Všechny modely Škody neohroženě vládnou svým kategoriím a v malých vozech tomu u Fabie není jinak. Formu ale potvrzují také Hyundai i20 a Renault Thalia, byť ten s menší pihou na kráse.
co sa tyka ria tak sa nam uz pekne udomacnilo v prvej desiatke :yes: a vyzera to tak ze celkove 8-me miesto v triede by na konci roka mohlo byt realne a ked sa podari mozno aj 7me :yes: a ked skonci fusion pojde aj vyssie.
Uspech ria aspon zatial co som nasiel po dvoch mesiacoch roka 2012:
izrael: 2 miesto v triede
slovensko: 3 miesto v triede za fabiou a polom
finsko: 3 miesto v triede
chorvatsko: 3 miesto v triede
norsko: 7 miesto v triede
irsko: 8 miest v triede
no a cesko tiez: 8 miesto v triede
rio sa zacina presadzovat uz aj vo francuzku kde vo februari predalo viac aut ako fabia:
[odkaz]
nuz zda sa ze kia rio je uspesne auticko presne ako som cakal ;-):yes:
ked to takto pojde dalej tak miesto ceeda bude v eu prve miesto pre kiu okupovat rio :yes:
pre redakciu:
co je na forde fiesta take extravagantne? z clanku mi to nie je jasne, podla mna je fiesta vcelku nudne auto a k extravagantnosti ma dalej ako prazak do tatier.
I zde musím bohužel konstatovat, že Opel u nás klesá ke dnu. Celkem 28 prodaných aut ve třídě za měsíc je tragédie, velice povedené auto s velice vydařilým faceliftem a takový propadák. Opel asi bude muset s cenou na úroveň Korejců. To teda dopadl :'-(
V podstate zo vsetkym suhlasim, ale preco myslis, ze prepadak? To ti naozaj tak zalezi, kolko preda Opel v Cechach? :-) V Europe je predsa Corsa jednym z najpredavanejsich aut.
Však jsem psal, že v Čechách klesá ke dnu. Celý příspěvěk byl zaměřen na český trh. V Evropě vím, že se Opelu daří daleko více, jen mi je záhadou proč to všude jde, jen u nas ne ;-\
Opel bol tusim prva zahranicna (zapadna) znacka na Ceskoslovenskom trhu. A zrovna v 90tych rokoch to zacalo ist s Oplom dolu kopcom (hrdza, spolahlivost). U nas nema moc dobru povest. A tiez to bude dominantym postavenim Skody. U nas a tak isto aj u vas sa vyrabaju korejske "zazraky" a vela ludi to tym padom povazuje za "domacu" znacku. Takze to bude asi aj tym ...Opel bolo moje prve auto a nedam na tuto znacku dopustit ;-)
Jako lékař-psychiatr by ses přece taky podobně neptal duševně chorých pacientů, jak je možné, že si ze svého vážného (objektivně diagnostikovaného) handicapu nedělají těžkou hlavu... :-O >:D
Jsou snad i pacienti u kterých je naprosto zbytečné klást ji podobné otázky (viz topper a spol.).
Modré pilulky by pro něj byla škoda, jemu stačí dotknout se loga H/K a má hned spíš naopak problémy s předčasnou ejakulací... >:D
Ano, je to smutne. Znacka Opel mi sice nie je blizka, ale kamos ma novu Corsu, podrobil som ju skumaniu a je to vynikajuce male auto. Ak nie rovno najlepsie. Takyto neuspech si Corsa nezasluzila.
Ono je to také dané akcí Opel 24 hodin. Dealeři lidem říkali že bude v březnu tato akce a můžou ušetřit, toto se stalo mému kamarádovi, který si chtěl koupit Astru v půlce února. Dealer mu řekl o akci 24 hodin a on počkal...
Uvidíme. Teď budou prodeje Opelu tak 3 měsíce zkreslené akcí 24 hodin, uvidíme potom, jak na tom Opel bude. Ale to, že se mu v ČR nedaří je už dlouhodobější.
Tak a i20 na vynikajícím prvním místě z dovozové! Je to hojně kupované autko: velmi dobré jízdní vlastnosti, hezký interiér, líbivý design a hlavně příjemné ceny! :yes:
Proč i20 lidi tak hojně kupují:
Např. motor 1,2 u i20: ... je to jeden z nejlepších základních čtyřválců na trhu... pohonná jednotka udivovala svou kultivovaností a dynamickým projevem, za který by se nemusel stydět ani motor většího objemu. Dále:
- nečekaně nadprůměrná dynamika...
- příznivá spotřeba...
- dynamicky tvarovaný přední nárazník s výrazným nasávacím otvorem...
- palubní deska má líbivý i funkční tvar zároveň...
- najít na místě řidiče vyhovující polohu je... snadné
- dobrý tvar sedadel...
- pro nohy i hlavy všech tří cestujících na zadním sedadle je dostatek prostoru i v případě, že je jejich výška více než 180 cm...
- zavazadlový prostor i20 nepatří ve své třídě k chudákům krčícím se v koutě...
- za schopnostmi pohonné jednotky nezaostává ani podvozek...
...
shrnutí:
Plusy
výborná „použitelnost“ základního motoru,
slušná dynamika, tichý a levný provoz
dobré odstupňování rychlostních stupňů převodovky
design exteriéru i interiéru
prostorný a vzdušný interiér
pohodlná sedadla
optimální poloha za volantem, mj. díky dvouose seřiditelnému volantu a výškovému nast. sedadla
objem a přístup do zavazadlového prostoru
Hodně vyrovnané; jistě, tento test jsem pozorně kdysi četl... Ovšem aktuální ceny a nabídky táhnou směrem k i20 - podívej do žebříčku, kde že Opel Corsa (až 17. místo!); a myslím, že táhne již i značka Hyundai jako taková a snad i jednoduchá líbivost onoho designu... ;-)
To, ze sa Corsa nepredava v CZ / SK je fakt. To, ze je medzi najpredavanejsimi autami v Europe je ale tiez fakt. Mne to moze byt jedno, ale zaujima ma, ze co z toho mate, ked v CZ, kde sa preda cca 170 000 aut rocne je i20 na vrchu ale z hladiska EU, kde sa preda niekolko milionov aut je ..nikde.
o tom ze je i20 perfektne auto niet pochyb :yes: ale nove rio je uz opat inde a o krok v predu :yes:
inak prekvapila ma ibiza vo februari bola v rakusku v prvej 5tke najpredavanejsich aut :yes: a jej pocty rastu opat aj v cesku ako za starych dobrych cias. Ibiza je konecne tam kde ju chcem mat, slape paradne v celej eu
stael tvrdim ze ibiza je zatial najdokonalejsie male auto ale rio je velmi velmi blizko :yes:
Že jsou zákazníci i20 natvrdlí, dokazuje především srovnání prodejů i20 s Riem, pokud chce někdo ušetřit a nevadí mu korejská image, není celkově důvod dát přednost i20 před Riem.
Tak ono slovo natvrdlí asi není plně adekvátní... máme na mysli trh za únor... když tak porovnávám ceníky (nepočítám nejnovější březnový u Kia) pak ceník Huyndai i20 v únoru kolem 200.000,- Kč... kdežto Kia Rio cca 280.000,- Kč... to máš cca 80.000,- rozdíl! A to je dost... zákazníci tedy nejsou natvrdlí, ale rozumní, umí si to srovnat a spočítat... a to ještě neporovnávám výbavy a případné další bonusy... (např. Inclusive Plus Hyundai i20 229.990,- Kč...)... Tím neříkám, že Rio je jaksi méněcenné! Popravdě, líbí se mi víc... ;-)
Neměl jsem na mysli zdaleka jen design, i kdyby byl rozdíl celých těch 80 tis. (v korejských cenách se až tak podrobně neorientuju), tak pořád dává celkově větší smysl nové Rio, než i20.
Jenže vysvětluj zrovna té "natvrdlejší" části zákazníků koreje, že jedna z největších pravd v životě lidském je: "že nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci". ;-)
>:-[]
Na těch cca šedesát kousků, které má u nás (údajně) i30 za únor navíc proti Meganu/Golfu, nemusí mít ani ten dvorek, na to s velkou rezervou stačí ty i30, kterými Hyundai v únoru zaplavil chodby všech nákupních center v celé republice... ;-)
Alfa Romeo MITO 1 :yes:
Citroën DS3 1 :yes:
Lada KALINA 1 :yes:
Už víme, čím jezdí pravé individuality :-!
Naprostá tragédie je Opel CORSA s 28 ks a Fiat PUNTO 39 ks 8-s Takový nezájem zákazníků...sám si říkám PROČ?
I Citroen C3 by si zasloužil více prodaných kusů...
z corsy sa v cechach stava kusovka a imidzovka >:D inak na slovensku je to podobne, stretnut novu corsu na ceste je stale tazsie a tazsie a teraz ju dorazi este nova 208micka o chvilu :yes:
s C3 suhlas - vo francuzsku je C3ka porazana aj starou 207mickou - podla mna C3 je abolutne nevydarene auto co sa tyka vkusu - proste ot auto nesadlo zakaznikom, C3 je okrem francuzska impotentna
C3 je cenově docela vysoko,proto ty prodeje,rodičům se líbila,chtěli jí koupit, ale nakonec skončili u 207 kde měli stejnou výbavu o 50levněji a to už je slušná částka v týhle třídě
Proč si člověk koupí i20 místo Corsy? Překvapivě ne kvůli úžasným jízdním vlastnostem a nádhernému metalickému interiéru,ale kvůli ceně! Takže kecy že si na korejské duo zvykáme a toužíme po něm jsou naprosto zcestné.Až bude K/H stát stejně jako evropští konkurenti tak je nikdo kupovat nebude,to už budou v kurzu Číňani. ;-)