Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v prvním pololetí 2014: Škoda prodala o 20 % více aut

Český trh vykazuje za první pololetí šestnáctiprocentní nárůst. Škoda mu vládne suverénně, nikdo z konkurentů se zatím nedostal nad 10 tisíc kusů.
Zpět na článek
7. 7. 2014 13:24
7. 7. 2014 10:22
Opel palec nahoru
slušnej úspěch skoro 50% nárůst, je vidět že nový modely a zlepšující se pověst dělají hodně :yes:
Rozbalit vlákno
7
7. 7. 2014 11:41
Re: Opel palec nahoru
nj
Octavie nemá v poločeských dynomobilkách konkurenci, takže pro skoročechy je to jediná varianta ke koupi auta střední vyšší třídy že.
Len kdyby ji měli i v életrice [odkaz] [odkaz] to by bylo žůžo, hned by to béčko mělo co říct vwagónce [odkaz] [odkaz] [odkaz] a nebyla ny to taková tsinuda ;-)

VIVÁÁÁ LAS TESLA´S
PS: to ste slyšeli že na 2015 snad půjde wagónka do systému TESLA SUPERCHARGER´s [odkaz] [odkaz] s e-PASSATEM [odkaz] ;-)
Avatar - Emel
7. 7. 2014 10:32
Re: Opel palec nahoru
Jaké nové modely za tím jsou? Klíčové segmenty - Astra a Corsa?

Jasně, je tu třeba Adam, ale že by s čísly udělal až tolik? Nejsou v tom zase spíš nějaké ty dny Opel?
Avatar - Stefič
7. 7. 2014 11:01
Re: Opel palec nahoru
potkávám dost Zafir. V kategorii MPV dle mě patří k nejlepším. Sharan je cenově mimo S-Max totéž...
Podle statistik mi vychází ve své velikosti jako třetí nejprodávanější po 5008 a C4
7. 7. 2014 11:17
Re: Opel palec nahoru
Určit se na tom podílí cenová politika Opelu, i mimo extra akce typu dny Opel jsou výše slev značné a to není ani nějak extra potřeba projevit zájem. Řekl bych, že se dobře prodává i Meriva, jednu jdeme se ženou objednat v příštích dnech :-)
7. 7. 2014 11:46
Re: Opel palec nahoru
Opel dělá tovární LPG [odkaz] a CNG [odkaz] a neškudlí stím jako škodovka takže si zaslouží :yes:
7. 7. 2014 11:58
Re: Opel palec nahoru
Astra, Zafira, Meriva a insignia, to jsou auta který se prodávaj

adamů se prodalo hodně málo

dny oplu za tím asi nebudou když jsou každý rok (několikrát)

ve středu se ukáže "nová" corsa a ta myslím v prodejích taky dost pomůže
7. 7. 2014 11:22
údaje neúdaje
Číst tento článek je vlastně ztráta času. To Vaše "údaje nejsou relevantní" by se hodilo dát spíš do nadpisu, protože reálně tu jezdí tak o třetinu méně těchto nově zaregistrovaných aut...
Samozřejmě každá značka má jiné procento reexportů v závislosti na rozdílu cen a výši poptávky v sousedních zemích (především Německo).
To je mimojiné příklad i toho SEATu, který v ČR prodává v porovnání s Německem za směšně nízké ceny a u něhož poptávka po jeho vozech roste na německém trhu výrazně rychleji než celý trh. Na českém trhu je SEAT reálně tak na 14. místě, u západních sousedů na 8.
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2014 13:24
Dvě věci
Za prvé máte v tabulce s registracemi chybu v popisku, kde porovnáváte rok 2014 s rokem 2014.
Za druhé by bylo dobré zveřejňovat statistiky vč. LUV nebo alespoň jako zvláštní číslo. Přeci jen tady o LUV taky píšete, tak by bylo dobré je zmínit. Chápu, že jsou značky, kterým to uškodí, ale to je ve finále jejich problém, že LUV nenabízejí.
Rozbalit vlákno
1
7. 7. 2014 14:09
Re: Dvě věci
Děkuji, chybku jsem opravil. Mělo být samozřejmě 2013. Data užitkových vozidel nemám bohužel k dispozici.
Avatar - dolfi
7. 7. 2014 16:25
Důležité reexporty...v nich však nejsou započteny
Takže si dejme všichni studenou sprchu, utřeme se froté ručníkem a poté si spočítáme ta SKUTEČNÁ ČÍSLA! ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2014 19:08
Holá čísla
Čísla samy o sobě nic neříkají, resp. říkají, ale o ničem ještě nevypovídají. Bez reexportů nemá příliš váhu, protože mnozí si na reexportech založili business a pokud někdo u nás chce prodat a není to zrovna delaer Škody, tak musí s cenou řádně dolů...

Zajímaly by mě ovšem počty registrací i dle regionu. Jediné nové vozy, které vídám, jsou totiž aktuálně 4AA na RZ :-!

Taky by bylo zajímavé srovnat s 2012, ab bylo vidět to zlepšení...
Rozbalit vlákno
3
7. 7. 2014 22:47
Re: Holá čísla
přesně tak, podstatné je to že škodovka loni v prvním pololetí prodávala prd, protože se sice octavia objednávala ale taky se na ní čekalo než jí dodaly, to samé ten spacebek či jak se ta zastaralá octávie pro důchodce jmenuje. takže bych tu tak nad škodovkou najásal, chtělo by to to srovnání z rokem 2012, to se na jaře ještě nevědělo že octávie přijde o půl roku dřív. další jsou ty reexporty, to pak ten článnek fakt je zbytečné číst, stejně jako dodávky, když započítáte transity a ty francouzský dodávky, tedy bez škodovky, a skutečně je jejich chyba že to nevyrábí, kdysi jo viz 1203, tak by ta tabulka vypadala dost jinak. no co už
Avatar - Emel
8. 7. 2014 08:51
Re: Holá čísla
Pololetí 2012 bylo rekordní, Škoda byla někde kolem 29.000ks. Ale to se dost těžko srovnává.

Transity ať si zůstanou ve statistice LUV.
Avatar - Emel
8. 7. 2014 08:35
Re: Holá čísla
Škoda s cenou čaruje relativně dost, slevy na Octavii jsou řádově vyšší než třeba na Golfa. A třeba u Mazdy, tam se skoro tvářili, že slovo sleva neznají.
8. 7. 2014 08:49
firemni registrace k dispozici nejsou?
letos to ma schade jiz za 88%. ve finale je to jedno, ale lidi jako takovi to nekupujou. lidi maj celkem rozum a ti chudaci co v tom jezdej tak v 88% musej.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
8. 7. 2014 08:55
Re: firemni registrace k dispozici nejsou?
Ach jo, opakuje se to pořád dokola, a stejně vždycky nakonec přijde někdo, kdo asi nikdy v žádné firmě nepracoval a jediný opravdový prodej je pro něj Logan na hypotéku. Kolik myslíš že je firemních BMW?
8. 7. 2014 09:21
Re: firemni registrace k dispozici nejsou?
tak povidej co ty sis kdy koupil novy za svoje zdaneny prachy.
Avatar - Emel
9. 7. 2014 08:45
Re: firemni registrace k dispozici nejsou?
A proč bych měl kupovat za zdaněný prachy, když model auta na firmu je výhodnější? A o to přesně jde...