myslel tak, že sčítat lze, protože to je koncernovej výrobek a zisk jde na jednu hromadu a hlavně společně konkurují ostatním.Takže z tohoto pohledu....jsem to myslel.
8. 7. 2012 18:48
Re: King Citigo...
Zisk na stejnou hromadu určitě nejde, nebo myslíš, že prachy co vydělá Škodovka posílá do VW a čekají až se to přerozdělí? Takhle to v koncernu dozajista nefunguje. Ono totiž kdyby se třeba Škodovka třeba Superb prodávala nadmíru dobře a Passat vůbec tak by někdo mohl říci, že to nevadá protože prachy jdou stejně do VW ale to je blbost steně jako ta modelová situacekterou jsem uvedl. :-)
Mě řeni kde končí peníze z prodejů Ayga, 107 a C1? Vše jsou to samostatné automobilky.
Lancia a Fiat taky neposílají výdělky do USA :-)
8. 7. 2012 19:30
Re: King Citigo...
Škoda posílá do Wolfsburgu dividendy... Takže ano, jistě že to tak funguje! A jak je vidět,funguje jim to náramně dobře... :yes:
8. 7. 2012 19:35
Re: King Citigo...
Děláš dobře, že nehovoříš o Seatu... tam je to na pováženou :-)
8. 7. 2012 21:07
Re: King Citigo...
Seat dosud dělal stejnou chybu,jako většina nekoncernových (VW) výrobců...
9. 7. 2012 10:29
Re: King Citigo...
Tak to se s námi laskavě poděl o to jaká chyba to je.

A pak bychom to mohli společně poslat formou otevřeného dopisu managementu koncernu, oni to napraví a my budeme slavní! A třeba každý z nás dostane jedno Citigo a ty, jako otec celé myšlenky, dokonce Up!

;-)
9. 7. 2012 11:13
Re: King Citigo...
Interiér... Sepiš to! ;-)
9. 7. 2012 12:00
Re: King Citigo...
S interiérem Seatů naprosto souhlasím. S tvrzením, že většina automobilek je na tom podobně zásadně nesouhlasím.

Za sepsání by to možná stálo, co?
9. 7. 2012 14:51
Re: King Citigo...
Seat robí tú chybu, že počúva materskú firmu a vyrába to, čo ňou nasadení ľudia navrhnú a schvália. Pozícia a stav Seatu je ostudou Volkswagenu, nie Španielov.
8. 7. 2012 19:26
Re: King Citigo...
Tak to je jasné,že je budu sčítat! Jsou to z 95 procent identické vozy :-) Stejně tak,jako budu sčítat kolínská trojčata ;-)
8. 7. 2012 19:45
Re: King Citigo...
Tak já začnu sčítat Chryslery a Lancie a to i na US trhu protože američané jsou z velké části evropani, případně mají evropské předky. >:D
Proč to SDA nesčítá? Máš proto nějaké logické vysvětlení?
8. 7. 2012 21:05
Re: King Citigo...
SDA dělá spoustu nelogických věcí... Když oni dělají hloupost,nebudu ji dělat také...
8. 7. 2012 22:57
Re: King Citigo...
Tebe nezajímá kolik prodal Seat, VW a Škoda? Tobě by stačilo v tabulce NSF a číslo?
9. 7. 2012 08:53
Re: King Citigo...
To víš,že zajímá... Ale pro tohle srovnání je směrodatné,kolik se prodá tohoto modelu jako celku od všech značek. Prostě bude mě zajímat srovnání CitiGo/Up!/Mii X 106/Aygo/C1 X Panda X Spark X Ka X Twingo... :-!
9. 7. 2012 10:33
Re: King Citigo...
Nevěřím žádné statistice, kterou jsem sám nezfalšoval. (údajně Winston Churchill, pravým autorem je Joseph Goebbels)

OK. Takže budeme sčítak např. Hyundai i30 a Kiu Cee'd (+ 90% jejich dalších modelů v rámci stejných tříd). Pak bychom mohli sčítat i např. Megane III + Fluence (to by nám to poskočilo)! A nebo Suzuki SX4 a Fiat Sedici. A nakonec např. Audi A4 a Seat Exeo, no ne?
9. 7. 2012 11:17
Re: King Citigo...
Ale kdepaaak... Ty jseš úplně vedle :-) Ceed a i30 toho mají společného asi stejně,jako Golf,Audi A3 a Octavia... Ale tady se přece bavíme o CitiGo/Mii/Up a Aygo/106/C1...
Tak co? Už? ;-) Nebo pořát nic? ;-\
9. 7. 2012 12:06
Re: King Citigo...
Cee'd a i30 jsou technicky v podstatě totožná auta, s malinko jiným naladěním podvozku. Zisky jdou rozhodně do stejné kapsy...

Ale jo, já jsem přesně pochopil co tím chceš říct. Jen s tím sčítáním nesouhlasím, neb jak to uznáme u jednoho výrobce, či koncernu, jsme na cestě do pekel. Proto jsem uvedl tři rozdílné příklady, kdy by teoreticky sčítat šlo, ale nikoho to zatím ani nenapadlo ;-)

Btw.: Vzpoměň si na duo Favorit/Forman - jejich prodeje byly vedeny odděleně. Tam bych to sčítání možná pochopil...
9. 7. 2012 14:37
Re: King Citigo...
No vidíš... A to bych řekl,že Favorit/Forman měl víc rozdílných karosářských dílů, než CitiGo/Up/Mii :-) A3/Golf/Octavia jsou také v podstatě identická auta,stejně jako i30/Ceed... Ale tyto koncernová "Xterčata" nemají společnou kastli... To 106/C1/Aygo a Citogo/Up/Mii mají stejné dveře,interiér,všechno.... Stejně tak bych sčítal duo Rapid/Toledo... Prostě modely, co mají společných víc jako 90 procent karosářských dílů, bych klidně sčítal :-) Ale samozřejmě je to diskutabilní... A v konečném důsledku, ať si každý sčítá a počítá, co chce:-) Já to mám tak,jak jsem nyní popsal...
8. 7. 2012 17:55
Re: King Citigo...
:yes: Nechci se vsadit :-) Jedno je jisté, Pandě se klepou kolena. Možná to nepřijde tak závratně rychle, ale už aby to tu bylo.
8. 7. 2012 18:02
Re: King Citigo...
Už delší dobu tvrdím, že pro ostatní bude koncern problém.Druhým prostě ubyde....a né málo.
8. 7. 2012 18:16
Re: King Citigo...
Souhlas... konkurenci ukrojí nemalou porci prodaných kusů.
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 18:17
Re: King Citigo...
Proč "už aby to bylo"? Máš akcie?

Nechápu motivaci člověka, který napíše takovouhle větu. Pozitivní fanouškovství beru, negativní ne.
8. 7. 2012 18:24
Re: King Citigo...
Je to o to víc zarážející u tak objektivního a nestranného diskutéra jakým GTI bezesporu je.
8. 7. 2012 19:32
Re: King Citigo...
Prostě chce kolem sebe na silnici potkávat pěkná,kvalitní auta... Co se ti na tom nezdá? :-)
8. 7. 2012 19:38
Re: King Citigo...
Pěkná a kvalitní je i Panda, Twingo i Picanto a po těch GTI z podivného důvodu netouží. :-)
8. 7. 2012 19:39
Re: King Citigo...
Protože s tebou možná názor nesdílí ;-)
8. 7. 2012 19:47
Re: King Citigo...
Neříkej! Opravdu? >:D
Avatar - white label
8. 7. 2012 19:49
Re: King Citigo...
Celkem pěkná byla předchozí generace Pandy, tahle vysoká "MINIMULTIPLA" mě designem vůbec neoslovuje. Zajímavé je, že nikomu nevadí např. její poměr výšky k šířce, přitom to samé všichni kritizují u Fabie II.
8. 7. 2012 19:56
Re: King Citigo...
Přesně, "a neříkej mi bejby" Já tuhle novou doslova bárbinovskou generaci se zakulacenejma... volánkama nějak nemohu trávit. Ta "minimultipla" :-) sedí.
Avatar - Dinar
9. 7. 2012 13:33
Re: King Citigo...
Souhlas. Často tu čtu argumentaci typu, v téhle třídě by to mělo být veselé a hravé, barvičky, srdíčka, kytičky. Proč probůh?!! Proč by miniauto nemohlo být důstojnou zmenšeninou auta? Pandu přece nedělají jen pro postpubertální děvčátka. Respektive nedělali, ta první i druhá generace byly prostě malými krabičkami, účelná malá věc na kolech dokonale plnící svou funkci. Když z toho vyskočil padesátiletej sluncem a větry ošlehanej vlekař někde u pod lanovkou v Ponte di Legno, tak to vypadalo normálně, nějak si tyhle typy neumím v tom "štvereškovém kulaťoučku" představit. To je fakt tak do Milána pro mladou studentku... jenže ta zas bude líp vypadat v pětistovce. Nevím, podle mě čistota, jak tvarová, tak detailu, citigo resp. přístupu vw, bude i v tomhle segmentu postupně nabírat vrchu. ;-)
8. 7. 2012 20:05
Re: King Citigo...
Já mám dojem že v této třídě je ta disproporce zakořeněná. Mini vozy byly v poměru výška ku šířce vždy disproporční, neříkám, že všechny, ale obecně je to v třídě mini daleko snesitelnější a nevadí mě to u žádného vozu zastupující třídu. Něco jiného už to je v segmentu B i tam se to dá pořád přežít.. nakonec takový Suzuki Ignis byl ukázkovým příkladem. Auto působilo trochu offroadově a nebylo to na škodu. Myslím, že se to, ale nedá paušalizovat jen podle krychlového tvaru, záleží o tom vymodelování tvaru.
Ale obecně by se to dalo shrnout tak, že čím vyšší třída, tím míň je tato disproporce snesitelna.
S tou Multiplou jsi vůči Pandě moc zlej! :-)
Avatar - white label
8. 7. 2012 20:11
Re: King Citigo...
Myslel jsem až tu Multiplu po faceliftu, tam určitá "globální" podobnost je:
[odkaz]
8. 7. 2012 20:19
Re: King Citigo...
Komora :yes:
8. 7. 2012 20:20
Re: King Citigo...
Blbost u nové Pandy nevidíš řidičova kolena >:D Pokud má být řeč o jisté podobnosti něčeho pak bych řekl třeba lowendové jihoamerické Uno.
Avatar - white label
8. 7. 2012 20:32
Re: King Citigo...
Neříkej mi, že tam nevidíš vůbec žádnou podobnost, přece si nebudeš dobrovolně lhát do vlastní kapsy:
[odkaz]
[odkaz]

;-) :-)
8. 7. 2012 20:52
Re: King Citigo...
Já se snažím, ale kromě té barvy nic... oproti Pandě má Multikára pořád světla proklatě nízko. :-) Zadní světla na Multiple jsou podobná těm na Thalii... asi nějaká genetická vada, nástupce černého moru. Tu podobnost tam nevidím navíc Panda mě přijde celkem hezká kdežto Multipla vůbec a to vůbec třikrád podtrhnu.
Avatar - white label
8. 7. 2012 22:19
Re: King Citigo...
Řešíš detaily, ale nedíváš se na to "globálně", myslím designově globálně... ;-)
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 22:26
Re: King Citigo...
Je to kulaté, má to být prostorné a je to navrhnuté v Itálii. Čekáš, že to bude vypadat jak Touran :-O
Avatar - white label
8. 7. 2012 22:37
Re: King Citigo...
"Navrhnuté v Itálii" není v tomto případě argument, to je kde co... a možná, že i ten Touran. ;-)
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 22:49
Re: King Citigo...
Jestli by byl Touran navrhnutý v Itálii, tak jsem s Itálii skončil. ;-)
Avatar - white label
8. 7. 2012 23:20
Re: King Citigo...
To těžko, když si s ní "automobilově" ještě ani nazačal... >:-[]
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 23:22
Re: King Citigo...
Stačí, když jim držím palce, to je pro mne dostatečně bezpečná vzdálenost >:-[]

Z druhé strany, kdyby Bravu dali pohodlnější podvozek a ne ten kostitřas, tak s 1,4 T bych ji zařadil velmi rád mezi mé favority na budoucí auto, na které evidentně nikdy nebudu mít >:D
9. 7. 2012 00:57
Re: King Citigo...
Jestli jim držíš jejich palce nedej bože u nohou tak to už není bezpečná vzdálenost :-)
Avatar - Dinar
9. 7. 2012 13:25
Re: King Citigo...
A lepší ovladatelnost, a brzdy a řazení a sedačky, které svým tvarem nejdou proti lidskému tělu, pak by mohlo být bravo dobrým autem. >:D ;-)
Avatar - Ronault.
9. 7. 2012 19:57
Re: King Citigo...
S brzdami a řazením jsem problémy v Bravu neměl, ani sedačky nebyly nikterak špatné, ne nejlepší, ale i přesto, že má bolavá bederní páteř si hodně vybírá, tak si tentokrát nestěžovala.
8. 7. 2012 21:29
Re: King Citigo...
Keby bola Fabka o pol metra kratšia, tiež by to už asi nevadilo. Najviac kritiky ide voči kombíčku, pri jej dĺžke je to už proste príliš dominantná črta.
10. 7. 2012 09:56
Re: King Citigo...
asi tak, brzdy a razeni v poho, sesacky taky, jen by mmohly mit lepsi bocni vedeni. jinak pojezdenicko s 1.4Tjet je parada;-)
8. 7. 2012 19:57
Re: King Citigo...
Proč? Protože pohled na nová koncernová trojčata člověka osvěží. Nic složitého v tom nehledej, jen silniční vkus.
Avatar - white label
8. 7. 2012 20:06
Re: King Citigo...
Ale tu případnou evropskou díru po Pandě (potažmo Fiatu) nezaplní jen koncern, ale taky třeba korejci a na tom už nic moc pozitivního (pro Evropu) nebude...
8. 7. 2012 20:15
Re: King Citigo...
Jo, a přitom jsou tu frantíci, kteří by si mohli sáhnout do svědomí a přijít s něčím kloudným - snad je za dveřma už nová generace z Kolína. Já myslím, že tohle půjde ruku v ruce s tím, jak postupně nastává příklon k menším autům, a to i s nadcházející elektrifikací. Rozhodně zatne drápy Opel i Ford.
8. 7. 2012 20:17
Re: King Citigo...
Pokud se budou vyrábět v evropě tak by to pozitivní bylo. Tedy co se týče ekonomiky... ber to jako takový ekvivalent hladové zdi :-)
Avatar - white label
8. 7. 2012 20:28
Re: King Citigo...
Co je pro Evropu (hlavně do budoucna) lepší, když to vyrobí evropská automobilka v Evropě, nebo korejská automobilka, i když taky v Evropě? ;-)
8. 7. 2012 20:38
Re: King Citigo...
Chápu a souhasím. :-)
8. 7. 2012 20:09
Re: King Citigo...
Já neříkám že neosvěží, ale pokud nám tu začnou jezdit jen koncernová NSF tak to nám to osvěžení plynule přejde k znudění. Už jsi se někdy přepil Coca Coly? Mě osobně stačí lok a je mě zle a to osvěžení o kterém se mluví se jaksi nedostaví.
Silniční osvěžení na mě dýchne když potkám nějakou 911...NSF asi ne, stejně jako většina mini vozů.
8. 7. 2012 20:18
Re: King Citigo...
Tak jasně, že větší četnost je k prospěchu. Zrovna ale nová Panda není model, po jehož spatření bych nějak výrazně prahnul. Sázím spíše na nějakého malého oplíka, dokonce by mohl být i zajímavý malý Ford, nějaké to praktické Káčko, a pak jak píši shora nové generace frantíků z Kolína.
8. 7. 2012 20:28
Re: King Citigo...
Jestli Opel předvede nějakou variaci jako kdysi se Suzuki Wagon R tak to osvěžení přijde až po přiložení mokrýho hadru na patřičné místo. V této třídě beru jako osvěžení nějakou variaci běžného modelu. Panda v social výbavě neoslní stejně jako Citigo ale až přijdou nějake verze cross, 4x4, nějaké sport verze pak bych se nebál mluvit o osvěžení. Zatím je to na obou frontách na úrovni osvěžení ionizátorem z renaultu Latinudle :-)
Jsou ale mini která mě osobně osvěží i v základu a jsou to Mini Cooper a F500 a ač nejsem VW fan tak přiznám i staré Lupo a i staré Twingo.
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 22:24
Re: King Citigo...
Nevím proč, ale tohle ti nevěřím. Marně vzpomínám, ktreré italské auto ty jsi rád potkával na cestách.
8. 7. 2012 22:48
Re: King Citigo...
Fiat coupé. Alfa 159SW [odkaz] a je jich samozřejmě více.
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 22:52
Re: King Citigo...
Na diskuzích to tak nevypadalo. A kdyby se ti nelíbola 159 SW, tak už by to bylo fakt špatné. ;-)
8. 7. 2012 17:56
ČÍSLO ČÍSEL
BRAVO 315 :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2012 18:23
Twingo
Zajimavé bude kromě prodejních čísel i to jak Renault naloží s novou generací Twinga. U Clia na 3dv. se rezignovalo protože se to nevyplatí. Z tohoto důvod si troufám tvrdit že nové Twingo bude mít 5dv. karoserii. Pokud ne tak je to sebevražda protože nenabízet 5dv. v takové konkurenci je holé šílenství.
Rozbalit vlákno
24
8. 7. 2012 18:34
Re: Twingo
Francouzi dostanou dotaci od státu a pojedou dál......
9. 7. 2012 16:23
Re: Twingo
No tak zatím tu dotaci na výrobu Citigo a spol dostal od Slováků VW, když už jsi o těch dotacích začal. :-)
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 18:37
Re: Twingo
Jenže česko není pupek světa. Stačí se podívat jinak, kde se jaká auta prodávají. Twingo se blíží více ke stylovkám než k sockárám a la Cígo.
8. 7. 2012 18:42
Re: Twingo
Je to jedno,důležité je kolik jich prodáš a kolik vyděláš.Buď se bavme a nej autech a nebo o autech co se nejvíce prodávají.Viditelně to nebude to samé....Do budoucna vidím že budou mít francouzi prodejní problémy, respektive už je mají...někde ten pes zakopán bude.
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 18:58
Re: Twingo
Zase tak tragicky bych to neviděl. Za rok 2011 sice měly všechny 3 fr. značky pokles cca 8-9%, ale taky jejich nejprodávanější modely - 207 a Clio, měly poklesy 20%, čekaly na generační obměnu. A jen tyhle modely tvořily cca 60-70% snížení prodejů. Velký nárust letos a příští rok asi nebude, ale jako totální konec fr. trojky bych to zdaleka neviděl. Teda pokud nejsi analytik jako Áda, ten už 5 let dává Renaultu max. dva roky ;-)
Avatar - Andromeda
8. 7. 2012 19:31
Re: Twingo
Nejen Áda ... Tady se to analytiky hemží, jen ta realita zatím kulhá ... >:-[]
8. 7. 2012 20:15
Re: Twingo
Pakliže je kořen slova anal, tak jsi to vystihl přesně >:D
8. 7. 2012 20:18
Re: Twingo
Marže, Renaulte, marže o to tu jde......nevidiš kolik propouštějí?
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 22:28
Re: Twingo
A dobře dělají, že propouštějí a otvírají továrny jinde.
8. 7. 2012 18:42
Re: Twingo
Ale já taky nehovořím o našem pidi trhu. Řekl bych že v té současné konkurenci nebude mít 3dv. šanci. Ukázat si to můžeme na prodejních číslech vozů, které nabízí 3dv. a 5dv. kartoserii a porovnat o co je větší zájem.
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 18:46
Re: Twingo
Daleko lepší by si bylo porovnat podíly pětidvéřových a třídveřových verzí.

A taky jde o zaměření vozu, jsou tady vyložené stylovky - 500, něco mezi - Twingo, Ka, a pak užitkáče a sockáry (auta, která se kupují pro co největší využití při co nejmenší ceně): Panda, Cígo, Kolínčata.

Problém je spíše v tom, že v Evropě odbyt aut klesá a lidé spíše chtějí levnější auta...
8. 7. 2012 18:54
Re: Twingo
s F500 bych jako se stylovkou souhlasil, ale u Twinga asi ne.... Třeba Mini a F500 přímo vzhledem odkazují na starouše, ale F500 má s tím starým společný snad jen digi rychloměr uprostřed palubky a poněkud nekonvenční vnější kliky dveří. Osobně vidím Twingo jako lepší volbu než kterékoliv 3dv. NSF, ale jako stylovku ho nevnímám byť se mě i po faceliftu líbí.
Cílem mého příspěvku bylo spíš zamyšlení nad tím jestli bude mít nové Twingo jen 3dv.
Osobně hádám že ne.
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 18:59
Re: Twingo
Píšu, že je to tak něco mezi. Není to retro jako mini nebo F500, z druhé strany se v Evropě prodávají za ne nejnižší ceny, v interiéru nevypadají tak, že se někdo snaží šetřit za každou cenu a i jízdně jsou to nejlepší z třídy a to teď mluvím o obou - Fa a Twingo.
8. 7. 2012 19:08
Re: Twingo
Já si teď neodpustím vtípek za které vetšinou každého napomenu, myšleno vtípek k logu. Máš pravdu Renault Twingo není ani levá ani prává noha... je to něco mezi :-)
U mě by to Twingo vs. NSF vyhrálo, ale pokud někdo hledá 5dv. tak mu nemají co nabídnout a faktem je že by se na tom trhnul velkej balík! A o to se s novým Twingem podle mě pokusí a bude mít 5dv. :-)
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2012 19:53
Re: Twingo
Já jsem tyhle vtipy na adresu znaku Renaultu nikdy nepobral. Každý správný muž přeci chce mít svůj vlastní renault, ne ;-)
8. 7. 2012 20:11
Re: Twingo
Proto ho u Renaultu počínaje Cliem budou dělat i v rozměru pro chlapy s velkým...
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2012 20:42
Re: Twingo
Vlastně jsi teď možná odhalil kouzlo Audi - máš hned 4 >:-[]
8. 7. 2012 23:00
Re: Twingo
Pak bych rád věděl po čem touží majitelé Volva :-)
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 22:30
Re: Twingo
Já ti nevím, ale u malého auta do města, které stejně není a nebude rodinné, nepotřebuju nutně 4 dveře. A napiš white labelovi, on ti udělá jistě mile rád přednášku, že je lepší třídveřák než pětidveřák ;-)
9. 7. 2012 00:59
Re: Twingo
No vidíš a přitom je to věc kvůli které jsem musel vzdát koupi Twinga a musel hledat jinde.
8. 7. 2012 21:37
Re: Twingo
Nove twingo bude udajne sdilet platformu s novym Smartem, bude pouze tridverove a pravdepodobne bude mit motor vzadu (podobne jako mel prototyp Up pred lety). Uvidime, ale vypada to, ze nove Twingo bude technicky velmi zajimave auto s preplnovanymi malymi a velmi uspornymi motory.

Kdyby se povedlo Renaultu postavit ho za stejnou cenu jako stavi VW NSF, bylo by to rozhodne dobre.
9. 7. 2012 01:03
Re: Twingo
Díky za info toto mě vůbec ani nenapadlo, že by ta spolupráce s Mercedes byla tak daleko. Čekal bych spíš nějaký společný projekt s Nissanem. Ještě jednou díky, zajimavá informace, sice neověřená, ale nemožné to určitě není. :yes: :yes: :yes:
9. 7. 2012 16:14
Re: Twingo
Twingo nebude se Smartem sdílet platformu, ale Renault bude Smarta kompletně dělat, včetně konstrukce.
9. 7. 2012 18:56
Re: Twingo
Diky za upresneni. Ale pssssst, nerikejte to Adovi (mohlo by se mu zle pritizit). Nevis neco o tom motoru vzadu?
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2012 19:29
Škoda rulez
1. Škoda CITIGO 315
6. Volkswagen UP 36

Je vidět, že není důležité co Škoda vyrobí, ale hlavně že je to Škoda. Jen je mi líto, že nezačali lepit nápis ŠKODA a okřídlený šíp i na Citroen C6, věřím, že by to u nás byl prodejní hit :-!
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Andromeda
8. 7. 2012 19:33
Re: Škoda rulez
S tou C6 - kou >:-[] :yes:
8. 7. 2012 20:23
Re: Škoda rulez
jo taky mě to dostalo >:D :yes:
8. 7. 2012 19:37
Re: Škoda rulez
Tím by si Škoda zkazila image na příštích několik desítek let... A jak je vidět na úspěšnosti koncernu Volkswagen-image prostě prodává... :yes: A u Volkswagenu to moc dobře vědí,proto si nedovolí na trh uvést model,kterej by jim zboural jejich dlouholeté hodnoty...
8. 7. 2012 19:40
Re: Škoda rulez
Neočalouněný zavazadový prostor a stahování okýnka spolujezdce pouze z místa spolujezdce skutečně nenabourá dlouholeté hodnoty, ale začátek to není vůbec špatnej. >:D
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2012 19:48
Re: Škoda rulez
slovy nejmenovaného: nečaouněný zavazadlový prostor dává na obdiv mistrné lakování a precizní výběr barev - prostě "prémivý" design ve značkovém balení >:-[] >:D :-!
8. 7. 2012 19:51
Re: Škoda rulez
Ale nejsi daleko od pravdy! Taková Panda sice na rozdíl od Citiga má odhlučnění kapoty motoru ale nemá ho ze spod nalakovaný a to je katastrofa! Se vsaď že ta panda nemá v interiéru lakovaný podběhy a ti Italové to ze strachu schovali pod koberec. U škodovky se nestydí! >:D
Avatar - white label
8. 7. 2012 19:44
Re: Škoda rulez
Buďme rádi, že se lepí loga Škodovky zrovna na VW, kdyby se totiž lepily na Citroeny C6 apod., už by ani nebylo kam ty loga lepit... :*) ;-)
8. 7. 2012 19:49
Re: Škoda rulez
Moc bych neřval on ten Superb taky nevypadá bůh ví jak dobře... zejména ta zadní část tam si nemají moc co vyčítat.
Avatar - white label
8. 7. 2012 19:53
Re: Škoda rulez
Přečti si to znovu. Nepsal jsem (a už vůbec "neřval") nic o designu, nýbrž o prodejnosti, proto jsem logicky napsal, že by nebylo na co ty loga lepit. ;-)
8. 7. 2012 20:13
Re: Škoda rulez
Prodejnost jde ruku v ruce s tím jak to vypadá, byť v česku je to evidentně jedno. A proto si myslím, že by to pro C6 byl doslova comback! >:D
Avatar - white label
8. 7. 2012 20:15
Re: Škoda rulez
Jak už jsem tu psal v 19:56:
"C6ku (s logem Škodovky) by ani případné slušné prodeje na malém českém trhu nevytrhly."
Jinak u Superbu II mám problém s designem jen u sedanoliftbacku, kombík je designově naopak v pohodě.
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2012 20:23
Re: Škoda rulez
Ono ten sedanoliftback má tak trochu problémy i s proporcemi. Kombík to dokonale maže. Jenže stále zůstává ta podivně "barokní" příď... To se ale změní s faceliftem a tam nevím, jak bude kombík jako celek působit. Sedan se naopak podle mě posune k lepšímu, i když zadní část mi hooodně připomíná Kiu Optimu.
8. 7. 2012 20:34
Re: Škoda rulez
Kolik se prodalo těch Superbů v ČR? Nebylo toho nakonec víc než C6 celkově? >:D Je problém že na tohle auto musí mít člověk koule. Design je věc první a ta druhá je, že musíš sám sobě vysvětlit proč nechceš BMW nebo Mercedes. Mě se C6 moc líbí, ale za ty prachy bych utekl jinam. Jako reminiscence na staré DS je to super... ale pro takové výstřednosti nemá evropa moc smysl podobně jako tomu bylo u Vel Satise, který se mě také líbí.
Avatar - white label
8. 7. 2012 21:24
Re: Škoda rulez
Nesouhlasím, není to zdaleka jen o tom, mít na to koule a kvalita designu v žádném případě není jen o tom, udělat něco dost/hodně jinak. Když jsem viděl C6 poprvé naživo, řekl jsem si proboha proč? Proč někdo dělá podobnou "obludu" s filosofií udělat to za každou cenu (včetně následných logických prodejních čísel) jinak? Ta odvaha je v tomto případě velmi slabá náplast na celkový výsledek (tím myslím především celkový design).
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2012 21:32
Re: Škoda rulez
Já se přiznám, že jsem ji živě v ČR zahlédl jen jednou...
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 22:34
Re: Škoda rulez
To já docela často, mám pocit, že v Brně sídlí C6 fan club. A musím říct, že se mi to auto opravdu líbí. Škoda toho interiéru...
Avatar - Machýrek
8. 7. 2012 23:17
Re: Škoda rulez
Interier je katastrofa, ale z venku celkem ujde. Sousedovi stoji C6 na dvorku, tak jak ji casto vidim, zvykl jsem si.
Nicmene duvod ke koupi bych osobne hledal velmi tezko, souhlasim s autorem clanku, ze jako kousek do sbirky by mozna obstala, ale na to jsou zde jini adepti, treba takova 1M Coupe...
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 23:20
Re: Škoda rulez
Já to vidím podobně. Exteriér mě oslovuje, na interiéru si mohli dát více záležet. Kdyby tam dali něco takového, co dali do C5, tak by to hned vypadalo o dost lépe.
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2012 19:51
Re: Škoda rulez
naopak, ono by se to pak totiž dobře prodávalo >:D Jen si to představ - místo Citroen C6 Škoda Roquefort >:-[]
Avatar - white label
8. 7. 2012 19:56
Re: Škoda rulez
Jo, s patřičným "osvěžovačem" vzduchu v kabině... >:-[]
C6ku (s logem Škodovky) by ani případné slušné prodeje na malém českém trhu nevytrhly. ;-)
Avatar - PeterLuk
8. 7. 2012 20:09
Mini...
... sem nepatrí. Stále sa čudujem názvu, kedže vyrábajú malé a kompaktné autá.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
8. 7. 2012 20:49
Re: Mini...
presne tak

mini je konkurent DS3ky a ma razvor maleho auta a cenu auta nizsej strednej triedy..... ale tie tabulky co tu mas to nepisu asi odbornici , ved freemont stale radia medzi male suv..... to je na smiech cele tie tabulky....este ze si sam robim vlastne ;-)
Avatar - 3_diamanty
8. 7. 2012 20:48
tak ked domace citigo si odmyslime
tak panda s picantom su na tom velmi dobre :yes:

opat sklamal p107, twingo tiez akosi nestiha....chcelo by to 5 dveri....

f500 :yes:

kia picanto po prvom polroku super vysledok :yes:

hyundaiu myslim uz dopredu mozem zablahozelat k dovozovej jednicke v CR za r 2012 ;-) , predaj hyundaiov za jun mnohym asi sposobi nevolnost >:D

nechcem tu dopredu hadzat cisla, pockajme si na dalsie tabulky >:D to bude narez :yes: uz sa na to tesim :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2012 20:55
Re: tak ked domace citigo si odmyslime
hyundai je přeci český vůz, tak jakýpak dovoz >:-[]
Avatar - 3_diamanty
8. 7. 2012 21:00
Re: tak ked domace citigo si odmyslime
706 predanych kuskov i30tiek v juni to mnohi nerozdychaju ;-)

sa uz tesim na dalsie tabulky si to vychutnam :yes:

vw bude tento rok v cechach porazeny hyundaiom - hanba >:D chlapci ;-)

a plnymi duskami si to uzujem :yes:

bravo hyundai :yes:
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2012 21:29
Re: tak ked domace citigo si odmyslime
tak a kolik z toho je reexport a předváděčky >:-[] ?
Avatar - Ronault.
8. 7. 2012 22:32
Re: tak ked domace citigo si odmyslime
Mě by spíše zajímalo kolik lidí si těch i30 koupilo. To, kolik jich "prodali" je mi fuk, hlavně když jich polovinu půjčují na požádání na 14 dní.
8. 7. 2012 22:38
Re: tak ked domace citigo si odmyslime
Jo to je dobrý dotaz, na cestách jich moc vidět není, ale reklama je i30 plná :-)
8. 7. 2012 23:43
Re: tak ked domace citigo si odmyslime
Za to citgo su plne cesty...aj bez reklám.
Avatar - kari.laz
9. 7. 2012 08:53
Re: tak ked domace citigo si odmyslime
Já jsem jich pár potkal, ale snad jen jedna neměla polepy dealera.
8. 7. 2012 21:01
Re: tak ked domace citigo si odmyslime
Jen se nám ten Hnůjdej nebo Hjondééé špatně vyslovuje >:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
8. 7. 2012 21:02
Re: tak ked domace citigo si odmyslime
no ja to vyslovujem hyundai normalne....... ale blbci s tym mavaju problemy to je pravda :yes: pozor na to ;-)
8. 7. 2012 21:17
Re: tak ked domace citigo si odmyslime
Toppere prober se, český to auto nikdy nebude jako z tebe nebude nikdy normální diskutér... Blbce ze sebe děláš sám stejně jako Hyundai svým marketingem :no:
Avatar - Machýrek
8. 7. 2012 21:25
"uz aby to tu bylo"
Bingo! Cesky pisici topper1982 trefil do cerneho.
Se skromnosti sobe vlastni si dovolim jeho zaver zobecnit na vsechny pojizdne rakve.
Kupujte je a ridte je.
Hlavne mi pak s nima nelezte do levyho pruhu. Ju?! ;-)
Rozbalit vlákno
6
8. 7. 2012 23:13
Re: "uz aby to tu bylo"
Neříká se do levýho pruhu, ale do BMW pruhu. :-)

A když jsme u toho, zatáčku lze projet blbě, dobře nebo v BMW !

( Jen tak pro odlehčení. ) :-)
9. 7. 2012 09:15
Re: "uz aby to tu bylo"
Chyba lavky panove, to uz je VW pruh! ;-)
Nebo zeby BMVW pruh! >:D Jinak nic ve zlym. ;-)
9. 7. 2012 10:20
Re: "uz aby to tu bylo"
Ach jo ;-\
Avatar - Machýrek
9. 7. 2012 11:02
Re: "uz aby to tu bylo"
Obcas nejaky wageny v nasem pruhu taky potkam... :-)
9. 7. 2012 11:48
Re: "uz aby to tu bylo"
:yes: >:D
8. 7. 2012 21:28
Cisla o nicom...
Vazne si myslite,ze 315 predanych aut je už uspech? Hm...prve miesto čakali asi všetci,ale treba si uvedomit,ze pre Citigo je primarny zrejme cesky trh,teda musi naopak pridat...taka Panda,ci Twingo sa predavaju vsade v europe vo vysokych cislach...tudiz ich vyroba ma zmysel :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2012 22:37
Re: Cisla o nicom...
Ano, více než 42 % tržního podílu ve třídě, kde odjakživa kralovali jiní, úspěch je.
9. 7. 2012 01:12
Re: Cisla o nicom...
Když jeden čínský stánek prodá jedno kuře pochybného původu a druhý žádné tak to ten první prodal o 100% víc! Takovým tempem to může rovnou zavřít a jít nažehlovat loga adidas do vietnamské tržnice. :-) Procenta nejsou všechno!
9. 7. 2012 13:07
Re: Cisla o nicom...
to kralovani ve forme 300prodanych aut za pul roku v CR kdyz kapacitu maji 180 000rocne je spis "kralovani" v deseti uvozovkach. Anebo bych to nazval psoukem do sumavskych hvozdu.

Citigo v provozu vubec neni videt, je jich jeste mnohem mene nez 120tek, u kterych byla ukoncena vyroba pred 23 lety . To myslim hovori za vse.
Avatar - strýček BOB
9. 7. 2012 07:39
Re: Cisla o nicom...
Tak co, už ti ta hnáta uhořela...

05.07. 22:18 iggy11

"To jsme ale bohužel nemohli říct při vracení hnědé dieselové i30, kterou neznámý závistivec na bočních dveřích ohodnotil klíčem."

Dam ruku do ohna,ze to bol Strýček Bobek!

Dodatok: A to v ten den,ked mu zase klepotal jeho motor 1,2TSI...

§ 228 tr. zákoník
Poškození cizí věci

(1) Kdo zničí, poškodí nebo učiní neupotřebitelnou cizí věc, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoliv nepatrnou, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok, zákazem činnosti nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.

Právě z tohoto paragrafu mě viníš, trošku brzdi, šmejde :no:
9. 7. 2012 09:19
Re: Cisla o nicom...
Ale Bobe, klidek! ;-)
9. 7. 2012 13:35
Re: Cisla o nicom...
No byl hnusnej to je pravda, jenže ty se tu chováš jako idi-ot, tak sklízíš, co jsi zasel.
10. 7. 2012 21:51
Re: Cisla o nicom...
Ale Bobek...klidni hormon a našponuj si radšej reťaz!
9. 7. 2012 09:18
Re: Cisla o nicom...
Na to, ze cesky trh je pro Skodu jeden z peti nejdulezitejsich tak teda prodeje Citigo :no: Mala hadanka, kdyz si nemec muze vybrat mezi UP a Citigo i kdyz prvni bude o neco drazsi, hadejte co si vybere? ;-)
9. 7. 2012 09:43
Re: Cisla o nicom...
>:D >:D >:D Ty mi ale budeš asi pěkná hlavička... >:D >:D >:D
9. 7. 2012 15:38
podstatne je
ze nadpolovicni vetsina nejsou skodadebils a dokazou pouzivat mozek
Rozbalit vlákno
2
9. 7. 2012 17:00
Re: podstatne je
:-! i u jinych znacek jde slapnout do pekneho h*o*v* .... :-)
9. 7. 2012 20:35
Re: podstatne je
zde je ovsem jistota slapnuti zarucena