nj
Octavie nemá v poločeských dynomobilkách konkurenci, takže pro skoročechy je to jediná varianta ke koupi auta střední vyšší třídy že.
Len kdyby ji měli i v életrice [odkaz] [odkaz] to by bylo žůžo, hned by to béčko mělo co říct vwagónce [odkaz] [odkaz] [odkaz] a nebyla ny to taková tsinuda ;-)
VIVÁÁÁ LAS TESLA´S
PS: to ste slyšeli že na 2015 snad půjde wagónka do systému TESLA SUPERCHARGER´s [odkaz] [odkaz] s e-PASSATEM [odkaz] ;-)
potkávám dost Zafir. V kategorii MPV dle mě patří k nejlepším. Sharan je cenově mimo S-Max totéž...
Podle statistik mi vychází ve své velikosti jako třetí nejprodávanější po 5008 a C4
Určit se na tom podílí cenová politika Opelu, i mimo extra akce typu dny Opel jsou výše slev značné a to není ani nějak extra potřeba projevit zájem. Řekl bych, že se dobře prodává i Meriva, jednu jdeme se ženou objednat v příštích dnech :-)
Číst tento článek je vlastně ztráta času. To Vaše "údaje nejsou relevantní" by se hodilo dát spíš do nadpisu, protože reálně tu jezdí tak o třetinu méně těchto nově zaregistrovaných aut...
Samozřejmě každá značka má jiné procento reexportů v závislosti na rozdílu cen a výši poptávky v sousedních zemích (především Německo).
To je mimojiné příklad i toho SEATu, který v ČR prodává v porovnání s Německem za směšně nízké ceny a u něhož poptávka po jeho vozech roste na německém trhu výrazně rychleji než celý trh. Na českém trhu je SEAT reálně tak na 14. místě, u západních sousedů na 8.
Za prvé máte v tabulce s registracemi chybu v popisku, kde porovnáváte rok 2014 s rokem 2014.
Za druhé by bylo dobré zveřejňovat statistiky vč. LUV nebo alespoň jako zvláštní číslo. Přeci jen tady o LUV taky píšete, tak by bylo dobré je zmínit. Chápu, že jsou značky, kterým to uškodí, ale to je ve finále jejich problém, že LUV nenabízejí.
Čísla samy o sobě nic neříkají, resp. říkají, ale o ničem ještě nevypovídají. Bez reexportů nemá příliš váhu, protože mnozí si na reexportech založili business a pokud někdo u nás chce prodat a není to zrovna delaer Škody, tak musí s cenou řádně dolů...
Zajímaly by mě ovšem počty registrací i dle regionu. Jediné nové vozy, které vídám, jsou totiž aktuálně 4AA na RZ :-!
Taky by bylo zajímavé srovnat s 2012, ab bylo vidět to zlepšení...
přesně tak, podstatné je to že škodovka loni v prvním pololetí prodávala prd, protože se sice octavia objednávala ale taky se na ní čekalo než jí dodaly, to samé ten spacebek či jak se ta zastaralá octávie pro důchodce jmenuje. takže bych tu tak nad škodovkou najásal, chtělo by to to srovnání z rokem 2012, to se na jaře ještě nevědělo že octávie přijde o půl roku dřív. další jsou ty reexporty, to pak ten článnek fakt je zbytečné číst, stejně jako dodávky, když započítáte transity a ty francouzský dodávky, tedy bez škodovky, a skutečně je jejich chyba že to nevyrábí, kdysi jo viz 1203, tak by ta tabulka vypadala dost jinak. no co už
Škoda s cenou čaruje relativně dost, slevy na Octavii jsou řádově vyšší než třeba na Golfa. A třeba u Mazdy, tam se skoro tvářili, že slovo sleva neznají.
letos to ma schade jiz za 88%. ve finale je to jedno, ale lidi jako takovi to nekupujou. lidi maj celkem rozum a ti chudaci co v tom jezdej tak v 88% musej.
Ach jo, opakuje se to pořád dokola, a stejně vždycky nakonec přijde někdo, kdo asi nikdy v žádné firmě nepracoval a jediný opravdový prodej je pro něj Logan na hypotéku. Kolik myslíš že je firemních BMW?